Ice_Man

Members
  • تعداد محتوا

    334
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

830 نشان لیاقت

4 دنبال کنندگان

درباره Ice_Man

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ?????? ??? ????????
  • Interests
    Power Electrics, Transformer, Trains, Aviation, Politic, Military

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. احمد صفری، نمایندۀ کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفت: «اعضای شورای تأمین استان هشدار داده بودند که اعضای (گروهک تروریستی) پژاک در منطقه هستند، اما با این حال آقای فلاحت‌پیشه به همراه فرماندار و چند نفر از مسئولان دامپزشکی برای بازدید به منطقه ریجاب می‌روند.» به گفتۀ این نمایندۀ مجلس، دکتر حجت‌الله نیک‌بزم از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند. صفری همچنین گفت: «فرامرز اصغری، فرماندار دالاهو دو گلوله خورده است و هم‌اکنون به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل حضور دارد که گویا حال ایشان نیز وخیم است. وضعیت سلامت آقای فلاحت‌پیشه مساعد است و دچار جراحت جزئی شده‌اند.»   http://www.presstv.ir/DetailFa/2016/07/10/474504/Iran-assassination-Falahatpisheh-Member-of-the-Parliament
  2. http://www.military.ir/forums/topic/29773-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%87-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%B1/
  3. کلیپ در کیفیت بالاتر و دو ورژن: http://s6.picofile.com/d/6d24d1c3-4dc8-4904-ba8c-1e309e749908/%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%87_%D8%B9%D8%B4%D9%82_1.mp4   http://s6.picofile.com/d/7fd7cba0-aa30-4540-9068-310420265784/%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%87_%D8%B9%D8%B4%D9%82_2.mp4
  4. تا سال قبل که من مطمئن هستم قانون میگه تک فرزند پسر بالغ، مگر اینکه اخیرا تغییر کرده باشه.   از آنجایی که برادر دارن و برادر بالغ هست، حتی اگه خارج نشین هم بود یک برادر و یا متاهل هم بود باز نمی توانست از قانون کفالت استفاده کنه.   تنها در صورتی میشه کفالت گرفت که پدر مسن تر از 75 سال و یا در سن پایین نیامند مراقبت باشه و تنها فرزند مذکر بالغ باشن و یا برادرشون پایین تر از سن 15 باشه.       البته من در جریان آخرین اخبار نیستم ولی پیگیر باشید حداقل در صورتی که گفتن اضافه ها بخشش میشه اعزام بشین.
  5.   همونطور که در تاپیک قیلی گفتم، با توجه به اینکه برادر دارید نمی تونید معافیت کفالت بگیرین (هیچکدومتون)   همچنین نمی تونین طبق قوانین فعلی خرید خدمت کنید چون برای غایبانی هست که حداقل 8 سال مشمول غایب بشن.   در کل همانطوری که گفتم هیچ راهی نیست و باید رفت خدمت و تنها کاری که هست تعویق خدمت یک برادر تا آخر خدمت برادر دیگر و شاید (باید پرسید) خدمت در استان محل زندگی.         6 ماه اضافه دارید.
  6. قبلا هم با دلایلش نوشته بودم، سایت گلوبال فایر پاور سایت آشغال و بیخودی هست... زیاد به این اعداد و ارقام را اهمیت ندید.
  7.   خواهش میکنم، البته منظور من از منبع این بود که خبر به طور کامل درست نیست، چون لیر در مقابل دلار چند ماه قبل وضعش خرابتر بود، همچنین وضع بورس استانبول.
  8.   عزیز منبع خبرتونرا نمی دونم ولی من اعداد را کمی قبل نگاه کردم نسبت به چند روز گذشته هم نسبت لیر به دلار افزایش پیدا کرده به طوری که هر دلار 2.95 لیر هست امروز/   بورس استانبول هم 2 درصد رشد داشت.
