gomnam5

Members
  • تعداد محتوا

    17
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

65

1 دنبال کننده

درباره gomnam5

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    ??? ???
  1. برادر بسیج یه آموزش صرف نظامی نیست البته امیدوارم تفکر شما رو بقیه مسئولین نداشته باشند بسیج یه فرهنگه یه تفکره که خیلیا تو همین کشور که منصب و مسئولیت داشتند دوست داشتند و دارند سر به تن همچین فرهنگی نباشد.
  2. اینها تا حالا به هر جا وارد شدند به پیروزی رسیدند این نگران کننده است.این گروه یا تفکر رو نمی توان با بقیه گروه ها و پیروزی هایی که ارتش در بقیه جاها داشتن مقایسه کرد.    فرودگاه و پادگان لشگر 17 در برابر دیگر گروهها چقدر مقاومت کرد ولی در برابر این گروه مقاومت چندانی نتوانستند انجام دهند.شهرهایی رو داعش از النصره در عرض چند روز گرفت که اگر ارتش سوریه می خواست این کار را انجام دهد چند ماه یا چند سال طول می کشید.الان داعش همزمان با ارتش عراق،سوریه،کردستان عراق و گروه های معارض از جمله النصره،لوا توحید،صقور الشام وجیش الاسلام می جنگد و عملیات های بزرگ همزمانی را اجرا می کند در یکطرف در فرودگاه طبقه و شمال شهر حلب عملیات انجام می دهد   ازطرف دیگر در خانقین و جلولا،تکریت،پالایشگاه بیجی و سنجار واقعا این گروه چه لجستیک قوی دارد که همه این جبهه ها را در طول هزاران کیلومتر حمایت می کند قدرت این   گروه از حالت عادی دارد خارج می شود.البته چاره کار اینها پیش ماست بسیییییییییج علیه السلام البته تا زمانی که اذن داده شود صبر می کنیم.
  3. نمی دانم این تعداد نفرات بیست سی هزار داعشی را از کجا می آورید ولی واقعیت صحبت از حداقل 150000 راس داعشی می باشد.
  4. من کرد،بلوچ یا حتی پایتخت نشین نیستم ولی در دولت های گذشته نسبت به این عزیزان باید توجه بیشتری صورت می گرفت نباید میانگین بیکاری،فقر،سرانه این مناطق کمتر از جاهای دیگر باشد که این باعث بروز مشکلات زیادی از قبیل مشکلات اجتماعی وامنیتی می شود مردم این مناطق چه کم از بقیه جاها دارند که مسئولینشان از بین خودشان نباشد ولایتمدار نیستند،شهید و جانباز نداده اند،کفایت و تخصص ندارند که برعکس دارای تمام این خصوصیات هستند.پس چه کسانی این خیانت را در حق این مردم واین نظام می کنند بی معرفت هایی هم که این توهین ها رو درحق این عزیزان می کنند یه کم از مرام شهید بروجردی یاد بگیرند ببینید چطور رفتار می کرد.ضمنا در دوران دفاع مقدس کومله و دمکرات ازهیشکی حساب نمی بردند به جز پیشمرگه هایی که جان در ره این انقلاب گذاشتند.لعنت به این قسمت ارسال نظرات 2 ساعت طول کشید این چند خط رو نوشتم 10 بار باید کلیک کنی تا یه حرف ثبت بشه نصف مطلبم موند.
  5. حمله به هرصورتی به رژیم صهیونیستی جایز است تعجب می کنم چرا وقتی اینها به صورت دیوانه وار حمله می کنند عملیات استشهادی انجام نمی دهند.
  6. برادرا قیمت این موشک های گنبد آهنین چقدره مقایسه قیمت بین راکت های مقاومت و موشک های اسرائیلی به نظرم باید جالب باشه.
  7. ایشان حقایقی را گفتند که خیلی ها از گفتنش ابا دارند یا مصلحتی را از نگفتن اینگونه سخنان دنبال می کنند متاسفانه حرف های دوستمان rasoolmr صحیح ولی ادبیاتشان تند و تیز است.
