ali111

Members
  • تعداد محتوا

    13
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط ali111


  1. فاطميون افت كردن؟ مستنداتتون چيه؟

     

    همونطور که در پست های قبل اشاره کردم سردار سلیمانی در این اواخر کم تر در سوریه حضور داشتند یعنی اگه بهتر بگم ما که اصلا ندیدیم ایشون رو و تو همین مدت که سردار در سوریه نبود اتفاقاتی افتاد که واقعا ناخوشایند بود و این اتفاقات همون خواسته های دشمن بود تا فاطمیون را از دور خارج کنند که برخی از افراد  بی بصیرت با افکار های نژاد پرستانه و به دور از اسلام ، تو زمین دشمن بازی کردند ، و خواسته های دشمن رو عملی کردن

    سر بسته بهتون میگم ( کارایی صورت گرفته که چیزی نمونده تا بین ما و فاطمیون شکاف بزرگی صورت بگیره) ، نمیدونم حضرت آقا از این جریانات چقدر باخبر هستند ، دارم به این فکر میکنم که به حضرت آقا نامه بدم.


  2. سلام و علیکم 

    البته انحراف تایپیک تاسف بار است اما باید دید که این انحراف به کدام سو میرو د و شاید این انحراف از موضوع  از خود تایپیک با اهمیت تر باشد، بهر حال بنده به مدیران انجمن خسته نباشید میگم و ازشون میخوام جلوی تایپیک های نژاد پرستانه که باعث کشت تخم تفرقه بین شیعیان میشود را بگیرند،

     

    برادر عزیز sedmamad جان اگر سید هستید پس ای به قربان جدتان ، این تفکر و لحن شما برای بنده آشناست و خیلی ها هم هستند که مثل شما فکر میکنند اما این تفکر از شمایی که سید هستید و در پروفایلتان به آقا امام رضا و آن طوفان شن اشاره کردید بسیار ناپسند و بعید است، بنده یک ایرانی وطن پرست و معتقد هستم و افغانستانی ها را هم برادر خود میدانم و به آنها احترام میگذارم چون شایسته ی احترامند ، بهتر است بدانید این نوع تفکر و لحنی که شما دارید موجب بد بینی دیگر برادرانمان به ما و سادات محترم میشود و تخم نفاق و کینه هم شروعش از چنین تفکرات نژاد پرستانه افراطی و بی ادبانه خواهد بود

     

     

    فکر اعطای تابعیت از ابتدا هم اشتباه بود .

    دوست مولتی اکانت افغان ! لطفا بیش از این جو ندین . حاج قاسم به دلیل اینکه از زمان فرماندهی سپاه ثارا لله با افغان ها کار میکرد و همون زمان هم در حد یک تیپ در کرمان نیروی افغان داشت ، اونها رو وارد سوریه کرد . ستون اصلی و فرعی مقاومت ، نفس حق امام زمان روحی فداه هست . دچار خودبینی هایی که بعضا دیگران میشن ، نشید .  فاطمیون و غیر فاطمیون وقتی نظامی هستن باید به دستورات فرمانده گوش کنن . باقی حرفها اضافه است . 

     

    اگر سردار حاج قاسم سلیمانی هم چنین تفکراتی مثل شما میداشت و همچون لحن بی ادبانه شما سخن میراند ، آنوقت نه فاطمیونی وجود داشت و نه سوریه ای ، دوم اینکه همه به این موضوع واقفند که اگر لطف و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و بی بی زینب (س) نبود ما با تمامی قوایمان قادر به دفاع از حریم ولایت نبودیم ، اما در اصل موضوع این است که وقتی از سوی ائمه و امامان به ما عنایاتی میرسد که ما سرباز جان برکف با ایمان داشته با شیم هرچند اگر اندک باشند ، که همه ای عالم هم شاهد این سربازان با ایمان بودند 
    توصیه بنده به آقای sedmamad این است که اول یاد بگیرند با ادب و احترام حرف بزنند و نیم نگاهی هم به سیره اخلاقی پیامبر(ص) و امام علی (ع) داشته باشند و به این فکر کنند که پیامبر با چه ابزاری توانست صاحب دل انسان های کثیری در تاریخ شود ، (بنده با بودن در حضور سردار سلیمانی و مشاهده ی اخلاق ایشان ، علت شکل گیری نیرو های فاطمیون و احترام و مهبت این نیروها به سردار را فهمیدم)

