morgan20

Members
  • تعداد محتوا

    8
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

5

درباره morgan20

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. من فقط از دوستان موضوع تانک سپاه رو شنیدم. منبع رسمی وجود داره؟ یا فقط در حد شایعه است؟ ذوالفقار تا وقتی به زره اورانیومی و دفاع فعال مجهز نشه با موشکهای ضد زره امروزی هیچ شانسی برای بقا نداره.
  2. به نظرم باید با این روندی که ذوالفقار پیش میبره.کلا باید کذاشت کنار. روسیه رفته سمت برجک بدون سرنشین با دفاع فعال .امریکا هم که ابرامز هاشو میخواد به دفاع فعال مجهز کنه. ما تازه هنوز هر سال روز رژه نیروهای مسلح میایم یک بار نشونش میدیم. هیچ تغییر محسوسی هم نکرده.
  3. morgan20

    گالری جنگنده -رهگیرها

    سلام چطور میشه به گالری انجمن دسترسی داشت؟ یوزرنیم منو قبوی نمیکنه. ادمین انجمن کیه؟ پیام خصوصی دادم جواب نمیده.
  4. http://www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13940603000214 فعلا که صحبت از خرید سوخو 30 هست.
  5. یکی از پره ها بدلیل برخورد به زمین شکسته. هد پهپاد هم فقط بدلیل این شکسته که دوربین جلو نگر پهپاد در زیر هد به صورت ثابت نصب شده بوده و هنگام برخورد به زمین مقاومت ایجاد کرده و هد رو هم شکسته.
  6. الان هم که سر پهپاد شکسته به خاطر سایت دیدبانی هست که در زیر بدنه ثابت بوده و هنگام برخورد مقاومت کرده و باعث شکستن جلوی پهپاد شده.  باید سایت دیدبانی پهپادهامون حالت جمع شونده داشته باشن.به این صورت که به داخل بره تا در این موارد که قراره روی زمین بشینه. حداقل صدمه نبینه
  7. پهپاد مسلح بوده یا نه معلوم نیست بلکه جیزی،که مشخصه .پهپاد از نوع رزمی شاهد129 با ارابه های فرود جمع شونده بوده. و پاویون های حمل موشک روی بال ها نصب هست.
  8. سلام . این اولین پست من در انجمن میلیتاری هست. من هم این عکس هارو دیدم و تو پایگاههای خبری زیادی گشتم اما همه جا با علامت سوال دنبال جواب میگشتن که ببینن پهپاد جاسوسیه یا نه. البته کسی که اطلاع از دستاوردهای پهپادی خودمون داشته باشه در نگاه اول میفهمه که شاهد 129هست. در خبرگزاری ها منطقه کنارک چابهار ذکر شده.