tomcat022

Members
  • تعداد محتوا

    21
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط tomcat022


  1. هرکس ناراضیه ناراحته میترسه میلرزه بهتره بره جهنم اونجا جاش گرم راحته!!!! الان امنیت مرزهای ما تو سوریه و عراقه ببینم فردا خدایی نکرده این تکفیریهای وحشی برسن به مرزهای ما این جماعت ناراضی کجا هستن؟!
    • Upvote 5
    • Downvote 8

  2. جلسه بیعت مشایخ عشایر شهر فلوجه در استان الانبار عراق با قربانی کردن یک سرباز ارتش عراق آغاز شد!

    گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش از دو روز پیش دهها تن از سران عشایر شهر بعثی - داعشی نشین فلوجه را جهت دریافت بیعت با ابوبکر البغدادی رهبر خودخوانده این گروه گرد آورده است. در این همایش سران شیوخ فلوجه ضمن بیعت با داعش و ابوبکر بغدادی در کنفرانس مطبوعاتی با مشارکت شبکه تلویزیونی "الجزیره قطر" شرکت کرده و طی بیانیه ای هم پیمانی خود با داعش را رسما و علنا اعلام کردند.

     
    1063812_668.jpg
     
     
    1063815_111.jpg
     
     
     
     
     
     
     
    اما فاجعه آنجا اتفاق افتاد که مراسم گردهمایی عشایر فلوجه یک قربانی نیز داشت. حین قرائت بیانیه از سوی رییس اتحادیه مشایخ فلوجه، گروه تروریستی تکفیری داعش یکی از اسرای ارتش عراق را که در نبردهای اخیر با ارتش و حشد الشعبی عراق به اسارت تروریستها در آمده بود را با شلیک گلوله زیر پای عشایر فلوجه قربانی کرد!
     
    1063820_479.jpg
     
     
     
     
     
    شهر فلوجه، پس از موصل دومین کانون حضور و فعالیت گروه تروریستی تکفیری داعش در مشور عراق می باشد که اکثر ساکنان آن را اعضای یگان موسوم به فداییان صدام،حرس الجمهوری (گارد ریاست جمهوری) صدام و مسئولان سابق نظام منحله صدام تشکیل می دهند.
     
    1063826_876.jpg
     
    گفته می شود که ابوبکر بغدادی رهبر داعش طی سالهای اشغال عراق از سوی آمریکا بمدت 3 سال امامت جماعت یکی از مساجد همین شهر را بر عهده داشته است. طی ماههای اخیر و همزمان با آغاز بحران در عراق، آمریکا و اروپا تاکید ویژه ای بر به کار گیری عشایر استان الانبار و شهر فلوجه در جنگ ضد داعش داشته اند و از طریق اردن و عربستان سعودی هزاران تن سلاح و مهمات در اختیار آنها قرار داده اند. که بصورت کامل در اختیار داعش قرار گرفته است!
     
     
     
     
     
    1063825_704.jpg
     قرار دادن تصاویر بیش از 5 عدد در سایز اصلی ممنوع می باشد
    • Upvote 5

  3. به گزارش پایگاه خبری داعش دات آی آر:

    طی ساعت‌های گذشته چند حمله خمپاره‌ای از سوی تکفیری‌ها به حوالی حرم امامین عسکریین(ع) در سامراء صورت گرفته که خوشبختانه حرم و محوطه آن صدمه‌ای ندیده است.

     

    هم‌اکنون حملات خمپاره‌ای متوقف شده و وضعیت سامراء آرام است و مدافعان حرم در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.
    «حسن پلارک» رئیس ستاد بازسازی عتبات نیز اظهار کرد: از روز گذشته تحرکات داعش و تکفیری‌ها در سامراء افزایش یافته اما به لطف خداوند و ائمه اطهار تاکنون آسیبی به پروژه‌ عتبات نرسیده است.
    وی گفت: خمپاره‌ها به فاصله‌ ۲۰۰ متری حرم اصابت کرده و تلفات و خساراتی به بار نیاورده است.
    پلارک خاطرنشان کرد: بازسازی داخل حرم در سامراء به پایان رسیده است و امیدواریم به زودی این شهر پاکسازی شده که زائران بتوانند به زیارت بروند.
    همچنین با انتشار تصویری جدید از سردار قاسم سلیمانی که داخل حرم امامین عسکریین(ع) در حال زیارت است امنیت موقعیت تایید شد.

