mzamany

Members
  • تعداد محتوا

    8
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

15

درباره mzamany

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. هدف این حمله توان پهپادی ما بود که طبیعتا نمیشه با روسیه هماهنگش کرد.متاسفانه حمله ی شیمیایی حربه ی نخ نمایی شده که همیشه با قدرت رسانه ای شون اونو بزرگ و مطرح می کنن . افکار عمومی هم که انگار نه انگار.
  2. اسرائیل نگران آزاد شدن توان ما بعد از فیصله پیدا کردن ماجرای غوطه و دوما و هدایت آن به سمت جبهه ی قنیطره است و نیز می خواد ما رو محک بزنه. اگه ایران و روسیه شل وا بدن شبیه قضیه لیبی سوریه و منابع نفتیش جمع می شه.ترکیه هم خطر کمی نیست و معلومه به شرق سوریه چشم داره.کاری که ما می تونیم بکنیم اینه که هوشمندانه تر عمل کنیم.روسیه هم نباید مثل قضیه لیبی فریب بخوره.ضمنا این اردن هم خیلی مرموزه. اگر درآینده حمله زمینی به سوریه صورت بگیره از سمت جنوب و جنوب غرب سوریه یعنی اردن خواهد بود.
  3. بله من زود قضاوت کردم انگار لئوپارد بوده و اون sabra در زمان و مکان دیگه ای هدف قرار گرفته
  4. عکس ها همون عکس های اول تاپیکه.در مورد عکس اول گفته می شد که تونلی زیر زمینی هدف قرار گرفته و روی سطح زمین خسارت چندانی ندیده(در حد آتش سوزی). در عکس دوم مشخصه که موشک به زمین خالی وسط تصویر اصابت کرده و دیوار های پایین زمین خالی نابود شده و ساختمون سمت راست زمین خالی آسیب دیده ولی ساختمون دیگه ای تخریب نشده .
  5. با دیدن تصاویر و فیلم که به عدد شش نمیرسیم(حداکثر چهار). یا پهپاد دو اصابت دیگر را جداگانه فیلم نگرفته و یا کلا چهار موشک اصابت کرده
  6. mzamany

    اسلحه انفرادی ذوالفقار

    با سلام. منظور از تست سرد و گرم چیه؟ اگر دوستان دغدغه دارند و به نظرشان این اسلحه مشکلاتی دارد آدرس موسسه مصاف هست می تونن برن و حضوری صحبت کنن