saeed100

Members
  • تعداد محتوا

    4
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره saeed100

  1. به نظر من ملاک برتری ارتش ها تسلیحات و نیروی انسانی زیاد نیست - بیشترین تاثیر را عقیده و داشتن استراتژی در جنگ ها است مانند عملیات هایی که ایران در مقابل عراق انجام می داد . که حتی به صورت غیر مستقیم و مستقیم تعداد زیادی کشور کمک صدام بودند ایران توانایی مقابله با آنها را داشت [size=9][/size]
  2. [quote]نتيجه اخلاقي اين تاپيك روسيه قدرتش خيلي بيشتر از ناتو هستش و مي تونه به راحتي اين پيمان مسخره رو (البته بدون حضور آمريكا) از بين ببره ! مخالفت فرانسه و آلمان كه همه كاره ناتو هستن با عضويت اكراين و گرجستان در ناتو نشان دهنده ترس ناتو از خشم و تحريك روسيه و ضعف اين پيمان در برابر روسيه است ! من اگه جاي پوتين يا مدودوف بودم در صورت پيوستن گرجستان يا اكراين به ناتو به اون كشورها مخصوصا گرجستان حمله ميكردم ! درسته سيستم ناتو اينطوريه كه اگه به يكي از كشورهاي عضو حمله بشه بايد كل ناتو وارد جنگ بشه ، اما مطمئن باشيد اگه اون كشور حمله كننده روسيه باشه ناتو خودش رو درگير نميكنه ! چون اگه اين كارو بكنه ممكنه كل دنيا به واسطه استفاده از تسليحات سنگين از بين بره ! اين آمريكايي ها دارن خيلي به روسيه و چين گير ميدن ( مثل : استقلال كوزوو ، استقرار سپر دفاع ضد موشكي در شرق اروپا ، عضويت اكراين و گرجستان در ناتو ، ايجاد درگيري در تبت و تجهيز تايوان به تسليحات فوق مدرن و تحريم بازي هاي المپيك !) اگه روسيه و چين يك پيمان نظامي درست و حسابي ببندند اون وقت آمريكا با ناتو هم در برابر ارتش مشترك چين و روسيه هيچ حرفي براي گفتن نخواهند داشت ! روس ها خيلي در تلاشند كه اين پيمان (كه همون جنبه دفاعي پيمان شانگهاي) بسته و اجرايي بشه اما چيني ها (نادان) خيلي مايل به اينكار نيستند ! روس ها با تلاش فراوان سر انجام موفق شدند كه چيني ها را متقاعد كنند تا يك مانور نظامي مشترك بر گزار كنند ! اين مانور تابستان سال گذشته انجام شد و خبر خوبي براي مخالفان ناتو بود ! در پايان بايد بگم مقامات چين و روسيه در حال اتحاد همه جانبه براي مقابله با غرب هستند ! براي اثبات اين اتحاد مي توان به اتحاد قدرت اول فضايي (روسيه) با قدرت سوم فضايي (چين) براي سفر به مريخ كه در هفته گذشته شد بسته شد اشاره كرد ! و....[/quote] باید توجه داشت که ناتو از نظر واکنش بسیار جلوتر از روسیه است (موقعیت جغرافیایی روسیه )
  3. [quote]در نظر گرفتن اسرائیل به عنوان تنها هدف موشک هامون درست نیست باید به فکر ساخت موشک هایی با برد بیشتر باشیم نمی شه بیخیال تهدید های کشور های اروپایی مثل فرانسه شد و فقط دلمون رو به این خوش کنیم که برد موشک هامون به اسرائیل و پایگاه های آمریکا تو منطقه می رسه[/quote] درسته باید حتی از حالا به فکر جنگ ها فضایی هم باشیم (از بین بردن ماهواره های جاسوسی-موشکهایی که از جو خارج می شوند و .....) باشیم.