BiBak

Members
  • تعداد محتوا

    42
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

197 نشان افتخار

1 دنبال کننده

درباره BiBak

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

998 نمایش های پروفایل
  1. سلام 1. پست من در پاسخ به پست شما نبود مگر انکه مولتی اکانت باشید 2. در مورد دل سوزی برای یانکی ها ، از کجای حرف من چنین استنباطی داشتید ؟ امثال من یک مشت برچسب در جیب دارید و هرگاه دلتان بخواهد استفاده میکنید .
  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بابت برگذاری کلاس دینی از شما تشکر میکنم . یقینا محکومیت اقدامات امریکا توسط شما موجب تغییر رویه شان خواهد شد . ما هم نه تنها فروش تسلیحات را متوقف خواهیم کرد بلکه ساخت و توسعه شان را نیز متوقف کرده و دست در دست برادران بور و چشم ابیمان پابرهنه در دشت ها به دنبال پروانه خواهیم دوید . با احترام برادر خیلی خیلی کوچکتر شما
  3. سلام به همه اساتید میلیتاری عرض خسته نباشید و تشکر دارم خدمت بزرگوارانی که با زحمات زیاد و به صورت مداوم و روزانه اخبار این جنگ رو پوشش میدهند . -------------------- پهپاد ها در اکراین فرود میآیند اما صدای عربده هزاران کیلومتر دورتر در کشور ما بلند میشود . موضع دوستان در دفاع از ارزش های انسانی ستودنی است و چه زیباست اگر عزیزان این موضع را در برابر رفتار خصمانه غرب با کشور خودمان نیز حفظ کنند . از طرفی نگرانی برخی من باب انتقال تکنولوژی به روسیه نیز جای بسی خوشحالی دارد . تا دیروز وجود این تجهیزات و تکنولوژی ها موضوع بحث بود . اکنون یک قدم جلوتر رفته ایم ؛)
  4. حقیر با درون مایه حرف شما کاملا موافقم . فقط این سوال برایم پیش امده چگونه میخواهیم به پیشنهادات عنوان شده در متن شما جامه عمل بپوشانیم ؟ خواهشمندم در صورت امکان در مورد کارت های بازی و نحوه اثر گذاری ما بر حوادث در حال وقوع تحلیل ارائه دهید . به عنوان مثال : در بخشی از متن فرمودید (( تبعات تکرار دوباره یک حماقت و جنایت را روشن کنیم )) ، یا در بخشی دیگر به (( رصد تحولات لبنان و جلوگیری از اشغالی مشابه عراق )) اشاره داشتید . سوالی که در این میان برای حقیر پیش میاید اینست : ما به پشتوانه کدام اقتصاد/حکومت/پایگاه مردمی میخواهیم جلوی وقوع اشغال لبنان را بگیریم یا جواب ترور رهبران مقاومت را بدهیم ؟ زمان زیادی از شهات سردار سلیمانی نمیگذرد ، انچه بر ما گذشت نیز نیازی به یاد اوری و گفتن ندارد و کیفیت و چگونگی واکنش ما نیز از چشم دوست و دشمن دور نماند . ایا رفتار ما در اینده نیز به همان سبک و روش است یا اینکه واقعا چیزی در استین داریم ؟
  5. بله اوضاع بدتر میشود و اکنون نشانه هایش را داریم میبینیم . همچو اقتصاد که ظرفیت مشخصی برای دزدی دارد و شما بدان اشاره کردید ، مردم هم ظرفیت تحمل مشخصی دارند .
  6. به شدت دوست دارم با شما مخالفت کنم ، شعار های تند بدهم و فریاد بکشم که هنوز هستند کسانی که به فکر منافع کشور باشند ... اما متاسفانه با واقعیت نمیتوان جنگید ! عملکرد نظام و مسولان تاییدی بر گفته های شماست و باید بگویم از این بابت احساس اندوه و تاسف عمیقی میکنم . بعد از شهادت حاج قاسم و بعد از آن سیرک خاکسپاری که چند ده کشته داد و بعد از آن انتقام به ظاهر سخت و مضحک که به جای دشمن ، هواپیما و مردم بیگناه کشورمان را هدف گرفت ، به این نتیجه رسیدم که نظام توانایی و شایستگی حفاظت و حراست از آرمان ها و ارزش ها و ایدولوژی و حتی مهره های کلیدی و مخلصی همچون حاج قاسم را ندارد ( اگر نگوییم برای این موارد ارزشی قایل نیست ! ) چنین نظامی چگونه میخواهد به فکر مردم خویش باشد ؟ کشور ما روز به روز در حال عقبگرد است ، برای توجیه این پسرفت نیز دلایلی همچون جدا بودن دولت از نظام و نفوذ و خیانت و چه و چه میاورند و سعی میکنند توپ را در زمین مردم بیاندازند ، فارغ از اینکه این حرف ها برای رکسانا تن پوش نمیشود ! فیلم ما دارد به پایان خودش نزدیک میشود ، وقایع با سرعت بیشتری روی میدهند و به آن روزی که همیشه از ان میترسیدیم نزدیک شده ایم ، کم کم دارد زمان عمل فرا میرسد و مردم به زودی خواهند دید مسولان و بزرگانشان جز مشتی شعار و توجیه چیزی برای ارائه ندارند ...
