GAGNUS

Members
  • تعداد محتوا

    574
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط GAGNUS


  1.  توطئه‌ها بسيار بزرگ اند و متاسفانه شما بسيار كوچک فكر می‌کنید!
    آخرين فرصت‌هاى نجات وطن را به هدر ندهيد؛
    اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و حكومت سپين‌بولدک را دوباره به بسيار زودى آزاد نسازد، همه روزه به‌طور اوسط يک‌هزار مليشهٔ پاكستانى و ديگر ترورستان خارجى در لباس طالبان به‌گونهٔ آزادانه داخل افغانستان و سهميه وار به ولایت‌های مختلف وارد/آماده جنگ و تجاوز مستقیم بالای خاک افغانستان می‌شوند.
    همين اكنون تمام مراكز جلب و جذب و تنظيم اين تروريستان تحت نظارت و مديريت مستقيم لشكر طيبه/جيش محمد/حزب المجاهدين به سركردگى حافظ سعيد ، صلاح الدين، عبدالرحمن مكى و ديگر سازمانها تروريستى به همكارى عبدالله گل پسر جنرال حميد گل، اعجاز الحق پسر جنرال ضيالحق، كرنيل نعمان پسر كرنيل امام، و افسرMI-206 پاكستان به اسم ميجر عابد مشهور به (عابد بهايى) در چندين شهر پاكستان دوباره فعال گرديده اند و جهت تمويل اين گروپ هاى تروريستى موسسه خيريه "فلاح انسانيت" را دو باره فعال ساخته اند و از تمامى كشور هاييكه در عقب ترويج و افراطيت در اين منطقه جهت تعقيب اهداف خود هستند، پول جمع آورى ميكنند.
    در پهلوى رستورانت رفتن و احساسات تويترى كه بدون‌شک حق شهروندى‌تان است، لطفاً جلو مصيبت‌هاييكه از هر بندر و ديوار وارد افغانستان می‌شود را با تدبیر بگيريد!
    توطئه‌ها بسيار بزرگ اند و متاسفانه شما بسيار كوچک فكر می‌کنید! اگر مديريت‌تان از اوضاع به همين‌گونه دوام يابد، مردم افغانستان بالاى شما هم شک شريک بودن در توطئه را خواهند كرد كه در آن‌صورت دست بسيار تواناى مردم گردن (بسيار، بسيار و بسيار نحيف جمهوريت) را خواهند فشرد.
    بيدار شويد و آخرين فرصت‌هاى نجات وطن را به هدر ندهيد؛ ديگر به اميد خارجى ها/بيگانه ها ننشينيد!
    نوت: تصوير ها فقط بخاطر شناسايى چهره ها ضميمه گرديده است. جهت حفاظت از هويت منابع تصاوير آخرين فعاليت هاى اشخاص ذكر شده ضميمه نگرديده است!
    • Like 1
    • Upvote 6
    • Downvote 1

  2.  
    چه شد مسکو به فکر حقوق بشر در یمن افتاد؟
    تعجب عربستان از اقدام روسیه
    1946139_Page__2.jpg
    عبدالله المعلمی، سفیر عربستان در سازمان ملل گفت که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از توجه "ناگهانی" مسکو نسبت به اوضاع و تحولات یمن شگفت‌زده شدند.
     
     
     

    دیپلماسی ایرانی: عربستان سعودی تعجب خود را از اقدام "ناگهانی" روسیه در رابطه با تحولات یمن ابراز داشت اما در عین حال تاکید کرد از اهتمام روسیه به اوضاع انسانی یمن حمایت می کند.

    به گزارش شبکه خبری الجزیره، عبدالله المعلمی، سفیر عربستان در سازمان ملل گفت که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از توجه "ناگهانی" مسکو نسبت به اوضاع و تحولات یمن شگفت زده شدند اما در عین حال تاکید کرد که توجه به وضعیت انسانی در یمن را تایید می کند.

    المعلمی همچنین از روسیه خواست به پیشنهاد شورای همکاری خلیج فارس که به شورای امنیت سازمان ملل در چارچوب طرح کلی برای توجه به اوضاع انسانی در یمن و دیگر جوانب آن ارائه داده است نیز پاسخ دهد.  

