Moghaddam

VIP
  • تعداد محتوا

    769
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط Moghaddam


  1. با سلام خدمت دوستان

     

    این لینک زیر جزییات اعلامی توسط ناوگان پنجم از رزمایش روز های پنجشنبه و جمعه هست. علی الظاهر ترکیب به صورت گروه ضربت ABECSG با آبراهام لینکلن به عنوان راس و گروه آماد KSGARG  به راس کیرسارژ (کد LHD-3) و با همراهی واحد ۲۲ تکاوران دریایی انجام گرفته.

    جزییات رو خودتون میتونید بخونید. منتها جان کلام این هست که تو این رزمایش بیشتر روی هماهنگی برای رسیدن به درصد بیشتری از انعطاف پذیری در مانوردهی کار شد. این مابین CVN72 و LHD3. قضیه برای واحد 22 فرق میکرد. فست روپینگ و VBSS که تمرین روتین برای تکاوران دریایی هست. رزمایش روتین اما پرمعنا و با اعلان که آمادگی یگان های دریایی آمریکا برای درگیری متعارف روی آب های خلیج فارس در حد درگیری هوایی، بمباران محدود، جنگ الکترونیک و یه نکته که در رزمایش بود و اونم فرصت نادری که در اختیار خلبانان آمریکایی گذاشته شده تا با هدف کاملا مخفی مستقیما درگیر بشن که نشانه جدی گرفتن وضعیت آماده باش این نیروهاست. در کل رزمایش روتینی هست برای آمادگی بیشتر و به رخ کشیدن ولی در صورت درگیری همین رزمایش ها در هماهنگی و بالارفتن بازده به شدت کمک میکنن.

     

    لینک خبر در سایت نیروی دریایی آمریکا:

    https://www.cusnc.navy.mil/Media/News/Display/Article/1852014/abraham-lincoln-csg-and-kearsarge-arg-conduct-joint-operations-in-us-5th-fleet/

     

    • Like 1
    • Upvote 5

  2. اسرائیل: چیستی و چرایی ترور

     

    اسرائیلی ها همیشه برای ضربه زدن به حزب الله لبنان که از جمهوری اسلامی پشتیبانی میشود از حربه های مختلف استفاده کردند. در واقع هر دو طرف برای ضربه زدن به هم بیشتر اوقات تاکتیک های همیشگی داشتند! اما ترور؟ آیا واقعا ترور کمکی به اسرائیل میکند؟

     

    واقعیت این است که اسرائیل نیازی به جنگ با حزب الله ندارد! بر عکس اصلا تمایلی به جنگ ندارد اسرائیل توان نابودی حزب الله را شاید داشته باشد ولی به چه قیمتی؟ به قیمت ضربه بسیار مهلک به پیکره اقتصادش؟ ضربه ای که سوریه و یمن دریافت کردند آیا قابل جبران است؟ آیا افغانستان بعد جنگ خانمان سوزش کمر راست کرد؟ یا عراق پس از حمله ائتلاف؟ شروع نبردی همه جانبه با حزب الله بیش از آنکه به ضرر حرکت شیعی منطقه بشود ( با نابودی حزب الله صرفا یک شاخه از هزاران شاخه این نهضت در منطقه حذف میشود ) ضرر به خود اسرائیل و تفکرش است و این مسئله از همان ابتدای تشکیل اسرائیل به نفعش نبوده و نیست! اسرائیل نمی تواند جنگی را به مسلمانان ببازد! بالاخص که دیگر جنگ ها مانند سال 1967 نیست!

     