    دوم آقای sedmamad ایمانشان را بسنجند ، بروند سوریه  و در جبه ها در مقابل کفار بجنگند تا ببینند دل و ایمانی دارند که بتوانند همچون فاطمیون مدافع حرم باشند؟

     

    از جناب senaps هم بابت تایپیک پر محتواشون که باعث شد بحث های خوبی در آن صورت بگیرد هم تشکر فراوان دارم .

    • Upvote 7
    • Downvote 1

  3. خدا کنه وقتی مسئولین به اشتباهشون پی ببرن که دیگه دیر نشده باشه

    اگه با نژادپرستی های مزخرفمون کاری کنیم که فاطمیون از دست بره ، در واقع با این کارمون به تمام اعتقادات و آرمان های اسلامی خیانت کردیم  و سوریه رو دو دستی تقدیم به بد ترین دشمنان تشیع کردیم

    • Upvote 4
    • Downvote 2

  4.  

     

    حاج قاسم قول اعطای تابعیت به خانواده های بازماندگان داده بود که به دلیل مشکلاتی این کار میسر نشد یعنی ابتدا پلیس مهاجرت و گذرنامه مخالفت کرد و بعد مجلس هم طرح رو رد کرد . ( مهم ترین مشکل اینه که به دلیل مهاجرت غیرقانونی هیچ ریکوردی از اعضای خانواده های شهدا وجود نداره و بلافاصله بعد از شهادت یک نفر افراد زیادی مراجعه میکنن و ادعا میکنن که خانواده و بستگان درجه اول اون مرحوم هستند )

     

    بیشتر افغانستانی هایی که در سوریه هستند دارای مدرک هستند و خانواده های آنها کاملا مشخص است ، دوم اینکه میشود قبل از اعزام مدرک شناسایی خانوادگی داد تا این مشکل که گفتید نیز حل شود و کسی ادعای دروغ نکنه ، بعدش هم اگه کسی نتونست ثابت کنه که خانواده ی شهید هست خب بهش تابعیت ندن ، اگه نخوایم بهونه بگیریم موضوع بسیار ساده و قابل حل است و بعد از آن هم چرا باید به کسانی که جانشان را فدای اسلام میکنند تابعیت ندیم مگر ما ادعای مسلمان بودن نداریم؟

     

     

     

     

    متاسفانه همینطور که اینجا افغانی ها تحقیر میشن اونجا هم احتمالا جوی شبیه به ایران وجود داشته باشه.

     

    قبلا این موضوع کم رنگ بود اما حالا با وارد شدن نیرو های خودمو (فاتحون) این تحقیر ها خیلی بیشتر شده و حتی موضوع به کم رسانی تدارکات هم رسیده

     

     

     

     

    یادمه یا یک افغانستانی صحبت میکردم.از بچه های هزاره بود.کار با انواع اسلحه هارو بلد بود و به قول خودش سالها زندگی چریکی کرده بود.
    میگفت خیلی از بچه های فاطمیون اصلا سلاح دست نگرفتن و تو آموزش های دو هفته ای کلر با سلاحو یاد میگرن.

    حالا مقایسه کنید که چقدر تفاوته بین اون چریک افغان که سالها نظامی گری کرده و اون جوونی که دو هفته ای رفته.
    و ایضا بین صابرین و نوهد مثلا در کنار بسیجی که با کلی دوندگی و البته چنتا دوره بسیج رفته سوریه.

