toofan2

Members
  • تعداد محتوا

    79
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

-167

2 دنبال کنندگان

درباره toofan2

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه
  1. اخجون سرعت اینترنت من همین الان ۱۹/۲ مگابات هست .انشاالله حضرت تشریف بیارن و همه ما از اینترنت پرسرعت لذت ببریم
  2. toofan2

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    [quote name='Generalmohammad' timestamp='1372529198' post='318767'] [quote name='senaps' timestamp='1372526997' post='318758'] [quote] همین روسیه اگر فردا با فول بک و بلک جت و .. به عربستان حمله هوایی بکنه ؛ حداکثر واکنش مجامع جهانی چه خواهد بود ؟ [/quote] همونجوری که به گرجستان حمله کرد دیگه؟!!! ... روسیه به خاطر اسم سابقش امروز روسیه‌ست، وگرنه باور کن تا الان امریکا تو خاکش 8 تا پایگاه نظامی زده بود!! [/quote] وقتی من و شما به شطرنج قدرت دنیا نگاه میکنیم ؛ حس میکنیم که شاید چیزی نفهمیم برای همین بهتره که کمی دیدمون رو گسترده تر بکنیم ؛ توصیه میکنم دوستان کمی شطرنج بازی بکنند بخصوص با افراد حرفه ای ؛ اونوقت تازه متوجه میشوند که معنی توطئه و نیرنگ یعنی چی ! چرا کسی از این صحبت نمیکنه که چرا گرجستان به اوستیا حمله کرد ؟ حتما فکر میکرد که روسیه میشینه و نگاه میکنه ؟ مگه نه ؟ اگر اینطور هستش پس چرا برای انهدام تونل های ارتباطی با روسیه برنامه داشت ؟ چرا ناتو روسیه رو تحریک کرد ولی وارد گرجستان نشد ؟ چرا حتی یک اولتیماتیوم هم ندادند ؟ چرا تهدید نکردند ؟ با این چرا های بسیار ؛ روسیه با احتیاط وارد شد و با قدرت خارج شد ! دقیقا کاری رو کرد که غرب انتظار نداشت ؛ عدم دخالت در دولت و حاکمیت گرجستان و تمکین به شورای امنیت ! بهتره از این به بعد از گرجستان به عنوان یک طعمه و نیرنگ یاد بشه ؛ نیرنگی که با شکستش ؛ اهدافش رو به گور برد ... . در غیر اینصورت بنده به شما قول میدم که مافیای روسیه هم قادر به نابودی گرجستان هستش ؛ ارتش روسیه بماند !! . . . در مورد لیبی هم بحث ها بسیار شده ، نیازی به تکرار نیست ... از دوستان تقاضا میکنم که سیاست های کرملین رو به عنوان آیینه قدرت روسیه در نظر نگیرند ؛ ابهتی که شوروی زمان استالین داشت ؛ زمان گورباچف نداشت ؛ لیکن قدرت شوروی در سالهای پایانی بهیچ وجه قابل مقایسه با زمان استالین نیست ! پس وقتی از روسیه صحبت میکنیم فکر دوستان به بازی" کال آف دیوتی" و" ا گوود دی تو دای هارد " نره ؛ خارج از جو رسانه ای تصمیم بگیرید ... [/quote] دوست عزیز شما هم شطرنج بازی نکن دیگه چون گناه کبیره حساب میشه همه امامان معصوم گفته اند کسی که شطرنج بازی کند شیعه ما نیست و شفاعت ما در روز قیامت شامل حال او نمی شود و با یزید محشور خواهد شد.از حضرت ثامن الحجج علیه السلام پرسیدند چرا شطرنج نه? حضرت فرمودند چون یزید کنار سربریده حضرت سید الشهدا شراب می خورد و شطرنج بازی می کرد.امیدوارم دیگه به این عمل زشت ادمه ندین.( فقط یک تذکر دادم قصد منحرف کردن تایپک را نداشتم دوستان)
  3. شهادت عالم بزرگوار شیعه العلامة الشيخ حسن شحاته عليه الرحمة والرضوان را به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف و شما تسلیت میگم. ایشون توسط فتوای ناصبی بزرگ و دشمنان اهل بیت علیهم السلام امروز به شهادت رسیدن در مصر! فتوای قتل ایشون توسط شیخ نا شیخ قرضاوی اجرا شد و پس از این حمک سیلی از جمعیت ریختن به منزل ایشون و جعی از شیعیان که با ایشون همراه بودن را انقدر با چوب زدن که به شهادت رسیدن! دلیل به شهادت رسوندن ایشون لعنت فرستادن به ۳ نا خلیفه غاسب بودن! اگر به یوتوب و فیسبوک دسترسی دارین اسم ایشون را سرچ کنین و فیل به شهادت رسوند ایشون به طرز فجیعی موجوده! به هر حال به پیشگاه حضرت ولی عصر عجلالله تعالی فرج الشریف و همه دوست تسلیت عرض میکنم .!
