civa2000

Members
  • تعداد محتوا

    34
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

98

2 دنبال کنندگان

درباره civa2000

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ?????
  1. جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرده است که پنج عضو این گروه در حمله اسرائیل به بخش سوری بلندی‌های جولان کشته شده‌اند. تلویزیون المنار، وابسته به حزب‌الله با اعلام این خبر گفت که این افراد در حمله راکتی اسرائیل به منطقه قنیطره جان خود را از دست داده‌اند. حزب‌الله می‌گوید جهاد مغنیه، پسر عماد مغنیه، از فرماندهان سابق حزب‌الله هم در میان کشته‌شدگان این حمله بوده است. عماد مغنیه در سال ۲۰۰۸ در اثر انفجاری در سوریه کشته شد که گفته می شد اسرائیل عامل آن بوده است، هرچند اسرائیل این ادعا را تکذیب کرد. جهاد مغنیه بارها در ایران در کنار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران دیده شده است. خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی گزارش داده که نیروهای حزب‌الله توسط یک هلی‌کوپتر نظامی هدف قرار گرفته‌اند. آسوشیتدپرس گزارش داده که دو خودروی حزب‌الله که در حال عملیات شناسایی در منطقه‌ای کوهستانی در نزدیکی مرز اسرائیل واقع در بلندی‌های جولان بودند، مورد حمله واقع شدند. به گزارش رسانه‌ها محمد عیسی، از فرماندهان حزب‌الله در سوریه هم در این حمله کشته شده است. بی بی سی
  2. دولت های خارجی به نیروهای رسمی وزارت پیشمرگه کردستان عراق کمک کردن نه پژاک! خواهش می کنم حساب نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان رو با گروه های تروریستی جدا کنید چند سال پیش همین نیروها پیشمرگ اقلیم کردستان حاج قاسم سلیمانی رو از حمله امریکایها باخبر کردن درضمن کدوم یک از این سلاح رو دست گروهک ها دیدید؟ بعضی از دوستان هم متاسفانه نه رفتن به کردستان عراق نه اونجا رو دیدن واسه خودشون تحلیل می کنند بابا اونجا قانون داره و خیلی هم سفت و سخت رعایت می شه همه این تسلیحات هم که اشاره کردم شماره و سریال داره این نیست هرکس هرچه دلش خواست اسلحه داشته باش اول باید مجوز بگیره و تعدادی محدودی گلوله در اختیارش می گذارن و اگر ایران 1% احتمال می داد این تسلیحات به دست گروهکها می فته این حجم کمک به پیشمرگ اقلیم کردستان نمی کرد به گفته مقامات رسمی  هم کردستان عراق و هم ایران بیشترین کمک تسلیحاتی از طرف ایرانه من خودم همه روزه شاهدم.
  3.   با سلام دوست عزیز   اوضاع سلیمانیه اروم بود و طبق گفته های شهروندان داعش بیشتر به اربیل نزدیکتره ورود به بازار اسلحه فروشان برای بازدید ایرادی نداره فقط واسه خرید باید کارت داشته باشی بله حتی خود نیروهای امنیتی اقلیم خیلی حساس شدن.   موفق باشید.
  4.   حدودا 1800 دلار
  5. ژ3 ها مدل A3 هستند که ارتش خودمون کاربرشه. دوستان  نمیدون این سیاست اقلیم درست یا نه ؟.تمام شهروندان کرد شهرهای عراق مسلح شدن انهم با اسلحه های M4 , M16 , AK-47 هم مثل نقل و نبات ریخته حتی SVD .من خودم چند روز پیش سلمانیه بودم قسمت کاملی از شهر به اسلحه فروشی تبدیل شده ولی خوب قانونی های هم هست مثل تنها اسلحه های نیمه اتوماتیک با کالیبر 7.62 یه پایین فقط خرید و فروش میشه بالاتر از این کالیبر وجود نداره سلاح ها اتوماتیک 9 م.م هم غیر قابل فروشه با نارجک و وسایل منفجره هم بشدت برخورد می شه ولی انقدر سلاح ها کمری شرکتهای گلاک و زیگزاگور ریخته بود که همه زن و مرد همه یکی دارند جلیقه و کلاه های کولار پوتین های فوق العاده(ما که یه جفت پوتین خریدیم ;) )  و لباس هم فراوان.
