YEQ

Members
  • تعداد محتوا

    67
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های YEQ

  1. به نام خدا بنده به نوبه ی خودم فرارسیدن سال 1403 رو خدمت شما تبریک عرض میکنم، به امید سالی سراسر پر از خیر و برکت برای همه. پست (توئیت) "نایب رئیس و عضو هیات مدیره مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت / روزنامه نگار و نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری"! در سوگ و مدح خواننده ی "نه چندان مطرح" لس آنجلسی و معاند جمهوری اسلامی ایران در شبکه ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و تصویر شخص متوفی یاد شده: توضیح: در تصویر سمت راست نه شخص نوازنده، "فرامرز اصلانی" و نه جمع مذکور رزمندگان دفاع مقدس در خرمشهر سال 61 می باشند. بلکه نوازنده ی گیتار به دست لئونارد کوهن، خواننده ی مشهور یهودی در جمع سربازان رژیم صهیونیستی در جریان جنگ یوم کیپور در مقابل اعراب است. ( فارغ از این نکته که اساسا جماعت لس آنجلس نشین در زمان حمله ی دشمن به خاک این سرزمین در کجای این عالم تشریف داشتند و با چه طرفی در تخاصم بودند. علارغم تمام ادا ها و شعار های پر طمطراق ملی گرایی و وطن پرستی در بلندی های بورلی لس آنجلس ) توضیح عکس : لئونارد کوهن در حال نوازندگی در بین سربازان IDF در صحرای سینا در جریان جنگ یوم کیپور پاسخ نویسنده ی توییت بعد از این ماجرا : (که اینطور...) پست های قبلی این فرد که برخلاف ادعای ایشون همچنان در سر جای خودش همچنان محفوظه و تنها عکس "لئونارد کوهن" پاک شده است: هدف بنده از بیان این مسئله مچ گیری و رمز گشایی از مسائل نامکشوف نیست، چرا که این موارد نه تنها عیان و علنی بلکه تکراری، لوس و زشت شده است. ( در صورت غرض صاحب حساب، توهین این شخص به شعور مردم چندین برابر لایق خودش و اطرافیان محترم ایشان می باشد. ) بلکه صرفا در جهت آسیب شناسی عملکرد دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای داخل و آشنایی بیشتر و بیشتر با افرادی است در پشت عناوین رنگارنگ روز به روز پر رنگ تر و شاید وقیح تر مشغول فعالیت هستند. ( بیلبورد سربازان اسرائیلی در هفته ی دفاع مقدس سال 1397 شیراز رو بخاطر بیارید ) مقصود، موج سازی یک جریان رسانه ای خاص در تلاقی ایام عید نوروز و عید ماه مبارک رمضان و تلخ کردن کام مردم در سوگ یک "هنرمند" ورشکسته و معاند ایران و بزرگ کردن این اتفاق است. ( که از قضا در این مورد به خصوص رنگ و لعاب "دفاعی" و میلیتاریستی نیز به خود گرفته است. ) پی نوشت : بابت انتشار تصاویر این افراد در محیط انجمن میلیتاری از محضر شما عذر خواهم، انتشار این تصاویر جز در موارد خاص چیزی جز اتلاف بیت و بایت نیست.