    در متن پیشنهادی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس آمده است که هر گونه دادن اسلحه به گروه الحوثی ها ممنوع اعلام شود. اما مدت کوتاهی بعد از آن روسیه روز شنبه لایحه ای را به شورای امنیت برد که در آن از طرف های درگیر خواسته شده که در چارچوب حمایت از حقوق بشر، عملیات بمباران هوایی که گروه های هم پیمان عرب ضد مسلحان الحوثی انجام می دهند، فورا متوقف شود تا به این ترتیب بتوان اتباع خارجی را از یمن خارج کرد و کمک های انسانی به افراد نیازمند در این کشور رساند. پیشنهاد روسیه روز شنبه در شورای امنیت مورد بررسی اعضا قرار گرفت و در آن اعضا بر لزوم تطبیق تصمیم های بین المللی در خصوص یمن به ویژه قطعنامه 2201 تاکید کردند. در این جلسه دینا قعوار، سفیر اردن در سازمان ملل دلیل نابه سامانی اوضاع در یمن را مخالفت حوثی ها با اجرای قطعنامه 2201 دانست.

    قعوار که در حال حاضر ریاست فعلی شورای امنیت را بر عهده دارد، درباره این جلسه گفت: «اعضا بار دیگر نگرانی خود را نسبت به اوضاع خطرناک انسانی در یمن بیان داشتند و خواستار اتخاذ تصمیمی برای پایان دادن به کشتار در این کشور و اجرای قطعنامه ها و بازگشت گروه های درگیر به میز مذاکره شدند.»

    وی در ادامه درباره طرح روسیه گفت: «شورای امنیت نیاز به زمان بیشتری برای بررسی طرح روسیه دارد.»

    در همین رابطه سازمان صلیب سرخ جهانی روز شنبه خواستار برقراری آتش بس حداقل به مدت 24 ساعت برای گشایش راه های زمینی و دریایی و هوایی برای انتقال کمک های پزشکی به یمن شد.

    این در حالی است که ریاض یاسین، وزیر امور خارجه یمن، مسکو را متهم کرد که با ارائه طرح آتش بس فوری در شورای امنیت قصد قاچاق سلاح به گروه حوثی ها و نیروهای علی عبدالله صالح از طریق فرودگاه صنعا دارد. وی در گفت وگو با الجزیره گفت: «تلاش های روسیه برای برقراری آرامش در یمن با هدف بازسازی تسلیحاتی الحوثی ها و بازیابی قدرت نظامی آنها است و ما خواستار بازرسی هواپیماهایی که در صنعا با هدف بردن اتباع خارجی می نشینند، هستیم.»

    وزیر امور خارجه یمن همچنین ادعا کرد، اطلاعاتی به دست ما رسیده است که نشان می دهد هواپیماهای روسی که در فرودگاه صنعا فرود آمدند، با خود ابزارها و تکنولوژی هایی را آوردند که در اصلاح و ترمیم بعضی موشک ها و سلاح های تحت کنترل حوثی ها کاربرد دارند. این نشان می دهد که الحوثی ها هنوز بعضی از توانایی های خود را دارند که همچنان بر اعمال شرایط خود اصرار می کنند.  

    وی مدعی شد، هواپیماهای روسی که در فرودگاه صنعا فرود آمدند در راستای حمایت های ایران از حوثی ها و نیروهای رئیس جمهوری مخلوع، علی عبدالله صالح است و هدف آنها از برقراری آتش بس فعلی نیز بازسازی حوثی ها و نیروهای هم پیمان آنها است.

    وزیر امور خارجه یمن همچنین گفت که دولت متبوعش از روسیه خواسته است به حوثی ها فشار بیاورد تا آتش بش را در شهر عدن در جنوب یمن برقرار کنند و نیروهای خود را از همه شهرهای یمن خارج کنند.