    اینکه ترور چیست تعریفش برای رابطه حزب الله و اسرائیل ساده نیست! ترور صرفا حذف فیزیکی شخصیت های رده بالای حزب الله نیست! ترور یک کوپن است! شما ببینید اسرائیل در طول مدت زمان از ترور عباس موسوی گرفته تا عماد مغنیه و حسان اللقیس و سمیر قنطار و ابو علی طباطبایی و حالا هم که میرسد به بدرالدین ، اسرائیل در این مدت طولانی همیشه این راه برای برقراری تعادل قدرت میان خودش و حزب الله برقرار کرده به محض مستقر شدن یک فرمانده با حذف او کار ها را به جوانان میسپارد که از چند حیث سود دارد همچون احساسی رفتار کردن ، سریع واکنش دادن و به مراتب کمتر آشنا با فضای سیاسی و بازی های مرسوم پشت پرده! لذا به مراتب احتیاط حزب الله هم برای رفتار سنجیده بیشتر میشود! این تعادل سازی ها گاهی هم به اسرائیل این فرصت را میدهد تا با باز شدن جای فرماندهان به مراتب رادیکال از نگاه خودش فرماندهانی سر کار بیایند که با جناح های میانه روی سیاسی لبنان هم بیشتر سازگاری داشته باشند! خب همه میدانیم که نه سعد حریری و نه جریان مستقبل او نه حرکت 14 مارس هیچ کدام میانه رو نیستند! اما به دلیل ذات سیاستمدارشان مذاکره را بلدند! لذا چه بهتر که کسی بر سر کار باشد که کمتر روی مخ حریری و برنامه هایش باشد! حریری نشد یک نوچه دیگر! مهم این است که بشود مذاکره کرد و یا اطلاعاتی پیش از عملیات بدست آورد تا افتضاح هایی مثل المپیک مونیخ و واقعه روز پسح و عملیات هایی مثل انتبه پیش نیاید!

     

    اما اینکه چرایی ترور! شاید ترور برای اسرائیل بهترین گزینه است! اسرائیل براحتی نمیتواند با حزب الله مذاکره کند و ایران هم در شرایط خاصی با اسرائیل هم صحبت میشود و آن هم بسیار نادر است! بالاخص که این قشیه در دوره رهبری آیت الله خامنه ای در ایران بسیار تشدید هم شده است!مذاکره گرینه محتملی نیست! گزینه حملات چریکی هم آن قدر ها مساعد اسرائیل نیست! با توجه به اشراف بیشتر حزب الله به منطقه و تجربه بیشتر آن منطقی است که اسرائیل چنین روشی را برگزیند!

     

    راه حل حزب الله: حزب الله تا کنون توانسته سید حسن نصرالله را با اقدامات امنیتی شدید از خطر ترور نجات دهد اما برای فرماندهان میدانی حزب الله که دائم نیاز به جا به جایی دارند این اصلا آسان نیست! در هیچ جای دنیا پنهان کردن افراد آسان نیست بالاخص که امروز دیگر نمیشود براحتی فکر طرف مقابل را خواند! به همین دلیل باید حداکثر تلاش را برای حفاظت با روش های معمولی اما دشوار انجام داد! همه ماجرای تلفن همراه داستان قنیطره را به یاد داریم!لذا اگر کمی توجهات به این مسئله بیشتر شود و بعد از مدتی طرف مسئله را عادی برای خودش جلوه ندهد به مراتب میتوان از چنین اقداماتی جلوگیری کرد!

     

    توصیه ای هم برای حزب الله: انسان به تنهایی در ده جناح نمیتواند بجنگد شاید بهتر باشد حزب الله با کمی تغییر موضع و نشانه روی نقاط ضعف سیاستمداران لبنانی که زیاد هم خوش نام نیستند و مانور روی نقاط ضعفشان بتوان مواضع آنها را کوتاه تر کرد و در همین زمان حزب الله هم با کمی حسن نیت به مراتب میتواند چهره خود را در میدان سیاست لبنان بهبود ببخشد و مانع برخی فعالیت های سکولار ها موازی با اسرائیل شود!

    • Upvote 7

  3.  

    ژنرالی که اسمش ترس بر هر دشمنی میندازه، در کنار پدر و مادر روستایی...

     

    متاسفم! تا کجا احساسی نگری؟ دیگه کی میخواید این مسئله رو کنار بگذارید؟ دوره ش برای یک مدت بود که دشمن رو  بترسونن دیگه تموم شد!

     

     

    حاج قاسم در نزدیکی العیس و میدان نبرد

     

    6-4_28729.jpg

     

    دوستان فیلم رو دیدن؟ بزارید فیلم رو! سانسور نکنید! فیلم رو نشون بدید تا عمق فاجعه دیده بشه تا دیگه احساساتی و غیر عقلانی از سردار سلیمانی دفاع نشه!

