reza1982

Members
  • تعداد محتوا

    36
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های reza1982

  1. اون موقع صحبت از شوهر عمه اش بود که با ضدهوایی و ... اعدام شده و نه از عمه خانم
  2. البته مثل اینکه یک قانونی دارند که در وقتی که رئیس جمهور فوت میشود یک سری تعهدات رفع میشود و... ریالی به ما پرداخت نمیشود.
  3. http://www.tabnak.ir/fa/news/827124/نخستین-هواپیمای-جنگنده-ایرانی-رونمایی-شد
  4. والا من نمیدونم این چند هزار سو چه دردی از من و امثال من دوا میکنه.از دیشب تا الان خبر تعطیلی دو کارخانه همکار و کارخانه شرکت خودمان را شنیدم. به سلامتی کارخانه ای که تولیدش را روی هوا میزدند از بی پولی تعطیل شد.قسمت خوبش اینجاست که تعدیل نیروی یک ماه قبل شرکت ما از روز شنبه کاملتر میشه و مشت محکمی بر دهان من و امثال من خورده میشه.حالا آمریکا و اسرائیل بماند. امروز یک تولید کننده اومده پیش ما گفت قطعه ای که با 130 میلیون تومان وارد کشور میشد را با مهندسی معکوس و 15 میلیون تومان و کیفیت بهتر ساختم.گفت وقتی جلوی یک مسئول گذاشتم به من چی گفت خوبه؟گفت غلط کردی ساختی.چرا؟چون پورسانت میگرفت. ای کاش قبل از هر کاری به فکر اقتصاد کشور و مردم بودیم.اقتصاد پویا از هر بمب اتمی قویتر است.
  5. واقعا فداکاری میکنید که حاضرید یک سوم درامد ماهیانه تون کم بشه اونهم چند وقت دیگه.همین الان درامد ماهیانه شما بیشتر از نصف کم شده،هنوز هیچی نشده ریال ما با پهن برابری میکنه هر چی میخواهی بخری 2 برابر و 3 برابر شده.چند تا شرکت که باهاشون کار میکنیم ورشکست شدند پولدارها و طبقه متوسط دارند در میرند و یک مشت مردم بدبخت فلک زده بی آب و بی پول موندند که چند وقت دیگه همدیگه را تیکه پاره میکنند و یک مشت مسئول بیخیال که دیگه رد دادند. با این اوضاع به اونجا نمیرسیم.
  6. پرچم بریتانیا نیست.پرچم نیروی دریایی روسیه است.
  7. بین ثانیه صفر تا ثانیه اول  یک نور نزدیک ماشین میشه. کسی میدونه چیه؟
  8. توی ویدیوی کمین بالا مثل اینکه افراد مسلح دو نفر را به اسارت گرفته بودند.حرکت دستشون را نگاه کنید.
  9. نمیدونم.منهم درجه ها و پرچم عراق را دیدم گفتم شاید خودش نباشه ولی فرم بینی و قیافه شبیه.این هم فیلمش http://www.dalfak.com/w/rwzor/%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA
  10. فونت نوشته ها و لوگو و فاصله بین نوشته ها نشون میده که دست کاری شده
  11. برادر کدام مقاومت؟ اسممون مقاومته.وقتی چهارتا تروریست با بهپاد میان و کلی نیرو را میبرن رو هوا وقتی ادم و عالم میدونند قراره حمله بشه و نتیجه اش اون میشه که نیروها غافلگیر میشن وقتی هنوز بعد ازچند سال نتونستیم چاره ای برای انتحاری ها پیدا کنیم یک منطقه را یک روزه از دست میدیم بعدش باید کلی نیرو را صرف کنیم تا بتونیم پس بگیریم. وقتی به سبک عملیات های ابتدای جنگ یک کلاش و خشاب دست نیروها میدیم و برو جلو به نظرم این اسمش مقاومت نیست. باز خدا رو شکر اینها قدرت درجه اول نیستند و گرنه.......... هر چی دوست دارید منفی بدید.
