Winni

Members
  • تعداد محتوا

    36
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Winni

  1. درود ؛ بنده از یکی از معتبر ترین منابعم ( یک شخص هست ) پرسیدم در این خصوص اطلاعات جالبی داد حالا دوستان متخصص اگر امکانش هست نظر بدن در این باره . میگفت که یک تیم نفوذی ( منظور از نفوذی نه اینکه از خارج مجموعه وارد شده باشن منظور اینه که افرادی دست داشتن که در همون مجموعه قابل اعتماد بودن و اینطور نبوده که اجازه رفت و آمد به اونجا رو نداشته باشن ! ) در ژانراتور گوشه سوله ( همونجا که بیشترین حجم تخریب دیده میشه ) بمب گذاری کردن !!!
  2. درود ؛ شاید کمی مسخره به نظر برسه ولی من شاگرد اساتید گرامی هستم اگر می دانید که به هیچ وجه امکان پذیر نیست به بنده هم بگید . دوستان نظرشون روی سقوط این هواپیما با جنگال یک کشور همسایه چیه ؟!!!!
  3. درود ؛ البته که چنین حملاتی در داخل یمن به شدت بر توان رزمی و روحی دشمن تاثیر گذاره و میتونه رسما ماشین جنگی حریف رو زمینگر کنه . قطعا ده ها پایگاه در سراسر یمن به این شکل وجود داره که برد موشک ها و پهپادهای انصارالله و ارتش یمن میرسه و اونها هم قطعا بالای نود درصدشون هیچ چتر پدافندی ندارن . اهمیت این حملات از اونجایی مشخص میشه که این روزها یا بهتر بگم ماه ها ائتلاف عربی اصلی ترین معضلش در جبهات نبرد کمبود نیروست . پیشانی تمامی حملات و دفاع های گذشته ائتلاف ، مزدوران سودانی بودن که ظاهرا اونها هم به طور کامل یمن رو تخلیه کردن و اندک باقی مونده هم عملا هیچ کارن . یه سری نیرو هم که باید به مرز عربستان رفته و دفاع کنن ، از طرفی بحث درگیری های داخلی عربستان و امارات هم هست خلاصه ائتلاف از لحاظ نیروی انسانی به شدت در مذیقست . البته باید هم حملات به عربستان آغاز بشه و این رو هم در نظر بگیریم که ظاهرا برنامه هایی هست که از داخل خود عربستان ضرباتی سخت به آل سعود وارد شود !
  4. و سوال چهارم این هست که فرض کنید که موشک های کروز از عراق یا خلیج فارس و کشورهای حاشیه اون شلیک شدن ! سوال اینه که از سر مرز تا تهران ما چندین و چند سایت و پایگاه پدافندی و حتی موقتی ( طبق گفته های سردار حاجی زاده برای ایجاد شرایط آماده باش ) داریم . فقط در دزفول حدود چهار سایت پدافندی مستقره ! بندرعباس و بوشهر و کرمانشاه و اهواز و اصفهان و همدان و .... هم برای خودتون ! آیا اگر اخطار داده شده که کروز داره میاد به سمت کشور اپراتور فکر نکرده که اگر خبری بود این موشک ها در مرز و نهایتا تا مرکز کشور رهگیری میشدن ؟!!!! جدا از این فیلم حمید بعیدی نژاد هم بیرون اومده که در پاسخ به خبرنگار خارجی با لحن تندی پاسخشو میده و تکذیب میکنه سقوط هواپیما رو با شلیک موشک ! در واقع میشه گفت آبروی ما در سطح بینی المللی رفت و در آینده شاید برای بسیاری از مسائل روی حرف ما حساب نکشن و بگن شما همونید که درباره هواپیما و ..... . اگر نیروهای مسلح حتی بیست و پنج صدم درصد احتمال میدادن که با شلیک موشک این هواپیما سرنگون شده بایستی مسئله به اطلاع دولت و سازمان هواپیمایی می رسید که اونها با این قدرت تکذیب کنن که نهایتاً این آبروریزی داخلی و بینی المللی رخ بده ! حتی خود دولت و سازمان هواپیمایی هم میتونستن که استعلام بگیرن .....