  8. حرف حق رو دوست خوبمون زدند.تا زمانی که روحیه شهادت طلبی،روحیه بسیجی نباشه هیچ کدوم از این تجهیزات و هیچ تاکتیکی به درد نمیخورد.حالا برخی از دوستان بگند فلان تجهیزات خوبه فلان تاکتیک باید به کار برده شود خوبه ولی در درجه دوم و سوم.این روحیه یعنی روحیه جهادی اگر بود اون موقع دنیا در مشتهایتان خواهد بود چون بعدش به دنبال تاکتیک و تجهیزش هم میروی حتی اگر دستتان خالی باشد اگر این روحیه نباشد خودتان بهتر میدانید چه اتفاقی می افتد مثلا افغان ها تا اصفهان میرسن(زمان شاه سلطان حسین)یا در هر جنگی گوشه ای از کشور را از دست می دهیم حالا می تونیم این رو تعمیم بدهیم با این روحیه ما توانستیم انقلابمان را صادر کنیم حزب الله و سایر گروه های جهادی و فرهنگی را دراقصا نقاط دنیا به وجود آوریم اگرتوانستیم این فرهنگ را یعنی فرهنگ بسیج،جبهه و شهادت طلبی را به دوستانمان یاد بدهیم آن موقع موفقیت صد درصد با ماست چون خدا وعده داده و وعده خدا تخلف نا پذیراست اگر نه از بسیج به عنوان یک نیروی رزمی صرف بدون آن روحیه به دوستانمان ارائه دهیم هیچ کار مهمی انجام نداده ایم.یاد حضرت امام افتادم که می فرمود از خدا می خواهم مرابا بسیجی هایم محشور کند این بسیج چی هست چه فرهنگی داردخیلی ازما هنوز نمی دانیم.یاد همه بسیجیان جان برکف و گمنام گرامی باد
  9. هر وقت نام سپاه بدر به میان می آید یاد شهید اسماعیل دقایقی می افتم.یاد فداکاریشون توی کربلای 5 شلمچه اونجایی که توی حساس ترین شرایط فرماندهان کل مجبور شدند از تیپ بدر استفاده کنند همین رو بگم جنگی که اونها در آن شرایط انجام دادند بسیار دیدنی تر از تیپ و لشگرهای خودمون بود وقتی هم عراقی ها تو اون منطقه فهمیدند با بدری ها می جنگند با شدت عمل بیشتری جنگیدند و اون منطقه رو شخم زدند فکر کنم تعداد خیلی کمیشون اون شب سالم برگشتند.به یاد همه ی شهیدانشان که خونشان با خون شهیدانمان در هم آمیخته است صلوات.
  10. بهترین خودروی حفاظت شده دنیا تویوتا لندکروزهست که به راحتی میشه تا 20 یا 30 سرباز رو تو قسمت بارش جا داد و احتیاجی هم به این همه خرج نداره اگه اتفاقی هم افتادبه راحتی از طریق سیستم نظام وظیفه جبران میشه .
  11. [quote name='drkami' timestamp='1390070319' post='360155'] حزب الله در جبهه های محدودی با نیروی کامل در حال نبرد هست.بدون شک.اما در بیشتر جبهه ها نقش فرماندهی و آموزش رو دارن.این از این در مورد تاکتیک و پیدا کردن اوزا و این حرفا ممکن ضعف وجود داشته باشه و یا حتی اهمال شده باشه ولی باید بدونیم تروریستهای عزیز ببو گلابی تشریف ندارن و دوستان از کشورهای مختلف و با آموزش های دقیق تشریف آوردن و حتی باید فراری های ارتش سوریه رو هم اضافه کنید در بحث پدافند اما اینکه بیای همینطور چشاتو ببندی و حرف بزنی نمیشه!مطمئنا افراد زیادی اونجا هستن که سطح سواد نظامی و آگاهی میدانیشون از من و شماها بیشتره و اگه امکانات باشه هرکاری رو ممکن میکنن نکته دیگه اینه که یادتون رفته سوریه به یک نوعی جنگ جهانیه سومه!همه دارن میجنگن اونجا!پس پیشروی و نابودی تروریست ها و یا شناساییشون به این آسونی ها نیست. تاکتیک مقاومت و در راسشون سپاه و حزب الله هم وحی منزل نیست و اساسا بعد از هر جنگ نقاط ضعف و قدرتش مشخص میشه و به مرور زمان ترمیم میشه. حزب الله رو باید درک کنی برادر.از نزدیک.با حرف و مستند و عکس نیست.باید از نزدیک لمسش کرده باشی تا بفهمی من چی میگم ولی با این وجود کلا سخت نگیرید.از گفتن نقاط ضعف نهراسید ولی گزافه گویی نکنید.نقد کنید ولی توهین نکنید ونهایتا توکل به خدا داشته باشید و خیالتون راحت باشه.نبرد شام شاید طولانی بشه ولی آینده روشنه و ای بسا پشت این شر خیری عظیم خوابیده باش الیس صبح بقریب [/quote]عزیزم بنده تاکتیک حزب الله رو زیر سئوال نبردم وآنقدر این برادران برایم عزیز هستند که حاضرم جان ناقابلم رو تقدیمشون کنم و اونقدر میدونم که آنها از من وشما تلاششون و ولایتمداریشون بیشتره یک بار دیگه متن رو با دقت بخونید متوجه منظورم می شوید ان شا الله.ما آرزومون اینه که در رکاب این عزیزان به مبارزه با دشمنان بپردازیم گر چه توفیقش را نداریم.موضوعی که بنده متذکر شدم چیز دیگری بود که به صورت واضح شرح داده شد فکر هم نکنم گزافه گویی کرده باشم چون هرچه بود آیات قران و نقل قول بزرگان بود که گفتم.یک بار دیگه متذکر می شم که حزب الله نور چشم ما وباعث افتخار ماست.بنده از تهمت های ناروا و حمایت های چشم بسته وبدون منطق از یکدیگر سخن به میان آوردم. فان حزب الله هم الغالبون