  9.     Back up: تصاویر قبلی: http://www.military.ir/forums/topic/29385-%D9%BE%D9%87%D9%BE%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF-129/page-11#entry469882
  10. دوست عزیز تعداد تریلی های ترانزیتی ایران از روی ترکیه بیشتر از تعداد اونها از روی ایران هست، در ضمن در مورد گاز هم همین الان به علت قیمت بالا در دادگاه بین المللی هستیم، نمیشه در جایی که قرارداد هست عشق کسی بکشه و قطع کنه، نکته بعدی با توجه به واردات گاز ایران از ترکمنستان در صورت قطع صادرات و صرفا وارد کننده گاز میشیم در حالی که الان یه تعادلی ایجاد شده.
  11. در متن کلمه جدایی طلب نیومده، همچنین اگه دوستمون از منابع ترکیه اخبار را نقل میکنند مطمئنا در تمامی اخبار گروه تروریستی پ.ک.ک نوشته میشه.
  12.   این مورد همیشه بوده و طبق قوانین انجام میشه، چه در حضور قبلی هواپیماهای روسیه در ایرشو دبی، چه در گذر هواپیماهای چینی (و حتی سوخت گیری در تبریز) برای شرکت در رزمایش عقاب آناتولی در ترکیه.
  13. گرچه به موضوع کمی بی ربط هست ولی من قبلا در پلتفرم های دیگه ای هم گفته بودم، حداقل در مورد ایران دادن آمار در مورد قومیت ها امکان پذیر نیست، علی الخصوص در مورد چند قوم پر جمعیت کشور، با توجه به اینکه بعد از انقلاب شاهد حرکت جمعیتی به دلایل مختلف من جمله جنگ، تحصیل، کار و... بودیم، شاهد پخش شدن این قومیت ها و در نتیجه عدم تجمع در نقاط خاص و در میان مدت به طبع این حرکت شاهد ازدواج های پرشمار بین قومیت های مختلف بودیم و هستیم که این مهم باعث یکدست تر شدن این اقوام شده. به همین دلیل حتی در صورت آمار گیری تک به تک افراد در شهرها و استان های مختلف به سبب ازدواج ها در میان مدت، شما نمی تونید فرزندان این افراد را در یک دسته بندی خاص جای بدین، برای مثال امروز شاهد ازدواج های پرشمار بین فارسها و ترکها و کردها و... هستیم، در صورتی که تغییر محل زندگی والدین را هم چشم پوشی کنیم فرزندان این افراد را نمی شه در یه دسته بندی خاص مثل فارس و ترک قرار بدیم.   در نتیجه تمامی این آمار ها حدس و پیش بینی هست که پایه و اساس قابل اتکایی هم ندارن.     ------------------------------------------------- در مورد ترکیه قضیه کمی فرق میکنه، گرچه دراونجا شاهد ازدواج بین ترک ها و کردها هستیم ولی این میزان اصلا با ایران قابل مقایسه نیست، موردی که در ترکیه از نظر دولت نگران کننده هست، میزان زاد و ولد پایین ترکها و زاد و ولد بسیار بالای کردها حتی در شهرهای ترک نشین بزرگ مثل استانبول و آنکارا هست.
  14. دوست عزیز حتی اگر 90% هم ترک باشن باز از نظر اخلاقی و دمکراتیک درست نیست گفته بشه ملت ترک، 10% ترکیه یعنی 8 میلیون نفر.   البته من بحث اخلاقی و دموکراتیکش را گفتم والا اونی که در قانون هست ملت ترک هست و ترکیه ای ها هم روی ای موضوع حساسند، به جای ترکیه ای و ملت ترکیه ترجیح میدن ترک و ملت ترک گفته بشه.   البته متن خبر واضح بود من بیشتر توضیح ندادم، سالها قبل به زبان کردی خونده بود.   متن سوگند این دفعه به زبان ترکی خونده شده بود ولی به جالی ملت ترک؛ ملت ترکیه گفته و مورد قبول واقع نشده.
  15. البته ما ترکمن های شیعه را هم مسلح کردیم، یادم میاد در ویدیوی بی بی سی داشتند از امام خامنه ای تشکر میکردند و میگفتند اگر ایران نبود ما کشته شده بودیم ولی معلوم نیست چرا در این حوادث نبودند، البته بین شیعیان و سنی های ترکمن هم شنیده میشه اختلافت وجود داره!   دوستان مطلع، آخرین وضعیت طوزخورماتو چی هست؟