  6.   با سلام   درفرهنگ نظامی تعریف تقسیم توپخانه متفاوت است به سه یا چهار قبضه توپ اتشبار گفته می شه و چند اتشبارهم گردان و چند گردان توپخانه نیز گروه توپخانه نامیده می شه در قبل از انقلاب هم بجز توپخانه کمک مستقیم لشکرها گروه های مستقل پنجگانه توپخانه شکل گرفت :گروه 11 توپخانه مراغه-گروه 22 توپخانه تهران -گروه33 توپخانه پرندک -گروه 44 توپخانه شهررضا -گروه 55 توپخانه اصفهان اللبته در زمان دفاع مقدس گروه های 99 پدافندهوایی نیروی زمینی و گروه موشکی هم تشکیل شد.
  7. گروه 33 توپخانه سرلشگر خدابنده‌لو با 15 گردان در منطقه غرب کشور مستقر شده است و فرمانده این گروه گفت که این گردان‌ها استان کرمانشاه را نیز پشتیبانی می‌کنند.   به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، محسن آذرافروز با بیان این‌که «گروه 33 توپخانه با مستقر شدن، توازن نظامی در منطقه را به نفع خود ایجاد کردند.» به اقدامات گروهک‌های تروریستی داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: استقرار گروه 33 توپخانه عامل بازدارندگی برای اقدامات دشمنان در منطقه است.   وی خاطرنشان کرد: از زمان استقرار گروه 33 توپخانه تاکنون دسیسه‌ ها و حرکات دشمنان در منطقه بسیار کم شده است.   وی با اشاره به استقرار گروه 33 توپخانه در غرب کشور و تجهیزات جنگ افزاری آن اظهار کرد: گروه تروریستی داعش حتی نتوانسنتند یک متر از این میزان تعیین شده پیشروی کنند. داعش با اخطاری که از ایران گرفت تمام تسلیحات و افراد و گروه‌های خود را جمع‌آوری کرده و منطقه را خالی کرد.   فرمانده گروه 33 توپخانه سرلشگر خدابنده‌لو، نزاجا گفت: گروه 33 توپخانه با 15 گردان در منطقه غرب کشور مستقر شده است. قرارگاه غرب گروه 33 توپخانه باید استان کرمانشاه را نیز پشتیبانی کند. فرمانده گروه 33 توپخانه سرلشگر خدابنده‌لو نزاجا ادامه داد: به دلیل تجارب بالایی که در دوران دفاع مقدس و مقابله با دشمنان در منطقه کسب کرده‌ایم اکنون تحولات ویژه‌ای در گروه توپخانه صورت گرفته و وضعیت به گونه‌ای است که از امکانات و آمادگی بالایی برخوردار هستیم. بعد از جنگ تحمیلی گروه 33 توپخانه نزاجا به تهران بازگشت و در این دوران به صورت کامل بازسازی و تقویت گردان‌ها کرده است که امروز در اوج آمادگی رزمی قرار دارد. این گروه براساس نیاز دوباره به سنندج بازگشت و به یقین بازگشت این گروه به منطقه موجب تقویت امنیت و جلوگیری از تحرکات مذبوحانه ضدانقلاب و دشمنان نظام خواهد شد.
  8. روز جمعه با مه الود بودن هوا در نزدیکی اربیل تعداد زیاد داعشی از رود دجله عبور کرده و قصد تصرف مناطق اطراف اربیل رو داشتن که با مقاومت پیشمرگه های کورد این حمله شکست خورد و تروریست ها عقبنشینی کردن در طول نبرد 3 بار جنگنده های ائتلاف مواضع داعش بمباران شد.
  9.   SPR-1 اخلالگر که توسط المان شرقی و شوروی  بر روی خودروی زرهی GT-MU (البته بر روی خودروهای خانواده BTR هم استفاده شده)توسعه داده شد این وسلیه با دو انتن پالس های قدرتمند رو به چاشنی یا فیوز انفجاری پرتابه های خمپاره و توپ می فرسته و باعث میشه از کاربیفته و وقتی پرتابه به زمین یا چیز دیگه ای بخورد کنه منفجر نشه بیشتر از این وسلیه برای حفاظت از ذاغه یا دپو های مهمات و ساختمان های مهم استفاده می کنند.
