babakpi

Members
  • تعداد محتوا

    18
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره babakpi

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم
  1. babakpi

    گالری تصاویر زنان نظامی

    خیلی جالب بود دست شما درد نکنه . خاله من هم در زمان شاه رفته بوده سربازی میگه که هنوز هم میتونه ژ3 رو چشم بسته باز و بسته کنه.
  2. آقا خیلی حال کردم دمت گرم بازم از این کلیپ ها بزارید.
  3. babakpi

    گالری نيروي دريايي چين

    بسیار عالی و کامل هست خیلی ممنون
  4. بسیار کامل و جامع شرح دادید خدا قوت
  5. من هم نتونستم ببینم لطفا عکس رو دوباره آپلود کنید ممنون میشم.
  6. با سلام دوباره کلیپی رو که گذاشتید نگاه کردم اگه متوجه شده باشید دست یکی از همین به گفته شما بومی ها یک قبضه سلاح کلاشینکف از مدل تاشو بود که روی دوشش بود فکر نمی کنم که اونها از طرف سپاه پاسداران بوده باشن و ولی چرا اگه اونها محلی هستن پس چرا تونستن تو منطقه جنگی راه پیدا کنن ؟؟؟؟؟؟ طبق کلیپی که خیلی بی کیفیت بود میشد از روی شهدا و خونی که از پیکر مطهرشون رفته بود میشد فهمید که جنس جلیقه هایی که باید از جونشون محافظت میکرده از بهترین نوع جنس درجه چهاره چینی بوده که سپاه از بازار سیاه نمیدونم کجا آباد چین از یه دست فروش خریده وگرنه با پوشیدن تجهیزات استاندارد که بچه های ملت مثل برگ گل روی زمین نمیریزن. تا بعد از بو گرفتن جنازشون که از روی ماسک هایی که همون مثلا محلی ها زده بودن بیان پیکرشونو اونم نه خود همرزماشون یه سری نا شناس مسلح ببرن معلوم نیست ببرن کجا؟؟؟ بعد که من میگم سپاه نظم نداره بعضی ها فکر میکنن سپاه .... استغفر الله
  7. دوستان خسته نباشید بعد از اولین اعلام نظرم و بعد از خوندن تمامی نظر های دوستان به این نتیجه میشه رسید که هم آقای مرتضی درست میگن وتا حدودی هم دوستان مخالف نظرات ایشون. اما درباره نظری که درباره این بود که اگر ارتش وارد عمل میشد نبرد هنوز ادامه داشت باید گفت که این دوست عزیز خیلی خیلی کم از ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاع دارن و اگر این ماموریت که جزو مسئولیت های ارتش نیست به ارتش واگذار میشد مطمئن باشید با استفاده از تجارب و مهارت های ارتش در تمامی زمینه ها اگر حتی زمان درگیری ها بیشتر می بود تلفات از نیرو های خودی کمتر می شد. در جواب بعضی از دوستان درباره روحیه شهادت طلبی به نظر من روحیه شهادت طلبی در سربازان روحیه زیاد جالبی نیست , برای اینکه اگر شما سربازان خود فقط برای شهادت آماده کنید و نظم و دیسیپلین نظامی را فدای روحیه شهادت طلبی کنیم این کار درست و اصولیی نیست. به نظر من بایستی به سربازان روحیه پیروزی طلبی القاع شود تا در صحنه نبرد نه حاضر و آماده برای شهید شدن و کشته شدن در راه وطن بلکه روحیه پیروز شدن و غالب شدن بر دشمن بایستی مهم باشد. در مورد نظم پایین نیرو های سپاهی بایستی گفت که به طور خاص درسته که این عملیات جنبه چریکی داشته اما باید توجه داشت که وقتی ما کلمه نیروی نظامی یا گروه شبه نظامی رو به کار میبریم یعنی کسی یا گروهی که در ابتدا نظم دارند پس به کسی نظامی واقعی