     

    طرف توی داره بی سیم میزنه میگه چرا داری اطراف رو میزنی! وسط رو بزن! از همه که زدی فقط یه دونه خورده به 12 01 !

     

    فرماندهین ما! وسط میدون جنگ! توپخونه یا بمباران! هنوز هم با هم هماهنگ نیستند! بعد میگن چرا اینقدر شهید میدیم!

     

    این طور دفاع کورکورانه از سردار سلیمانی روزی که در جایی ایشون شکست بخوره باعث ناامیدی بسیاری خواهد شد!

     

    ضمنا سردار مملکت رفته پشت خاکریز همگی نشستن! به قدری واضح هست که به قول یکی از دوستان دقیقا حاجی به تک تیرانداز میگه بیا منو بزن یا به اپراتور تاو!

     

    سعی کنید درست و منطقی رفتار کنید! جنگ جای پروپاگاندا نیست!

    • Upvote 34
    • Downvote 44

  4. با سلام 

     

    سئوال شما بسیار جذاب ، بسیار سخت  و در عین حال مقداری تلخ هست و سعی می کنم بطور خلاصه و در حد بضاعت پاسخ را عرض کنم : 

     

     

     

    بزرگوار! اولا بسیار ممنون از سخنان ارزشمندتون. خیلی کمک کرد!

     

     

    در نهایت ، توان و سازمان رزم ما برای عمق دادن به جبهه کافی نیست البته این به معنای ارسال نیروی بیشتر نخواهد بود .

     

    یعنی ما حتی برای گسترش دادن جبهه به چند ک.م جلوتر توان نداریم؟ فکر نمی کنید چنین نیرویی با این توانایی همون چریکی بجنگه بهتر باشه؟

     

    نیروی کلاسیک اصولی رو باید رعایت کنه توانمندی هایی باید داشته باشه! یعنی ما با وجود این همه نیرو از خود ایران و حزب الله توان نفوذ به عمق رو با حملات سریع نداریم؟

     

    خیلی مسخرست! مشخصا ما از روز اول درست برنامه ریزی نکرده بودیم! اگر محور جنوب حملات رو مجبور میکردیم تا به محور غرب بپیونده اون وقت الان در یک یا حداکثر در دو محور میجنگیدیم ولی با تمرکز نیرو!

     

     

    یعنی حتی اگر در یک موقعیت راهبردی دفاعی مستقر هستند ، بازهم بصورت تاکتیکی و راهبردی موضع خود را به موضع تهاجمی تغییر داده و.....

     

    برای این مسئله دو راه میشه پیدا کرد! یکی دفاع متحرک در سنگر های ثابت (البته به شرط هوشمندی و فی البداهه دستور دادن فرمانده و البته ارتباط تمام نیروها با هم) یا اینکه تمام تجهیزات رو متحرک بکنیم حتی توپخانه! متحرکاً متحرکا :)

     

    نظرتون چیه راجع به این دو راه؟

    • Upvote 3
    • Downvote 1

  5. به نظرم درک درست از مسئله بدین صورت باشد که دو ناظر (یکی داخل آسانسور متحرک و دیگری بر روی زمین) تجربیات خود را از تجربه این دو وضعیت (که باید معادل باشند) بعدا به اشتراک می‌گذارند. اما اگر بخواهیم جهت آسانسور را تعیین کنیم احتیاج به تعریف یک ناظر سوم است و احتمالا چیز جدیدی به مسئله نمی‌افزاید.

     

    البته باید توجه داشت که تمثیل آسانسور (و راکت) در واقع برای تبیین اصل هم‌ارزی (Equivalence principle) استفاده می‌شود و بدون این توضیح اضافی که باید به صورت محلی (یا به عبارتی برای آسانسور کوچک) استفاده شود، دچار اشکال می‌شود. زیرا به فرض مثال می‌دانیم که در یک دیدگاه کلی‌تر، شتاب جاذبه زمین به صورت مرکز گرا عمل می‌کند بنابراین اگر یک آسانسور به اندازه کافی بزرگ داشته باشیم، ناظر داخل آسانسور قادر به تعیین نیروی کشندی (Tidal force) ناشی از عدم یکنواختی آن خواهد بود و بدین‌ترتیب قادر به تمییز بین آسانسور متحرک و گرانش می‌شود...