  2. شاید بعضی از دوستان یادشون نباشه، در اواخر دهه ی هشتاد (سال 89 - 90)، سریال طنز اپیزودیک از شبکه 3 صدا و سیما پخش میشد به اسم خنده بازار، به تهیه کنندگی آقای شهاب عباسی، که با اشخاص و مسائل روز شوخی میکرد و به اونها میپرداخت. تکیه کلام هایی که در اون برنامه گفته میشد مانند طنز های دیگر تلویزیون (مانند شب های برره مهران مدیری) خیلی زود در بین مردم رایج شد و به Meme تبدیل شد. اصطلاح کتلت اولین بار در اون سریال و در آیتم طنز "عقاب ایران" مطرح شد. این آیتم به تمسخر و شوخی با شبکه های اپوزوسیون سلطنت طلب، منافقین، علل الخصوص "تیمسار روحانی" سر دسته ی گروه موسوم به "عقاب" میپرداخت که هر سال در آستانه ی دهه فجر یا عید نوروز ادعا میکرد "که عمر رژیم به پایان رسیده و به زودی با پرواز مستقیم به تهران حمله خواهد کرد". شخصیت کذایی سلطنت طلب "عقاب ایران" پارودی و هجو "عقاب ایران" با بازی کمدی شهاب عباسی، پخش شده از شبکه 3 سیما (تکیه کلام کتلت ابداع ایشون بود) مورد بعدی تمسخر نتانیاهو و اوباما و هیلاری کلینتون بود. (اصطلاحات طنزی مثل نتانیابو، کیلاری هیلینتون و پرزیدنت با اونا هم از ابداعات هنری جناب شهاب عباسی بود. که بین مردم جای خودش رو پیدا کرد.) دو نمونه از اپیزود های خنده بازار در تمسخر شبکه های اپوزسیون و تروریست های فارسی زبان خارج نشین : https://www.aparat.com/v/9XdeN https://www.aparat.com/v/LfJX1 اما تیکه کلام کتلت اسم رمزی بود که توسط گروهک تروریستی منافقین در سال 96 برای ترور افراد نظامی و هدف قرار دادن این افراد به کار برده میشد بدون این که حساسیت شبکه های اجتماعی نسبت به ترویج خشونت و تهدید به قتل افراد را بر انگیزد. این مسئله در نا آرامی های بنزینی آبان 98 رنگ دیگه ای به خودش گرفت و عملا تبدیل شد به کلید واژه ی مشترک تمام گروه های برانداز و صهیونیست تا دی ماه 98.
  3. به نام خدا یک کارفرما و دو پروژه: 1398: 1402: کلید واژه های تکراری، نامگذاری تکراری، پروفایل تکراری، اهداف متشابه. پ.ن: تصویر اول از نسخه انگلیسی حساب کاربری فارسی زبان ناشر اکاذیب و اخبار جعلی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) برداشت شده که در زمستان 1398 ایجاد شد. (عمر حساب انگلیسی حدودا یک سال است.) پ.ن2: مشخصه که اختاپوس حقیقی کجاست، در اینجا که اژدهایی از عصای موسی (ع) خفته است. (اون چیزهایی هم که امروز با اون دست و پنجه نرم میکنند، بازو های اختاپوس نیست، سر هایی از این اژدهاست.)
  4. شوخیه دیگه؟ (شوخیشم قشنگ نیست البته) مثلا به مصری ها بگیم یک دست یونیفرم نظامی هم کنار کفن هایی که اهدا کردید بزارید برای این ها یا مثلا به دوطرف درگیر بگیم به سبک تمدن های باستان ستون کشی کنید و از هر لشگر یه قهرمان یا پهلوان بیاد وسط به نمایندگی تکلیف جنگ رو مشخص کنه یا اصلا چرا بین خرابه های غزه؟ برید استادیوم به تعبیر یونانی یا همون کلوزیوم؟ بازم فکر میکنم کامنت کنایه است و گرنه خون از دماغ غیر نظامی مگر توی اوکراین بیاد که اف 16 و آبرامز قطار بشه برای هدیه به مقاومتِ پرزیدنت آکتور CGI در برابر اورگ های روسی! اینجا (شرق وسط!) محتویات مغز بچهاش هم پخش بشه وسط خیابون مثل هندونه، یکی نیست بیاد بگه خرت به چند غیرت هم که وقتی مرکاوا 4 بیاد از یک در بیاد توی خونه سر سفره، از اون در دیگه میزنه بیرون (فهم و درک اهل منزل که جای خودش) اصلا توی دنیایی که قوانین ژنو اجرا بشه چه نیازیه به لعنت خدا
