saeedshayae

Members
  • تعداد محتوا

    6
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

2 دنبال کنندگان

درباره saeedshayae

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. saeedshayae

    گاتلینگ قدرتمند GECAL / GAU 19 A/B

    آره تاریخش رو دیدم....گفتم باز شاید جوابی بگیرم
  2. saeedshayae

    گاتلینگ قدرتمند GECAL / GAU 19 A/B

    یعنی هیچ سیستم و مکانیزمی برای خنک کاری این گاتلینگ ها در نظر گرفته نشده ؟؟ و خیلی راحت وقتی داغ شد، متوقف میشن؟؟ مگه میشه؟؟   در مورد گاتلینگهایی هم که میفرمایید از سیستم ترمال ابسوربر استفاده میکنند، میشه بیشتر توضیح بدین که این ترمال ابسوربر چی هست؟ و چجوری کار میکنه؟؟
  3. ممنون از پست مفیدتون   شما اطلاعاتی در مورد اینکه مکانیزم خنک کاری گانلینگ های داخل این سامانه چگونه هست، دارید؟؟
  4. saeedshayae

    گاتلینگ قدرتمند GECAL / GAU 19 A/B

    ازت ممنونم آقا آرمین حیدری که پاسخ دادی...چند تا سوال: 1- در گاتلینگهایی مثل M61 vulcan که نوشتید با هوا خنک میشن یعنی دیگه هیچ مکانیزم و سیستم دیگه ای برای خنک کاری تعبیه نشده؟ چون با هوا که خود به خود خنک میشه و ما دخلی در اون کار نداریم؟   2- این سیستم خنک کاری گاتلینگ دریایی که گفتید با آب صورت میگیره همون ترمال ابسوربره؟؟ و آیا مکانیزم خنک کاری با آب در این گاتلینگها مثل مبدلها میمونه که آب میره و دور لوله ها رو در بر میگیره؟؟   3- وسوال آخرم هم که البته شاید یه کم بیربط باشه اینه که این سیستم دفاعی روی ناوها چرا انقدر بزرگ و هستند؟ مثلا در AK-630 اون قسمت پشتی و بزرگ چیه دقیقا؟؟
  5. saeedshayae

    گاتلینگ قدرتمند GECAL / GAU 19 A/B

     علی آقا ممنون از مطالبی که گذاشتید   آقا کسی اطلاعاتی در مورد نحوه خنک کاری این گاتلینگ ها اطلاعاتی داره؟؟؟ میخوام بدونم این گاتلینگها اصلا چطور خنک میشن؟؟؟
  6. saeedshayae

    شيار كاري ( fluting )

    سلام آیا از این روش برای سلاح هایی که نرخ آتش بالا و شلیک طولانی دارند هم استفاده میشه؟؟ مثلا کسی دیده که در لوله های گاتلینگ ها هم از چنین روشی استفاده بشه؟؟