  5. درود ؛ دوستان این نظر شخصی من هست که این فیلم اصلا معتبر نیست . جدا از اینکه که این فرد فیلمبردار از کجا میدونست قراره اینطور باشه و چرا بعد از مثلا اصابت موشک هیچ واکنشی نشون نمیده و بسیار براش عادیه بحث بر سر این هست که چرا بعد از مثلا اصابت موشک به هواپیما ، هیچ آتش سوزی در آسمان رخ نمیده ؟؟!! در صورتی که در این سه یا چهار فیلمی که از سقوط منتشر شده هواپیما با آتش در حال سقوط هست ولی در این فیلم فقط یک نور شدید ایجاد و چند ثانیه بعد صدای برخورد هم میاد ولی دیگه هیچ اثری از هواپیما در آسمان نیست !!! این فیلم بیشتر شبیه انهدام راکت های حماس در شهرک های اشغالی هست تا انهدام هواپیما !
  6. درود ؛ برخی حرف جالبی میزنن . در واقع قبول دارن که حمله به عین الاسد یک سیلی سخت بوده ولی در حد رجز خوانی های مقامات ما نبود . در پاسخ باید گفت که این روش کار همیشگی جمهوری اسلامی ایران هست . در این مورد یک مثال بزنم ؛ در حمله تروریستی اهواز دیدید که چقد مقامات ما رجز خوندن و نهایتا باز هم چند موشک در شرق فرات روی مواضع داعش فرود اومد و شاید بشه گفت انتقام سختی نبود . ولی از فردای اون طی یک روند آرام پشت پرده های اون حمله به زمین گرم نشستند !! دیدید که چگونه تنها چند وقت بعد عربستان و امارات در جبهه یمن شکست های سنگینی خوردن و البته حملاتی که در خاک خودشون رخ داد . حالا هم اینگونه است ؛ حمله به عین الاسد میتونه آمریکایی ها رو حداقل تا میان مدت مهار کنه تا ما هم با آماده سازی خودمون اونطور که مقامات ما میگن سبب خروج آمریکا از کل منطقه بشیم . برای درک بهتر حرف های من و اتفاقات اخیر توصیه میکنم حتما حتما حتما اون جدولی که جناب MR9 در خصوص عملیات نشانه محور و تاثیر محور قرار دادن مطالعه بشه تا تحلیل این مورد راحت تر بشه .
  7. درود ؛ برای من عجیب تر از اینکه چرا عملیات ادلب پیش‌ نمیره ( اصل مشکل از روسها و چانه زنی های سیاسیه ) اینکه وقتی این مشکل وجود داشت چرا بعد از اینکه جنوب سوریه در ۴۵ روز آزاد شد نیروهای سوری و روسی و مقاومت اقدام به پاکسازی این منطقه نکردن ؟ متاسفانه اوضاع امنیتی جنوب سوریه اصلا جالب نیست ( بارها اشاره کردم ) ، دیوار نویسی های متعددی ضد مقاومت انجام میشه و تظاهرات های ضد دولت همه که مسئلش جداس . مشکل این هست که گروهک های چریکی دائما به حاجزهای ارتش یورش میبرن و تلفات میگیرن . وقتی از یکی از دوستان مطلع پرسیدم گفت در واقع کنترل برخی شهرها و مناطق در درعا کلا دست مسلحین هست و فقط اسلحه ندارن و مثلا خطرناکهاشون رفتن ادلب تا وقتی هم که مسئله ادلب حل نشه این منطقه پاکسازی نمیشه !!
