TOR

Members
  • تعداد محتوا

    8
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

25

1 دنبال کننده

درباره TOR

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. دوست عزیزم شما در ارتباط با سامانه S200 اشتباه میکنید،باید بیشتر راجع به آن مطالعه کنید چون اپراتورهای آن باشما هم عقیده نیستن.
  2. دولت خاتمی پول ناوچه های هودونگ و سامانه های تور رو پرداخت نمیکرد،نفرات رفته بودن روسیه برا آموزش برشون گردوندن! تا اینکه دولت عوض شد...،یادش بخیر!
  3. الحمدلله مجموعه کامل بال و ارابه فرود و بسیاری بخشهای دیگر برای جنگنده های F4 در کشور تولید میشه.
  4. با این حساب که فرمانده نیروی هوایی مملکت اینقدر آدم مشکل داریه دیگه فاتحه مملکت خونده اس!!! نت فارسی عملا دیوونه خونه شده،حالا صبر کنید ببینیم چی میشه،فعلا زوده،در ضمن من با این دولتی که حتی بودجه ارتش رو درست و حسابی نمیده زیاد به بازسازی نیروی هوایی در آینده ای نزدیک امیدوار نیستم که حالا شما دارید روی مدلش دعوا میکنید.
  5. بنده هم با پست کاربر GRIPEN موافقم و اضافه میکنم که هیچکدام از ماها تشخیصمون قویتر از فرمانده نیروی هوایی نیست،فرضا که نیروی هوایی میخواد میگ 29 بخره،علتش چیه دلیلش چیه،شما تحلیل فرمانده نیروی هوایی رو میدونی؟شاید سپاه بتونه برای خودش هرچی بخواد بخره اما نمیتونه چیزی رو به نیروی هوایی ارتش تحمیل کنه،کسانی که توی نیروی هوایی خدمت میکنن متوجه عرض بنده میشن،از این بابت خیالتون راحت باشه.
  6. دوست عزیز اون قایق فقط یه بستر آزمایشی بود در مراحل ابتدایی توسعه موشک که نشان هم میده این موشک کاملا بومی است واگرنه اگه قرار بر این شکل عملکرد باشه از لحاظ نظامی هیچ ارزشی نداره،چنین موشکی باید بتونه مسافت مشخصی رو زیر آب طی کنه تا مثلا زیر دریایی پرتاپ باشه و یا اینکه موقعی از آب بیرون بیاد و به سمت هدف حمله کنه که فرصت عکس العمل رو از دشمن بگیره.
  7. با سلام،به نظر بنده نیروی هوایی ایران اگر بخواد خریدی انجام بده به شکلی این کار رو انجام میده که هیچ کسی نمیفهمه،همونطور که تا حالا اینطور بوده،این بحثهایی که بعضی مسئولین در رسانه ها مطرح میکنن با مشورت نیروی هوایی نیست،نکته جالب اینه که دولتمردان فعلی قبلا میگفتن که نباید راجع به مسائل مهم مملکت کف خیابون و توسط عوام الناس تصمیم گرفت ولی حالا همشون کارشناس هواپیما شدن،فقط بخاطر اهداف سیاسی و انتخاباتی.دوستان نگران نباشید،نیروی هوایی مملکت توسط افرادی مومن،وطن پرست،باتجربه و کارکشته و زیر نظر مقام معظم رهبری اداره میشه و همه چیزهایی که شما راجع به میگ 29 و... می فرمایید اونها هم میدونن...