bozorg2014

Members
  • تعداد محتوا

    4
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

-5

درباره bozorg2014

  1. دوستان آیا از نظر علمی و فنی میتوان هواپیماههای بدون سرنشین کوچک در حد هواپیماههای مدل را به به سلاحهای سبکی همچون چون نارنجک مجهز کرد تا این پهبادهای کوچک مجهز به به دوربین که در زیر بدنه مجهز به نارنجک میاشند پس از پرتاب شدن و رسیدن به مناطق مسکونی اسرائیلی با فرمان اتاق کنترل ضامن نارنجک توسط اهرم متصل کشیده شود و نارنجک از پهباد در ارتفاع مشخصی بر روی هدف رها شود، اهدافی مثل مکانهای پرجمعیت یا به طور مثال ماشینهای منتظر در ترافیک یا چراغ قزمز میتوانند اهدافی بسیار عالی باشند.
  2. bozorg2014

    اخبار برتر نظامی

    البته کیفیت خدمات و محصولات ترکیه در سطح بسیار پایینی میباشد، منتها ترکها یاد گرفته اند که برای گسترش بازار فروش محصولات خود دست به تبلیغات و برندسازی بزنند.
  3. دوستان مسئولان مختلف ایرانی در مصاحبه ها و سخنرانیهای خود از تشکیل نیروهای دفاع مردمی با الگوی [b]بسیج [/b]در سوریه سخن میگویند، که به ارتش و نیروهای امنیتی سوریه کمک میکنند اگر امکان دارید در مورد عملکرد این نیروها از زمان تشکیل تا به امروز توضیحاتی ارائه دهید.
  4. سه سوال دارم از دوستان مطلع ممنون میشوم پاسخ دهید: 1- آیا کیفیت آموزش نیروهای مدافع خلق به اندازه نیروهای حزب مادر یعنی پ.ک.ک و پژاک میباشد؟ 2- من در تصاویر شبه نظامیان واحدهای مدافع خلق کرد تعداد زیادی دختر و پسر جوان مشاهده میکنم، همانطور که میدانید این نیروها بارها با اسلامگراههای تندرو که سابقه جنگ در افغانستان، عراق حتی چچن را دارند درگیر شده اند، میخواهم بدانم چه مدت رمانی صرف آموزش این نیروها شده است تا بتوانند در مقابل نیروهای زبده سلفی ایستادگی کنند. 3- به نظر شما اگر نیروههای شبه نظامی واحدهای دفاع خلق رودرو نیروهای بسیجی گردانهای امام حسین قرار بگیرند کدام یک از شانس بیشتری برای پیروزی دارند.