SS_Division

Members
  • تعداد محتوا

    9
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره SS_Division

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. سلام. ببخشيد دوست عزيز با توجه به اينكه هر كشوري پس از پيروزي از كشور شكست خورده غنيمت و خسارت مي گيرد و با توجه به اينكه ايران يكي بخشي از اقتصادي ترين استان خود را در پايان جنگ ويرانه ديد و صد ها هزار نفر كشته و زخمي و معلول شدند آيا ايران خسارتي هم از عراقي ها گرفت؟
  2. SS_Division

    نبرد كورسك يا نبرد تانك ها

    ظاهرا نويسنده اين مقاله ي چرند در ويكيپديا خيلي طرفدار روس ها بوده!! من يكسري توضيحات اضافه درباره اين نبرد مي دم: پس از اينكه ارتش آلمان نتوانست استالينگراد را از دست روس ها نجات دهد و در فوريه 1943 در استالينگراد شكست خورد ارتش آلمان عقب نشيني كرده و فرماندهي عالي آلمان عمليات جديدي را طراحي كرد... و بدين ترتيب نبرد كورسك آغاز شد. تعدادي از ژنرال هاي خيانتكار ارتش آلمان تمام اطلاعات حمله را به فرماندهي روسيه داده بودند. در نتيجه نه رشادت سربازان كمونيست شوروي و نه توپخانه شوروي و نه تانك هاي شوروي و نه شعله ور هاي شوروي نتوانستند ارتش آلمان را شكست دهند. بلكه اين جاسوسان شوروي بودند كه ارتش آلمان را شكست دادند. لازم به ذكر است كه در اين نبرد هزاران نفر از اهالي شوروي (از روسي گرفته تا قفقازي ها و تاتار هاي زرد پوست) داوطلبانه در كنار ارتش آلمان و دوش به دوش سربازان آلماني به مقابله با كمونيست ها پرداختند تا كشورشان را از سلطه ي كمونيسم نجات دهند.
  3. آره موافقم... مثلا نمونه دیگه اینکه تيوتا و امثال اون با هزار مدل درست شدند هر سال هزار مدل جدید اما پیکان بعد پانصد هزار سال فقط یک چراغ هاش عوض شد!!