     

    تحریریه دیپلماسی ایرانی     http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1946139/%D8%AA%D8%B9%D8%AC%D8%A8+%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D8%A7%D8%B2+%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85+%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87.html

    • Upvote 1

  3. اکثر ایرانیان علاقه مند به هوانوردی به جنگنده اف 14 علاقه ویژه ای دارن اما اگر بدون حب و بغض بخواییم بررسی کنیم سازه و بدنه اف 14 باید بازطراحی بشه! بالهای جمع شونده پیچیدگی رو افزایش میدن و باید حذف بشن! ما به جنگنده ای نیاز داریم که زمان لازم برای تعمیر و نگه داری و اورهالش نسبتا کم باشه! سطح مقطع راداری اف 14زیاده و باید به شدت کاهش پیدا کنه! موتورها از داخل ایراینتیک ها دیده میشن که این خودش سطح مقطع راداری رو بالا میبره! اینها در حرف خیلی راحته ولی در عمل به این راحتی ها میسرنمیشه! تصور کنید فرایند مهندسی معکوس بر روی اف 14 صورت بگیره و بعدش مجبور بشید برای اعمال تغییرات مورد نیاز دوباره در طراحی ها بازنگری کنید! و یا برای عدم شکایت مالک طرح یک سری تغییرات رو در طرح اعمال کنید!یعنی عملا شما هواپیمای جدیدی رو طراحی کردید! کشوری که توان انجام اینکار رو داشته باشه بهتره روی طراحی بومی کار کنه تا علاوه بر پیاده کردن نیازهای خودش بر روی طرح , مالکیت طرح رو هم داشته باشه! متاسفانه صاعقه با تمام زحماتی که براش کشیده شده نتونسته به این هدف برسه!

    اگر دو دهه قبل اف 14 مهندسی معکوس میشد ارزش داشت ولی امروز تهدیدات تغییر کرده! شما با جنگنده هایی مثل اف 18 و رافال و اف 16 و تایفونی مواجه هستید که سطح مقطع راداریشون نیم الی یک متر مربعه! سطح مقطع جنگنده های پنهانکار که در حد رقم اعشاره! اما در مقابل سطح مقطع راداری جنگنده های هم دوره اف 14 بالای ده تا سی متر مربعه (متاسفانه rcs اف 14 رو نتونستم پیدا کنم) و کاهش این رقم ها چندان ساده نخواهد بود!

     

    خود مسئولین به این مسئله اشاره کردن که بعد از مهندسی معکوس اف 5 قصد داشتن اینکار رو بر روی یکی دیگر از جنگنده ها انجام بدن ولی رهبری توصیه کردن که روی طرح بومی کار کنید و الان هم جنگنده نیمه سنگین در حال طراحیه (و شاید ساخت پیش نمونه) اما متاسفانه تفکر حرکت چراغ خاموشی اجازه انتشار اطلاعات رو نمیده! البته شاید هم دلیلی برای اینکار داشته باشن! 

    یک سوال در ادبیات روسی دو نو جنگنده داریم سبک و سنگین مثلا میگ ۲۹ و اف شانزده سبک طریف  میشود و جنگنده سوخو ۲۷ و اف ۱۵ سنگین طریف میشود حالا نیمه سنگین معادل کدام از اینها است


  4. ارزانی 

    سادگی 

    امکان تولید در تیراژ بالا 

    جزئی از بطن نیروی هوایی بودن 

     

    چون در آن زمان اف 14 پیچیده بود

    و اهمیت اف 14 به رادارش و موشکش است

    که رادار آنهم معکوس شده است 

     

    البته اف 14 علارغم تمام مزایایش با موتورهای فعلی اش قدرت مانور کمتری در جنگ نزدیک دارد و گران است

    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/391626/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C-f14-%D8%AA%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%85%D8%A8-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D9%86-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF

    هدف ایران هم استفاده از این رادار و تکنولوژی در هواپیماهای سبک و متوسط است که هزینه کمتری دارد

    ? سازه یا بدنه تامکتها را بومی کردن همچنین در مورد موتور تامکتها کارهای شده

    • Upvote 2

  5. عربستان بجای اینکه سربازهای خودشو بکشتن بده میخواد مزدور اجیر کنه حالا هر ملتی که دولتش فقیر یا بی تدبیر باشه جوانان ارتشی خود را به قتلگاه یمن میفرستن حالا مصر یا اردن یا پاکستان فرقی نمیکنه

    تا اندازه که من اطلاعات دارم ارتش پاکستان از مزدورهای پاکستانی اوغانی و غیره تشکیل شدن


  6. انتظاری هم نبود.