    در این مورد در لینک‌های زیر بیشتر بخوانید:

    http://www.einstein-online.info/spotlights/equivalence_principle

    http://www.einstein-online.info/spotlights/geometry_force

     

    ================

     

    hamidz65 گرامی ممنون بابت لینک‌ها. اما ای کاش در جای دیگر مطرح می‌شد زیرا مستقیما به موضوع تاپیک باز نمی‌گردد :oops:

     

    ممنون! حاجی آخرین سوال. تو همچین آسانسوری توی شرایط بی وزنی اگر فرد روی وجه شماره 1 باشه! و فرض کنیم کف ، همون وجه باشه! فرد میتونه بره روی وجه سقف؟ و وقتی میره شرایط براش تغییر نمیکنه؟ مثل کف سقف رو میبینه؟ و جای این دو در اون حال براش بر عکس نمیشه؟

    • Upvote 1

  6. بسیار ممنون مقاله ای بسیار خوب بود :rose: :rose: :rose:

     

    فقط یک سوال:

     

     

    مشاهدات ناظری که در یک آسانسور متحرک در محیط بی‌وزنی، حرکتی شتابناک و بالارونده را تجربه می‌کند

     

    در محیط بی وزنی که مرجع گرانش وجود نداره بالا رو چطور تعریف میکنیم؟ حالا در زمین مثلا مرکز زمین رو به عنوان چارچوب مرجع در نظر میگیریم اونجا چطور؟

    • Upvote 2

  7.  

    گویا از کرد ها در شمال غرب سوریه هم ابی گرم نمیشه اتیششون خوابیده

     

    اگر قرار باشه پیشروی ها در شرق حلب ادامه پیدا کنه قطعا باعث تشکیل دو محور خواهد شد! در اون صورت یا باید یک محور رو انتخاب کنیم ( 1- پیشروی به سمت الباب و منبج 2- پیشروی به دیر حافر و مسکنه) یا کرد ها رو از شمال منطقه حرکت بدیم تا داعش با دو محور رو به رو بشه و به سرعت خالی کنه منطقه رو!

     

    حرکت در دو محور اگر داعش پاتک بزنه که خواهد زد به خطر میافته! اما اگر فرماندهی کل عملیات بدست حاج قاسم باشه احتمال پیروزی و عدم شکست از پاتک بیشتر خواهد شد! دلیلش هم واضح هست. حاج قاسم همیشه استراتژی مشخصی داره!

    • Upvote 1
    • Downvote 1

  8. بسم الله

     

    جناب مقدم

     

    البته اعتراف مینمایم که احتمالا شما سوء برداشت نمودید و خطا از طرف بنده بوده است و به همین دلیل از همه پوزش می طلبم . دقیقا منظوربنده رای دهندگان درون لینک مقابل http://khabaronline....litics/military

    بوده اند که به سردار زحمتکش میهنم با منفیهایشان بیشرمانه اهانت نموده اند . نظر بنده تائید جمله ی mehrdadvi در مورد اصلاح طلبان نبوده است .

     

    و اما اشتباه در رای منفی صادره از طرف افراد فوق را در حد حداکثر ده در صد میدانم ، دقیقا همان مقداری که در خود این سایت نیز اتفاق می افتد . اما باقیمانده ی 90 درصد دقیقا همان کاخ نشینان ، آنسوی آب نشینان ، ستون پنجم و دشمنان دیگر میدانم و شخصا حضور در جهنم را ترجیح میدهم تا تائید چنین افراد ..... خائن و وطن فروشی که منافع شخصیشان را بر منافع و موجودیت یک ملت ترجیح میدهند . فردا روز هنگام درگیری همین افراد بجای دفاع از موجودیت ملت و وطن خویش بلافاصله فرار را برقرار ترجیح داده و با لگد کوب کردن اجساد هموطن و همکیش خود از کشور خارج میشوند .

