yaabas

Members
  • تعداد محتوا

    24
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

3

1 دنبال کننده

درباره yaabas

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم
  1. نفربر جالبی بود ولی قالبیت های زیادی ندارد وتوان مقابله با نفربرهای روسی وآلمانی را ندارد.
  2. با عرض سلام و صبح بخیر واقعاً درود برغیرت و شرف ایرانی و احسنت به برادران سپاه که با چنین رزمایش محکم و قوی مشتی مکم دیگری بردهان یاوه گویی شیطان بزرگ آمریکا زدند
  3. ضمن خسته نباشید برهمه ارتشیان دلاور ایران زمین رزمایش موفقیت آمیز و باعث غرور ملی ایران در جهان و منطقه گردید.
  4. yaabas

    خلافت فاطمی و فداییان اسماعیلی

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید از ایجاد چنین موضوع با مهتوایی که باعث بالا بردن اطلاعات عمومی این بنده گردید در صورت کمک و تکمیل نمودن اگر کمک خواستید در خدمت هستم چون که مطالعات زیادی درخصوص تاریخ و مذهب و شاخه های ایجاد شده در ان هستم
  5. با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس روزی است رشادت های مردم ایران از جمله ارتش سپاه و بسیج در صفحات تاریخ ماندگار شدند.
  6. با توجه به اینکه کشور سوئد یک سرزمینی با دشت های پوشیده از برف بهترین مکان برای تست تانک ها در سرزمینی سرد می باشد.
  7. با توجه به ظاهری که دارد نشان از آن دارد که تانک خوبی باشد و به نظر شخص خودم من تانک فقط تانک های بلوک غرب .
  8. درست است که فقط کشور فرانسه و امارات تنها دارنده این تانک هستند می خواستم این را هم اضافه کنم سرمایه گذار اصلی این تانک کشور امارات بوده است که فکر نزدیک به 300 دستگاه از این نوع تانک را خریداری نموده و کلیپی که از تانک دیدم جهت تست های تنهایی از کشور امارات استفاده شده بود.
  9. با توجه به وضعیت فعلی کشور اوکراین که درگیر جنگ داخلی می باشد پس چرا از تجهیزات تولید شده خود استفاده بهینه نمی کند و دست به دامن ناتو شده جهت مقابله با کشور روسیه پس این نتیجه را می تواند گرفت که فقط داشتن تجهیزات و تسلیحات درست بودنش اجتناب نا پذیر است و لی بایستی قابلیت استفاده از آنها نیز باید باشد و ان هم داشتن نیروهای متخصص.
  10. yaabas

    تانک سبک CV90105 سوئدی

    به نظر این نوع تانک فقط قابلیت استفاده در نبردهای نهایی را دارد چون با توجه به وضعیت زره و و سایر مشخصات آن نمی تواند در نبردهای طولانی قابلیت خاصی داشته باشد.
  11. yaabas

    تانک سبک Marder light tank آلمانی

      با اینکه تانک به ظاهر ساده می اید ولی نشان از ظریفی خاص خود را دارد و این راهم باید مد نظر داشته باشیم صنعت خودرو سازی آلمان از قدیم الایام زبانزد بوده است.
  12. yaabas

    اخبار برتر نظامی

    با عرض سلام خدمت کلیه کاربران محترم سایت ملیتاری من می خواهم درخصوص ارسال مقالات و بحث های جدید برای خودم تایپک ایجاد کنم چگونه باید عمل کنم قابل ذکر این بنده 48 ساعت است به این سایت عضو شده ام لطفا راهنمایی کنید مرا متشکر و منتظر پاسخ هستم.