number112

Members
  • تعداد محتوا

    79
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره number112

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه
  1. کار خوبی کرده حق هلیکوپتر آمریکایی همین بوده . درضمن شما انتظار داری وقتی که آمریکایی ها میان و سکوهای نفتی ما رو میزنن بریم کلشون رو ماچ کنیم بگیم :آفرین خوب کاری کردید.؟!!!!!!!
  2. number112

    نرم افزار ادوات نظامی ایران

    خوب یکی که تهران هست بپرسه دیگه .حالا من خودم تا 2 روزه دیگه میام شهرمون با سپاه هماهنگ میکنم ببینم چی میگه.
  3. جناب GAGNUS شما حتما اشتباهی دیدی من شکی ندارم که چیزی به نام موجود فضایی وجود نداره شما هم حتما قبلش فیلم دیدی یا اینکه این قدر از همین فیلم ها دیدی که هر چی تو ذهنت بوده جلو چشت اومده (این ها از نظر پزشکی اثبات شده)من به شما مگم چیزی به نام موجودات فضایی وجود ندارد.
  4. خیلی خودتون رو درگیر این مسائل نکنید این ها همه گی از پرنده های ساخت آمریکا هستن اگه بدونید آمریکا طرح هاشونو تو جنگ جهانی دوم از آلمان ها گرفتن چند نمونه رو هم تو منطقه 51 خودشون ساختن همه این ها هواپیمای جاسوسی هستن و این موضوع UFO هم بخاطر این درست کردن که هر وقت این ها رو کسی ببینه به جای این که بره اون رو بگیره فرار کنه بخاطر همین هست که اینقدر هالیوود داره فیلم در مورد خطر ناک بودن اونها میسازه.
  5. این ها همه ماکت هستند دوستان به غیر از 2 یا 3 تاشون بقیه ماکت هستن.
  6. این هم یه کلیپ از من بخاطر کیفیت پایین معذرت میخوام. شکست واقعی امریکا در عراق و افغانستان: http://www.aparat.com/v/3006a068501fbf78748d4d51529610b817186
  7. number112

    آشنایی با تفنگ بادی IZH-61

    سلام. امیدوارم این سوالی که میکنم از بحث خارج نباشه اما من یه 2 یا3 سال پیش(احد بوق)یه تفنگ بادی 5.5 با مارک gold cup گرفتم میدونم تفنگ خوبی نیست اما وا سه من اون موقع عالی بود حالا میخوام تفنگ رو کمی قوی ترش کنم یا (ارتقاعش )بدم از دوستانی که تجربه و اطلاعات دارن تقاضا دارم که من رو راهنمایی کنن که چی کار کنم که تفنگه بهتر شه مثلا چه فنری رو روش بزارم یا چه دوربینی رو روش نصب کنم که هزینه اش هم خیلی نشه؟
  8. عجب اوضاع در همی شده روسیه و ایران و چین یه طرف آمریکا و ناتو و اتحادیه عرب هم یه طرف . اوضاع داره جالب و جالب تر میشه عجب قصه ای شده این اوضاع سوریه.
  9. number112

    تانک اصلی میدان نبرد مرکاوا

    بله بله حتما .دیدم در دشت های باز لبنان هم چه شد. یه کلیپ بود تو یکی از سایت های ایرانی خیلی وقت پیش دیدم اما حالا سایتش هک شده توسط چندتا وهابی نامرد تو اون سایت یه کلیپ بود تویه یه دشت باز که تا حدود 20 کیلو متر هم فکر نکنم تپه ای بوده باشه همین مرکاوای چهار تا دلت میخواست منهدم میشد تو اون کلیپ حزب الله فکر کنم یه 4یا5تایی مرکاوا 4 زد (دقیق یادم نیست)میخوام بگم هیچ چیزی نمیتونه جلوی ایمان بایسته حتی اگر مرکاوا14 هم باشه این هم یه کلیپ دیدنی از مرکاوا 4 واسه دوستان: http://www.aparat.com/v/131e28c946ec1e010dc02a8f53cec23720081
  10. رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: حمله به تاسیسات هسته ای ایران منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد و نتایجی که امیدواریم از حمله به ایران عاید ما شود، معکوس خواهد بود. به گزارش واحد مرکزی خبر، روزنامه صهیونیستی معاریو سناریویی درباره حمله نظامی این رژیم به ایران تهیه کرده است که بر اساس آن تاسیسات هسته ای ایران ، هدف هواپیماهای جنگنده رژیم صهیونیستی قرار گیرد اما همین روزنامه تصریح می کند. بعید است جنگنده های اسرائیلی از آتش ضدهوایی ها و سامانه های دفاعی ایران در امان بمانند . معاریو می افزاید پیامدهای چنین حمله ای ، فاجعه ای بزرگ بر اسرائیل تحمیل خواهد کرد چراکه واکنش ایران به این حمله بسیار سخت خواهد بود و پیش بینی می شود ایران با شدت با موشکهای زمین به زمین شهاب-3 که سراسر اسرائیل در تیررس آنها قرار دارد به اسرائیل حمله ور شود ، البته این حملات صرفا نقطه آغاز است چون همزمان با آن ، حماس و حزب الله هم عملیات انتقامجویانه گسترده بر ضد اسرائیل انجام خواهند داد . مئیر داگان رئیس سابق موساد از نبودن رهبری لایق در اسرائیل و از ماجراجوئیهای ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو که ممکن است به حمله نظامی به ایران منجر شود ابراز نگرانی کرد. به نوشته معاریو، اورایم هالیوی هم که قبلا رئیس موساد بوده است حدود سه سال پیش پیامدهای چنین حمله ای را پیش بینی کرد. وی در ماه ژوئیه سال 2008 در گفتگو با مجله آمریکایی "تایم" اعلام کرد حمله نظامی به ایران در درازمدت پیامدهای ویرانگری به همراه خواهد داشت. وی گفت پیامدهای چنین حمله ای برای اسرائیل ممکن است یکصد سال طول بکشد .هالیوی همین هفته هم تاکید کرد هنوز بر موضع خود هستم . همزمان اما شلومو گازت که قبلا رئیس دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل "امان" بود به معاریو گفت: "حمله به تاسیسات هسته ای ایران منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. بعد از این حمله نخواهیم توانست به بقای خود ادامه دهیم. نتایجی که امیدواریم از این حمله به دست آوریم یعنی نابود کردن برنامه هسته ای ایران،‌ کاملا برعکس از آب درخواهد آمد".وی افزود: "ما قربانیان موشکهایی خواهیم شد که از طرف ایران و حماس و حزب الله به سوی ما شلیک خواهد شد. ایران به هیچ وجه از سلاح نفت استفاده نخواهد کرد. در نتیجه چنین جنگی شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ای را برای بازگشت به مرزهای سال 1967 بر ما تحمیل خواهد کرد. شورای امنیت مجبور به تصویب قطعنامه ای علیه ما خواهد شد که قدس را نیز شامل خواهد شد". لینک منبع:http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=312573
  11. number112

    کلیپی از STRYKER MGS

    ممنون عالی بود.
  12. [quote][quote]شايد جندماه ديكه از طريق خليج عدن [color=red]باركيري[/color] شود[/quote] جناب در نوشتن دقت کنید لطفا!!!![/quote] عجب ایراد گیریه به جایی.