  5. سلام به نظر میاد این حمله از تمام جوانب حساب شده بوده و بخشی از عملیات روانی رژیم در جریان پاسخ به حماس. زمان بندی حساب شده بوده (درست در هنگام حملات راکتی) و همینطور انتخاب مکان حمله و نوع سلاح. از اهداف اصلی این حمله هوایی تروریستی هم ایجاد شوک ، تردید و بی اعتمادی به مقاومت و دلایل مشروع انجام عملیات طوفان الاقصی است. (پتانسیلی که در زمان نامناسب بر علیه رژیم تخلیه می شود.) از عوارض و نتایج حمله ، بعد از این اتفاق و با مطرح شدن این شبهات شدت لحن تهدید ها از طرف ما تا حدی کاسته شده. (برداشت شخصی - امروز و در این لحظه) یکی از نشانه های این عملیات روانی رو شایعه ای میدونم که پس از حمله به بیمارستان بلافاصله از تریبون خبرگزاری ها غربی منتشر شد. جلسه 6 روز قبل نخست وزیر رژیم صهیونیستی با "فعالان رسانه ای" با توجه به جنایت رخ داده و شبهه افکنی ها در جهت حرکت و پیشروی ماشین جنگی رژیم به نظرم با یک عملیات تروریستی هیبریدی روبرو هستیم که ممکن است دوباره و در جای دیگری تکرار شود. پ.ن: به نظر بنده صحبت درباره موقعیت حمله، تعداد تلفات و نوع سلاح و... حاشیه است، وقتی با کثرت حمله و عملیات مواجه هستیم، حتی اگر تصاویر ماهواره و اسناد این رژیم منتشر شوند، (بعد از گذشت چند روز) هیچ اعتباری ندارند و نخواهند داشت.
  6. جهت ثبت در تاریخ : خبرگزاری رویترز : سخنگوی ارتش (تروریست) اسرائیل 12 ساعت قبل از جنایت حمله به بیمارستان : "مرحله بعدی جنگ ممکن است با آنچه که انتظار می رود، متفاوت باشد." "ما برای مراحل بعدی جنگ آماده می‌شویم. نگفته‌ایم که چگونه خواهد بود. همه در مورد تهاجم زمینی صحبت می‌کنند. ممکن است چیز دیگری باشد."
  7. جهت ثبت در تاریخ : پست حساب نخست وزیر تروریست رژیم تروریستی صهیونیست در شبکه ی اجتماعی X (توئیتر سابق) که بعد از حمله ی امشب به بیمارستان باپتیست پاک شد. " این نزاعی است بین فرزندان نور و فرزندان تاریکی ، بین انسانیت و قانون جنگل" پی نوشت : !!!
  8. سال 1398 : "شبکه خبری روسیا الیوم نیز در خبری با تیتر «روزنامه‌نگار لبنانی، وحشت ارتش اسرائیل از پاسخ حزب‌الله را فاش کرد»، در این خصوص نوشت، اسرائیل به حساب خود با این ترفند سعی داشت نیروهای حزب الله را که برای حمله تلافی‌جویانه آماده می‌شوند فریب دهد و بدون اینکه متحمل تلفات جانی شود، معادله حمله در برابر حمله، تمام شده باشد." سال 1399 : سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیستها: آخرش که می‌آیید بیرون! آن وقت همدیگر را می‌بینیم "اگر ما می‌خواستیم فقط برای روحیه‌بخشی یا مصرف رسانه‌ای صرفا پاسخی [به شهادت علی کامل محسن] داده باشیم این کار را همان روز اول انجام داده بودیم. الآن می‌گویم چگونه… بچه‌های مقاومت می‌توانستند خیلی ساده یک پایگاه نظامی را انتخاب کنند و چند موشک به آن شلیک کنند و استحکامات و تجهیزاتش را تخریب کنند و تصاویرش را در همه‌ی رسانه‌ها پخش کنیم و بگوییم الله اکبر! به شهادت برادرمان پاسخ دادیم! ولی طبیعتا هیچ سربازی نه کشته می‌شد و نه زخمی." سال 1402: "به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی موضع الضهیره که در اشغال ارتش رژیم صهیونیستی است هدف قرار داده است. حزب‌الله اعلام کرد که این تانک با موشک هدایت‌شونده و به شکل مستقیم هدف قرار گرفته شده است. علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که یگان «شهید علی کامل محسن» ساعت ۶ عصر امروز به وقت محلی موضع الضهیره را مورد هجوم قرار داده است." پ . ن : برداشت شخصی - در سکوت سید در 10 روز اخیر بیشتر از هر سخنرانی معنا نهفته است. حقا وعدکم صادق
