Farahnazi

Members
  • تعداد محتوا

    12
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

2

درباره Farahnazi

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

278 نمایش های پروفایل
  1. Farahnazi

    درخواست طراحی هدر جدید

    شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند.     پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است، از اصلی ترین مسائلی است که میتوان از طریق وب سایت شرکتی به آن رسید. در صورتی که طراحی وب سایت شرکت با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، شرکت یا موسسه میتواند در بازه ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد. ظاهر تارنمای یک شرکت باید بصورتی باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد. داشتن یک گرافیک مناسب ولی در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن میتواند در اعتماد سازی مشتریان به آن کمپانی تاثیر به سزایی داشته باشد. امکانات در قالب سایت طوری قرار میگیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند. شرکت ساختمانی کنگره هنر سیویل نمونه ای زیبا از شرکت ساختمانی می باشد. اما تاکید اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه ی اصلی گوگل روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد. حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی شده برای گوگل امکان پذیر است. استفاده از طراحی های آماده و سایت های کپی مسلما نمیتواند در این راه به شرکت کمک کند. هزینه ی یک باره و درست روی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی است. ویژگی های سایت شرکتی ویژگی اصلی یک سایت شرکتی، " معرفی یک شرکت " در دنیای اینترنت می باشد. همچنین باید در طراحی سایت شرکتی ، نمونه های محصولات و یا خدماتی که به مشتریان و مردم ارائه می شود نیز دیده شود. طراحی سایت برای شرکت ها اگر توسط متد های روز طراحی سایت انجام شود و در معرفی کلمات کلیدی یک وب سایت شرکتی موارد بهینه سازی سایت رعایت شود، آن شرکت می تواند به مهمترین ویژگی طراحی سایت برای خود دست پیدا نماید. در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این امر باعث می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و اینگونه معرفی می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و باعث بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود. نمایش مواردی از قبیل:   محصولات درباره ما خرید آنلاین خدمات تماس با ما تماس آنلاین می تواند از ویژگی های مهم برای یک سایت شرکتی باشد که حتما باید در طراحی سایت آن ها را در نظر داشته باشیم. هدف از داشتن سایت شرکتی چیست ؟ مهمترین هدفی که مسلما یک شرکت از طراحی سایت برای خود دنبال می نماید، معرفی شرکت و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و درآمد زایی از سایت می باشد. البته اهداف دیگری نیز در این بین وجود دارند، از جمله این اهداف: ارائه خدمات و فروش به صورت اینترنتی سهولت کار خرید و یا دریافت خدمات برای مشتریان معرفی محصولات ( رنگ، نوع، اندازه، قیمت و...) معرفی خدمات تجارت سودآور دریافت تبلیغات و درآمد زایی از سایت رسیدن به مفهوم برند سازی برای یک شرکت کم کردن نیرو های کاری با استفاده از ایجاد بخش های متنوع الکترونیک صرفه جویی در کاغذ و البته کاغذ بازی های اداری این اهداف حتی همگی در کنار هم نیز می توانند هدف یک شرکت از طراحی سایت شرکتی باشد. منبع: طراحی سایت شرکتی
  2. اطلاعات مفیدی درباره سایت های فروشگاهی   طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با سایر وب سایت ها اندکی متفاوت است. زیرا سایت می بایست به گونه ای طراحی گردد تا کاربر بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابد و سفارش خود را به راحتی انجام دهد. همچنین در سایت می بایست بخشی برای ابزارهای کاربر ایجاد گردد تا کاربر پس از ورود به سایت بتواند کارهای لازم خود را انجام دهد. لینک هایی که معمولا برای کاربران یک فروشگاه نیاز می باشد شامل سبد خرید، پروفایل من، لیست خرید های قبلی و لیست پرداخت ها می باشد. سایت فروشگاهی می بایست به گونه ای طراحی گردد که دسته بندی های مربوط به فروشگاه در صفحه اصلی نمایش داده شود و معمولا محصولات مهم و جدید در صفحه اصلی فروشگاه نمایش داده می شوند.مورد بسیار مهمی که در فروشگاه های اینترنتی پیاده سازی می شود روش های پرداخت فروشگاه می باشد که کاربران می بایست بتوانند پرداخت خود را به دو روش آنلاین و آفلاین انجام دهند. جهت راه اندازی پرداخت آنلاین سایت کارفرما می بایست ابتدا درگاه اینترنتی خود را از بانک مورد نظر خود تهیه نمایید و اطلاعات مربوط به درگاه را در اختیار طراحی سایت دارکوب قرار دهد. البته بانک زمانی اطلاعات درگاه را در اختیار شما قرار می دهد که سایت شما راه اندازی شده باشد، بنابراین پس از راه اندازی وب سایت قادر خواهید بود درخواست درگاه نمایید.    طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی کار ساده ای نیست و نیاز به پنل ها و ماژول های بسیاری دارد. بخشی جهت مدیریت دسته بندی ها و محصولات فروشگاه برای مدیر سایت لازم است. بخشی نیز برای رویت مشتریان و سفارش دهندگان سایت مورد نیاز است تا بتوان از وضعیت آنها گزارش گیری نمود. بخش مدیریت مالیات برای استفاده از نرخ مالیات جدید برای کلیه محصولات و همچنین در نظر گرفتن تخفیف کلی بر روی تمامی اجناس و یا برای گروهی خاص از مشتریان از لازمه های فروشگاه اینترنتی می باشد. سیستم کوپن نیز جهت جذب کاربران جدید نیز باعث افزایش خریداران فروشگاه می گردد. در فروشگاه های اینترنتی پنلی مربوط به سفارشات مشتریان در نظر گرفته می شود که هم مشتریان و هم مدیر سایت بتوانند از لیست سفارشات وب سایت گزارش گیری نمایند و وضعیت سفارشات سایت را بررسی نمایند. در فروشگاه های پیشرفته تر معمولا فیلدی مربوط به برندهای فروشگاه برای محصولات در نظر گرفته می شوند تا محصولات وب سایت توسط برندها نیز قابل جستجو باشند.    جستجو در فروشگاه ها بسیار مهم می باشد و کاربران می بایست بتوانند به راحتی محصول خود را بر اساس نام، توضیحات، قیمت و برند جستجو نمایند. در پیشرفته ترین فروشگاه های اینترنتی جستجوی دسته بندی های مختلف ویژه است. به عنوان مثال در صورتی که شما در بخش کامپیوتر جستجو می نمایید فیلدهای تخصصی کامپیوتر به مانند هارد ، موس و کیورد و غیره را جستجو می نماید و در صورتی که در موبایل جستجو می نمایید موارد مربوط به موبایل نظیر شارژ، حافظه و غیره را جستجو می کنید. این بخش از فروشگاه را اکسترا فیلد می نامند و پیشرفته ترین امکان یک فروشگاه اینترنتی می باشد.       منبع:     طراحی سایت فروشگاهی