    daesh132731381_1189674285987365489_n.jpg
    • Upvote 8

  4.  رژیم جعلی و غاصب و کودک کش صهیونیستی به امید نابودی این غده سرطانی کثیف و پیروانش این ادبیات بسیار مناسب توصیف این رژیم است یک کلمه هم کوتاه نمیایم وسلام. ضمن حفظ احترام برای پیروان واقعی و صالح دین یهود و پیامبر پاکش حضرت موسی

    • Upvote 6
    • Downvote 3

  5. وقتی این بحث هارو خوندم تنها چیز که به ذهنم اومد  اینه :

    اوصاف منافقين

    اميرالمۆمنين علي(عليه السلام) در «نهج ‌البلاغه» ويژگي ها و صفات بسيار دقيقي را براي اهل نفاق ذکر فرموده است که براي شناخت منافقان، به ويژه در عصر حاضر، بسيار لازم و ضروري است:

     

    1. گمراهي: اولين صفتي که مولاي متقيان علي(عليه السلام) براي اهل نفاق مي‌شمارد گمراهي است. اينان هم خود گمراه هستند و هم ديگران را به وادي گمراهي مي‌کشانند: «فَإِنَّهُمُ الضَّالُّونَ الْمُضِلُّونَ؛اينان گمراه و گمراه کننده‌اند.» (2)

     

    2. لغزش و خطاکاري: ويژگي دوم خطاکاري و به خطا اندازي است. اينان در مسير حق هم خودشان دچار لغزش و خطا شده‌اند و هم ديگران را به لغزشگاه سوق مي‌دهند: «وَ الزَّالُّونَ الْمُزِلُّونَ؛ منافقان لغزشکار و لغزاننده‌اند.» (3)

     

    تفاوت بين «ضالّون» و «زالّون» اين است که اولي به کساني اشاره دارد که آگاهانه در گمراهي گام مي‌نهند و دومي اشاره به کساني است که اشتباه و خطاي فراوان دارند. آري! چون منافقان از نور علم و ايمان بي‌بهره‌اند، اشتباهات آنها نيز فراوان است. (4)

     

    3. رنگ به رنگ شدن: منافق در زندگي و اعتقادات خويش دائم دچار ترديد است و هيچ استواري و ثباتي ندارد و پايبند به هيچ مکتب و عقيده‌اي نيست و به اصطلاح «نان را به نرخ روز مي‌خورد». به همين خاطر در معاشرت خود با ديگران، به اقتضاي زمان، هر روز به رنگي در مي‌آيد تا منافع نامشروع خود را از اين طريق تأمين کند.

    و اميرالمۆمنين(عليه السلام) آنها را اين گونه توصيف مي‌نمايد: «يَتَلَوَّنُونَ أَلْوَاناً وَ يَفْتَنُّونَ افْتِنَانا؛ً به رنگهاي گوناگون در مي‌آيند و فتنه‌هاي گوناگون به پا مي‌کنند.» (5)

     

    4. آمادگي و کمين براي فريفتن: آنها تکيه‌گاه ثابتي ندارند و هر روز و در هر شرايطي وسيله و راه و روش خاصي که براي خودشان امکان‌پذير و براي مخاطبين قابل قبول باشد، بر مي‌گزينند: «وَ يَعْمِدُونَکمْ بِکلِّ عِمَادٍ وَ يَرْصُدُونَکمْ بِکلِّ مِرْصَادٍ6 منافقين از هر وسيله پيدا و پنهان براي ضربه زدن به شما استفاده مي‌کنند و در هر کمين‌گاهي به کمين شما مي‌نشينند.» (6)

     