    روسها داشتن سبک سنگین میکردن که صحنه رو بتونن بفهمن و مبتنی بر منافعشون موضع گیری کنن.

    الان موقعیت جوری هست که روسیه میبینه میتونه به راحتی از هادی حمایت کنه چون قرار نیست هزینه ای بپردازه.

    ولی حمایت از حوثی ها براش بسیار هزینه بردار جلوه کرده نسبت به نیروهای هادی و ائتلاف مزدور پشت سرش.

    -------------

    به نظرم ضعف تحلیل روسهاست و یا اینکه تحلیل درست رو دارند منتهی میدونند که تنها گذاشتن ایران و انصارالله هیچ هزینه ای براشون نداره پس راحت...

    بوگدانوف تاکید کرد که موضع روسیه پایان جنگ و برقراری صلح در یمن است خواستار پایان مداخله در امور داخلی این کشورشد همچنین اضافه کرد که مسکو  با همه طرفین درگیر در حال مذاکره و گفت گو است  http://lenta.ru/news/2015/03/28/yemen1/


  7. یبار از یکی پرسیدن چی شد رفتی تو تشکیلات توده ای ها ، گفت وقتی کوچیک بودم سر کوچه یدونه نونوا داشتیم که مذهبی بود . پدر و مادر من هم نماز و روزه سرشون نمیشید . حتی من هم مثل بچه های اون دوره زمونه خیلی دوست داشتم برم تو هیئت محل ، ولی این آقای نونوا چون با بابام مشکل داشت همیشه موقع نون خریدن با اخم بهم نگاه میکرد . از بس این موضوع ادامه پیدا کرد که از قیافه ریشو ها زده شدم ... .
    ---
    از قدیم گفتن با دوستان مروت با دشمنان مدارا ، اینا همشون دوستایی هستند که اختلاف نظر دارند ، دشمن نیستند . بالفرض که دشمن هم باشند ، وظیفه ما مدارا هستش نه تقابل . پست های شما رو صد ها نفر مشاهده میکنند نه فقط یک نفر ... .

    جنرال جان این دوستان یا دشمنان با اش و لاش کردن مثله نتیجه گیری مورد پسند خود را  از ان میگیرند سفسطه بازهای حرفه ای استن 

    • Upvote 2
    • Downvote 6

  8. صحبت های "خواجه آصف" وزیر دفاع پاکستان

     

    خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان امروز جمعه همزمان با ادامه تجاوز هوایی عربستان و همپیمانانش به یمن گفت که هیچ تصمیمی در ارتباط با مشارکت احتمالی پاکستان در این عملیات اتخاذ نشده است .

     

    وی افزود : نمی خواهیم در این گسترش "درگیری" وارد شویم و تلاش خواهیم کرد که آن را مهار کنیم .

     

    سفر هیئت پاکستانی نیز که انتظار می رفت امروز بعد از نشست اتحادیه عرب وارد ریاض شود ، یک یا دو روز به تعویق افتاده است .

     

    خواجه آصف گفت : ما در هرگونه درگیری که جهان اسلام را تقسیم می کند ، مشارکت نمی کنیم و نخواهیم کرد . وی در عین حال گفت که "پاکستان از حاکمیت عربستان و سلامت ارضی آن در برابر هرگونه تهدیدی با هر هزینه ای که باشد ، دفاع خواهد کرد .

     

    به نقل از العالم فارسی :   http://fa.alalam.ir/news/1689203

     

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    گروه تروریستی داعش با انتشار تصویری مدعی شد که یک عضو جنبش انصارالله یمن را پس از به اسارت گرفتن ، ذبح کرده است

     

    عکس این جنایت + 18  :  http://www.abna24.com/cache/image/2015/03/27/88d9ac12c43da4221539db5088861ab0.jpg

     

    به نقل از : http://www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2015/03/27/679400/story.html 

    فکر کنم چین به پاکستان گوشزد کرد خیلی رجزخوانی نکوند چین با اینکه متحد ریگیونال پاکستان است   ولی در سیاست گلوبال موضع نزدیک به ایران دارد. اگر نگاهی کنیم به همسایها این کشور هند قدرتمند تا افغانستان جزو دشمنان این کشور استن ایران سیاست دوستانه با این کشور دارد خیلی حرکت نا بخردانه ای بود سوی پاکستان چنین موضع گیری فکر کنم علت عقب نشینی این بود 

