Rezamad1

Members
  • تعداد محتوا

    33
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

Rezamad1 آخرین امتیاز شما در روز 7 آذر 1397

Rezamad1 شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

132 نشان افتخار

درباره Rezamad1

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. دوست عزیز الان خلبان اف ۳۵ غیر از شبیه ساز با چی آموزش میبیند؟برای افزایش ساعت پرواز خلبان ها و در نتیجه بهبود وضعیت آموزشی و رزمی از سوخو ۳۰ با آن هزینه بالا هر ساعت پرواز استفاده نمیکنند.به نظر فشار زیادی بر شما وارد شده :)
  2. چون اکر اونو نخریم فلانکر هم نمیده.به هر حال سوخو ۳۵ تک کابین است برای آموزشش هم شبیه ساز هم یاک ۱۳۰ پیشنیاز است
  3. احتمالا خیر ولی میشه برد به راهرو بزرگتر آنجا بالها را متصل و پهپاد را پرواز داد.حتی مهاجر ۶ پس از پرواز بالها باز و به داخل شلتر یا محل استراحت برده میشود
  4. در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، سامانه پدافندی بومی 15 خرداد نیروی پدافند هوایی ارتش برای نخستین بار در شرایط رزم واقعی بر علیه اهداف متخاصم در منطقه عمومی رزمایش اقدام عملیاتی انجام داد. سامانه پدافند هوایی ۱۵خردادقادر است تعداد ۶ هدف را بطور همزمان شناسایی و ردگیری کرده و علیه۶ هدف عملیات شلیک و انهدام را انجام دهد. از دیگر ویژگی‌های بارز این سامانه سلاح قابلیت تحرک پذیری آن است، بگونه‌ای که زمان حاضر به جنگ و عملیاتی شدن آن کمتر از ۵ دقیقه است. این سامانه که قابلیت مقابله با سلاح های استراتژیک دشمن از جمله هواپیماهای جنگنده، بمب افکن های رادارگریز، موشک های بالستیک، موشک های کروز و انواع پهپادها را دارد، مجهز به رادار آرایه ‌فازی با امکان درگیری همزمان با چند هدف و سکوهای پرتاب مستقل می‌باشد که در آن از موشک صیاد۳ استفاده شده ‌است. منبع : فارس لینک تصویر: --------------- منبع خبر رو باید به صورت لینک قرار بدید ! اگر اکانت اختصاصی گالری انجمن ندارید از گذاشتن تصویر خودداری کنید! از مدیران ارشد درخواست اکانت گالری انجمن بدید تا دسترسی برای شما باز شود .
  5. سامانه موشکی مرصاد با حمله موشک‌های کروز نیروی متخاصم به منطقه رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸درگیر و این اهداف را منهدم کرد. در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ سامانه موشکی مرصاد با حمله موشک‌های کروز نیروی متخاصم به منطقه رزمایش درگیر و این اهداف را منهدم کرد. کشف و شناسایی پرنده های بدون سرنشین متخاصم در منطقه عمومی رزمایش و درگیری و انهدام آنها توسط سامانه بومی مرصاد و مرصاد متحرک نیروی پدافند هوایی ارتش از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش از رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت۹۸ بود. سامانه مرصاد متحرک از جمله سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش است که از قابلیت تحرک و تحرک سریع با هدف عدم شناسایی محل استقرار سامانه های پدافندی برخوردار است. منبع:فارس تصویر با لینک:
  6. انتشار تصاویری ازسامانه پدافندی مرصاد 16 مرصاد 16 از رادارهای سامانه هاوک اما گونه متحرک ان استفاده میکنه. https://www.yjc.ir/fa/news/7145742/نخستین-روز-رزمایش-مدافعان-آسمان-ولایت-۹۸ ---------------- قرار دادن تصاویر خارج از گالری اختصاصی انجمن مجاز نیست ! تصویر به گالری منتقل شد.
  7. https://www.farsnews.com/news/13980830000015/شبیه‌سازی-منطقه-خلیج-فارس-و-تنگه-هرمز-در-رزمایش-مدافعان-آسمان-ولایت
  8. https://www.farsnews.com/news/13980830000013/رزمایش-مشترک-پدافند-هوایی-مدافعان-آسمان-ولایت-برگزار-می‌شود باور هم باشه خوبه.
  9. استفاده ارتش از خودرو انتحاری حیدر 1 در رزمایش ارتش https://defapress.ir/fa/news/369028/خودروی-انتحاری-حیدر-ابزار-جدید-دفاعی-ارتش-در-رزم-زمینی ---------------- قرار دادن تصاویر خارج از گالری اختصاصی انجمن مجاز نیست ! تصویر به گالری منتقل شد.
  10. گزارشی از مسلح شدن پهپادهای ابابیل 3 ارتش. پ ن : البته در تصویر مسلح بودن اصلا مشخص نیست اما ممکنه مسلح شده باشن. https://www.mashreghnews.ir/news/1009948/ابابیل-های-ارتش-مسلح-شدند-عکس
  11. تغییر جستجوگر را بدون واسطه از امیر سرتیپ انگیزه شنیدم و اینکه خود ایشان موشک را بر روی تامکت تست کرده و هدف رو در زاویه مناسب با وجود پرتاب فلیر سرنگون کرده.
  12. مراسم اولین پرواز بود وچندین بار توضیح دادن چرا رنگ نشده.البته کابین عقب اصلا به نظر کامل نبود. https://nasimonline.ir/Content/Detail/2337439/چرا-جت-آموزشی-تمام-ایرانی-یاسین-رنگ-آمیزی-یک-دست-و-تمیزی-نداشت
  13. صد درصد و اینکه از تهران تا نوژه هم پرواز کرده