umgh

Members
  • تعداد محتوا

    7
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10

درباره umgh

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. umgh

    گالری جنگنده -رهگیرها

    همون فلنکرا رو با تجهیزات کاملش و تسلیحات اصلیش « مثل r-77 » بدن ، راضیم... از این گذشته ، بعیده حالا که su_35 رو نمیدن ، بیان mig_35 تازه رسمی شده رو بدن.
  2. بنده هم با کاربر MR9 کاملا موافقم. اعتبار منبع در خصوص این قضیه پایین و غیر قابل استناد است.
  3. دوست گرامی ...جناب tahayori..سلام. بعید میدانم کسی پای ثابت انجمن باشد و اشراف به فواید air refueling نداشته باشد.. توضیحات جنابتان حکم تکرار مکررات و واضحات را دارد. در مورد قرار گرفتن این توانایی بر روی فالکروم های ایران چند نکته حائز اهمیت است که بدان توجه نکردید.. 1.فالکروم ، در اکثر مدل های نسبتا جدید دارای این توانایی است و اگر متخصصان ایرانی این سامانه را روی اون بگذارند طبیعتا ، به تقلید مدل های بالاتر است...در صورتی که فراگفوت در هیچ کدام از مدل ها حتی در مدل بهینه سازی شده ی سوخو 39 این توانایی را نداشته. 2.در ایران ، کلا تعداد بسیار محدودی «به نقلی : فقط دو فروند ، یک فرند A و یک فروند UB » تجهیز به این توانایی شدند که به دلایلی نا معلوم هیچگاه روی بقیه قرار نگرفت.. و بعید است بخاطر آزمایش هایی که روی این یکی ، دو فروند انجام شده ، کشور دیگری تقاضای این تکنولوژی آزمایشی را بکند. 3.توضیحات حضرت عالی فقط در مورد کارایی سوختگیری هوایی در نقش بمب افکن بود ، در حالی که این توانایی «مخصوصا وقتی حرف از فالکروم مولتی میزنیم» در گشت هوایی کارایی بیشتری دارد«مراجه کنید به رکورد های پرواز تامکت های ایرانی». 4.سیاست گذاری و هدف گذاری فراگفوت بعنوان یک هواپیمای پشتیبانی نزدیک و شکل آیرودینامیکی و نوع موتورش ، نیاز به این سامانه را بسیار کم میکند و بیشتر روی مخازن سوخت داخلی و اضافی به تعداد بالا تمرکز شده ..در صورتی که به همان دلایل بالا ، فالکروم های نسبتا جدید توانایی سوختگیری یار بع یار را نیز دارند.
  4. احسنت صاعقه جان.. حتی توی مدل های بالاتر فراگفوت ، مثل سوخو39 هم نیاز به این توانایی احساس نشد و روش قرار نگرفت.