  8. منظور بنده از حزب الله و انصارالله بخش رسانه ای اینها بود ! بخش رسانه ای انصارالله که باعث شده سعودی ها در مذاکرات خودشون یکی از درخواستهاشون تعطیلی و متوقف شدن اعلام الحربی انصارالله هست !!! اونم از بخش رسانه ای حزب الله که چگونه در نبردهای سوریه و قلمون و ... با پوشش دقیق و به موقع مانع از انتشار شایعات میشد ! در خصوص اینکه میگید چرا بی بی سی و ... چیزی نگفتن خب اولا ما چیکار به کار اونا داریم ، اونا هم سیاست های خودشونو دارن مگر قراره هر کس هر چی نگفت بگیم پس اون وجود نداشته ؟ در ضمن شما اگر نظرات افراد رو در رسانه های دیگه ببینید متوجه میشید که خیلی ها روی فیل شدن موشک تاکید دارن ؛ ما هم گفتیم که بایستی فیلم و سندی بسیار متقن تر منتشر میشد نه یک سند شبهه انگیز ! البته که ما کاری به نظرات دیگران نداریم و اینجا یک انجمن تخصصیه ولی باید رصد کرد ! بحث ما روی این فیلم هست و نه ذات سرنگونی پهپاد !!!
  9. درود ؛ جداً میشد تنها درباره فیلم ارتش از سرنگونی پهپاد چندین صفحه تحلیل کرد !! خب در فیلم ارتش چندین نکته وجود داره : ۱. اول اینکه صحنه ای شبیه به فیل شدن و سقوط موشک وجود داره و تقریبا همه این رو فهمیدن و تنها نکته اینه که چرا در آسمان چیزی شبیه انفجار رخ میده و سپس موشک منحرف میشه ؟ اگر به پهپاد اصابت کرده در ادامه واضحه که موشک به سمت چپ منحرف میشه و سقوط میکنه ! پس اگر به پهپاد اصابت میکرد چرا ادامه مسیر داد ؟ این نشون میده ظاهرا انفجاری درون موشک صورت گرفته و سپس فیل شده . ۲. البته برخی هنوز هم عقیده دارن پهپاد در ارتفاع پست پرواز میکرده اما چنین چیزی به عقل جور درنمیاد مگر اینکه اون پهپاد انتحاری بوده باشه !! و گرنه امکان نداره یک پهپاد جاسوسی در این ارتفاع پرواز کنه و انقدر هم به خود سامانه موشکی نزدیک باشه ! به هر حال انتشار این فیلم نشون داد که ما همچنان ده ها قرن از حریفمون در کار رسانه ای عقبیم ! چرا باید یک فیلم شبه انگیز در خبرگزاری صدا و سیما پخش بشه ؟؟؟؟ عمیقا آرزو دارم دو تیم از اعلام الحربی حزب الله و انصارالله یمن بیان ایران و کار رسانه ای مقابله با دشمنان رو در دست بگیرن آقایون هم برن سریالهاشونو بسازن !!!
  10. پاسخ سوال شما سوال دیگری است = چطور چند داعشی بدون تجهیزات ضعیف و قدیمی داغون روسی و فقط با اسلحشون ( کلاش ) جلوی هزاران نفر از ارتش مدرن و نیروی هوایی قدرتمند ترکیه و تروریست های تا بن دندان مسلح ارتش آزاد در شهرک الباب چندین هفته مقاومت کردن و ارتش ترکیه ۷۰ کشته و ۶۰۰ زخمی و تروریستهای دیگر ۸۰۰ کشته و ۲ تا ۳ هزار زخمی دادن و الباب گورستان ترک ها شد ؟!
  11. امیدوارم مسائل شمال سوریه به هیچ وجه باعث نشه تا حواسها از جنوب سوریه پرت بشه .....!