  7. سلام و درود بر همه ی اساتید گرامی سال نوی همگی مبارک ، سال پر خیر و برکتی را برای شما آرزومندم متاسفانه امسال مادر طبیعت روی خوش به ما نشان نداده اما به جایش پدر کامنت های نا امیدانه و خلاصه خانواده ادم های ناراحت میلیتاری با روی باز و لبی خندان جنگ روانی را شروع کرده اند ! فکر میکنم مبحث (( خروج ایران از سوریه بدون هیچ دستاورد قابل لمس و همراه با ابرو ریزی و خفت و خواری )) برای بار صدم است که از زمان شروع این تاپیک به بهانه های مختلف مطرح میشود و در این مدت همواره سعی شده با موج سواری روی حوادث و مشکلات اجتماعی گودرز را به شقایق ربط داده و نتیجه دلخواه که همانا خروج ایران از سوریه است گرفته شود که تاکتیکی بس قدیمی و نخ نماست ! همانطور که اساتید گرامی در کامنت هایشان بدان اشاره نمودند مشکلات ما در داخل هست که این مورد با اندکی نظارت و همچنین اعمال زور قابل حل است و میتوان نیاز کشور را تامین کرد (شرایط و غریزه بقا عزیزان مسول را مجبور به اینکار خواهد کرد) و قطعا نیازی به اینگونه صرفه جویی ها ( خودزنی ) نخواهد بود . و اما حملات برادران صهیون و گلایه اساتید در مورد عدم پاسخ ما ، با توجه به شرایط کنونی کشور سیاست ما باید در راستای کاهش تلفات ( و نه جلوگیری از حملات دشمن و تنبیه ان ) باشد ، چرا که با توجه به شرایط کنونی تثبیت و گسترش نفوذ ما در سوریه از اولویت بالاتری نسبت به به راه انداختن یک جنگ تمام عیار برخوردار است . ما باید در ارامش کامل و سکوت ، جای پای خود را در این کشور محکم کرده و تا جایی که میتوانیم سهم خواهی کنیم تا بتوانیم در اینده هم از منافع اقتصادی برخوردار شویم و هم ابزار چانه زنی داشته باشیم یا حتی در صورت نیاز نبرد را با دست پرتری نسبت به شرایط کنونی اغاز کنیم .
  8. برادر من این یک عده همیشه ایراد میگیرند ، در کانال های تلگرامیشان از شعاع برخورد 500 متری موشک های ما میگویند ، در حالی که تصاویر خود گویای نقطه زنی موشک های ما هستند به حین رونمایی از صاعقه در همین انجمن نوشتند که بمب ها را با چسب به بدنه چسبانده اند اما دیدیم در نهایت بمب را درون بدنه حمل میکرد و ... در تایپک عملیات محرم گیر داده اند که اصلا چرا از این ابزاری که ساختیم استفاده کردیم و کی گفته که الان بزنند ( در حال تعین تکلیف برای فرماندهان اند ) اینجا هم مبحث قدرت تخریب رو پیش کشیدند و ... به نظرم عزیزان میان مخالفت با حکومت و منطق گیر افتاده اند و چون از یک سری قضایا خوششان نمیاید ، کلا منکر همه چیز میشوند ! این عزیزان کلا ژست اپوزوسیونی و منتقد بودن رو دوست دارن و فردا پس فردا حتی اگه ناو هواپیمابر هم رو کنیم براشون باز یک سری شامورتی بازی در میارن که اره فلان و بهمان
  9. مشکل ما این است که حافظه تاریخی مان بسیار ضعیف است ! این ضعیف بودن موجب میشود که جملاتی همچون (( کاش میشد امتیاز داد )) را بشنویم ( به همراه استدلال هایی که مرغ پخته را به خنده میاندازد ) انهم زمانی که تنها چند هفته از پاره شدن یکطرفه توافقی بین المللی میگذرد !
