bhr

Members
  • تعداد محتوا

    4
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

19

6 دنبال کنندگان

درباره bhr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iran

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

625 نمایش های پروفایل
  1. رهبری اون زمان از مردم قره باغ حمایت کردن بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز در استادیوم ورزشی تبریز(۰۵/۰۵/۱۳۷۲)     در منطقه قره‌باغ، دولت ارمنستان و ارامنه‌ی آن منطقه به مسلمانان ستم می‌کنند. ما این حرکاتی را که اخیراً ارامنه در منطقه‌ی قره‌باغ، به پشتیبانی دولت ارمنستان انجام می‌دهند، این حرکات را ما محکوم می‌کنیم. البته این ربطی به ارامنه‌ی داخل کشور ما ندارد. ارامنه‌ی داخل کشورما هم، ما توقعمان این است که رفتار ارامنه را در آن منطقه که با تجاوز همراه است، محکوم بکنند. اینها شهروندان ما هستند، ما از آن کسانی که آن ظلم‌ها را می‌کنند، صحبت می‌کنیم. 
  2. گزینش bae systems* برای کمک به توسعه پروژه ی جنگنده ی TFX ترکیه   معاونت وزارت صنایع دفاعی ترکیه (ssm) ، بی ای ئی سیستمز (bae systems) را برای کمک در طراحی جنگنده ی نسل بعدی این کشور برگزید. آنکارا در سال 2011 پروژه TFX خود را با سه طرح که توسط صنایع هوافضای ترکیه (TAI) با همکاری شرکت سوئدی ساب ارائه شده بود، آغاز نمود. این طرح ها شامل مدل های تک و دو نفره بود که به عنوان پایه جهت مطالعات SSM استفاده شد.   انتظار میرود به دنبال گزینش BAE ، آنکارا ظرف چند هفته ی آتی یکی از طرح ها را برگزیده و توافق نامه ای را در فوریه ی 2016 با شریک توسعه ی خود امضا کند. آنکارا، ایرباس دیفنس اند اسپیس (airbus defence and space) را به عنوان گزینش دوم خود نام برده و در حال حاضر به گفت و گو با هر دو طرف ادامه میدهد. اگر BAE به عنوان شریک تایید شود این شرکت برای چهار سال به تیم ترکی خواهد پیوست و پس از این مرحله توسعه، آنکارا قصد دارد تا هواپیمای TFX خود را در 2023 از خط تولید خارج کند. انتظار میرود این نمونه در سال 2030 وارد خدمت نیروی هوایی این کشور شود.   SSM علاوه بر BAE و ایرباس از آلنیا آرماکی و شرکت چینی CATIC نیز برای ارایه ی پیشنهاد در همکاری بالقوه جهت توسعه ی کار دعوت کرده بود. ........................................................... * بی‌ای‌ئی سیستمز (BAE Systems) شرکت صنایع دفاعی و هوافضایی انگلیسی می باشد که بزرگترین شرکت تولید کننده ی محصولات دفاعی پس از شرکت لاکهید مارتین آمریکا در دنیاست. این شرکت در پروژه هایی همچون تولید جنگنده های یوروفایتر و f-35 مشارکت دارد. .......................................................... منبع: شماره 292 ماهنامه صنایع هوایی. مقاله اصلی مندرج در (https://www.flightglobal.com/news/articles/bae-chosen-to-assist-with-turkeys-tfx-fighter-proje-419695/) به تاریخ 12 آذر 94.
  3.   شرکت های هلیکوپتر سازی بل، بوئینگ و ایرباس نیز در این پروژه به رقابت می پردازند که به گفته یکی از تحلیل گران غربی مسائل دفاعی "TAIدر لهستان با رقابتی دشوار روبروست اماهر یک از رقبا از جمله TAI می توانند برنده شوند." منبع: (http://www.defensenews.com/story/defense/policy-budget/industry/2015/05/17/turks-seeking-export-deals-for-helos-tanks/27301447/)
  4. حضور TAI (صنایع هوافضای ترکیه) در برنامه ی تهیه ی هلیکوپتر تهاجمی ارتش لهستان     صنایع هوافضای ترکیه (TAI) و شرکت MESKO S.A لهستان طی نمایشگاه IDEF 2015 در ارتباط با "برنامه ی تهیه ی هلیکوپتر تهاجمی، موسوم به KRUK " یک یادداشت توافق امضا کرده اند. برنامه ی KRUK به سبب نیازمندی نیروهای مسلح لهستان به هلیکوپتر تهاجمی مدرن، آغاز و برای ارائه ی 32 هلیکوپتر تهاجمی به موجودی ارتش لهستان برنامه ریزی شده است. صنایع هوافضای ترکیه با "هلیکوپتر چندمنظوره ی تهاجمی T129 ATAK"در برنامه شرکت دارد. ..................................................................................................................................................................................... منبع: http://www.asianmilitaryreview.com/idef-turkey-tai-mesko-jointly-cooperate-attack-helicopters-poland/