omid_be_ayande

Members
  • تعداد محتوا

    14
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

32

درباره omid_be_ayande

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. نکته جالبی که در یکی از کلیپ های حمله به دمشق بود روحیه خوب مردم دمشق موقع شلیک موشک های پدافند سوریه بود .
  2. سلام به دوستان در این چند سال چیزی که از محور غربی -عربی دیدیم این هست هر وقت در قسمتی از سوریه شکست می خورند با این بازی همیشگی قصد دارند خلا نیروهای شکست خوردشون رو یه جوری پرکنند.بعد از پیروزی در غوطه این نمایش رو راه انداختن تا با امتیاز سیاسی بخشی از زمین سوریه رو برای پایگاه های خودشون کنار بزارن در واقع می خوان سهم نداشتشونو بردارن.من فکر می کنم تمام این تبلیغات و هیاهو برای هدف بعدی مقاومت هست که در واقع رابطه مستقم با اسرائیل داره و می خوان کاری کنن که روسیه مجبور باید بشه که جلوی مقاومت رو بگیره.
  3. سلام .بعضی وقتا به دلایلی نمیشه گفت که چرا استفاده میشه (ولی یکی از دلایلش که فکر می کنم درست باشه ارتباط خوب اون بادرایور ها هست که این ارتباطات داخل سیستم عامل های جدید تر کاملا محدود شده ). ولی در کل به شدت نیازمند یک زبان برنامه نویسی و سیستم عامل بومی هستیم که بخواطر عدم مدیریت خوب تو این حوضه که نیاز به برنامه ریزی چندین ساله (وبودجه که با عوض شدن دولتها قطع نشه !!!)هست در حال حاضر توانایی انجام اونو تو کشور نداریم. مگر با یک کار جهادی وعلمی بزرگ .
  4. «سردار دهقان» مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی شد رهبر معظم انقلاب در حکمی سردار حسین دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب کردند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی سردار سرتیپ حسین دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب کردند. متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان نظر به تجارب مؤثر جنابعالی در عرصه‌های دفاعی خصوصاً حوزه صنعت، شما را به سِمت مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. رصد مستمر تحقیقات علمی و تحول فناوری‌های دفاعی و ارائه پیشنهاد در دستیابی به ارتقاء و توسعه قابلیت‌ها مورد انتظار می‌باشد. سیّدعلی خامنه‌ای 29 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم
  5. من خودم به شخصه فکر می کردم فقط برجام رو امضا کردیم که در مورد صنعت هسته ای هست اما به مرور زمان مشخص شد ما با دو برجام روبرو هستیم که یکی جسم برجام هست و یکی روح برجام!!!!!!!!!!!! جسم برجام درمورد صنعت هسته ای بود ودومی که خطرناک تر هست و در حال اجراست روح برجام که صنعت موشکی و فضایی رو نشونه گرفته(که مهم ترین هاش هستند) و بدون تعهد در حال اجرا هستیم.
  6. یعنی باید حتما تحریم بشیم تا که ماهواره بفرستیم فضا!!!! یعنی اصلا تو کار برنامه و این چیزا نیستیم .ماهواره ها رو گذاشتیم تو انبار اگه تهدید شد بعد بفرستیمشون هوا!!!!!!!!!!!عجب. بعدان اگه گفتن شما جلوی برنامه فضایی رو گرفتین میگن ما ماهواره فرستادیم فضا اما با برنامه !!! خداییش آدم با تمام وجود ناراحت میشه که برنامه های علمی کشور اسیر سیاست بازی میشه.
  7. باید یک واقعیت رو  گفت که سیستم های پدافندیپیشرفته از سیستم یاگیری بسیار پیشرفته استفاده می کنن .شاید چند موشک اول به هدف برسد و تلفات بگیرد ولی پس مدتی سیستم ها پدافندی مدل حرکت موشک را متوجه و با دقت زیاد مورد هدف قرار می دهند.در مورد موشک های ما هم وضع به همین منوال خواهد بود ..
  8. من دیگه بعد از این سوریه و عراق دیگه کمتر به قول شما احساسی می شم ،بله جنگه دیگه ولی توجه کنید در چند صفحه قبل فیلم هایی وجود داره که می بینید زنان و کودکان ازیر آوار بیرون کشیده میشن .روسیه متحد ماست قبول ولی نمی تونم قبول کنم که اونا هم اعتقاداته ما رو داشته باشن و براشون مهم باشه بمب رو کی میریزن
  9. با دیدن این فیلم جوبر اصلا احساس خوبی نکردم کاملا بی هدف روی مردم!
  10. دوستان زیاد نگران نباشید .این جو رزمایش ها بیشتر میزان آمادگی یک یگان رزمی رو می سنجند. اگه توجه کنید بیشتر وظیفه هستند من فکر نمی کنم از این رزمایش بشه نتیجه گرفت نیرو زمینی خیلی بده!.این گلوله هایی هم که شلیک میشه سهمیه سالیانه شونه :)
  11. گران بودن این تجهیزات خیلی به چشم می خوره نمی دونم یعنی انقدر ترکیه پول داره که مثلا 100 تا از اون تا نک ها بزنه یا اون نفر بر ها . زیبایی و هزینه جدا ولی واقعا در میدان نبرد انقدر که هزینه شده کاربرد هم دارند یا با یک ایده کوچک  ضد زره خوب تمام هزینه ها بر باد میره
  12. omid_be_ayande

    اخبار مرتبط با سياست خارجي كشور

    دوستان یه نکته ای که برام جالبه ببینید چند کشور اعلام عزای عمومی در کشور هاشون اعلام کردن،میزان نفوز تفکر تکفیری واقعا زیاده.
  13. سلام دوستان این نوشته (حرف هر چی)من تو این سایته .من پنج شیش ساله پیگیر این سایت هستم امید وارم بتونم از گفته های همه ی اساتید این سایت استفاده کنم.این اکانتو دو سه سال پیش ساختم فقط نمیدونم چرا این روزا  از اسم اکانتم کمی نا امید شدم. یا علی