htavasoli

Members
  • تعداد محتوا

    171
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

446 نشان افتخار

4 دنبال کنندگان

درباره htavasoli

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم
  1.   موشک ضد زره تندر که مخصوص استفاده در تانک های تی-72 است از لوله کالیبر 125 میلیمتری توپ این تانک شلیک می شود قابلیت هدف قرار دادن اهداف ثابت و متحرک از جمله اهداف هوایی سرعت پائین را دارد. هدایت این موشک از نوع نیمه خودکار فرمان به خط دید سوار بر پرتو لیزر است. در این روش موشک اصطلاحاً کور است وتوانایی دیدن هدف را ندارد بلکه با استفاده از حساسه ای که در قسمت های عقبی بدنه آن نظیر دم قرار داده شده پرتو باریک لیزر تابیده شده از پرتابگر را یافته و رایانه کنترل پرواز سعی می کند تا موشک را در مرکز این پرتو قرار دهد. این فرایند تا رسیدن موشک به هدف ادامه می یابد. جرم موشک تندر 17.2 کیلوگرم بوده که 3.5 کیلوگرم آن مربوط به سرجنگی دو مرحله ای آن است. عمق نفوذ آن در زره تا 700 میلیمتر، برد آن 100 تا 4000 متر، بیشینه سرعت آن 370 و سرعت متوسط آن 310 متر بر ثانیه است. با استفاده از این موشک توانایی تانک های تی-72 در مقابله با اهداف زرهی متحرک و بالگردها بسیار افزایش یافته است. منبع: سایت شبکه خبر و مشرق
  2. پس موشک ضد زره لیزری دو مرحله ای تندر با کالیبر 125 میلی متر با قابلیت شلیک از توپ تی72 ، این وسط چی میگه؟ icon_wink
  3. عزیزانی که منکر ساخت هستید آیا تصاویر زیر هم پوستر است؟!   بازدید رهبر از توربین گازی 25 مگاواتی مپنا در اردیبهشت 93   http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=26271#206466   http://yjcphotos.ir/portal/ImageGroup.aspx?GroupID=8863   ساخت چنین توربینی پیامهای واضحی دارد
  4. حدود 15 سال پیش رهبر گفت نیروی زمینی باید تانک بسازد مثل اینکه ترکیه زودتر حرف آقارو گرفته و ما هنوز اندر خم ارتقای ام 48 و ام60 و تی72 و تی54 و چیفتن و یک تانک غیرعملیاتی بنام ذوالفقار3 که فعلا استفادش نمایش در رژه هاست اونم با تور که مبادا کسی برجکشو کسی ببینه! درود به شرف بچه های پدافند که تا آقا گفت خودتون اس 300 رو بسازید ظرف چند سال این امرو محقق کردن تازه اس 300 که تکنولوژیش قابل مقایسه با تانک نیست درود به شرف بچه های موشکی که حرف آقارو روهوا میزنند و در اندک مدتی محقق میکنند و وقتی آقا گفت دقتو بیارید زیر 15 متر ظرف شش ماه آوردند رو 8 متر! درود بر شرف بچه های دریایی که آقا در آخرین باازدیدش چنان به شگفت آمده بود که گفت : حقا کارتون با ارزشه مخلص کلام اینکه حرف آقا تو نیروی زمینی زمین مونده :cry:
  5. پهپاد ناصر هست که تو نمایشگاه دستاوردهای خودکفایی چند وقت پیش رونمایی شد 
  6. این رادار همون رادار هادی هست که در این عکس بشقابک هاش وصل نشده به عکس رادار هادی دقت کنید متوجه میشوید
  7.   جناب قادر مگه به شما با داشتن بالغ بر 800 پست هنوز اکانت گالری ندادند؟؟!!!!!!!!!!!!! عجب مدیرای بی معرفتی داره این سایت :-(  یا شایدم هنوز درخواست ندادی؟ اما سوالم: این پهپادها خیلی مشابه پهپادهای اسرائیلی هست، آیا با مشارکت اسرائیل اینارو ساخته یا نه؟ اگه میشه بیشتر در موردشون توضیح بدید. تجهیزات زرهی هم بنظرم خوب اومد (اینطوری که پیداست تو زمینه زرهی ترکیه از ایران جلوتره :-( ) البته اینم باید در نظر گرفت که اونا امکان صادرات دارند و این میتونه به پویایی و پیشرفت شرکتهای نظامیشون کمک بسزایی بکنه. تجهیزات انفرادیش چنگی به دل نزد، به نظرم ظاهر بعضی اسلحه هارو فقط یکم تغییر دادند مثلا اون اسنایپ ترکیبی از svd و ژ3 بنظر میاد.
  8. با تشکر :rose: مقالتون خیلی جالبتر میشد اگه هر قسمتی که اضافه شده  عکس مربوط به آن را میگذاشتید و عکس قبل از آپگرید شدن اون قسمت رو هم در کنارش ضمیمه میکردی عجب توقعاتی دارم :mrgreen:
  9.       http://militaryforces.ru/photo/rusarms_2590.jpg
  10.   ای سیناپس ناقلا fi_lone_ranger ما رو بگو انگشت به دهان که چطور این پسر اینکارو انجام داده :mrgreen:  نگو ...
  11.   جای ارتش عراق بودم یه ژ3 دست هر کدومشون میدادم  تا انقدر مهمات به هدر ندند با اینکه از ژ3 متنفرم اما بنظرم وجودش برای افرادی که تو صحنه نبرد از ترس و بی هدف دستشون رو میزارند رو رگبار لازمه
  12.   بنظرم رادار گاما هست
  13.   اینا هنوز خبر ندارند که خلیفشون گفته هر کسی دیگه از لفظ داعش (دولت اسرائیلی عراق و شام) استفاده کنه باید شلاق بخوره :mrgreen:
  14.   در بعد نظامی میشه به عنوان ترورکننده ازش استفاده کرد. با آلوده کردن نیش آن به سم مهلک میتوان زنبور را به سمت شخص مورد نظر هدایت و در وقت مناسب آنرا تحریک کرده تا فرد قربانی را نیش بزند. اگر بشه اطلاعات بینایی حشره یا هر موجود دیگر رو را تبدیل به کدهای صفر و یکی کرد آنوقت انقلابی در صنایع جاسوسی  اتفاق خواهد افتاد.