  4. [quote name='Ernesto_Rommel' timestamp='1371025284' post='315517'] سلام زیاد تو فکر رفتن به سوریه نباشید ... جدی میگم ! خبر آمد که خبری در راه است ... باید دید و منتظر فرمان رهبر بود و بس یا حق [/quote] منظورت از این حرف چیه اقا مصطفی؟ یعنی ایشون واقعا نایب امام زمانن و مردم منتظر دادن دستور جهاده؟ یعنی هر وقت ایشون فرمان جنگ بده حضرت به اصطلاح تشریف میارن? از قم شروع خواهد شد و حاج اقاها از دم تیغ گزرانده میشن توسط خود حضرت اقا!درباریها مواظب عواقب کارشون باشن خصوصا اخوند جماعت البنه نه همه رحانیون. زنده باد سید ابوالقاسم خویی خوئی رحمت الله علیه!
  5. [quote name='ronin313' timestamp='1370687890' post='314982'] [b] [color=#FF0000]رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن:[/color] هر حنجره‌ای که به وحدت دنیای اسلام دعوت کند، حنجره‌ الهی و ناطق من الله، و هر زبانی که امت اسلام را علیه هم تحریک کند ناطق من الشیطان است...[/b] [/quote] امت اسلامی ۷۳ فرقه هستن رهبر عزیز. در سوریه وهابی ها و سنیها و حماس پا به پای هم بر علیه شیعه می جنگن ! حتی تهدید کردن حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه را تخریب کنن! از کشورهای مثلا اسلامی ترکیه/افغانستان/عربستان/قطر..و و و تا مثلا امتهای اسلامی که در انگلیس /امریکا /فرانسه تمام دنیا میان تا ریشه شیعیان را بزنن! کجا امت اسلامی وحدت اسلامی؟ این نظر من را پاک نکنن دوستان چون توهینی نکردم.
  6. دوستان عزیز من خیلی ناراحت میشم از اینکه بعضی از شماها نام حضرت امیرالوئمنین علیه الصلاة والسلام را سبک میگیرید و همینطور حضرت رسول الله صل الله علیه و اله وسلم را اخه شما ناسلامتی شیعه هستین معصومین را با القاب شریفشان و با نهایت احترام یا کنید این چه وضعیه!! این را که همه ما میدانیم که باید محبت و دوستی و علاقه ما نسبت به معصومین باید خیلی بیشتر از پدر و مادرمان باشد و خدا وکیلی شما در خانه پدر یا مادرتان را با اسم کوچکشان صدا می زنید؟ ۱۴ نور مقدس که جای خود دارد! سطح اطلاعات دینی بعضی از دوستان بالا اما متاسفانه مرتب مرتکب این عمل زشت میشن [b] [/b]
  7. [quote name='100' timestamp='1367417537' post='310121'] سلام .... برای ظهور دعا می کنم ...ولی می دونم یک پل صراطی و حساب کتاب هم هسد ..... [/quote] الان فرصت توبه هست و امیدواریم که خدا همه ما را به راه راست و ثابت قدم در دین و ایمانمان نگاه دارد انشاالله.
  8. [quote name='SoheilEsy' timestamp='1367416517' post='310115'] [quote name='toofan2' timestamp='1367414741' post='310108'] وقتی که دوستان چشمشون رو روی حقیقت ببندن میشه همین !حالا صبر کنین و ببینین این اسدجان پایان کارش چی میشه. [/quote] برادر عزیز !!! دقیقا چقدر باید صبر کنیم تا تیتراژ رو ببینیم !؟ [img]http://www.military.ir/forums/public/style_emoticons/default/rolling%20eyes.gif[/img] [/quote] عزیز دل برادر اینده نشان میده فقط دعا کن حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفداء زودتر تشریف بیارن! میگن ظهور نزدیکه
  9. وقتی که دوستان چشمشون رو روی حقیقت ببندن میشه همین !حالا صبر کنین و ببینین این اسدجان پایان کارش چی میشه.