    • Upvote 1

  9. از ابتدای حمله تا کنون من شاهد نبودم که از جانب دول بزرگ دنیا (منظور امثال ترکیه و پاکستان و سودان نیست) حمایت رسمی از این ماجراجویی صورت بگیره، فقط مقامات عربستان هستند که چپ و راست نظر مساعد به ناف این کشور و اون کشور میبندن. البته دور از انتظار هم نبود.

    نکته جالب دیگه، خبرگزاریهای غربی هستن که زمان ارجاع به این بحران به حمله عربستان به حوثی های شیعه اشاره میکنن. کلا قسمت شیعه رو فراموش نمیکنن.

    __________

    فعلا که درگیریها در اطراف عدن ادامه داره، فرودگاه هم محل تبادل آتش هست، مهم هست که فرودگاه امن نشه.

    در ضمن القاعده و داعش هم فعال شدن و به مناطق مختلف از جمله مناطق تحت تسلط طرفداران منصور هادی حمله میکنن.

    .

    .امریکا حمایت کرده

    .اتحاد اعراب در مقابل ایران مثله اتحاد شغالها در مقابل شیر است

    • Upvote 1

  10. دوستان شما اصل رو ول کردید دارید بر سر اسم بحث میکنید مهم کارایی هست مهم تکنولوژی هست حالا شما اصلا اسمشو بذار عدد بذار یه چیز نامفهوم بابا یکم سطح تفکر رو بالا ببرید

    اتفاقا جالب بود
    • Upvote 1
    • Downvote 1

  11. انهم در منطقه به شدت محافظت شده کنار کرملن. لیدرهای لیبیرال روسیه از نظر مردم روسیه به شدت منفور استن بدون محافظ اینها را مردم خیلی زودتر لینچ میکردن به احتمال بسیار زیاد شخص که تقاضای دیدار کرده بود تاکید بر تنها بودنش داشت بدون شواهد

    • Upvote 1
    • Downvote 1

  12. ترورش به قضیه اوکراین مربوطه ؟ مثل اینکه فردا هم یه تظاهرات مخالفان پوتین قراره برگزار بشه

    دیشب در حالی که با یک زن اوکراین در کنار رود مسکو دیدار میکرد فردی ناشناس 4 گلوله روش خالی کرد البته قتل نیمتسوف برای پوتین هیچ سودی نداشت چون نیمتسوف یک جسد سیاسی بیش نبود شایید میخواستن تظاهرات فردا را پرشورتر کنند در ظمن پوروشنکو گفته که نیمتسوف را برای این کشتن که اسنادی دال بر دخالت روسیه در اوکراین را میخواست افشا کند.

    ربطش اینه که امریکائی ها دنبال یک جرقه هستند که مخالفین پوتین رو به خیابان ها بکشند و مردم هم که تحت تحریم اقتصادی بودن به این اعتراض ها اقبال نشان بدهند و وقتی روسیه در داخل مشغول شد سیاست مداخله ی روسیه در اکراین تضعیف بشه

    خیلی بعیده که چنین مانور در روسیه اجاره بشه در حال حاضر 70 تا 80 درصد مردم روسیه طرفدار پوتین استن با درصد کوچک لیبیرال و نیونازی کاری کرده نمیتوانند

  13. به تایید حرف ملتک میخواستم ادامه بدم دانتسک یکی از بزرگترین مراکز صنعتی اوکراین و حتا شوروی بوده تعمیر تانک کاری چندان سختی برایشان نیست حالا شما تصور کنید اگر رهبری جدایی طلب البته بهتر است بگویم مخالف حکومت کیف خارکف خودشونو نمیفروختن منظور کرنس و دوبکین است الان جدایی طلبان تانکهای اپولود را مثله چیپسو شکلات تولید میکردن . در کنار این قسمت قابل توجه نیروهای جدایی طلب را ارتشی های سابق اوکراین استن در میان مردم دانتسک و لوگانسک تعدادی کادرهای حرفه ای نظامی وجود داشت به جدای طلبان پیوستن البته من منکر حمایتها مالی تسلیحاتی حضور نظامی های روس نیستم ولی این حضور محدود است به دلیل عدم احتیاج به حضور گسترده.