  9. به نام خدا بررسی حادثه ی سقوط سامانه ی آفندی در گرگان از قاب دوربین ها در شبکه های اجتماعی اواسط صبح روز گذشته صدای چندین انفجار متوالی شهر گرگان را لرزاند. گزارشات اولیه حاکی از آن بود که یک شی پرنده (بالن/پهپاد/موشک پدافندی) در آسمان شهر منفجر شده و مناطقی از شهر گرگان مورد آسیب ترکش های این انفجار قرار گرفته است. با انتشار سریع بیانیه ی وزارت دفاع مبنی بر نقص فنی در یکی سامانه های آفندی ، شایعات و گمانی زنی ها در خصوص تروریستی بودن این حادثه و یا فعالیت سامانه های پدافندی به سرعت پایان یافت. پس از انتشار تصاویر اولیه از این حادثه، به نظر می آید که عامل این اتفاق یکی از تولیدات موشکی وزارت دفاع بوده که در جریان یکی از تست های روتین یکی از سامانه ها دچار خطا شده و با انحراف از مسیر پروازی خود در فاصله ای نزدیک به شهر گرگان منفجر می شود. خوشبختانه به دلیل انفجار زودتر از موعد (احتمالا فیل و تغییر مسیر به علت کاهش ارتفاع شدید و فعال شدن فیوز در ارتفاع از پیش تعیین شده) این موشک احتمالا بالستیک ، عمده ی ترکش ها و قطعات آن به مناطق حومه و زمین های کشاورزی اصابت کرده است و لذا تلفات جانی در پی نداشت. بررسی تصاویر و ویدئو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نیز بر این مسئله صحه می گذارد. اولین ویدئو تنها چند ثانیه بعد از انفجار و درست قبل از برخورد اجزای موشک در آسمان گرفته شده و به محل انفجار اصلی اشاره میکند: لینک قسمت اول: https://www.aparat.com/v/eHLcd لینک قسمت دوم: https://www.aparat.com/v/FiL5l اعداد 1 تا 12 نمایانگر نقاط برخورد اولیه – A1 و A2 نشان دهنده موقعیت دو آنتن مخابراتی در ویدئوی ضبط شده تغییر زاویه دوربین در قسمت دوم ویدئو و نمایان شدن نقاط برخورد بیشتر لذا با توجه به تصاویر اولیه منتشر شده نقطه ی صفر حادثه مابین منطقه ی قلعه حسن، شهرک رازی، نصر آباد و باغ گلبّن تخمین زده می شود. لینک ویدئوی دوم که پس از ویدئوی اول از زاویه ای نزدیک تر ضبط شده است: https://www.uplooder.net/files/a8947d149dc1f45be84d3ba5ed281a09/2.mp4.html با بررسی تصاویر ویدئوی مربوطه نقاط برخورد حداقل به 22 نقطه افزایش می یابد و همانگونه که مشاهده میشود عمده ی این برخورد ها در زمین های کشاورزی - صنعتی روی داده و با مناطق مسکونی فاصله ای مشخص ولو اندک دارد. در ویدئوی سوم که دو انفجار را در مرکز گرگان نشان میدهد اصابت سمت راست مربوط به خیابان استاندارد پنجم می شود که در آنجا قسمتی از بدنه ی کلاهک پیدا میشود و در اصابت سمت چپ در بیرون از محوطه ی بیمارستان دزیانی یک از بمبلت ها به زمین اصابت میکند. لینک ویدئوی سوم : https://www.aparat.com/v/Mzi5P جمع بندی : با توجه به شواهد و قرائن و روایت رسمی ارائه شده توسط مسئولین و نهاد های مرتبط، جز آسیب های مادی، خسارت دیگری به هموطنان گرگانی وارد نشده و از حداقل 24 نقطه ی برخورد عوارض انفجار تنها تقریبا 4 نقطه از آن در منطقه ی شهری قرار گرفته است لذا این بار حادثه به خیر گذشته است. لیکن ممکن بود آرامش نسبی شهریور ماه امسال تحت الشعاع این حادثه قرار گیرد، اگر ثانیه ای دیرتر این اتفاق روی میداد. باتوجه به مسیر احتمالی موشک و الگوی پراکنده شدن ترکش های انفجار به نظر می آید که بدنه ی اصلی ما بین 5 نقطه ی اول در ارتفاعات جنگل نومل و یا نقطه 15 ام در نصر آباد فرود آمده است. (با توجه به تراکم نقاط در ناحیه ی انفجار یا شدت آتش سوزی در نقطه ی 15) نویسنده : Avanguard
  10. با عرض سلام به نظرم وقتی صحبت از تهدید عالی ترین مقام ما میشه باید جور دیگه ای با این اراذل برخورد کرد. والا همونطور که مهم ترین چهره ی نظامی ما رو علنا مورد ترور قرار دادند، از اقدام علیه مقام معظم رهبری هم ابایی نخواهند داشت. قلب سیاسی رژیم صهیونیستی باید مورد تهدید ما باشه. به نظرم این تهدید رو باید از تهدید 52 نقطه توسط ترامپ به مراتب جدی تر در نظر گرفت و حتی پاسخی مستقیم رو در برابر این قبیل تهدیدات اعمال کرد و الا قطار ترور رژیم آپارتاید یهود بی ترمز به حرکت خود ادامه خواهد داد.