  10.   در ویدئو تفنگ ها بدون عقب نشینی  بی 10 و اس پی جی9 نبود تسلیحات سنگین تروریست ها تیربار 14.5 و 23 و 12.7 بود که اگر در اون سنگر رزمندگان حزب الله یه دوشکا بود می تونست جواب بده در ضمن در پاسداری کوهستان یک سنگر کمین باید در جلو مقر اصلی باشه یا یک دیدبان با دوربین در یک نقطه مرتفع 24 ساعته منطقه رو رسد کنه که متاسفانه نبود و خیلی راحت تروریستها از رزمندگان فیلم برداری و شناسای کردن و نکته اخر با وجود  پهپاد در دستان حزب الله نمی دانم چرا برای منطقه حساس مثل قلمون استفاده نمی شه این حملات رو خیلی ساده با پهپاد شناسای کرد.
  11.   با سلام   واقعا باعث تاسفه به این سادگی نقطه مسروب سقوط کرده مشخصه رزمندگان حزب الله در اون منطقه اصلا به اصول پاسداری کوهستان اشنا نبودن نبود اسلحه کالیبر بالا در نقطه که جواب شلیک های تروریست ها روبده نبود خمپاره انداز 60 م م نبود دیدور و دیدبان نبود سنگر کمین واقعا جای تعجبه !!! امیدوارم حزب الله از این عملیات درس بگیره وتکرار نشه.
  12. با سلام   به تمامی دوستان دیدن فیلم "ملکه" رو پیشنهاد می کنم درباره اواخر جنگ و قصه  دیدبان چند قبضه خمپاره انداز است بنظرمن فیلم خوبیه و حرفه ای حتما ببنید.   با سپاس
  13. با سلام   دوست عزیز با کمال احترام باید بگم فقط دوبار به مدافعین کوبانی کمک شد یک بار از طریق هوایی که بیشتر کمک های به دست داعش افتاد که ان کمک ها فقط از طریق اقلیم کردستان بود نه کشور دیگیری و دومین کمک که 150 پیشمرگ وارد کوبانی شدند. و درضمن باز هم با احترام مقایسه شما بین نبل و الزهرا با کوبانی مقایسه اشتباهه اول این که نیروهای محاصره کننده اونجا مخالفین بشار اسد است و در کوبای داعش و دولت ترکیه هم از داعش حمایت می کنه و در نبل و الزهرا هم همه روزه کمک هوایی به مدافعین میشه و تفاوت دیگر اینکه بیشتر مدافعین کوبانی شهروندان بدون اموزش نظامی در حال دفاع هستند ولی در نبل و الزهرا گروهای تعلیم دیده توسط حزب الله.
  14. بیانیه حزب دموکراتیک خلق ها به مناسبت 100 روز مقاومت کوبانی حزب دموکراتیک خلق های ترکیه درپیامی به مناسبت 100 روز مقاومت نیروهای کرد کوبانی در برابر داعش پیامی صادر کرد. در این بیانیه آمده است: مقاومت 100 روزه کوبانی در مقابل داعش در قرن 21 یک مقاومت افسانه ای را خلق کرده است. حقیقتی که تمام دنیا به وضوح دید، و تنها اقتدار سیاسی در ترکیه آن را نادیده گرفته است. زیرا اندیشه حکومت و اقتدار ترکیه، تغییرات دموکراتیک کردستان سوریه و ارائه مدلی مناسب برای تمام سوریه در جهت رهایی از این بحران را تهدیدی علیه خود به حساب آورده است. در این بیانیه ضمن اشاره به این موضوع که ترکیه باید به تمامی کمک ها به گروه تروریستی داعش در اسرع وقت خاتمه دهد، آمده است: اقدامات مختلفی برای باز شدن کانال های مطمئن از ترکیه برای تامین نیاز های کوبانی و همچنین شناسایی کانتون های کردستان سوریه و نحوه اداره آن ها توسط حکومت ترکیه صورت گرفته است و تلاش های زیادی در این جهت به کار بسته شده است و تلاش ها برای رسیدن به این خواسته ها ادامه پیدا خواهد کرد. زیرا کردستان سوریه مدلی جدید برای خاورمیانه است که این امکان را می دهد تا افراد با اندیشه های مختلف و هویت های متفاوت در کنار هم در یک شرایط برابر زندگی کنند. درحالیکه گروه تروریستی داعش در تلاش است تا این مدل جدید زندگی را نابود کند. کوبانی، در تمام نقاط جهان و در هر گوشه و کنار این کره خاکی سمبل مقاومت در برابر وحشت و حمله شده است. ما معتقد هستیم کسانی که 100 روز است در کوبانی مقاومت کرده اند و سرپا مانده اند در نهایت پیروز خواهند شد.