  12. برادر رضوان اینکه با این ادعا به دیگران مارک جاسوس سیا و [color=#282828][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][size=4][right]MI6 بزنید کار درستی نیست و این نشان از روحیه افراط گرایی شما دارد.شما به صورت منطقی جوابش رو بده نه مثل دهه 60 به همه مارک ضد ولایت فقیه بزنید و آخرش هم هموشون سر از فتنه 88 درآوردند یا تئوری سکولاریزه کردن مملکت را می دادند نه افراط نه تفریط برادرهایی هم که میخواهند به صورت گروهی و بدون منطق از شما دفاع کنند مثل rpg7 حرف رو نگاه کنند نه شخص رو اون برادر گفت حزب الله تو لبنان نیرو داره آقای سید حسن نصرالله (جانم فدایش) هم همین رو با افتخار اعلام کرده.ببین منطقت چقدر پایین است اول می گی در سطح فرماندهی نیرو دارد درست بعد دوباره می گی به صورت داوطلب هم نیرو داره خودت همین حرف مصطفی رو می زنی بعد از اون ناراحت می شی یا rpg7 این رو هم سید حسن نصرالله گفته که در جنگ بعدی به سمت عمق اسرائیل هم حرکت می کنیم.خواستی ازش دفاع کنی زدی چشمش رو در آوردی.مطمئنا هیچ کس در اینجا ادعای استراتژیست بودن نداره ولی این حق رو داره که نظرش رو بده شایدخوب باشه شاید بد باشه،راست می گی تحلیلش کن (نه اینکه چون خرمشهر رو فتح کردیم پس توی عملیات رمضان هم موفقیم چون اسرائیل رو در جنگ 33 روزه شکست دادیم پس همیشه به همین صورت است خدا با کسی عقد اخوت نبسته است کم کاری صورت بگیره مسئولیت رو به قوم دیگه محول می کنه ،خودش گفته) نه اینکه چند نفره به اون هجمه بیاورید و تهمت و افترا بزنید.هنر اینه که چند نفره با منطق با اون صحبت وبحث کنید به صورت احسن (میلاد پیامبره حدیثش رو که میدونید) فرق ما با دشمنان اسلام در منطق ماست.[/right][/size][/font][/color]
  13. آیا امکانش هست کسی آدرس سایت هایی روکه به صورت مستمر و ساعتی تحولات میدانی سوریه رو فارغ ازهر جبهه و گروهی بررسی می کنند نام ببرید دوستان لطف کنند در این امر همکاری کنندالبته اگر ویژگیها و طرز فکراین سایت ها آورده شود نیز مفید می باشد.
  14. برادر این عکس های آخر خیلی شبیه شهدای دفاع مقدس ما بودند انجایی که پدر صورت بر صورت فرزند می گذارد.تنها دلیلی که می دانم آنجا حضور ندارم غرق گناه بودن و اسیر دنیاشدن می باشد.نکته دیگر هر کسی در آنجا قدمی برای ائتلای اسلام ناب محمدی بردارد حال می خواهد در هر گروهی باشد(البته نیت خیلی مهم است و ما به نیت دیگران آگاه نیستیم) ارزشش بیشتراز سال ها عبادتیست که ما در آسایش و امنیت انجام می دهیم.
  15. در کوی نیکنامان ما را گذر ندادند*** گر تومی پسندی تغییر ده قضا را [font=Tahoma][size=2]خدايا! اگر دستبند تجمّل[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]نمي­بست دست كمانگير ما را،[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]كسي تا قيامت نمي كرد پيدا[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]از آن گوشه ي كهكشان تيرِ ما را[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]ولي خسته بوديم و ياران همدل[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]به ناني گرفتند شمشير ما را[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]ولي خسته بوديم و مي برد طوفان[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]تمام شكوه اساطير ما را[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]طلا را كه مس كرد، ديگر ندانم[/size][/font] [font=Tahoma][size=2]چه خاصيّتي بود اكسير ما را[/size][/font]