  11. شـب دیرین شیرین نشود... نگهت از یادم نرود... تو دعـا کن قلبـم برهـد... که به تلخی پـایـان بدهد.
  12. در مورد آسیب پذیر بودن استارت آپ ها در برابر مسدودیت ها/تحریم های مقطعی و دائمی حرفتون رو قبول دارم به نظرم بیشترین ضربه رو هم کسب و کار های خرد متحمل میشوند تا شرکت های بزرگی که اکثر زیر مجموعه ی یک هلدینگ و اسم های یکسان هستند و گرنه در مواردی مثل محدودیت های اخیر اینترنت خیلی ها ورشکسته میشوند و به آخر خط میرسند (شرکت های دانش بنیان) طبیعتا برای تبلیغات و بازاریابی مخاطب هدف در هر محیط متفاوت است اما جریان سازی یک بحث دیگر است اعتصابی که به واسطه ی انحصار این شرکت های خصوصی به وجود آمد هم دلیلی بر این مدعاست (اعتصابی که خیلی زود متوقف شد) به علاوه جو حاکم در بعضی از این شرکت ها متفاوت است از با فرهنگی عمومی و هنجار های ما و میطلبه که در این مواقع خودشون رو نشان بدهند و تاثیر گذار باشند مشکلی که در صدا و سیما و نهاد های فرهنگی و تاثیر گذار داریم هم همینه بستگی داره که "مردم" رو به چه اشخاصی اطلاق کنید و "برخورد قهری" https://www.aparat.com/v/KopiB/مستند_دوپینگی_ها_-_نسخه_ی_کامل (مستند دوپینگی ها - در خصوص حمله به خانواده ی علیرضا افتخاری در دانشگاه در سال 89 و ریشه های این ماجرا و ارتباط اون با حوادث مشابه) اینکه مغازه ها به علت بسته نشدن و عدم حضور در اعتصاباتی که معلوم نیست از کجا فرمان گرفته و خط دهی شده مورد حمله قرار بگیرند ، برخورد قهریست ، نمیدانم! در دهه ی 60 نیز منافقین خلق به صورت مسلحانه مردم رو صرفا به جهت همراهی با نظام مورد "برخورد قهری" قرار دادند.