    5. بيماردلي و ظاهرآرايي: طبق فرمايش اميرمۆمنان(عليه السلام) منافقين همواره ظاهري پاک و آراسته و در عين حال باطني ناپاک و فاسد دارند: «قُلُوبُهُمْ دَوِيَّه وَ صِفَاحُهُمْ نَقِيَّه؛ آنان در دل بيمار و در ظاهر آراسته‌اند» (7)

     

    6. حرکت هاي پنهاني: يکي ديگر از صفات منافق حرکت در خفا و دور از چشم ديگران است. اميرمۆمنان(عليه السلام) مي‌فرمايد: «يَمْشُونَ الْخَفَاءَ وَ يَدِبُّونَ الضَّراءَ؛ در پنهاني گام بر مي‌دارد و همانند بيماري، در بدن نفوذ مي‌نمايند.» (8)

     

    7. گفتارشان درمان، کردارشان درد بي‌درمان: امام علي(عليه السلام) مي‌فرمايد: «وَصْفُهُمْ دَوَاءٌ وَ قَوْلُهُمْ شِفَاءٌ وَ فِعْلُهُمُ الدَّاءُ الْعَيَاءُ؛توصيفشان درمان و سخنانشان شفابخش است؛ ولي عملشان درد درمان ناپذير.» (9)

     

    8. تنگ نظري و ايجاد يأس: يکي ديگر از ويژگي هاي منافقان اين است که از شادي مۆمنان ناراحت و از ناراحتي آنان شاد مي‌شوند، بر رفاه و آسايش آنها حسد مي‌ورزند و تلاش مي‌کنند تا با ايجاد يأس و بدبيني اراده‌هاي آنان را تضعيف کنند تا قدرت جهاد و مقاومت آنها را درهم شکنند. مولاي متقيان علي(عليه السلام) منافقين را اين گونه توصيف فرموده‌اند: «حَسَدَه الرَّخَاءِ وَ مُۆَکدُو الْبَلَاءِ وَ مُقْنِطُو الرَّجَاءِ؛ نسبت به رفاه مردم حسادت مي‌ورزند و روي سختي (به زحمت افتادن مردم) پافشاري نموده، اميد مردم را نا اميد مي‌کنند.» (10)

     

    9. شريک دزد و رفيق قافله: منافقان به هيچ مکتب و عقيده‌اي معتقد و پايبند نيستند؛ از اين رو به اقتضاي شرايط و محيط، روش آنان تغيير مي‌کند. به فرموده امام(عليه السلام) اينان براي راه يافتن به هر دل، شيوه و واسطه‌اي و براي هر غم، گريه‌اي مهيا کرده اند: «لَهُمْ بِکلِّ طَرِيقٍ صَرِيعٌ وَ إِلَي کلِّ قَلْبٍ شَفِيعٌ وَ لِکلِّ شَجْوٍ دُمُوعٌ؛ آنها در هر راهي کشته‌اي را به خاک افکنده‌اند، و به هر دلي راهي دارند و بر هر مصيبتي اشکي دروغين مي‌ريزند.» (11)

     

    10. قرض دادن مدح و ستايش: يکي ديگر از شاخصه‌هاي منافقين اين است که به يکديگر مدح و ثنا قرض مي‌دهند؛ يعني اين گروه منافق از آن گروه تمجيد و ستايش مي‌کنند و در مقابل آن، از گروه ديگر تمجيد و پاداش پس مي‌گيرند، اين گروه به ديگري رأي مي‌دهد و مواضع آن گروه را تأييد مي‌کند تا آن هم، مقابله به مثل نمايد. چنانکه اميرمۆمنان(عليه السلام) مي‌فرمايد: «يَتَقَارَضُونَ الثَّنَاءَ وَ يَتَرَاقَبُونَ الْجَزَاءَ؛ از همديگر تمجيد و تعريف کرده انتظار پاداش و مقابله به مثل دارند.» (12)

     

    11. اصرار و لجاجت: اميرمۆمنان(عليه السلام) مي‌فرمايد: «إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا؛ هر گاه چيزي را طلب کنند، روي آن اصرار مي‌ورزند.» (13)