  10. [quote name='100' timestamp='1367407346' post='310078'] سلام ..... عزیز ..... فعلا تتها جایی که همه حرفشون رو کامل می زنند و در انتهای حرفشون جمله ی معروف ” نمی زارند که بگم ” . رو می گن ایرانه .... عزیز دل زمانی که اونقدر اطلاع نداری که بدونی همزمان جنگ در چندین جبهه هست چی باید بگم ..... برچسب خریت هم شما زدی و حالا دست پیظ می گیری که پس نیافتی ؟ [/quote] من برادر عزیز نه جاسوسم و نه دشمن ایران من پیرو همون علمای پیش از انقلاب هستم! جنگ در چندین جبهه هم تقسیر همون اسد جونه که در اول نا ارامیها مردم خودشو به رگبار بست و این شد که ما الان می بینیم! درسته که وهابیها به طرف سوریه سرازیر شدن ولی بیشتر مخالفان که خود سوریها هستن! تجهیزات زرهی اسد هم تعدادشون کم شده و در بیشتر جاها از بی ام پی ۱ استفاده میکنن و متاسفانه دارن در اطراف دشمن از بمبهای چتری تاخیری بدون هدف گیری استفاده میکنن! با هر بمب دهها غیر نظامی عزیزانشون رو از دست میدن که این داره خود اسد رو ضعیف میکنه و روز به روز به دشمنان اسد افزوده میشه! امریکا فعلا از طریق اردن و همینطور کشورهای عرب و ترکیه دارن به کمکهاشون به مخالفان مسلح ادامه میدن! کردهای سوری هم الان چوب گذاشتن لای چرخهای اسد و جالبه هم با گروه های اسلامگرای ترکی میجنگن هم با اسدی ها! همین الان تعداد زیادی سرباز سوری به مخالفان مسلح پیوستن ! تقسیر شما هم نیست که همه واقعیتها رو نمیبینین وقتی همه چیز فیلتر باشه! با این وضع من هم شستشوی مغزی میشدم! اطلاعات نظامی من از شما برادر عزیز کمتره درسته ولی اینقدر هالو هم که نیستم. من شما رو شرم از روی مبارک شما خر خطاب نکردم و منظور من هم این نبود ن فقط مثال زدم که رسانه های ایران مردم رو ساده فکر ردن.اگر موجب ناراحتی شما شدم قلبا معذرت می خوام برادر عزیز.
  11. [quote name='100' timestamp='1367404342' post='310068'] سلام ... توفان ۲ .... شما از همان بی بی سی و وی ا ای و رطانه های غربی ارتزاق کن تا به قول خودت خر نشی ..... عزیز اینکه یک گروه پیاده با سلاح انفرادی بیاند درگیری راه بندازند چیز زیاد شاقی نیست و از دو ساب پیش تا حالا وضع به همین منواله ...... همون رسانه های خر ادم کن شما از رژ اول تا حالا هی می گند امروز فزدا پس فردا ..... شاید هم اونها واقعا چهارتا جیگر گیز آوردند که دازند بادشون می کنند و در جیگیریت نگه شون می دارند ...... مدیران محترم .... هر پستی جواب در شان داره که اینم جواب خر خطاب کزن صدا و سیما .... اینکه ما به صدا و سیما انتقاد داریم مجوز سو استفاده برای عقده گشایی نیست ... [/quote] نه دوست من! من هم رسانه های ایران نگاه میکنم هم مخالف و هم بیطرفها رو و هر روز اوضاع رو دنبال میکنم و نتیجه گیری هم خیلی اسانه !من دوست عزیز گفتم فعلا اوضاع به نفع ایران نیست! نیروهای مسلح در حال درگیری شدید نزدیک دمشق هست هستن در حال که العالم میگه نیروهای اسد بر گروه های مسلح پیروز شدن! اخه چه پیروزی?! جالبه که هر کس اومد راست بگه و نطر خودشو بگه میشه برچسب بی بی سی نگاه کردن بهش میزنین!البته فعلا بی بی سی چسبیده به انتخابات ایران و سرگرم ان موضوع هست! این بشار اسد از اولیا الله هستن که شما اینقدر بهش حساسی برادر من? [quote name='toofan2' timestamp='1367405195' post='310075'] [quote name='100' timestamp='1367404342' post='310068'] سلام ... توفان ۲ .... شما از همان بی بی سی و وی ا ای و رطانه های غربی ارتزاق کن تا به قول خودت خر نشی ..... عزیز اینکه یک گروه پیاده با سلاح انفرادی بیاند درگیری راه بندازند چیز زیاد شاقی نیست و از دو ساب پیش تا حالا