Haetae

Members
  • تعداد محتوا

    6
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

40

درباره Haetae

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

836 نمایش های پروفایل
  1. فیکس کننده ها مثل همونایین که برای کانتینربرهاس. کشتی از اساس کانتینر بر بوده و هنوزم هست و اصلا حسنشم همینه، حالا با کم و زیاد کردن انواع متنوعی از کانتینرها با کارایی های مختلف یه پایگاه متحرک داریم. زیر عرشه بماند حالا...
  2. سلام و ممنون بابت پاسخ. دقیقا همونطوری که میفرمایید هنوز هیچ کدوم ازینارو ندیدیم. منظور من اما بیشتر اینه که آیا یک کلاس کیلو میتونه بستر چنین تغییری رو داشته باشه؟
  3. با تشکر از bds110 بابت لینک: https://www.yjc.ir/fa/news/74...%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 که مربوط به جابجایی زمینی یکی از کیلوها هست، سوالی برام پیش اومده. یک چنین زیردریایی چقدر امکان بروزرسانی یا تغییر کاربری داره؟ از وقتی که در سایت Covert Shores بحث تبدیل زیردریایی کلاس رومئوی کره شمالی و تبدیلش به زیردریایی حامل موشک بالستیک مطرح شده این فکر از ذهنم بیرون نمیره که آیا میشه چنین کاری رو با این کیلوها هم انجام داد؟ آیا این جابجایی زمینی میتونه آغازگر یه تغییر بزرگ باشه؟
  4. Haetae

    هواناو BH.7 نیروی دریایی ایران .

    سلام به همگی نقشه های گوگل از پایگاه هواناوها رو اگه از 2003 دنبال کنیم، میبینیم که دوتا رو که گوشه پایگاه افتاده بودن رو سال2013 از هم جدا کردن. الانم چهارتا یگان(اکه واژه درستی رو انتخاب نکردم لطفا تصحیح بفرمایید) فعال داریم. بنظرتون احتمالش هست که به تعداد BH7 ها چیزی اضافه بشه؟
  5. یکی از الوندهاست.
  6. با سلام و عرض ادب خدمت دوستان، قایق ها و کشتی های چند بدنه ایی ( مانند کاتاماران ها، تریماران ها) نسبت به تک بدنه ایی ها معایب و محاسن خاص خودشونو دارن که دانستن اونها می تونه به ما کمک کنه بفهمیم که چرا سازندگان و استفاده کنندگان سراغ چنین طرحی میرن. شناور شهید ناظری یک شناور دوبدنه ایی (کاتاماران) است. از مزایای طرح دو بدنه ایی میشه به: آبخور کم، به گونه ایی که چنین شناورهایی میتونن به شدت به سواحل نزدیک بشن بدون اینکه به مشکل بربخورن. مانور پذیری بالا، بدلیل داشتن دو موتور و دو پروانه و دو سکان جدا از هم چنین شناورهایی می تونن حتی درجا دور بزنن، جنین خصوصیتی برای جدا شدن از اسکله بدون کمک گرفتن از قایق های یدک کش خیلی عالیه. پایداری خوب بر روی آب، از انجایی که این گونه شناورها دو بدنه دارند، به همان نسبت هم تعادل بهتری بروی آب دارن، این خصوصیتیه که درکش بهتر خواهد بود وقتی که توی چنین شناوری نشسته باشید، وقتی که با کوچکترین موجی در یک تک بدنه ایی بالا پایین می شید این وضعیت در شناورهای دو یا چند بدنه ایی حس نخواهد شد. فضای بیشتر، شناور تک بدنه ایی به همین ابعاد فضای کمتری برای خدمه خواهد داشت. و اما معایب، هزینه ساخت بالاتر نسبت به تک بدنه ایی، هدایت سخت در شرایط طوفان و موج بلند(کما اینکه چند بدنه ایی های امروزی در این مورد آخر خیلی بهتر شدن اما هنوز به پای تک بدنه ایی ها نمیرسن) و نیاز به پرسنل آموزش دیده تر برای هدایت باتشکر نکته: دانش من درین زمینه زیاد نیست، دوستان اگر نکاتی دیدن لطف کنن اطلاع بدن که اصلاح کنم.