reshmiz

Members
  • تعداد محتوا

    22
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره reshmiz

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم
  1. دوستانی که میگن نمیشه با این قایق ها ناوگان پنجم دشمن رو از کار انداخت اشتباح میکنند. ابتدا شما باید با جنگ چریک آشنا باشید دوم به نظر شما مگه خلیج فارس چقدر عریض هست اونقدر عرض کمی داره که به راحتی بشه از اصفهان منطقه دشمن رو موشک باران کرد دیگه چه برسه به مناطق ساحلی مون . سوم شما باید اطلاعات جامعی از استان بوشهر داشته باشیدچون خودم اهل استان بوشهرم کاملا آگاهم به خصوص از منطقه استراتژیک و مهمی به نام نای بند که واقعا اهمیت بالایی داره و کل استان بوشهر در حال حاظر تبدیل شده به یک سایت موشکی که به انواع موشک های داخلی و خارجی مسلح هست و برد آنها نیز بسیار زیاد است که من در این مورد اطلاعی ندارم در ضمن یک پایگاه شکاری بزرگ نیز در قلب شهر بوشهر قرار داره و میدونید که تقریبا کل کارخانه های ساخت کشتی و ناو در این استان هست . خوب با این وجود نقشه فکر نکنم نقطه ابهامی بمونه.
  2. بله حتما اسرائیل برای بقای خود هر کاری میکند . جمعیت آنها:در برابر جمعیت ما هیچی نیستن وسعت سرزمین های اشغالی:فکر کنم کوچیک تر شهر ما باشه تعداد سربازان:در برابر ما 0 میزان تسلیحات:ایران بیشتر کیفیت تسلیحات:تا به حال اسرائیل با این آمار و ارغام جنگ هسته ای حتمی است.
  3. reshmiz

    مقایسه پدافندهای S400 vs Thaad

    از نظر من سخت بگیم کدوم بهتره چون یه کارهایی این میکنه او یکی نیتونه انجام بده یه کار هایی هم اون یکی انجام میده که thaad نمیتونه انجام بده . اما در کل سیستم دفاعی s400 بهتره چون کارایی بیشتری داره.
  4. دوستان طبق اطلاعات کم و ناچیزی که دارم نمیشه یه ناو هواپیمابر با اون همه اسکورت رو به این سادگی زد که اگه این طور بود که بشه با 200 تا قایق تند رو چند تا دوش پرتاب و کمی هم پشتیبانی موشکی یه ناو رو داغون کرد یا گرفت که اگه این طور بود که این همه آمریکا روی نیروی دریایی خودش نمیبالید البته نمیگم امکان نداره امکان داره اما با تجهیزاتی که ما الان داریم {تقریبا}غیر ممکنه.
  5. وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ......................... ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد همان گونه که گفته شد تا به حال سابقه نداشته که هالیوود اینگونه به روشنی در یکی از پر بیننده.پر فروش و پرخرج ترین فیلم های خود اینگونه با صراحت در مورد حمله به مراکز حساس کنونی ایران تبلیغات کند میبینید که دارند فشار های خودشون رو زیاد میکنن اما هرگز این اتفاقات نخواهد افتاد. الم یجعل یؤتیک نصر مبین پیروزی آشکار نزدیک است.
  6. بله من هم همین رو میگم 40-50 تا از اینها یه دفعه بیوفتن به جون یک ناو ... اصلا شما فرمانده ناو میخواید چند تاشون رو بزنیددر ضمن تو این جنگی که شما از حرفاتون ساختید معلومه یه جنگ تمام عیاره پس فکر هم نکنم که توی این جنگ نظم و انسجام نیروی دریاییشون مثل الان باشه در ضمن یادتون نره که آمریکا چرا نیروهاشو این همه تجهیز کرده چون اونا میترسن همیشه هم میترسیدن حالا یه دفعه این همه قایق رو ببینن.
  7. نقطه نفوض پذیری درب عقب که به سادگی میشه با یه آر پی جی هفت ترکوندش. دقت کنید تو تصویر دوم و آخر ببینید چقدر قطر کمی داره.
  8. بله کاملا درسته اما مثل بقیه نفربر ها هنوز هم مشکل چرخ ها حل نشده با این امکاناتی که شما گفتید بدنه رو نمیشه زد پس به راحتی با زدن چرخ هاش و فلج کردنش .... خلاصه نقطه ضعفش چرخاشه.
  9. بله دوستمون درست میگه . بیاید فرض کنیم این ناو یا ناو هایی که یه احتمال زیاد از 3-4 تا بیشتر نیستن رو 4 تا آدم فرض کنیم یهو 50 تا پشه با سرعت 140کیلومتر بر ساعت بیفتن به جونت چند تاشونو با دست میخوای بکشی ها.!!!!!!!!
  10. یگان های تخریبچی و یگان های رنجری
  11. خوب بود اما لطفا بیشتر تصویر از سربازان ایرانی بگذارید با تشکر
  12. با تشکر مقاله بدی نبود اما یکم ... چطوری بگم اگه به همین راحتی که شما میگید بود که الان همه کشور های دنیا یکی داشتن(سامانه مشابه s 300 رو میگم) در ضمن اگه اون شکل رو هم درست نمیکردید بهتر بود.
  13. ببخشید نمیدونستم. حالا این اسپم چی هست؟ [color=red]دوست عزیز انحراف تاپیک از موارد نقض قوانین سایت است و موجب اخطار گرفتن شما خواهد شد .... لطفا دقت فرمایید[/color] [color=red]Ehsan_animator[/color]
  14. plz go kandat [color=red]در این سایت انگلیسی تایپ کردن یا فینگلیش تایپ کردن ممنوع است .... لطفا دقت فرمایید[/color] [color=red]ehsan_animator[/color]
  15. بله درسته اما من منظوری در رابطه با این شناور ها و اصلا نیروی دریایی نداشتم منظور من نیروی زمینی بودش که اتکای کشور هم فعلا روی همین نیرو هستش.