    طبیعتا بی نظمی هایی که میبینیم مال همین عزیزان کم تجربه تر هست و با احترام فراوان به مجاهدان عراقی به خصوص کار عرافی ها.
    بارها تو مستند ها هم دیدیم مجاهدین عراقی بی نظم هستن و ... 

     

    برادر به جر چند نفر اصلی و پایه گذاران فاطمیون که اونها هم بیشتر عضو سازمان حرکت اسلامی افغانستان بودند و تجربه نبرد با اتحاد جماهیر شوروی رو داشتند ، بقیه همشون آدمای معمولی اما با ایمان بودند که با آموزش کم تونسته بودند کار هایی انجام بدن که نه نیرو های حزب الله و نه نیرو های خودمون قادر به انجامش نبودند ، در کل افغانستانی ها با وجود آموزش و تجربه ی کم و بی نظمی خاصی تونستن اینو ثابت کنن که شگفتی آفرینند.

     

    اما در کلیپ عقب نشینی فاطمیون از منطقه ی تل باجر ، نظم ، هماهنگی و آرامش خاصی رو میشه در این نیرو مشاهده کرد ، به هر حال بحث ما سر بی نظمی و یا بی تجربه بودن نیرو جدید فاطمیون نیست ، موضوع اینکه ما قدرشونو نمیدونیم ، یعنی اگه همین بچه های بی تجربه ی فاطمیون نبودند تاحالا سوریه صد ها بار سقوط کرده بود و ما هم اینو خیلی خوب میدونیم اما به رومون نمیاریم.

     

    در کل ما با فاطمیون خوب تا نکردیم یعنی هم جدیدن تو سوریه بهشون بی احترامی و بی توجهی کردیم و هم قول هایی رو که بهشون دادیم رو فراموش کردیم، ما باید واقعیت رو قبول کنیم ، این نیرو های ایران و لبنان و عراق نیستند که سوریه رو نگه داشتن ، در واقع فاطمیون ستون اصلی مقاومت در سوریه هستند و اگر ما این نیرو هارو نا امید کنیم و از دست بدیم ، شک نکنین که همه چی رو در سوریه از دست خواهیم داد و همه ی زحمت ها و خون هایی که در دفاع از حریم ولایت ریخته شده را به باد خواهیم داد.

    • Upvote 8
    • Downvote 1

  5. اصلا برادر اینو میدونی که متاسفانه ما سعی کردیم اکثر فرماندهات فاطمیون رو کنار بزنیم و فرماندهان خودمون رو جایگذینشون کنیم؟ در این جریان حتی یکی از فرماندهان ارشد و از بنیان گذاران فاطمیون هم برکنار شد و جدیدا خیلی از بچه های فاطمیون دیگه خودشون رو زخم خورده میدونن،
    نمیدونم چرا داره این اشتباهات صورت میگیره ولی حتما باید جلوی این اشتباهات گرفته بشه وگرنه نتیجه ی جنگ در مقیاس گسترده ای عوض خواهد شد.
    • Upvote 1
    • Downvote 1

  6. ببخشید بنده پست قبلیم رو کمی ویرایش کردم!

    اگر جناب senaps این نیرو ها رو از دید دوربین یک پهپاد دیدند باید عرض کنم که بنده از روی زمین و فاصله نزدیک آنها را دیدم و با هم درد دل هم کرده ایم !

    زیاد در مورد تاکتیک جنگی که گفتید با شما موافق نیستم ، نه این که عقب نشینی نباید اتفاق می افتاد بلکه دلیل عدم ایستادگی چیزی بیشتر از یک تاکتیک جنگی بود

    اما در مورد غرور بیجا ی فرماندهامون هم با شما موافقم و باید بگم موضوع جدی تر از این حرف هاست و اگرهمینطور ادامه پیدا کند احتمالا ضربه ی سختی خواهیم خورد و زحماتی را که کشیدیم به باد خواهد رفت.