  12. سلفی سربازان روسی     اینها ادم اهنی هستند icon_cheesygrin ؟این چیه روی دست سرباز سمت راستی؟؟
  13. سوالی را که چند ماهه میخواهم بپرسم. مشخص شد که از فرودگاه ابوظهور کسی توانست نجات پیدا کنه یا نه؟
  14. من امروز صبح یکبار این کلیپ را دیدم اعصابم خورد شد.به نظرم اینها درحال عقب نشینی بودند که کمین خوردند چون بعضی هاشون حتی حال دویدن را هم نداشتند.امیدوارم فرمانده اینها هم باهاشون کشته شده باشه و گرنه اگر من بودم درجا این فرمانده را اعدام میکردم.
  15. بله اطلاع دارم.ولی چیزی که من از اون زمان یادمه اینه که تعداد خلبانها بیشتر از دو نفر و بین 6 تا 8 نفر بود. شاید هم اشتباه میکنم ولی صد در صد مطمئنم تعدادی را که شمردم بیشتر از 2 نفر بود.
  16. من اون زمان دبستان بودم.یادمه تلویزیون منافقین چند روز بعد خلبانهایی که طی اون عملیات اسیر شده بودند را اورده بود وباهاشون مصاحبه میکرد.خلبانها بین 6 تا 8 نفر بودند.
  17. داخل لینک پیوست ننوشته کشته شده،گفته اسیب دیده است.
  18. به فیلم های علمی تخیلی علاقه ای ندارم.همینطور به خبرهای تخیلی خبرگزاری فارس تا الان طبق اخباری که از پیشروی های ارتش سوریه زده باید نیروهای ارتش سوریه 4 باری کره زمین را دور زده باشند.   بهرحال چه خوشتون بیاد و یا نیاد بعضی از دوستان داخلی فقط بلدند به خودمان پنالتی بزنند.کاری کردند که هر ناظر بیطرفی اقدام ما را محکوم کنه.الان عربستان از متهم ماجرا به شاکی تبدیل شده و به لطف دلارهای نفتی ما را تو افکار عمومی جهان(البته به غیر از خبرگزاری فارس و ...)میکوبه.
  19. من پیشنهاد میکنم همین الان به عربستان حمله نظامی کنیم.هم قدرتش را داریم و هم متحدان قوی و هم عربستان تنهاست و اقتصادش رو به رکود.تازه به سفارتشون هم حمله کردیم و جز قطع روابط سیاسی کاری نتوانست بکند.   از برادران مشهدی هم تشکر میکنم که بهترین موقعیت برای حمله به کنسولگری عربستان را انتخاب کردند.
  20. یک سوال اگر نیروهای ایرانی در لاذقیه کشته شده اند پس کشته شدن در دیرالزور طی حمله هوایی چیه؟؟الان دقیقا نقش اس 400 روسی این وسط چیه؟اگر اس 400 اینه پس بریم یک فکر دیگه برای دفاع از حریم هوایی کشور کنیم.
  21. پوتین گفته 150000 نیرو به سوریه اعزام میکنه. http://www.tabnak.ir/fa/news/550999/
  22. نه. فرم بینی و فرم ابرو به نظرم فرق داره
  23. به نظرم با توجه به عدم اسکورت هواپیما ترکها فکر کرده اند که هواپیما متعلق به نیروی هوایی سوریه است و صد در صد بدون اخطار به هواپیما شلیک کرده اند.غافل از اینکه...و سرگیجه ابتدایی داوود اوغلو که گفته بود اگر هواپیما اگر سوری باشه یک پیامد داره و اگر روسی پیامد دیگر به همین خاطر بوده.امیدوارم روسیه طوری مرز با ترکیه را شخم بزنه که احدی جرات ورود زمینی یا هوایی به خودش نده.       امیدوارم روسیه شخمشون بزنه منظور من هم همین بود.اینم از ترکمن های اردوغان