army

Members
  • تعداد محتوا

    4
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره army

  1. از کجا معلوم سالم نباشه؟ چرا سعی میکنیم ارزش این کار بزرگ را با شبه های الکی خراب کنیم چرا مرتباً نظرات منفی میدهیم ؟ در این مورد به نظر من قطعاً لینک ارتباطی این پهباد هک شده و کنترل اون به طور کامل به دستان پر توان نیروهای ما بوده است چون اگر سیستم کنترل وهدایت RQ170 طبق بدیهی ترین اصول حفاظتی آنهم برای وسیله ای که تقریباً در لبه های تکنولوژی کاربردی قرار دارد از نظر امنیتی باید به گونه ای برنامه ریزی شده باشد که اگر کوچکترین اختلالی در ارتباط با مرکز ویا اختلالی در تجهیزات ناوبری حس کند ابتدا سعی در بازگشت به محل آشیانه کند و در مرحله دوم اگر موفق به برقراری ارتباط با مرکز نشد یا اختلال تجهیزات ناوبری به گونه ای بود که امکان باز گشت به آشیانه میسر نبود اقدام به نابودی خودکار پهباد بکند تا تکنولوژیهای آن به دست کشور رقیب و هدف آنهم [color=red]ایران بزرگ[/color] که بزرگترین دشمن آنهاست نیفتد پس نتیجه اینکه تز ایجاد اختلال در سیستمهای ناوبری و ایجاد اختلال در لینک ارتباطی به صورت ناقص و مشهود برای سیستم کنترل غلط است و تنها راه هک کامل سیستم و لینک ارتباطی و در دست گرفتن کنترل کامل آن است به طوری که سیستم کنترل پهباد حس کند فرامین از مرکز کنترل واقعی می آیند و مقصدی که برای آن تعریف میشود همان آشیانه آن است و در این صورت وقتی شما بتوانید مقصد تعریف کنید باز کردن ارابه های فرود کاری ساده تر برای شما خواهد بود. [color=cyan][size=24]به امید سرافرازی اسلام ومسلمین و اعتلای کلمه الله در جهان[/size][/color]
  2. [color=green]و يد الله فوق ايديهم[/color] [color=green]دست (قدرت ) الله بالاتر از همه دستهاست[/color] و بازهم دست قدرت يداللهي از آستين فرزندان [color=cyan]خميني كبير [/color]كه [color=red]روح خود باوري و توكل به الله[/color] را در مردمان اين سرزمين دميد و گفت كه اگر اراده كنيد وتوكل ميتوانيد. بيرون آمد و هيمنه پوشالي و شيطاني آمريكا را باري ديگر خورد كرد و نشان داد تكنولوژيشان در مقابل اراده مردان خدا بي مقدار وناچيز است. خدا را هزاران بار براي اين مرحمت اللهي شكر مكنيم هرچند شكر ما در مقابل الطاف الله بر اين مردم و اين سرزمين حقير وناچيز است. تا ببينيم آيا بازهم افراد داراي عقده حقارت نسبت به غرب كه مرتب مراتب حقارت و خضوع خود را در برابر شيطان و اياديش با تحقير ايران و ايراني نشان ميدهند حرفي براي گفتن خواهند داشت ؟ البته تجربه نشان داده است كه اين قبيل افراد مثل اربابانشان پرروتراز اين هستند كه حتي با ديدن قدرت نمايي بيش از اينها ساكت شوند.
  3. در مورد عملیات برای نابودی یا بازپس گیری این جانور یک تحلیل وجود دارد که این پهباد هرچقدر هم که برای آمریکا مهم باشد ارزش به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا وموجودیتشان را در مواجه با قدرتی که هیچ شناختی در مورد آن نداشتند و با اتفاق اخیر ابهامشان بيشتر نيز شده است را قطعاً برای آنها نخواهد داشت و اصولاً آمریکاییها در طول تاریخ کوتاه اپریالیستی شان ثابت کرده اند از مواجه با کشورهای قدرتمند كه شناختي از آن ندارند اجتناب ميكنند.
  4. icon_cheesygrin باسلام به دوستان من تازه عضو شدم وتا الان فقط مطالب رو خوندم ولی با خوندن مطالب این تاپیک چند تا مطلب به نظرم اومد که بگم . اول: این آمریکایی که این همه از قدرتش صحبت میشه تو حمله به عراق تو دروازههای ورودی بغداد مدت زمانی در حدود دو هفته(مدتش دقیقا یادم نیست) در مقابل ارتشی که مدت ده سال توی تحریم بود متوقف شده بود وتا زمانی که خود عراقیها طبق دستور فرماندهی ارشدشون تسلیم نشدن نمیتونسند کاری از پیش ببرند. دوم: آمریکایی ها چون با موجودیت واستقلال ملت ایران مشکل دارن اگر فکر کنن که می تونن به ایران حمله کنن برای این کار احتیاجی به بهانه دادن ما ندارن و هر موقع که بخوان با رسانه های تبلیغی عظیمشون از هر چیزی بهانه درست می کنند بنابر این اونا فقط دنبال نقطه ضعف میگردن واین همه هیاهوی جنگ برای شکستن روحیه ما و به دست آوردن اون نقطه ضعف است. سوم: غربیها از دوران استعمار نشون دادن که اگر ملتی در مقابلشون کوچکترین ضعفی نشون بده اولین باج رو به اونا بده تا گرفتن تمام هستی و به بردگی کشیدن اون ملت تا زمانیکه با مانع سرسختی مواجه نشن متوقف نمیشن پس اگر امروز از حق غنی سازی کوتاه بیاییم اون وقت همونجوری که توی مذاکرات پاریس مطرح کردن باید برای تدریس دانشگاهیه رشته های مرتبط با فناوری هسته ای باید بعد از سالها مذاکره از اونا اجازه بگیریم و فردا وفرداهای بعدی باید از هر تکنولوژی پیشرفته ای محروم بشیم . چهارم : جنگ سال گذشته حزب الله با اسراییل نشون داد توی جنگ ارزش جنگاوران متهور ومخلص وشجاعی که از مرگ ترس نداشته باشند اگر از جنگ افزار پیشرفته بیشتر نباشه کمتر نیست وبا اتکا و اعتقاد و اعتماد به قدرت تنها ابرقدرت واقعی هستی ,خداوند متعال میشه قدرت هر ابر قدرت دروغی دیگه ای رو شکست. پنجم :هیچ آدم عاقلی از فکر اینکه یه روزی میمیره خودش به استقبال مرگ نمیره و خودشرو حلق آویز نمکنه . ====================================== به نظر من کسانیکه از ترس غربیها میگویند باید در مقابل آنها تعظیم کرد به خداوند اعتقاد واقعی ندارند.