گفته میشه که اول نظم داشته باشد و برای پیروزی یک نیروی مسلح نظم حرف اول رو میزنه که سپاهیان ما اینکه نظم را کم دارند و نه اینکه در مراتب فرماندهی و عملیات ها نظم ندارند بلکه این بایستی در تک تک نفرات دیده بشه به همانند ارتش جمهوری اسلامی ایران . در هر صورت این نظرات نظرات شخصی ماست و نمیتونه راه چاره اساسی باشه و هر دو طرف این بحث حق دارند . حال از خداوند را شاکرم که شر این گروهک را از سر ملت ایران کم ,و همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بی شک یکی از اصلی ترین ستون های نیرو های مسلح هستند در زدودن این ننگ کمال تشکر را دارم و سلام و درود می فرستم به ارواح پاک شهدای اسلام. آنان که مرگ سرخ لبخند زدند ؛ پیمانه حق حسین مانند زدند با جوشش خون و سرود تکبیر ؛ شب را به خجسته صبح پیوند زدند.
  8. در تایید حرف های مرتضی 313 باید گفت که سپاه پاسداران پس از 30 سال بایستی چنان خود را قوی کرده باشد که اصلا احتیاجی با اعزام نیرو به منطقه نباشد و بعد از انجام عملیات های هوایی باید به اعزام نیرو می پرداخت تا کی بایستی شهید بدهیم یعنی انقدر جان سربازان ما کم اهمیت است که باید اینهمه شهید بدیم حالا بگیم یکی دو تا قبوله و انقدر نه دیگه باید سازمان رزم سپاه از جنگ های کلاسیک پرتلفات خود را خارج و برای مقابله از ورش های نوین جنگ استفاده کند تا تلفات به حداقل ممکنه برسه.
  9. ممنون باز هم بزارید و احتمالا این آواکس نابود شده یا به دست آمریکایی ها افتاده لطفا سرگذشت این آواکس رو هم بگویید.
  10. بسیار زیباست اما حیف و واقعا حیف که چنین نخبگانی رو به آسونی از دست دادیم و اطمینان دارم که شهیدان زنده اند و از خداوند روزی میگیرند.
  11. صبح بخیر تازه دارید میگید من خیلی وقته ایمیل ایران دارم و واقعا برای هر ایرانی لازمه در پاسخ دوستانی که نمی تونن وارد اکانت خودشون بشن باید گفت که باید تا تایید اطلاعات فردیشون 72 ساعت صبر کنن و بعد وارد بشن.
  12. مقایسه بسیار جالبیه البته اگر طراحان نظامی کشورمون اینها رو اصلا بدونن تا بتونن با توجه به شرایط خاص منطقه ما جنگنده مورد نیاز کشور رو بسازند ونه جنگنده نسل دومی صاعقه البته صاعقه اگر 30 سال پیش ساخته میشد قابل استفاده بود اما حالا میشه ازش به عنوان جت آموزشی استفاده کرد.
  13. در تایید گفته های یکی از عزیزان بله خوب اونا هم حق دارند حمله سایبری کنند اگر جنگه پس هر دو طرف باید بجنگند.
  14. خسته نباشید . ببینید تا حدودی دولت رسانه ها و ملت آمریکا حق دارند این طور با ما رفتار کنند ما در اقبال آمریکا وکلا غرب موضع دوگانه گرفتیم از یک طرف رئیس جمهوری ما می رود در سازمان ملل می گوید که ما عاشق ملت آمریکا هستیم بعد در ایران ما پرچم آمریکا رو آتش میزنیم هر ملتی دیگه غیر از ملت آمریکا و کلا کشور های غربی بود تا حالا بدتر از این با ما رفتار میکرد حالا اینا که عددی نیست.
  15. خسنه نباشید ولی در این مقاله بهتر بود نقاط قوت دشمن را نیز در نظر بگیریم دشمن دست روی دست نمی گذارد تا ما موشک شلیک کنیم و هدف ها را مورد اصابت قرار دهیم پس باید کلا طرح و روش حمله ها را مورد بررسی قرار داد.