khoshnoud

Members
  • تعداد محتوا

    198
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های khoshnoud

  1. khoshnoud

    اسلحه انفرادی ذوالفقار

    سلام. منظور از اینکه سر اسلحه آزاده، چیه؟ با شل بودن لوله، مشکلی پیش نمیاد؟
  2. یه فرم ارسال اطلاعات درست کردم. با php و دیتابیس! نام و نام خوانوادگی رو که انگلیسی می زنم، مشکلی نداره، اما فارسی که توی فیلد ها می نویسم، ارور می ده! چی کار کنم؟ توی صفحه ارسال اطلاعات به دیتابیس، a-zA-Z_- هست!
  3. یه سوال دیگه به سرور vpn فقط یک کامپیوتر میتونه وصل بشه! مثلا کامپیوتر اول به یوزر mohammad وصل میشه و مشکلی نداره حالا یه کامپیوتر دیگه اگه بخواد به یه یوزر دیگه مثل ali وصل بشه، نمیشه! چی کار باید بکنم؟
  4. من یه کامپیوتر دارم که می خوام به عنوان سرور 24 ساعته روشنش بزارم! حالا برای چی؟ می خوام روش یه سرور vpn راه اندازی کنم و کسانی که می خوان به اینترنت وصل بشن، از سرور vpn اینترنت بگیرن! می خواستم بدونم چجوری میشه فهمید که هر یوزر چقدر مصرف کرده از اینترنت و پهنای باندشو(سرعت اینترنت) رو چجوری برای هر یوزر کم و زیاد کنم؟ خیلی مهمه برام شبکه داخلی هستش!
  5. برادر کی گفته که هیچ سایتی روش نیست؟ سایت های ایرانی که هاستینگ شون داخلی هست، که میادین بالا. برای موتور جستجو هم پارسی جو و یوز کار رو خیلی راحت دارن انجام می دنی(درسته که به پای موتور هایی جستجوگر قوی دنیا نمی رسن،ولی...) تمام تعرفه های اینتراااانت نا محدود هستن برادر. با این نظرتون که قیمتش زیاده موافقم شدید. این رو کسی که در روز 4 ساعت کمپلیت با اینترانت سر و کار داره می گه!!
  6. یه جایی می خوام شبکه کنم. 6 تا سیستم هست. با یه مودم adsl به اینتراااانت وصل میشن. و یه سیم دیگر هم دارن که با کانکشن vpn می تونن به اینترنت وصل بشن. بعد از این 6 تا سیستم نباید دو تاش به شبکه خارجی وصل بشه!!! چی کار کنم؟ سیم اینترنت و اینتراااااانت هم زمان وصل نیست
  7. آیا امکان شبکه کردن 4 تا سیستم با کابل شبکه یه تیکه وجود داره؟ یعنی با یه سیم که از تو adsl آمده، هی وسط راهش 3 راه بزنی و بدی به ی سیستم! بعد هم برای هر کامپیوتر ip تعریف کنی که اطلاعات ارسالی یه دفعه برای یه کامپیوتر دیگه نره! یعنی مثل سیم برق!
  8. khoshnoud

    درخواست طراحی هدر جدید

    :mrgreen: نام کاربری احسان چیه؟
  9. khoshnoud

    درخواست طراحی هدر جدید

    چطور بلدی از این چیزا برای میلیتاری بسازی، وقتی بهت می گم برای من یه لوگو بساز، هی ارجا می دی به این یکی ، اون یکی:D سیاوش کلا تو ستاره 5 پر موندیا!! هدر متحرک باشه، مثلا پرچم ایران سمت چپ باشه و طوری متحرک باشه که انگار داره باد می خوره! عکس مقام معظم رهبری هم داخلش باشه بد نیست!
  10. :( برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات
  11. عجب! دست مریزا! آیا آمریکا ، یا روسیه چنین چیزی رو دارن؟
  12. دوتا از شهدا از استان فارس بودن که یکیشون مال شهر پدریم بود. خونشون هر سال عید می ریم! برای شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات!
  13. ام 16 ایرانی رو حدودا 2-3 سال پیش گرفتم دست! تا اون موقع حتی کلاش هم نگرفته بودم دستم، خیلی سبک بود!   اینم برای خنده! یه خاطره (یکی از بچه های سپاه بود، دو تا کلاش می گرفت تو دستش، و با دوتاش همزمان رگبار می زد! بعد حالا طرف آمده بود توی حوزمون. یکی از بچه ها به مسئول حوزه گفت که یکی هست با دودستی، رگبار می زنه؛ یه دفعه مسئول حوزه که خبر نداشت، جلوی طرف گفت: چه آدم جوگیری! یعنی وقتی طرف اینو شنید، له له شد :mrgreen: به قول بچه ها آب شد و رنگش پرید :mrgreen:  icon_cheesygrin )
  14. khoshnoud

    امادگی جسمانی نظامی....