  12. دوستان در تحلیلهاشون یه نکته رو در نظر داشته باشن ... . بر اساس طرحی که از سال پیش توسط غرب در نظر گرفته شده به هر شکل ایران و عربستان در جبهه رسانه ای و میدانی به صورت مستقیم درگیر بشن ... . علاوه بر حادثه نفتکش های دریای سرخ به بعد از حمله آرامکو هم اشاره کنیم که مقامات آمریکایی سراسیمه و بدون سند گفتن مبدا حملات از ایران بوده !!! دلیل این کارها هم واضحه ؛ بنظر شما اگر حواس و تمرکز ایران از عربستان منحرف بشه ، ایران روی کجا تمرکز خواهد کرد ؟؟!
  13. واقعا خدا را صدهزار مرتبه شکر که بالاخره سران کرد سر عقل اومدن و وساطت ها و رایزنی های حضوری و تلفنی گسترده ای که ایران و روسیه بین اکراد و دولت سوریه کردن رو پذیرفتن . اینجا بایا یک خسته نباشید به ایران و روسیه گفت چون سران PKK از هیچ سنگی برای انداختن جلوی پای این مذاکرات دریغ نکردن !!!! و علیرغم مخالفت های اونها (حتی مذاکرات تا آستانه لغو کامل و توقف هم رفت ) بالاخره توافق حاصل شد و حالا یگان های جیش سوری و شاید پلیس نظامی روسیه راهی منبج و کوبانی شدن و هزاران نفر از اکراد راهی عین العرب و تل ابیض شدن . خبر خوش تر هم اینکه ظاهرا یگان هایی از قوات النمر در ستون کشی ارتش به شمال شرکت کردن و حالا ترکیه اگر راست میگه با یکی از قوی ترین و ورزیده ترین یگان های خاورمیانه بجنگه !!! دقایقی پیش هم جنگنده های روسی از مبدا پایگاه حمیمیم گشت زنی های خودشون رو بر فراز منبج آغاز کردن . برخی از منابع سوری هم خبر از اعزام نیروهایی از ارتش سوریه به سمت چاه های نفت الرقه دادن ! همین الان در زمان نگارش این متن خبر رسیده ظاهرا آمریکایی ها مانع از ورود کاروان ارتش سوریه به شهر منبج شدن !
  14. درود ، ذکر چند نکته مهمه . اول اینکه با عقب نشینی آمریکا فقدان فرماندهی جامع و باهوش و نیروی رزمی ورزیده ( چیزی مثل حزب الله یا اون یگان معروف داعش که اسمش یادم نیست و هر وقت نبردهای داعش قفل میشد وارد میشدن و ورق رو برمیگردونن که بخش اعظمشون الان در جنوب ترکیه ، اسرائیل و شرق اردن هستن و آماده ورود دوباره !!!) شدیدا دیده و حس میشه . در فیلم های منتشره اکراد زیرساخت های نظامی زیادی درست کردن که خیلیهاشون سقوط کرده . واضحه اگر یک فرماندهی مقتدر و باهوش و یک نیروی رزمی ورزیده در میدان بود عین العرب و تل ابیض برای ارتش ترکیه تبدیل به الباب دوم و سوم میشد نه در سه یا چهار روز عملا هر دو شهر و ده ها روستای اطرافش هم سقوط کنن . این برای اون دسته از افراد خوبه که میگن جنگ و پیروزی نظامی فقط با سلاح پیشرفته و به روز و پول زیاد به دست میاد و سلاحو بدون نفر بذار در میدان نبرد خودش میبره . نکته بعد به هماهنگی عجیب داعش و ترک ها برمیگرده . در حالی که ترکها در الرقه و الحسکه کار رو پیش میبرن ، داعش در شرق فرات اقدام به حملات ایذایی و انتحاری و بمب گذاری و تیراندازی به قسد میکنه که واقعا جالب توجه هست ! اما مهمترین نکته به طرح آمریکا برای منطقه خاورمیانه برمیگرده ! جبهه غرب مدتهاست نقشه ای ویژه برای کنترل دوباره خاورمیانه ریخته که ده ها مقدمه فرعی و یک مقدمه اصلی و سه مرحله اصلی داره . یکی از مسائل مهم حمله ترکیه به سوریس . این طرح که من اسمش رو طرح چهار