kelardasht

Members
  • تعداد محتوا

    307
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

467 نشان افتخار

7 دنبال کنندگان

درباره kelardasht

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    kelardasht
  • Interests
    *SPACE*

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,949 نمایش های پروفایل
  1. متاسفانه این سایت و انجمن دیگه اون انجمن 2 سال و 3 سال پیش نیست.کاملا نا امید شدم و میلی به خوندن مطالب هم برام نمونده! تا چشم کار می کنه مباحث مربوط به سوریه، مقاومت،سوریه،کشورهای استکباری (دشمن)،توطئه،بوی توطئه،علامت توطئه و ..... بابا بس کنید دیگه...از مدیران که دیگه قطع امید کردم! هر روز خبر های سایت های حکومتی و همسو با مقاصد خاص در این انجمن قرار میگیره... کلا چونکه کشور ما گل و بلبله، و هیچ مشکل و مسئله ای نداریم! فقط و فقط دم از مسائل و ظلم به مردم کشورهای مظلوم دیگر می زنیم ( مردم ما که اصلا مشکل ندارن!) یا حکومت خود ما که اصلا نونشو نمیزنه توی خون امثال ما و براحتی در حال نوش جان کردن هستن! وفقط عذاب آتش دوزخ هم برای ماست!!!!! دوستان بیدار شید، این رویه رو ادامه ندید، به کشور خودتون فکر کنید، به آینده سیاه پیشروی خودتون نگاه کنید (حوصله بحث ندارم و با کسی هم بحث نخواهم کرد) اینقدر از ظالم (چه داخلی و چه خارجی) دفاع نکنید.... اینقدر برای حفظ دیکتاتورها و تروریستهای خارجی (حکومت ما هم از جیب ملت خودش میدزده و به اونها کمک می کنه) که مردم خودشون رو به خاک و خون میکشن سوت و کف نزنید و یقه چاک ندید... اخبار سراسر دروغ رسانه های حکومتی و بازنشر ندید! دیگه آبرویی برای سایت باقی نمونده... شاید آخرین پیامی باشه که میزارم... اگه مدیران حذف نکنند!!!
  2. دوست عزیز شما همین الان به تمامی مردم کشور توهین کردی، حتی بدتر از توهینی که الان کردی، به تمامی مردم انقلابی سال 57 توهین کردی...چرا که اون موقع هم سخنان رهبر مخالفان رژیم پهلوی (روح الله خمینی) بوسیله نوار کاست ( تقریبا تلگرام و اینستاگرام امروز) پخش می شد.پس مردم سال 57 هم درک درست و قدرت تحلیل نداشتن و هیجانی عمل کردن؟؟؟؟!!!!!!
  3. سلام به دوستان.به نظر بنده جای مطالب ارسالی در خصوص نا آرامی های چند روز گذشته کشورمان ، در این تاپیک نیست ( اعتراضات اقتصادی و سیاسی بحق مردم تروریستی نیست)
  4. تصاویر دیگری هم موجود هست؟
  5. سال نو خدمت همه دوستان میلیتاری تبریک :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
  6. سایت هست به آدرس : http://terraserver.com
  7. سلام خدمت دوستان. با توجه به مطالب ارسالی اخیر دوستان در مورد احتمال یک پرتابگر ناشناس در پژوهشگاه (شاید نمونه اولیه ماهواره بر سریر) یک عکس (گمانه زنی) در سایت آقای "نوربرت بروژ" نظرم رو جلب کرد که گفتم دوستان هم ببینند. تا چقدر این طرح به واقعیت نزدیک باشه دوستان نظرشون رو بگن.   ایشون ماهواره بر سوخت مایع و بوسترهای سوخت جامد رو مطرح کرده....   این آقا حتی در مورد سامانه سامان 1 هم طرح داده! جالبه که ما بچه های میلیتاری باید این طرح ها و حرکت ها رو زودتر از این آقای نوربرت بزنیم.     ممنون.   منبع : http://www.b14643.de/Spacerockets_1/Rest_World/Simorgh-IRILV/Description/Frame.htm
  8. اگه کره شمالی تونسته همچین غولی رو با لانچ سرد پرتاب کنه، قطعا ما تا الان باید به فناوری کولد لانچ رسیده می بودیم.... عجیبه.. کره شمالی و کولد لانچ؟! icon_eek
  9. یک مطلبی رو که تازه به اون دقت کردم صحبت پنجشنبه گذشته وزیر دفاع بود که گفته بودند : "ایران در حوزه هوافضا در جمع سه کشور برتر این علم است" قاعدتا این حرف (که ادعای کمی هم نیست) باید بر مبنای دلیلی یا سندی گفته شده باشه و اینکه اون دلیل چی میتونه باشه ، باید رفت دنبالش و دید چه تکنولوژی یا موردی را در بحث هوافضا ما بهش رسیدیم که کلا در جهان 2 کشور به جز ما دارا هستن؟! آیا منظور وزیر از هوافضا بخش نظامی اون هست؟ یا سازمان فضایی و ماهواره برهای فضایی کشور! یا به طور موردی : آیا منظور موشک بالستیک ضد شناور هست؟(مثال) آیا موشک x هست؟ (مثال) آیا موشک y هست؟ (مثال) و ..... یا اینکه به این کلیپ که دوست خوبمون جناب bds110 زحمتشو کشیدن و قرار دادن ربط داره؟   یا حتی این موشک در تصویر پایین بی ارتباط با ماهواره بر در تصویر بالا نیست؟      و در آخر آیا صحبت وزیر دفاع فرضیه جناب bds110 رو برای ما محتمل تر نمیکنه؟   منبع صحبت وزیر دفاع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/11/21/1323164/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%8B-%D8%BA%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85
  10. البته به غیر از بحث فیل شدن موشک و نزدیک بودن به اقیانوس(خالی از سکنه بودن)، هرچه سکوی پرتاب به استوا نزدیک تر باشه انرژی مورد نیاز موشک (سوخت) برای رسیدن به یک مدار مشخص کاهش پیدا می کنه.
  11. تصاویر جدید ناوشکن سهند و ناو تحقیقاتی شیراز :   ناوشکن سهند http://kelardasht.persiangig.com/military/sahand.jpg   ناو تحقیقاتی شیراز http://kelardasht.persiangig.com/military/shiraz.jpg   منبع : نرم افزار google earth   پی نوشت : بنده اکانت گالری ندارم ولی لینک ها را قرار دادم تا مدیران زحمت انتقال را به گالری بکشند. با تشکر.
  12. خیر، زیردریایی غدیر می باشد.
  13. پل فرماندهی بسیار شبیه به دماوند هست