    • Upvote 2
    • Downvote 4

  7. متاسفانه باید بگم که پهپاد های جبهته النصره همشون تجاری هستن و میشه اون هارو با قیمت کم تر از سه ملیون تومن از بازار تهیه کرد  که این موضوع نشون میده که ما در سوریه حتی یه جمر کوچولو نداریم که بتونیم آین آشغال ها رو شکار کنیم اما داعش و جبهته النصره در کمال ناباوری تونستن موشک ها و حتی پهپاد های نظامی ما رو جمینگ کنند.


  8. با عرض سلام خدمت جناب senaps که با مطلب ارزشسمندشون  و تحلیل های خوبشون که در آن به نکات بسیار ریز و دقیقی اشاره و آنها را تحلیل کردند ، اما یک نکته که بنده را حیرت زده کرده این است که چطور شما با این همه دانشتان به موضوع بسیار مهمی که در این دو کلیب وجود داشت که در اصل شما باید روی آن کار میکردید هیچ اشاره ای نکردید؟

    موضوع عقب نشینی نیرو های فاطمیون است !

    بهتر است تا ما به تاریخچه ی فاطمیون اشاره داشته باشیم و بدانیم این نیرو ها همان هایی هستند که در سخت ترین شرایط ، کم ترین تعداد و مهمات، با شجاعت در برابر سیل عظیمی از دشمنان مبارزه کردند و پیروزی های زیادی به دست آوردند و کار هایی کردند نیرو های بسیاری توان انجام آن را نداشت، این نیرو ها باید همان حزب الله هی بشوند که از دل نبرد های قدس به وجود آمد ، حالا سوال بنده این است که چرا این نیرو ها با خونسردی و آرامش تمام عقب نشینی میکنند و خبری از آن ایستادگی ها و رشادت ها نیست؟

    آیا اتفاقی افتاده است که موجب دلسردی مدافعان حرم شده؟

    پیشنهاد میکنم دوستان روی این موضوع بیشتر بحث کنند بیشتر روش های جنگ نرم دشمن رو برسی کنند و فکر کنند و ببینند که آیا ما کاری نکردیم تا به نفع دشمن تموم بشه؟

    در ضمن برای سردار سلیمانی هم از صمیم قلب آرزوی سلامتی میکنیم ، ایشان که مورد احترام نیروهای فاطمیون هستند در این اواخر خیلی کم در سوریه حضور داشتند و بیشتر در عراق بودند ، که در نبود ایشان در سوریه تحولات رخ داد که کمی ناخوشایند بود 

    • Downvote 5

  9. با عرض سلام و پوزش به خاطر اینکه این موضوع رو اینجا مطرح میکنم. (بنده هنوز نمیتونم موضوع جدید ایجاد کنم)

     

    بنده یک طراح و برنامه نویس وب هستم و معمولا سایت طراحی میکنم. همچنین علاقه ی شدیدی به اسنایپری دارم. 

    بنده میخواستم یک حسابگر بالستیک گلوله ی حرفه ای با امکانات و گرافیک بالا درست کنم و اون رو در اینترنت قرار بدم که بقیه ی دوستان نیز استفاده کنند ولی تنها مشکل بنده اینجاست که هنوز نتونستم فرمول های بالستیک رو بدست بیارم. من خیلی دنبال این فرمول ها تو منابع فارسی و انگلیسی گشتم ولی نتونستم چیز درست حسابی پیدا کنم.

    بنده فرمول هایی رو میخوام که فشار هوا، دمای هوا، جهت و سرعت باد، ضریب بالستیک و ... گلوله در اون محاسبه بشه.

     

    خیلی ممنون میشم از دوستان و اساتید که مقداری وقت بذارن و بنده را قابل بدونند و اون فرمول هارو در اختیارم بگذارند.

    با تشکر فراوان؛ یا علی