دو دو گذاشتم یعنی چهار کشور پیش رونده ، دو کشور ناامن و دو کشور قربانی طرح رو پیش میبرن . دو کشور قربانی ترکیه و عربستان هستن . به زودی ترکیه قربانی خواهد شد و البته عربستانی که ده ها برابر بدتر قربانی خواهد شد و البته الان هم روند قربانی شدنش رو شاهد هستیم . اما کمی هم به این داخلی های خودمون بپردازیم که وقتی متحدین در محاور مختلف با ارتش آزاد و جبهه النصره مقابله میکردن میومدن و میگفتن خب جمهوری اسلامی و روسیه و اسد جنایتکار با مردم سوریه و مخالفین معتدل میانه رو مسلح مخالف حکومت دیکتاتوری بشار اسد !!!!!!!میجنگن و نه با داعش ، و ائتلاف بینی المللی به رهبری ایالات متحده آمریکا و کوردها داعش رو نابود کردن . حالا وقتی همون ارتش آزاد به اکراد یورش برده میگن داعش با حمایت ترکیه به شمال سوریه و کردها حمله کرد ...... . این مسئله فراتر از تناقض هست که دوستان لطفا یه اسم براش پیدا کنن.........!!
  15. یادش بخیر سال گذشته تابستون بود اعتراضات شدیدی در عراق بود که همین شعارها مطرح بود و فک میکنم اخباری در صفحات قبل باشه ، ناگهان دو راکت یکی به سفارت آمریکا در بغداد و یکی به کنسولگری امریکا در بصره اصابت کرد و به طرز عجیبی تمام مشکلات معیشتی و فساد در عرای حل شد و اعتراضات خاموش شد...... پ.ن : ضمن احترام کامل به مطالبات به حق ملت عراق که اونها هم وضع اقتصادی و مدیریتی و فساد در کشورشون کمتر از ما نباشه بیشتر هم نیست اما بحث هایی مطرح هست که جناب alala بهش اشاره کردن .
  16. بزودی یکی از استانهای عربستان که سابقا از استان های یمن بود توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن بازپس گرفته می شود .... . این یک احتمال به دلیل عملیات نصر من الله نیست بلکه طرحی است که مقدماتش در حال اجراست و البته ای کاش این خبر رو دو ماه پیش میدادم .... . ضمنا به ساعت صفر حمله پهپادی و موشکی در قالب عملیات بازدارندگی دوم به عربستان و البته امارات نزدیک می شویم .... .
  17. به زودی جمهوری اسلامی ایران ضربه هایی گیج کننده به مغز امارات ، عربستان و البته اسرائیل و... خواهد زد..... . بقیق ها در پیش است ..... .
  18. جالبه که برایان هوک هم در افاضات منورانه جدیدشون گفتن حمله توسط پهپادها و موشک های ایرانی انجام شده !!!! جدا فکر میکنم نرم افزار فوتوشاپ باید هر چه سریع تر تحریم بشه وگرنه شاید فتوشاپ های یمنی به زودی امارات رو هم زدن و امارات کاملا یمن رو ترک کرد ....... .
  19. درود ؛ خلاصه بگم : تهران بغداد و دمشق میخوان هر چه سریع تر گذرگاه تجاری البوکمال - القائم راه بیفته ولی طرف آمریکایی و صهیونیستی با یک تقسیم کار فعلا با پهپادها چه از پایگاه های آمریکایی از خاک عراق چه از خاک سوریه و چه حتی خود اسرائیل پرواز میکنن و میان و نیروهای مقاومت رو هدف قرار میدن . حالا اینکه گفته میشه پایگاه موشکی زده میشه کذب محضه ولی از لحاظ زیرساختی ضربه های جدی وارد شده و بارها بازگشایی این به تاخیر افتاده . متاسفانه هیچ پدافندی در منطقه حضور نداره و این یک اشتباه بسیار بزرگه که در این منطقه مهم ساخت و سازهایی مهم انجام بشه بدون چتر پدافندی . هر چند شنیده شده کارهایی قرار هست انجام بگیره از حیث پدافندی .