وضع به همین منواله ...... همون رسانه های خر ادم کن شما از رژ اول تا حالا هی می گند امروز فزدا پس فردا ..... شاید هم اونها واقعا چهارتا جیگر گیز آوردند که دازند بادشون می کنند و در جیگیریت نگه شون می دارند ...... مدیران محترم .... هر پستی جواب در شان داره که اینم جواب خر خطاب کزن صدا و سیما .... اینکه ما به صدا و سیما انتقاد داریم مجوز سو استفاده برای عقده گشایی نیست ... [/quote] نه دوست من! من هم رسانه های ایران نگاه میکنم هم مخالف و هم بیطرفها رو و هر روز اوضاع رو دنبال میکنم و نتیجه گیری هم خیلی اسانه !من دوست عزیز گفتم فعلا اوضاع به نفع ایران نیست! نیروهای مسلح در حال درگیری شدید نزدیک دمشق هست هستن در حال که العالم میگه نیروهای اسد بر گروه های مسلح پیروز شدن! اخه چه پیروزی?! جالبه که هر کس اومد راست بگه و نطر خودشو بگه میشه برچسب بی بی سی نگاه کردن بهش میزنین!البته فعلا بی بی سی چسبیده به انتخابات ایران و سرگرم ان موضوع هست! این بشار اسد از اولیا الله هستن که شما اینقدر بهش حساسی برادر من? [/quote]بازی با کلمات مذهبی? من مامور سی ای اس عجب! خودم هم نمی دونستم! دوست عزیز در غرب رسانه ها اون سانسور شدید خبری که در ایران هست رو ندارن من نمیگم اصلا سانسور نیست ولی نه به اون شدتی که تو ایرانه !صدام هم از مکانهای مقدس مراقبت میکرد ولی اون قیام شیعیان عراق رو که یادتون هست! من مخالف هر دوی اینها هستم هم ارتش ازادی بخش سوره و هم بشار اسد هر ۲ خیلی وحشیانه با مردمشون برخورد میکنن و ظالم شاخ و دم نداره نداره دوست عزیز
  12. [quote name='warjo' timestamp='1367403447' post='310062'] خب منبع تابناك هست يك نگاهي به اين مطلب تابناك هم داشته باشيد : [url="http://www.tabnak.ir/fa/news/316646/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA"][b] [/b][/url][b][size=4][url="http://www.tabnak.ir/fa/news/316646/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA"]آیا مداخله آمریکا در سوریه، ارسال پیام به ایران است؟[/url][/size][/b] [/quote] ببینیم و تعریف کنیم دوست عزیز امیدوارم تا اون موقع حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف انشاالله تشریف بیارن. چیزی که الان من خیلی بهش فکر میکنم بارگاه مقدس بی بی ۲ عالم حضرت زینب صلوات الله علیه که نکنه ان نجاستها بهش حتک حرمت کنن. این نیروهای اسد هم کمی از وهابیها ندارن. همین چند روز پیش یه گروه مسلح به یه پست شبیخون زدن که ۷ از سربازهای سوری در حال کوفت کردن شراب بودن و توسط این گروه مسلح سرهاشن به طور وحشتناکی بریده شد
  13. [quote name='SniperElite' timestamp='1367400290' post='310055'] يعني خداحفظ امنيت خاور ميانه با اين كار ولي حمله مستقيم نميتونه بكنه سوريه متحد هايي مثل ايران و روسيه داره درسته نميشه با طناب روسيه رفت تو چاه ولي ايران مهره سنگينيه برا سوريه الانم اگه مداخله نميكنه ايران بخاطر اينه كه جنگ جنگ داخليه(البته نه زياد داخلي ولي بازم نميشه اسم حمله نظامي روش گذاشت) و ايران در مقابل حمله نظامي يك كشور خارجي به سوريه حتماً موضع قاطع و صريحي خواهد گرفت.دقت كنين به يك حرف(اگر اسراعيل كوچكترين غلطي بخواهد در [color=#FF0000][size=5]منطقه [/size][/color]انجام دهد تلاويو و حيفا را با خاك يكسان خواهيم كرد) اين يعني موضع ما در قبال دخالت هاي نظامي ديگران در[size=5][color=#FF0000] منطقه [/color][size=4]مشخصه همون تور كه گفتيم از حماس و حزب ا... حمايت ميكنيم و كرديم از سوريه هم حمايت خواهيم كرد. چون سوريه اولين خط دفاعي ايران در برابر آمريكا و اسراعيل خواهد بود پس از دست دادن سنگر اول يعني عقب نشيني به سنگر دوم كه اونهم خود ايرانه!!!!![/size][/size] [/quote] چه جوری? چطوری میخواهی نیرو و تجهیزات بفرستی?