kakarostam

Members
  • تعداد محتوا

    11
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

25

7 دنبال کنندگان

درباره kakarostam

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم
  1. این که تو عکس من میبینم بل 206 است نمونه تولید داخلی به نام شاهد 278 تولید میشود
  2. بیشتر شبی اینه https://en.m.wikipedia.org/wiki/AgustaWestland_AW139     [url=http://postimg.org/image/v7e5lxboz/][/url]   [url=http://postimg.org/image/50s2twa6j/][/url]
  3. وزارت خارجه روسیه تکذیب کرد
  4. روسها که به هیچ وجه از اسد نخواهند گذشت البته با شناخت که من از روسها دارم تمام استراتژی روسها نگهداری اسد در راستایی قدرت است. البته به دلیل دو گانه بودن قدرت در روسیه میان لابی لیبیرالها و ملی گراها یا به عبارتی میان الیگارشی و ارتش موضوع ثبات ندارد فعلا نفوذ ارتش بیشتر از الیگارشی است، در کنار حمایت اکثریت مردم و گرایش ولادیمیر پوتین به نظامیها در این میان نبایید نقش راتشلدها را نا دیده بگریم حمایت انها از مواضع ارتش به دلیل نزدیکی مواضع ارتش روسیه با چین که در برنامه راتشلدها بایید جایگزین امریکا شود ، بی دلیل نیست که به اقای شایگو وزیر دفاع روسیه نشان مالت را دادن و دست نشانده راتشلدها باراک اوباما سکوت اختیار کرده.
  5. [quote name="HosseinBrusli" post="474416" timestamp="1445861238"]اون 6 نفری که منفی دادن لازمه بهشون بگم ما اصلا به دولت سوریه و روسیه از اولم مشکلی نداشتیم! جو ندید! ائتلاف با روسیه کبیر میتونه سد محکمی برای جلوگیری از نفوذ غرب در خاورمیانه باشه. کاری به گذشته روسیه ندارم، ملاک رفتار و زمان فعلیشونه، زمانی که پدر ایران و درآوردن، زمان شوروی بوده نه الان که عمو پوتین حکومت و تو چنگش گرفته  big_grin   چرا منفی میدین خوب  big_grin[/quote شیش نفر ؟؟؟ بر اساس تازه ترین تحولات میدانی از صحنه نبرد خونین تایپک تحولات سوریه تعداد تلفات به 24 نفر رسیده بیبینم در روزهای آتی ارقام تلفات طرفین چقدر خواهد بود از. برادر خارج از درست یا نادرست بودن حرفایتان لحن بیان شما درست نیست مثلا روسیه کبیر شما روسیه را ستایش میکنید یا تمسخر در هر دو مورد درست نیست ، اگر قصد تحلیل دارید بایید خارج از احساسات باشد .
  6. به روسی نوشته وحشی گیری سرمایه داری بی جواب نخواهد ماند
  7. صحفه لایف جورنال یک بلاگر روس است که جدیدترین اخبار تصاویر و ویدیو های از عملیات های هوایی روسها در سوریه را نشر میکند و همچنین ایشان جزو کاربران میلیتاری هم استن http://imp-navigator.livejournal.com/
  8. این دمشق نیست که قدرت مانور ترکیه را کاهش میدهد بلکی بازیگرهای بزرگ منطقه و جهان
  9. سقوط عدن حق السکوت بود که ایران و امریکا بعد رسیدن توافق هسته ای به شاهزادهای جوان عرب داده شده این یک عقب نشینی تاکتیکی بوده .
  10. این تحلیل بود یا بیان ارزوها ، در حقیقت توان مانور ترکیه خیلی محدودتر از ان است.