  13. سلام به نظرم به علت ترویج یک طرفه ی تروریسم در شبکه های اجتماعی باید این شرکت ها رو پاسخگو کرد. جریان تولید خشونت از فضای مجازی به فضای حقیقی نباید یک طرفه باقی بماند ابتدا باید به صورت حقوقی و دیپلماتیک در سطوح بالا پیگیری شود در غیر این صورت پاسخ به این تحرکات در همون فضا به گردانندگان این شبکه ها (حساسیت نسبت به این مسئله حتی از شبکه های ماهواره ای لندن نشین باید بیشتر باشد - اما نه لندن پاسخگوست نه آفکام و نه کسی از اینجا پیگیر شده و میشود...) و در صورت عدم تغییر رویه آنها پاسخ اعمال تروریستی مجازی به صورت فیزیکی به اونها داده بشه و همینطور موارد داخلی که برخورد با اونها باید ساده تر باشه: وقتی به مغازه ی مردم ، به خانه های مردم رحمی نمیکنند ( به علت پناه ندادن به لیدر های اغتشاش گر و عدم همکاری با آن ها) چرا باید صاحبین ابر کسب و کار های مجازی و حقیقی اینگونه از دقیقه ی اول ماجرا که هنوز چیزی معلوم نشده شروع به جریان سازی کنند؟ (بدون هیچ عواقبی!) با توجه به حادثه ی تروریستی شیراز و گذشت یک روز از وقوع آن، هیچ واکنشی رو از طرف این جماعت شاهد نبودیم( حتی یک صدم!!) لذا به این دسته افراد که در بزنگاه ها جمهوری اسلامی رو متهم به انجام پرچم دروغین میکنند باید گفت: اگر راست میگویید پس ذره ای از خون مردم مظلوم زائر حرم با کشته شدگان حوادث اخیر (در صورت وجود!) برای شما ها نباید فرقی میداشت! چه کنیم که خون تروریست ظالم رنگین تر است از مظلوم... بهتر نبود که یک صدم هزینه های چند هزار میلیاردی که پای انحصار اینها حرام میشد جهت پاسخگو کردن طرف خارجی هزینه میشد؟
  14. روسیه اگه با ما راه بیاد و بزاره از کریمه عبور کنیم (که البته عواقب سیاسی زیادی داره و بعیده روسیه هم به راحتی این اجازه رو به ما بده - اما خدا رو چه دیدیم - شاید در پس کمک پهپادی فرصتی فراهم شده باشد!) و یک حمله مثل آرامکو جواب میده (که گردن نگیریم و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده طبیعتا ظرافت بالاتری نسبت به مورد عربستان میطلبه - تصمیم گیری تا اجرا) مسیر مستقیم دردسرش زیادتره، باید جلوی چشم نامحرم این کارو بکنیم (آمریکا-رژیم صهیونیستی-مصر-اردن-یونان) یکم غیر ممکنه ولی محال نیست
  15. با عرض سلام همین که تا این لحظه از نقاط برخورد و "ساختمان در حال تاسیس کنسولگری" تصویری بیرون نیومده و از فواصل دور و با نمای بسته اثرات حمله رو مخابره کردند، به نظرم موفقیت عملیات رو به اثبات میرسونه...
  16. رییس جمهور اوکراین: نیرو های مدافع در حال جلوگیری از تکرار فاجعه 1986 هستند. حمله ی روسها به چرنوبیل اعلان جنگ به "کل اروپا" است.
  17. چتر بازان روسی فرودگاه آنتونوف رو در 15 مایلی کیف اشغال کردند. مقابل دوربین پخش زنده سی ان ان
  18. سلام یکی دیگر از کلید واژه هایی که در برابر #مرد_میدان و #سردار_دلها در پیشواز سالگرد شهادت سردار علم شد ، عبارت #چمدان_دلار یا #سردار_دلارها بود که ابتدا با باز نشر بخشی از مصاحبه ی یکی از مسئولین جنبش "حماس" سایت های طرفدار و نزدیک به خط فکری دولت آغاز گردید و سپس در سایت های خارج نشین بولد و در شبکه های اجتماعی ترند شد و به دنبال دامن زدن به دو گانه ی ساختگی معیشت و مقاومت و مقابل هم قرار دادن فعالیت های منطقه ای در برابر اوضاع اقتصادی و به تبع اون بحث مذاکرات بود که با روی کار آمدن بایدن به دنبال بهره گیری از این مسئله بودند. با پخش فایل صوتی عینا تکرار همون روایت با یک نتیجه گیری ، در سناریویی جدید ، به صورت جدی تر و با اهداف مهمتر در پیش روی انتخابات 1400 انجام شد. برای نمونه : هفتم دی ماه 1399 جماران : https://www.jamaran.news/بخش-بازنشر-59/1489026-روایت-عضو-ارشد-حماس-از-دیدارش-با-سردار-سلیمانی نهم دی ماه 1399 آفتاب : https://aftabnews.ir/fa/news/687876/عضو-ارشد-حماس-ایران-۲۲-میلیون-دلار-نقد-در-چمدان-به-ما-تحویل-داد نهم دی ماه 1399 کیهان لندن : https://kayhan.london/fa/1399/10/09/حاتم‌بخشی-حاج-قاسم-از-جیب-ایران-ب نهم دی ماه 1399 ایران اینترنشنال : https://iranintl.com/ايران/چمداندلار-قاسم-سلیمانی-سردار-دلارها-بود،-نه-سردار-دل‌ها دهم دی ماه 1399 العربیه : https://farsi.alarabiya.net/2020/12/30/-توجیه-سپاه-پاسداران-برای-کمک-22-میلیون-دلاری-قاسم-سليمانی-به-حماس کاری که یک زمانی توسط روح الله زم انجام می شد و قبح شکنی صورت میگرفت. هشتگ ها همچنان در محیط توییتر (خاص) و اینستاگرام (عام) موجود هستند.