     

    12. رسواگري در عيب‌جويي: منافق براي فرار و مخفي کردن عيوب خويش، با پرده دري و رسوا ساختن طرف مقابل، آبرويش را مي‌ريزد و عيوب او را در جمع فاش مي‌کند. همچنان که حضرت امير(عليه السلام) مي‌فرمايد: «وَ إِنْ عَذَلُوا کشَفُوا؛ و اگر به انتقاد پردازند، پرده دري مي‌کنند.» (14)

     

    13. اسراف و خيانت در قضاوت: يکي ديگر از خطاهاي فکري منافقان «مطلق‌گرايي» است. از نگاه آنان همه چيز سياه يا سفيد مطلق است، به اين معنا که با مشاهده کمترين خطا و لغزش از مۆمنان آنان را به صورت سياه مطلق مي‌بينند و حکم به فسادشان مي‌دهند و در مقابل، تمام لغزش ها و خطاهاي هم‌کيشان خود را ناديده مي‌گيرند، بنابراين هرگز صلاحيت قضاوت را ندارند.

    به فرموده مولاي پرهيزگاران علي(عليه السلام): «وَ إِنْ حَکمُوا أَسْرَفُوا؛ و اگر در مسأله‌اي قضاوت کنند، در ستم اسراف روا مي‌دارند و راه خيانت را مي‌پيمايند.» (15)

    14. برنامه‌ريزي براي اهداف باطل: از آنجا که منافق عقيده و ايدئولوژي ثابت و استواري ندارد، مجبور است براي پيشبرد اهداف خود در مقابل خطرات و مشکلات پيش‌رو چاره‌اي انديشيده و براي نابود کردن مخالفان برنامه‌ريزي دقيقي کند.

    امام(عليه السلام) با اشاره به اين برنامه‌ريزي مي‌فرمايد: «قَدْ أَعَدُّوا لِکلِّ حَقٍّ بَاطِلًا وَ لِکلِّ قَائِمٍ مَائِلًا وَ لِکلِّ حَيٍّ قَاتِلًا وَ لِکلِّ بَابٍ مِفْتَاحاً وَ لِکلِّ لَيْلٍ مِصْبَاحاً؛ آنان در برابر هر حقي، باطلي و در مقابل هر مستقيمي، انحرافي و در برابر هر زنده‌اي، قاتلي را تدارک ديده‌اند و براي هر دري کليدي و براي هر شب تاريکي چراغي (راه در رو) آماده کرده‌اند.» (16)

     

    15. اظهار بي‌ميلي به مطامع دنيوي: يکي ديگر از اوصاف منافقين اين است که با حيله و نيرنگ براي نفوذ در دلها، نسبت به دنيا و مافيها اظهار بي‌ميلي مي‌کنند و از اين طريق بازار کالاي فکري خويش را گرم کرده، به مطامع نامشروع خود مي‌رسند.

    به فرموده امام(عليه السلام) بي‌ميلي به مطامع مادي را وسيله طمع خويش قرار مي‌دهند: «يَتَوَصَّلُونَ إِلَي الطَّمَعِ بِالْيَأْسِ لِيُقِيمُوا بِهِ أَسْوَاقَهُمْ وَ يُنْفِقُوا بِهِ أَعْلَاقَهُمْ؛ با اظهار بي‌ميلي به طمع راه مي‌يابند، تا بازارهاي خويش را گرم کنند، و کالاهاي خود را مصرف نمايند.» (17)

     

    16. آميختن حق و باطل: آخرين ويژگي منافقان اين است که پيوسته کفر، باطل و گمراهي را با حق در هم آميخته و در لباس حق جلوه مي‌دهند. ساده‌انديشان را در جاده باريک و پر پيچ و خم گمراهي مي‌کشانند، به طوري که هيچ راه بازگشتي ندارند.