مگه همسایه های ایران میزاره? فعلا که در درگیریها نیروهای ارتش به اصطلاح ازاد سوریه به چند کیلومتری دمشق رسیدن!و این متاسفانه چیز خوبی نیست!پریروز ۴ هواپیمای اموزشی و یک میگ-۲۳ و یک رادار سام-۵ و ۲ بی ام پی و تعداد زیادی مهمات به دست نیروهای صلفی و وهابی ارتش ازاد سوریه افتاد که ویدیوهاش در یوتوب توسط گروه های مسلح زد بشار اسد گذاشته شد! دور و برهای دمشق درگیری های پراکنده شروع شده و شیعیان دارن متاسفانه تلفات میدن و یک فرمانده حزب الله چند روز پیش شهید شد! فعلا اوضاع به طرر بشار اسد و ایران داره تموم میشه! صدا و سیما چقدر اطمینان داره که مردم رو به اصطلاح خر کنه!? معذرت میخواهم از این لفظ استفاده کردم ولی اینها واقعیاتن. با چند صد تا موشک که کلاهک تی ان تی فقط دارن فکر نکنم پیروزی چشمگیری داشته باشیم اگر درست به خاطرم باشه همین چند وقت پیش یکی از فرمانده های سپاه گفته بود ما حمایتهای معنوی و سیاسی میکنیم
  14. [quote name='senaps' timestamp='1367306295' post='309877'] [quote] این کشور های که به تعداد کم مثل چهل تا خریدند چه هدفی را دنبال می کنند [/quote] به نظرم نیروهای ویژه....!!! نیروهای ویژه استفاده کنندگان این تیپ خودرو ها خواهند بود در این کشورها...!! ... خوب یه مسئله ایجاد میشه... اونم اینکه کشور عراق یا نیورهای امریکایی در عراق این تعداد ماشین تحویل گرفتن؟!!! احتمال اینکه یکی از اینا، جهت بررسی و اینها در اختیار ما قرار گرفته باشه هست؟!(بررسی نه حتما ساخت، که مثلا بررسی نقاط ضعفش برای انفجار و همونجا تو پایگاه عراقی مورد بررسی قرار گرفته باشه!‌ ؟).... به نظرم ماشین جالبی هستش، با یه انفجار، مشخصا تایر هاش کنده شدن از جاشون و نمی‌تونه دیگه تکون بخوره، اینجا دیگه بحث میزان مهمات نیروهای داخلش مطرح میشه که چقدر میتونن مقاومت بکنن و چه حجم اتیشی روی سرشون میاد!! من چند تا فیلم از افغانستان دارم که با این خودرو ها حرکت میکنن، با یه سری تفاوت های کوچیک! .... در نمونه‌هایی که تو میدان نبرد استفاده میشن، ظاهرا دور نیرویی که پشت فیفتی! قرار میگیره رو با یه لایه‌ی فلزی کاملا ایزوله کردن که فقط جلوش باز باشه و بتونه بزنه... حجم اتیش گلوله‌های معمولی کوچیکترین تاثیری رو بنده‌ی ماشین ندارن ظاهرا وقتی حرکت میکنه و گلوله به بدنه اش میخوره، انگار تانک داره حرکت میکنه و گلوله ها به تانک میخورن! [/quote] هرچی تست بود کتائب حزب الله انجاد داد تموم شده رفت
  15. [quote name='ronin313' timestamp='1367303555' post='309874'] میخوان باهاش یر عربها! و البته سربازان خودشون رو گول بمالند...یه کورنت از وسط دونیمش میکنه [/quote] اگه بمب کنار جاده ای قویتری اشه اینها هم از بین میرن فقط بمب خرجگود تنزیم بشه به وسطهای بدنه این خودرو به قول دوستان هرچی باشه از ابرامز که بالاتر نیست. [quote name='toofan2' timestamp='1367304534' post='309876'] [quote name='ronin313' timestamp='1367303555' post='309874'] میخوان باهاش یر عربها! و البته سربازان خودشون رو گول بمالند...یه کورنت از وسط دونیمش میکنه [/quote] اگه بمب کنار جاده ای قویتری باشه اینها هم از بین میرن فقط بمب خرجگود طنزیم بشه به وسطهای بدنه این خودرو به قول دوستان هرچی باشه از ابرامز که بالاتر نیست. بمبهای کنارجاده ای در جنگ عراق با سنسور و حساسیت خط لیزر روی هدف به کار افتاده و به سمت هدف منفجر میشدن!کافیه ۳ تا یک جا برن طرف این بخت برگشته. [/quote]