  10. ترس از رویارویی با دشمن و به دنبال آن شکست احتمالی ، باعث شده مسیری رو طی کنیم که نتیجه بدست امده از آن ، صد ها بار بدتر از درگیری مستقیم باشد ! با همین فرمان پیش برویم احتمالا تیتر تاپیک های سال 1420 ، این خواهد بود که برای مذاکره بر سر ناموسمان چه امتیازاتی باید بگیریم ؟ و اینکه توقع غرب از ما و ناموسمان چیست ؟ شل گرفتن ، بیخیال شدن ، مصلحت اندیشی و ... دیگر جایز نیست ! ما برجام را امضا کردیم ، بر سر قدرت خود معامله کردیم و نتیجه اش را دیدیم ! فقط یک احمق یک راه آزموده را دوباره امتحان میکند ! اگر قرار است ببازیم ، میبازیم ! ولی بهتر است مثل یک مرد و در میدان نبرد ببازیم و بمیریم تا اینکه مثل یک بزدل حیثیت کشور را به تاراج بگذاریم و نهایت وطن پرستیمان هم پرتاب خودکار شود ! فرق جمهوری اسلامی با سلاطین قجری چه خواهد بود اگر مثل همانها چوب حراج به کشور بزنیم ؟ با این طرز فکر برخی از حضرات به شخصه دیگر هیچ امیدی به این کشور ، مردمانش و نظامی که همواره دم از اسلام میزند ندارم .
  11. بله امریکا به همه اهدافش رسید ، تمام‌زیر ساخت های ما مورد تهاجم‌ قرار گرفتند ، تقریبا تمام‌نیروهای ما شهید شدند ، بقیه هم با سر افکندگی در حال بازگشت به کشورند روس ها هم خوار و خفیف شدند ، کلا ذلیل شدیم رفت ، خب حالا لطف کنید سکوت کنید و بگذارید تحلیل های مبتنی بر منطق و واقعیت اساتید را بشنویم . با تشکر
  12. در چند سالی که این تاپیک را دنبال میکنم ، افرادی چندین بار و به بهانه های مختلف فاتحه محور مقاومت را خواندند ! این افراد بی توجه به شرایط و صرفا با تاکید بر نقاط ضعف ، سعی در منفی کردن دید دیگران و القای جو نا امیدی بوده و هستند و در این راه از به هم دوختن زمین و زمان به هم ابایی ندارند . در همین تاپیک گفته میشد که اگر کریدور زمینی ما ایجاد نشود ، جنگ سوریه جز هزینه های سرسام اور و تلفات برای ما دستاوردی ندارد و چه ایه های یاسی که خوانده نمیشد ! گفته میشد با کردستان اگر قاطعانه برخورد شود فلان و بهمان خواهد شد و چه دلایلی ( اقتصادی ، فرهنگی و ... ) که نمیاوردند دوستان ! و بارها از خیانت روسیه به هزاران روش سامورایی سخن گفته شد . بر خلاف تمام استدلال های دوستان ، روسیه تا به حال خیانت نکرده ، کردستان مهار شده و کریدور هم ایجاد شده است ! اقدامات قابل تقدیری صورت گرفته و کمترین کاری که به عنوان کاربران پای کامپیوتر میتوانیم انجام دهیم تقدیر و تشکر و ارزشمند شمردن این دستاورد هاست . تقدیر و تشکر ما نشانه چشم پوشی بر ضعف ها نیست اما از حق هم نباید گذشت کارهای بزرگی انجام شد . امید است که این روند ادامه داشته باشد و در اینده شاهد موفقیت های بیشتری هم باشیم
  13. در گروه های تلگرامی به لینک زیر برخورد کردم : https://www.treasury.gov/press-center/press-releases/Pages/sm0177.aspx ادعا شده که در لینک بالا ( وزارت خزانه داری امریکا ) سپاه پاسداران به عنوان تروریسم جهانی نامگذاری میشود . سایت خبری تابناک هم در لینک زیر : http://www.tabnak.ir/fa/news/738246/خزانه‌داری-آمریکا-سپاه-را-شامل-قانون-کاتسا-دانست اشاره کرده که : به گزارش ایسنا، این نکته حایز اهمیت است که بر خلاف ادعاهای قبلی آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان‌های تروریستی قرار نگرفته است بلکه هم‌راستا با قانون کاتسا از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است. بالاخره تروریست اعلام شدیم یا خیر ؟ اوضاع تا چه حد وخیم است ؟
  14. با همین استدلال میتوان گفت هرکه مخالف نظر شماست دیزی زن و مواجب بگیر نیست . توهین رو شما شروع کردی جوابت رو هم گرفتی کشور ما که هیچ شما یه کشور رو نام ببر که زیر ساخت هاش در مقابل ارتش امریکا اسیب پذیر نباشه با این طرز تفکر اگه پس فردا افغانستان هم مارو تهدید کرد باید با دیپلماسی لبخند پاسخ بدیم . اینکه پاسخ ما چی میتونه باشه جای بحث داره ولی اینکه کلا سکوت و ماست مالی کنیم ( کاری که تقریبا همیشه میکنیم ) در آینده وضع بدتر خواهد شد . در ضمن اصطلاح جوگیر هم برازنده طیف خاصی است که منتظر حملات هوایی به اصطلاح اشتباهی ، حملات موشکی ، شکست در عملیات ها ، رونمایی ها و ... میمانند تا از خواب زمستانی بیدار شده زمین و زمان را به هم بدوزند و کشور و هرچه در آن هست را با ارتش کلماتشان شخم زنند .