    اميرالمۆمنين(عليه السلام) مي‌فرمايد: «يَقُولُونَ فَيُشَبِّهُونَ وَ يَصِفُونَ فَيُمَوِّهُونَ قَدْ هَوَّنُوا الطَّرِيقَ وَ أَضْلَعُوا الْمَضِيقَ؛ گفتارشان شبهه‌انگيز است، در سخن، حق را با باطل مي‌آميزند، راه ورود به خواسته‌هاي خود را آسان و طريق خروج از آن را تنگ و پر پيچ و خم مي‌سازند (تا مردم را در دام خود گرفتار سازند).» (18)

    در ادامه مولاي متقيان علي(عليه السلام) آنها را دار و دسته شيطان مي‌خواند و مي‌فرمايد: «فَهُمْ لُمَه الشَّيْطَانِ وَ حُمَه النِّيرَانِ؛ پس آنان گروه شيطان و شعله‌هاي آتش دوزخ هستند.»

    همچنان که خداوند متعال مي‌فرمايد: «أُولئِک حِزْبُ الشَّيْطانِ أَلا إِنَّ حِزْبَ‌الشَّيْطانِ هُمُ الْخاسِرُون»؛ «اينان گروه پيروان شيطانند و آگاه باشيد که گروه شيطان تحقيقاً در زياني غير قابل جبران هستند.» (19)

     

    پي نوشت ها :

     

    1) براي مطالعه:سوره هاي بقره، آل‌عمران، نساء، مائده، انفال، توبه، عنكبوت، احزاب، فتح، حديد، حشر و تحريم

    2) نهج البلاغه، خطبه 194

    3) همان

    4) پيام امام اميرالمومنين(عليه السلام)، ج7، ص606

    5) نهج البلاغه، خطبه 194

    6) نهج البلاغه، خطبه 194

    7) نهج البلاغه، خطبه 194

    8) نهج البلاغه، خطبه 194

    9) نهج البلاغه، خطبه 194

    10) نهج البلاغه، خطبه 194

    11) نهج البلاغه، خطبه 194

    12) نهج البلاغه، خطبه 194

    13) همان

    14) نهج البلاغه، خطبه 194

    15) همان

    16) همان

    17) همان

    18) همان

    19) سوره مجادله ، آيه 19

    • Upvote 15
    • Downvote 3

  6.  صحیفه امام، جلد ۱۵/ ص ۶۱
    ایستادگی در مقابل دشمنان
    گمان نکنید که این کر و کور‌ها به تعقل برسند. ملت‌ها باید بایستند و بخواهند از ارتشهای منطقه خودشان و از دولتهای منطقه خودشان که بیایند و با این فلسطینی‌ها و با این سوری‌ها که مورد ظلم واقع شده‌اند کمک کنند تا این غده سرطانی از بین برود. و اگر آن‌ها هم تماشاگر باشند که ببینند چه می‌شود، آن‌ها هم بی‌تفاوت باشند و عذر این باشد که دولت‌ها باید این کار را بکنند، اگر اینطور باشد، آن‌ها هم در محضر خدا جواب صحیح ندارند. ایران حجت است بر همه کشور‌ها. خدای تبارک و تعالی ممکن است که در آخرت ایران را حجت قرار بدهد بر آنهایی که به ظلم ساخته‌اند و تسلیم ظالم شده‌اند و قیام نکرده‌اند. اگر اعتقاد به خدا و معاد دارند، جواب باید تهیه کنند برای خدای تبارک و تعالی. آن روز دیگر امریکا و اسرائیل نمی‌توانند به دادتان برسند. و اگر به این معانی اعتقاد ندارند، جواب برای ملتهای مظلوم دنیا باید تهیه کنند.

    عزیزانی که پیرو امام و جانشینش هستن تکلیف ما روشنه ایا بازم نیازه که با عده ای که به این ارمان اعتقاد ندارن بحث کنید؟

    • Upvote 2

  7. این مسخره بازیها چیه اینجا جای بحث های بچه گانه نیست اگه مشکلی دارید اینجا بحث نکنید حالا یه نفر یه مزخرفی گفته اصلا نیاز نیست جوابشو بدید همون منفی کفایت میکنه وقت با ارزشتون رو حروم ادمای بی ارزش نکنید.

    • Upvote 1