  19. محور یکم در فضای باز توپخانه تلفات بیشتری میگیره در حالی که مدافعین در فضاهای بسته از قبل آماده ی ورود نیرو های مهاجم هستند (بیشترین تلفات از دو طرف اینجا ثبت میشه) علاوه بر این در دو محور دوم و سوم فضای بیشتری برای تحرک نیرو ها وجود داره ولی انتظار بیشتری از بابت آمادگی و کار گذاری موانع توسط نیرو های مدافع میره اما امکان زدن فضا های تنگ و بسته توسط توپخانه ی دو طرف میسر نیست و درگیری هم به مراتب نزدیک تره - هر چند که پیشروی هم با سرعت کمتری انجام میشه
  20. ناف منطقه ی ما رو با برخورد تمدن ها بریده اند ترمز گفتگو های فرهنگی و تمدنی هم همون موقع کشیده شد! داعش که محو شد ( در این ده سال حداقل سه بار تغییر موجودیت داد و توسط عامل سومی به نام آمریکا دوباره حیات پیدا کرد و ما هنوز با این مسئله درگیریم) این به نظرم به زاویه دید شخصی شما بر میگرده والا گره رو ما ایجاد نکردیم زمینه هایی بود و بستر هایی فراهم شد و عده ای سو استفاده کردند اینکه یک عده ای از اینجا بلند بشوند و دوره بیوفتند در آمریکا و عربستان و با ده تا حلقه ی فکری و امنیتی و سیاسی جلسه بگذارند و بخواهند در مورد آینده کشور با طرف بیگانه صحبت بکنند آنهم در کشوری متهم به دشمنی و اقدامات خصمانه ی ریشه داره علیه ماست قابل پذیرش نیست ( بحث مصادیق سیاسی بسیاری پیدا میکنه که ناچارا مجبورم گذر کنم ) هرات و موصل و ژنو و تهران و نیویورک ..... ما کم نذاشتیم ولی اونها هم کم تو کاسه ی ما نگذاشتند ( هنوز هم شعله ی شمع های محل شهادت سردار کنار فرودگاه بغداد روشنه ) چرا زن و بچه تان را در این اوضاع بحرانی به دمشق می آرید !؟ حاج آقا گفتن اتفاقا همین موضوع را آقای بشار اسد دیروز ازشون پرسیده که در جوابشان گفتن من پیرو مکتب حسین بن علی ام . روایت اینها و امثال اینها که کم نبودند و نیستند رو من و امثال من باید شب و روز بخوانیم و تکرار کنیم که دیگر اَنگ مدافع اسد بودن رو به این عزیزان نزنند والا اعتبار ملی که چه عرض کنم اعتبار اعتقادی و انسانی ما هر روز و هر شب پس چنین اخباری زیر سوال است : https://www.mashreghnews.ir/news/1081413/پیدا-شدن-جنازه-دختری-که-بعد-از-ربوده-شدن-مورد-تجاوز-قرارگرفت
  21. نمیدونم پیدا کردید مستند رو یا نه ولی چون خودم هم به دنبالش بودم : https://www.khabarineh.ir/دانلود-مستند-ایرانیوم-همراه-نقد.html به همراه فایل تحلیل برنامه ی راز آقای طالب زاده و زیر نویس جدا
  22. بله درست میفرمایید کاملا مطابقت داره خطای دید و کیفیت پایین باعث قضاوت سریع و اشتباهم شد با توجه به مطرح شدن شناور ذوالفقار و خبر رونمایی زیر دریایی بدون سرنشین ناخودآگاه ذهن به سمت دیگه ای رفت! (حالا که در شبکه های اجتماعی راستی آزمایی به جریان افتاده وقتشه که یک راستی آزمایی هم قبل از پست گذاشتن برای خودم در نظر بگیرم)