  20. واقعا دارم فکر میکنه چطور ممکنه اینهمه‌ پهپاد و موشک با سرعت خودشونو به تاسیسات نفتی بکوبونن و بعد از چندین ساعت آتش سوزی اینطور تقریبا سالم بیان بیرون طوری که بردشون هم رنگ سبزش حفظ شده ؟
  21. . هر چند الان سرتیپ یحیی سریع اعلام کردن ظاهرا تصاویر آمریکا ساختگیه . و واقعا هم اینطور به نظر میاد . اون همه انفجار شدید در فیلم ها دیدیم ولی فقط در مخازن شاهد یک سوراخ بودیم البته خود یمنی ها تصویر جدیدی ارائه ندادن . گذشته از این حرفا کافیه آدم فیلم کنفرانس خبری امروز یحیی سریع و ترکی المالکی رو ببینه . اولی با صدایی رسا و محکم و اعتماد به نفس کامل با ذکر جزئیات صحبت میکرد و دومی جز تهمت و اتهام زنی و حرفای ضد و نقیض و استرس و نگرانی و حرفای بی پایه و اساس که خودشم نمیدونست چی میگه مثلا گفت حملات از شمال خلیج فارس بوده ولی بعدا میگیم دقیقا از کجا بوده چیزی برای ارائه نداشت . واقعا جالبه ؛ ارتش و فردی که ادعا داشتن در سه ماه کار انصارالله تمومه حالا ...... .
  22. درود دوباره ؛ دوستان بنده زیاد از کار موشک ها س در نمیارم ولی آیا موشک کروز این توانایی رو داره که در مسیر حرکت جهتش رو تغییر بده ؟ مثلا یه تغییر جهت ۹۰ درجه ؟ چون آمریکوفیل ها و جدیدا عربستانوفیل ها میگن موشک ها که از خوزستان شلیک شده بعد از اینکه به جنوب عراق رسیدن چرخیدن به سمت ابقیق حرکت کردن !!!!! هر چند تا اونجا که بنده اطلاع دارم در خوزستان پایگاه موشکی در جنوبش نداریم . اگر هم باشه بالاخره مردم آبادان و خرمشهر و ماهشهر و حتی بصره به وضوح بایستی صدای شلیک و خود موشک ها رو میدیدن !
  23. درود ؛ البته یک منبع تا حدود زیادی معتبر میگفت علاوه بر پهپادهای یمنی ظاهرا همزمان برخی ها در داخل پالایشگاه هم دست به کارهایی زدن !! شاید اینکه سرتیپ یحیی سریع اعلام کرده ده پهپاد ولی ما انفجار بیشتر در تصاویر مشاهده میکنم خودش تایید این مطلب باشه البته که نباید از این هم صرف نظر کنیم که اونجا به اعتراف همه بزرگترین تاسیسات نفتی جهان بوده و کوچکترین انفجار باعث انفجارهای متوالی در مناطق دیگه میشه . یادم میاد جناب MR9 در یه پستی که درباره حملات اسراییل به مقاومت بود گفتن عراقیها بعد از شلیک موشک به بغداد تا چند روز از ارائه یک تحلیل درست عاجز بودن و حالا این دقیقا برای عربستان هم صدق میکنه . البته ضربه ای که قراره به امارات وارد بشه احتمالا تا چند سال حکام امارات متوجه چیزی نشن . البته دیدم دوستان میگفتن چطور پهپاد بره و برگرده البته که خب برگشتی در کار نیست . این پهپادها انتحاری هستن و خودشو میکوبن به هدف . از صدای فیلم هم واضحه که هر لحظه صدای پهپاد نزدیک تر میشه و انفجار . به هر حال اونچه که واضحه این عملیات یکی از پیچیده ترین عملیات ها بود و قطعا در آینده ای که این مسئله محرمانه نباشه میتونه کلاس درس بسیار خوبی باشه !
