Konkurs

Members
  • تعداد محتوا

    118
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Konkurs

  1. چهره‌اش که خیلی به ایرانیها میخوره، خدا کنه که خبر درست نباشه: http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1396/05/17/13960517000423_PhotoL.jpg بند 4 تبصره 1 در صورت تکرار برخورد خواهد شد
  2. احمد السعود فرمانده لشکر 13 ارتش آزاد که چند روز پیش توسط النصره ترور شده بود،‌ متاسفانه جون سالم به در برده ... دیروز در معرة النعمان (پایگاه اصلی لشکر 13) در انظار ظاهر شده و صحبت کرده:
  3.   کدوم مردم؟! همون مردمی که خیلیهاشون جزء مسلحین هستند؟ اون بقیه مخالف تکفیریها هم که اگه اهل جون دادن بودن، وضع سوریه این نبود .....
  4. سمت راست سرهنگ علی سماحی - سمت چپ احمد سعود:       جنازه سرهنگ علی سماحی:     از اصل کاری (احمد سعود)‌خبری نیست ... النصره جنازه‌اش رو  تحویل نداده ... اخباری ضد و نقیضی از فرار یا اسارتش منتشر میشه.   پ ن : آخ که چقدر این فرقه 13 با تاوهاشون زرهی سوریه رو نابود کردند ...
  5. فرمانده فعلی نیروی هوایی سوریه، سپهبد علی محمود است.
  6.   ظاهرا از فرمانده‌های «الدفاع الوطنی» بوده :    
  7. الاعلام الحربی حزب الله  از سقوط یه هواپیمای شناسایی ارتش سوریه در نزدیکی مرز ترکیه خبر داده... در جستجوی خلبان هستند...
  8. این طور که معلومه نیروهای داعش تخت گاز در حال عقب‌نشینی هستند! جبل الطار و جبل الهیال هم به تصرف ارتش سوریه و متحدین در آمد...   الاعلام الحربی از تصرف قلعه تاریخی تدمر و قصر قطری خبر داد.
  9.   در هیچ کدام از اکانت های شحادة‌ همچین مطلبی نیست... احتمالا کار یکی از اکانت‌های فیک بوده! اکانت رسمی بشار هم این مطلب رو جزءاً و کلّاً تکذیب کرده :       دیشب هم بشار با مادورو (رئیس جمهور ونزوئلا) تلفنی گفتگو داشته:     الجزیرة و العربیة‌ هم بی خیال پیگیری داستان خود ساخته‌شون شدن... کلا خبر فوت بشار حتی برای دشمنانش هم جدی تلقی نشده.
  10. ارتش سوریه اعلام کرد از فردا شب آتش بس جامعی شامل همه مناطق سوریه برقرار میکنه. توافق اردوغان و پوتین ظاهرا کار را به اینجا کشیده. این آتش بس رو فقط 7 گروه ذیل باهاش توافق کردند: فيلق الشام، أحرار الشام، جيش الإسلام، ثوار الشام، جيش المجاهدين، جيش إدلب والجبهة الشامية   وزیر دفاع روسیه هم اعلام کرد با شروع آتش بس بخشی از نیروهای روسی از سوریه خارج میشن. پ.ن: یعنی خدا آخر و عاقبت ما رو با این پوتین و ارتش سرخ بخیر کنه!  
  11. یه هواپیمای توپولوف 154 با 92 سرنشین که از سوشی در روسیه به سمت لاذقیه میرفته، از صفحه رادار محو شده... ظاهرا در دریای سیاه سقوط کرده... جزء سرنشینانش 68 نوازنده گروه الکساندروف بوده که قرار بوده جشن سال نو برای نیروهای روسی در حمیمیم برگزار کنن.   منبع
  12.     با توجه به این که سراب 2 صرفا برای مقابله با تاو طراحی شده (لامپ زنون و باقی ماجرا...)، ناکارآمدیش در برابر کنکورس قابل پیش‌بینی بود.
  13. پیکر یکی از شهدای فاطمیون در هجوم اخیر داعش به فرودگاه تی فور:   +18 http//gallery.military.ir/albums/userpics/10363/shahid_fatemion.jpg
  14.     فکر میکنم اون لوله‌ها رو همراه با مواد منفجره در پرتابه‌های انفجاری (مثلا همون سیلندرهای گاز) قرار میدن تا به هنگام انفجار، تلفات دشمن بالا بره... هنگام انفجار، هر کدوم از اون لوله‌ها در حکم یه گلوله یا ترکش خواهد بود.
  15.   این نوع صحبت شما هم در شأن یک ادمین نیست... جانبداریتون به کنار!
  16. آزمایش موفق اولین سامانه حفاظت فعال روی تانک ذوالفقار   اگر خبر صحت داشته باشه و تولید انبوهش به زودی آغاز بشه، میتونه در تغییر اوضاع نبرد در سوریه موثر باشه... تاو و کنکورس و فاگوت و متیس و... بدجور بلای جون زرهی سوریه شده‌اند.
  17. کلیپی کوتاه از شهید حاتم حمادی (حاج علاء) یکی از فرمانده‌های یگان رضوان حزب الله که دیروز در حلب و بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای به شهادت رسید:   http://www.aparat.com/v/oe7WT
  18.   واژه «پرتقالی» اشاره به رنگ لباس معدومین هست، نه «ملیت» اونها.
  19. نه... تو مصاحبه نوع هواپیماش رو میپرسند... میگه: سوخو 22
  20. یه سوخوی دیگه در قلمون شرقی سرنگون شده... جیش الاسلام مدعی ساقط کردن اون هست... فیلم مصاحبه با خلبان اسیر شده:‌ https://www.youtube.com/watch?v=jPNsqctYLqY از چهره‌اش پیداست که چقدر زیر مشت و لگد بوده... :  
  21. شهید منیعات نیست... همزمانی انتشار این کلیپ با شهادت منیعات باعث شد که خیلیها این شهید را به نام شهید منیعات معرفی کنند.
  22. این بیانیه بیشتر یک دیدگاه شخصی هست تا موضع ائتلاف قانون. با توجه به رویکرد روشن نوری مالکی در برابر موضوع تجزیه عراق، تکذیب اون توسط نوری مالکی دور از انتظار نیست.
  23. تکفیریها معمولا همراه هر تیم تاو و نیز همراه هر تیم منپد یه فیلمبردار و گاهی چند فیلمبردار دارند ( برای فیلمبرداری از زوایای مختلف)... اگر با دوش‌پرتاب زده بودند تا به حال دست کم یه ویدیو ازش منتشر شده بود.