  23. به نظر من شناوری که شما بهش اشاره کردید این شناور هست: شناور بدون سرنشین رادار گریز جدیده ؛ فکر نمیکنم دو زیست باشه ! نمونه چینی : نمونه ی رژیم صهیونیستی: پ.ن : خیلی بی ربط نیست اگه بخواهیم یادی از این بکنیم :
  24. ما قوی ترین نیرو نظامی تاریخ بشر هستیم ! هر جنگی، نبرد ماست ! چون هر اتفاقی که اینجا "خاورمیانه" بیوفته تاثیرش رو جای دیگه ای میگذاره، خارج از گود نمیشینیم ! بسته به اینکه چگونه بتونی از ابزار های جنگاوری مدرن استفاده کنی، سرنوشت مردمت بین سعادت و نابودی مطلق رقم میخوره لذا ما به تو نمیتونیم آزادی بدیم ولی میتونیم راه به دست آوردنش رو بهت نشون بدیم و این مسئله دوست من، ارزشش از یک ارتش کامل پولادین بیشتره گرچه مهمه که در این درگیری چه کسی چوب بزرگتر رو برداشته ولی یک دنیا مهمتره که چه کسی بتونه اون رو دور سرش بچرخونه اکنون، زمان قهرمان هاست ... زمانه ای برای اسطوره ها General Hershel von Shepherd III ملقب به عقاب طلایی Call of Duty: Modern Warfare 2 - Act I : Team Player - Intro
  25. اگه صحبت شما از "عقیده" است، وقتی گروهی جمع بشن با این عقیده که جز ما کسی انسان واقعی نیست و بقیه چیزی جز کالا و احشام نیستند و باید به بردگی گرفته بشوند و کشته بشوند و مثل چهارپا باهاشون رفتار بشه و همواره باید در ترس و فقر و فساد و جهل و "نکبت" زندگی کنند تا این قومی که توهم برگزیدگی الهی داره و عقده 2000 ساله ای که بابت این قضیه پیدا کرده به تمامی مواهب مادی و غیر مادی این جهان تسلط پیدا کنه و همه چیز باید در انحصار این افراد باشه و پیرامون اینا هر چه که هست باید بسوزه و خاکستر بشه تا شکوه و جلال ساختگی این قوم آشکار بشه و تا این عقده ای که ناشی شده از تکبر و لجاجت و طغیان است در برابر همان "ئیلی" که همواره ادعای پیروی از او را داشتند اندکی التیام پیدا کنه که البته این درد پایان ناپذیره؛ طبیعیه که وقتی این عقیده پشت نامی ریا کارانه که بیانگر همین ایده ی قوم برگزیده "اسرائیل" قایم بشه هیچ ارزش و اعتنا و بهایی بهش داده نشه و این عقیده ((بخوانید عقده)) قابل اعتنا و محترم نخواهد بود کشورنمایی که حتی بین اعضای خودش هم براساس ژنتیک و نژاد و قوم رفتار میکنه (وای به حال بقیه) لذا سرنوشتی جز این پیدا نخواهد کرد که توسط اسرائیل حقیقی "قوم خدا = یاران خدا = حزب خدا = حزب الله" نابود بشه ( و سایه ی حزب الله حقیقی همیشه بالای سرشون میمونه ) نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است دفاع کسی که به زور وارد خانه اش شدند ؟ یا دفاع کسی که به زور وارد خانه ی دیگری شده ؟ (تجربه ی تلخ انقراض 90 میلیون نفری بومیان آمریکا توسط کسانی که به دنبال سرزمین موعود بودند هیچگاه فراموش نمیشود)