  24. درود ؛ من به هیچ عنوان تحلیل نکردم بلکه خبر دادم . هر چند کمی باورش سخته ولی چنین مسائلی وجود داره . اگر بخوام در فاز تحلیل هم بحث کنم باید بگم من نگفتم تصمیمات سیاست خارجی رو یک نفر طرح میکنه اما اینکه میفرمایید باخت سیاسی رو متوجه نمیشم . ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم . آقای ترامپ با این روندی که در پیش گرفته احتمالا تا چند روز دیگه شاید نانوای محله یک پاسدار رو هم تحریم کنه بحث سر اینه که اروپایی ها هر کاری میخوان بکنن پیرو تصمیمات آمریکا هستن و تا وقتی آمریکا اجازه نده اونها آب هم نمیخورن حالا ما باید هر روز یک تیم دیپلماسی بفرستیم اروپا واسه مذاکره ؟ اتفاقا بر عکس نظر شما اقدامات تهاجمی به نفع ماست و این رو گذشته ثابت کرده . سال گذشته آمریکا وقتی معافیت نفتی صادر کرد چند مدت قبلش چه اتفاقاتی در عراق و جولان و اسرائیل و امارات و باب المندب و یمن رخ داد ؟؟ نفتکش ما چگونه آزاد شد و به سوریه رفت ؟؟ تغییر موضع های عجیب ترامپ در اردیبهشت ماه و خرداد چگونه و بعد از چه اتفاقاتی در سطح منطقه رخ داد ؟ در امارات چه اتفاقی افتاد که به یکباره حاکمان امارات محدودیت هاو فشارهایی که به اقتصاد ایران از دوبی و ابوظبی با کارهای اخلالگرانشون داشتن برداشتن و این باعث شد ارز بیشتری وارد کشور بشه ؟ اینکه بگیم افکار و رسانه ها متاسفانه ما سالهاست جنگ رسانه ای رو واگذار کردیم و رسانه دربست در اختیار طرف مقابله . حالا ما سکوت کنیم و چیزی نگیم مطمئن باشید این بار طرف مقابل در بوق و کرنا میکنه که بله اینها شکست خوردند و دیگه توانی ندارند و این بار هم شاهد ضرر روحی خواهیم بود اگر هم پاسخ بدیم میگن اینها یک مشت خونخوار و جنایتکارن . هر چند بنده خبر موثق دارم که شاید دوباره فشارهایی از جانب یمنی ها به امارات وارد بشه .
  25. اگر شرایط همینطور ادامه پیدا کنه شاهد افزایش ضررها به ایران در مقابل آمریکا خواهیم بود ... . متاسفانه اقدامات تهاجمی ما علی الخصوص در منطقه کاهش پیدا کرده و زمزمه های شروع فاز تهاجمی حمله به منافع مقاومت در سوریه شنیده میشه ... . متاسفانه از حیث پاسخگویی به حملات صهیونیست ها قرار بود که پاسخی در خور این با داده شود ولی برخی دوستان پاستور نشین با مواضع عجیب سنگ اندازی کردن .... . آقای روحانی این روزها فقط به مجمع عمومی سازمان ملل و خورد نشدن پرستیژش توسط ترامپ فکر میکنه و چیز دیگری براش مهم نیست . در همین حال اگر مقاومت هم دست به اقدام ناهماهنگی بزنه قطعا ایشون بعد از بازگشت از سفر در رسانه ها پروپاگاندا ایجاد میکنن که بله ؛ موشک هوا کردند ، کشورهای دیگر را هدف قرار دادند و آبروی رئیس جمهور ایران را بردند ولی قطعا آقای روحانی در سازمان ملل توسط ترامپ اندک پرستیژش خورد خواهد شد . خواهید دید . امیدوارم اقدامات تهاجمی منطقه ای مقاومت پس از جلسه سازمان ملل شدت بگیره .