    پارسال تو مسابقات آموزش جسمانی که رفته بودم، یکی بود که فکر کنم 20 تا بارفیک زد! من با تعجب نگاش کردم، و گفتم پاشم برگردم! من فکر کنم 10-11 تا زدم که در مرحله تیمی مقام سمی رو بدست آوردیم! البته الآن بیشتر می زنم! ------ فکر کنم منظور شما اینه که جمعا در روز حدود 30 تا بزنیم، یعنی اگه 10 تا زدیم و بدنمان کشش نداشت، بقیشو چند ساعت بعد بزنیم، درسته؟
  15. خیلی قشنگه باغ! !! اسلحه های داره به طول 2 متر!!! من موندم این چه جور این اسلحه رو حمل می کردن تصاویر رو نگاه کردید؟ بعد حالا بگیرد شیراز یا ... فکر کنم اگه با اون اسلحه که 5-6 لول داشت، همزمان 6 تا گلوله شلیک بشه، هم دشمن رو از پا در میاره، و هم خود تیر انداز رو :)
  16. وی p ان سرور هم همون کار رو می کنه؟
  17. برنامه تانگل چجوری کار می کنه؟ -- منظورم درمورد ساختارش هست! نه چگونگی بازی کردن!
  18. یه روز می خواستم اینترنت ماهواره ای راه بندازم، حتی با شخصی که این کار رو هم کرده بود گفتگو کردم، ولی دیدم اگه این کار رو بکنم، هم هارد سریع پر میشه، هم با گذاشتن دیش ماهواره آبرومون توی کوچه که هیچ چی، حتی محله هم میره! بعد آمدم نقشه درست کردن l.m.b رو کشیدم که حالا اگه کسی گفت این چیه، بگم برای دریافت بهتره امواج رادیو هست.:D بعد با خودم گفتم خوب دستگاهشو چی کار کنم؟ icon_eek ---- بر می گرده به 2 سال پیش! رویای تخیلی:D
  19. برادر کاری به تلفن ماهواره ای نداره! یه دستگاهی هست که از طریق اون میشه امواج رو دریافت کرد و به صورت وای فای ارسال کرد! تو صفحه قبل چگونگی کار توی یه  ویدیو توی آپارات هست که لینکشو گذاشتم!!
  20. khoshnoud

    بررسی و تحلیل گردان امام حسین(ع)

    مای بدبخت فقط دفاع شخصی دیدیم با این عملیات های تخیلی آریو برزن :D ولی دفای شخصیش خیلی بدجوره! با کمربن و شلنگ، سیاه می کنن آدمو! یه بار استاد (پاسدار هیکلی بود) جدید آمده بود، اولین جلسه با مشت زد تو دیافم!(استاد قبلی فقط با پا می زد و دردش کمر بود) افتادم رو زمین! بچه ها به دادم رسیدن! استاده محلی نزاشت، بعد جلسه عضر خواهی کرد! ---- اینم تا یادم نرفته بگم که برای ریختن ترس ما که هنوز سنمون کمه و برای ریختن ترس، می برنمون بعضی موقع ها تو قبرستان قدیم شیراز و می گن از این ور باید بری اون ور و یه شیء رو بیاری برامون!(شب بود) یه بار پام رفت تو قبر خراب، مثل ... دویدم!  :oops: سینه خیز هم روی قبر ها بردنمون!
  21. khoshnoud

    بررسی و تحلیل گردان امام حسین(ع)

    من تو کف اولین عکس موندم! icon_eek  icon_eek این کجاست مگه؟ هم کیفیتش منو کشته و هم ژستش! انگار تو خارجه! icon_cheesygrin     من تو اینجا بودم (دیدار غزیز جعفری با بسیجیان شیراز) ولی توی گردانی که من دیدم، چند نفر باسنین خیلی کم هم دیدم که از این دم و دستگاه ها بهشون وصل بود! و خیلی شلخته بودن!(( عکس بالایی منظورمه)) اینم یه عکس باکیفیت! --------- اینا همون بسیج ویژه نیستن؟
  22. اگه واقعا جواب بده، خیلی خوبه و صد برابر خیلی بد خوبی هاش: رایگانه، بعد هر دو ماه با نگاه کردن به قبض تلفن سکته نمی کنی! و...     بدی ها: اعتیاد به اینترنت. جاسوسی بهتر از کارهای شما در اینترنت. و...     ---------------- وای فای این قدر برد نداره! مگر این که بخوان تو شعاع 20 الی 25 کیلومتری آپلو هوا کنن! :D     --------------- الآن اینترنت ماهواره ای دارن با دیش ماهواره دریافت می کنن(اینترنت یکطرفه ماهواره ای). ----     باید حتما یه دستگاه بخری!!!   اونو فکر کنم تو آفریقا تست کردن!
  23. برای ما که ف.ی.ل.ت... اشکن نداریم رو آپارات بزارید! --- انشا الله بیشتر بشه یا علی
  24. ایرانم نمیدونه کجا رو بگیره! سوریه رو گرفت، عراق شروع شد! حالا هم یمن
  25. اگه چند تا موشک می تونستن ببرن یمن و به سمت ریاض بفرستند، حد اقل عربستان یه خورده از این کار می ترسید ولی حیف که یمن نزدیک ایران نیست و بردن وسایل خیلی سخته! ------------ الآن از طرف ایران خبری شده که ناو یا تسلیحات نظامی ببرن؟