     

    ضمنا بنده نه حامی اصولگرایانم و نه دلم برای اصلاح طلبها غش و ضعف میرود . اصولا بنده بدون حزب میباشم و جزء حزب حقیقت میباشم و از افرادی که به هر دلیلی از هر دوطرف موجب نابودی و یا عقب افتادگی وطنم گردند ، متنفر و برای افرادی که از هر دو طرف موجب اعتلای وطنم گردند خوشنود و دعا گو هستم . پس بهتر است شما با حزب خودتان خوشبخت باشید و به بهشت موعود خودتان برسید و ما نیز به جهنم وعده داده شده از طرف شما .

     

    با پوزش ازتمامی هم سایتیها بخاطر اسپم و آف تاپیک

    متشکرم

     

    با پوزش از

     

    اینجا جای بحث نیست! پاسخ شما را در پیام خصوصی دادم! این بحث اینجا تمام است!

     

     

    اﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﻳﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﭘﻴﺸﺮﻭﻱ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻗﺮﻳﺘﻴﻦ اﺳﺖ

     

    از یک محور؟ گازانبری یا صرفا حمله ساده؟

    • Upvote 5
    • Downvote 3

  9. بسم الله

     

     

    این افراد فرزندان همون افرادی هستند که در زمان دفاع مقدس ، وقتی شهیدان داشتند خون خودشان را برای استقلال ، آزادی و عدم تجاوز به میهن اهدا میکردند ، با ایجاد احتکار و صد کوفت و زهر مار دیگه خون این مردم بیچاره را به نام لیبرالیست اقتصادی به شیشه کشیدند و هنوز از کثافت کاریهای خودشان دست بر نداشته اند . وضعیت اقتصادی امروز ما نیز از همین راحت طلبی وپر کردن جیب  از راه نیرنگ و کلاشی و فساد دولتی و مدیریت آبدوغ خیاری و غیره همین افراد ناشی شده است .

     

    تا یکنفر پیدا نشود و تمام گناه الهی را به گردن نگیرد و اینها را با کشتی وسط خلیج فارس تخلیه نکند ، همین آش است و همین کاسه . و عجیب تر آنکه مرضشان هم مسریست .

     

    تهمت نزن جناب! شما از کجا میدونید؟ شاید اشتباه داده شاید دلیل داشته! عجب از طرز استدلال و منطق!

     

    ضمنا شما خیلی بسیجی هستی چرا وقتی رسانه های اصول گرا دروغ و مزخرف میبافن سر و کلت پیدا نمیشه؟

     

    قشنگ تهمت میزنی اصلا فکر قیامتت نیستی؟ اصلا به قیامت اعتقاد دارید؟

    • Upvote 22
    • Downvote 17

  10. من وقتی 1منفی گرفته بودین یه مثبت زدم اما بجاش شدین منفی دو icon_eek

    اگر نقص فنیه بهتر زود درست بشه

     

    خیر احتمالا نقص فنی نیست! پشت سر هم شما و دوستان مثبت و منفی ها رو دادید!برای شما و آقا میلاد مثبت ثبت شده!

    • Upvote 2
    • Downvote 1

  11.  حلب و کنارش برای زدن ارتش آزاد و النصره است و رسیدن به مرز ترکیه و پاکسازی این گروه ها مهم است 

    اگر این دو گروه و خرده های پیرامونش از بین برود دیگر گروهی مسلح و مخالف خوب نخواهد بود

     

    البته اینها همه نظرات شخصی است منتها خیلی ساده بگویم مشکل اصلی را رها کرده به خیال اینکه بیابان است و بعدا فتح میکنیم چسبیده به سراغ آنها! حالا داعش مهم تر است درمجموع یا اینها به خودشان مربوط است!

     

    ضمنا تا جایی که من شنیدم نیرو ها صرفا برای آزادی فوعه و کفریا رفتند و یک نفر که خیلی تازه به خودش میبالید که استاد جغرافیای سوریه است گفت بعدش هم قصد داشتیم ادلب رو بگیریم! همین! حالا برسیم به مرز ترکیه رو من نمی دونم!

    • Upvote 1

  12. الان روسیه در مرکز محور مقاومت قرار گرفته وظیفه همه ما هست که از این کشور و رهبر بزرگش جناب پوتین حمایت کنیم

     

    روسیه باعث شده که در یک ماه اخیر این پیشروی های وسیع توسط محور مقاومت در سوریه انجام بشه

     

    خدا محور بودن سر جاش ولی الان وظیفه ما حمایت کامل از روسیه هست

     

    مرگ بر اردوغان   درود بر روسیه

     

    الله اکبر اینو چیز خورش کردن! به احتمال زیاد وادکا ریختن تو حلقش اثرات موضعی اون هست!

     

    برادر کبریت حق رو بده به امیر ارسلان! وقتی سر.... مملکت بر تاو میره! مجاهدین در راه خدا بر تاو میرن! تانک های قدیمی سوریه بر تاو میره! سفیر های ایران بر تاو میره! باید هم ایشون حمایت کنه از روسیه!

     

    همین روسیه رو نگیریم کی میخواد جلوی داعش رو بگیره؟ فارغ از هر گونه بحث احساسی که متاسفانه جزو روح انجمن شده ، باید بگم اصلا هم ما نقش موثری در سوریه اجرا نکردیم!

     

    من از اهداف عملیات جنوب و جنوب غرب حلب آگاهی ندارم ولی اگر آزادی فوعه و کفریا بوده هدف اشتباه بوده! جای اینکه درست و اصولی در برابر دشمن قرار بگیرن اولش جوگیرانه رفتند! بعد هم خسته شدند وایسادند و همه چیز متوقف شد! حالا بعد چی بشه معلوم نیست ولی چیزی عاید ما نشد!

     

    هر روز میگذره من بیشتر مطمئن میشم که نگه داشتن حلب اشتباه هست!

     

     

    روسها هر جاده ای که از سوریه منتهی به ترکیه میشه رو جوری نابود و ناامن کنند که هیچ آدمی نتونه ازش عبور کنه چه رسد به وسایل نقلیه

     

    بسیار هم عالی! جنگ باید این طوری باشه! نه یه مشت سیاستمدار رو بیاری مذاکره کنن! icon_cheesygrin

    • Upvote 7
    • Downvote 3

  13. حالا من خیلی وقته تحقیق نکردم ولی ظاهرا داستان اف 35 شده همون داستان شاتل ها! و ایضا پروتون روسی! برای ملت عادت شده بود که مشکل پیش نمیاد یه خطای لپی کردند شاتل و پروتون از دست رفت!

    به نظر آمریکایی ها باز دوباره همون اشتباهات رو دارن رو اف 35 پیاده میکنن حیف جنگنده به این خوبی!


  14.  

    به همین راحتی حدود 6-7 نیرو شهید میشن، این "مشاور" هایی که ما فرستادیم سوریه دقیقا چی یاد میدن؟ چرا کوچک ترین تفاوتی در برخی تاکتیک ها دیده نمیشه؟

     

     

    حالا بحث مشاور ها که کنار! ولی شما از کجا فهمیدید که ایرانی بودند؟ ثابت شده؟ مدرک؟ البته لطفا!


     

    یک بالگرد میل -8 هم بعنوان رسکیو آنها را همراهی می کرد

     

    رسکیو چیست؟ همون rescue هست؟

    • Upvote 1
    • Downvote 1

  15. نيرو هاي مقاومت از ايكارديا عقب نشستن ، كماكان درگيري ها در روستا برنة و دانشگاه ايكارديا و تلة العيس ادامه داره

     

    حاجی جان! نیروی مقاومت یعنی کی؟ مخالفان که در حال مقاومت هستند یا سوریه و متحدانش که اهل مقاومت هست؟

    • Upvote 4
    • Downvote 4

  16. او (سهیل حسن) به عنوان یک نخبه نظامی شناخته شده و تاکتیک‌های منحصر به فردی را برای آزاد سازی مناطق از لوث وجود تروریست‌ها و خصوصا داعش دارد که یکی از این تاکتیک‌ها استفاده از  "بشکه های انفجاری" است به کمک این تاکتیک توفیقات مهمی در آزاد سازی مناطق مختلف سوریه و از جمله حومه "حلب" (فرودگاه کویرس) به دست آورد.

     

    الله اکبر

     

    http://www.yjc.ir/fa/news/5390594/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1

    • Upvote 1
    • Downvote 4