  14. اینو میگن ؟

    http://rt.com/news/230459-donetsk-explosion-ukraine-shelling/

    اوکراین مگه بمب اتمی داره ؟

    بلی این عکس مال اون انفجار است موشک توچکا او بود به کارخانه شیمیایی افتاده بود مردم فکر کردن بمب هسته ای تاکتیکی بود قدرت انفجار بسیار زیاد بود همه دونتسک تکان خورده بود و همه پنجره ها شکسته به من یکی از دوستان که در دانتسک زندگی میکوند در فیسبوک خبر داد که بمب تاکتیکی هسته ای زدن . اوکراین بمب هسته ای نداره ولی مردم عادی اینو نمیدانند مشخصات موشک زده شده این است این موشک قویتری موشک موجود در ارتش اوکراین است http://en.m.wikipedia.org/wiki/OTR-21_Tochka

  15. امشب به من خبر رسید که به دانتسک بمب تاکتیکی هسته ای زدن البته شک دارم فکر کنم از موشک توچکا او استفاده شده

    به نظر من یه عده ارزش هستند که این ارزش ها دموکراتیک هستند و برای اتحادیه اروپا مهم هستند که یکی از اون ها حق تعیین سرنوشته که بر اساس اونه که انگلیس میاد تو اسکاتلند همه پرسی برگزار می کنه 
    برای اوپا واضحه که چه مردم شرق اوکراین و چه دولت مرکزی پل های پشت سرشونو خراب کردند و یک ملت شدنشون تو بازه زمانی کوتاه غیر ممکن و در حقیقت با خودمختاری شرق میخوان تمامیت ارضی اوکراینو حفظ کنن

    جنگ در اوکراین بیشتر از این که قومی باشد ایدئولوژیک است تقابل غربگرا ها و غرب سیتیز هاکه در ظاهررنگ بوی بویی قومی گرفته
    • Upvote 2

  16. واکنش روسیه به تشدید مناقشه در شرق اوکراین/ مسکو اظهارات مقامات اوکراین درباره حادثه ماریوپل را رد کرد
     
    وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اتهامات کی یف مبنی بر این که مسکو مسوول حادثه گلوله باران مناطق مسکونی شرق اوکراین و کشته شدن مردم منطقه است، پاسخ داد.
    وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه در بیانیه ای، اظهارات آلکساندر تورچینوف دبیر شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین که روسیه را مسئول وقوع حوادث ماریوپل اعلام کرده بود، رد کرد و آن را بی اساس خواند.
    بیانیه وزارت خارجه روسیه در شبکه اجتماعی توییتر منتشر و در آن به کنایه گفته شده است: عقل سلیمی که تاکنون امیدوار بودیم مقام های اوکراینی از آن پیروی کنند، قبل از همه تورچینوف را ترک کرد.
    روز شنبه بر اثر اصابت چند راکت از نوع گراد (نوع پیشرفته کاتیوشا) به مناطق مسکونی بندر ماریوپل در ساحل دریای آزوف در شرق اوکراین 30 نفر کشته و حدود 100 نفر مجروح شدند.
    کنستانتین کاساچیف رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون (مجلس علیای پارلمان روسیه) امروز گفت: از سرگیری زد و خوردها در منطقه دونباس نشان داد که کی یف نیازی به حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه در شرق اوکراین نمی بیند.
    کاساچیف که با شبکه تلویزیونی تی.وی.سی روسیه مصاحبه می کرد،گفت: وقایع دردناک در شرق اوکراین در حالی رخ می دهد که شرایط برای اجرای ابتکارهای صلح در این منطقه فراهم شده است.
    وی از جمله به طرح صلح پیشنهادی رییس جمهوری روسیه اشاره کرد که از مفاد اصلی آن برقراری آتش بس در استان های لوهانسک و دونتسک است.
    رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون خاطرنشان کرد: اما به نظر می رسد کی یف نیازی برای اجرای این طرح ها و برقراری صلح و آرامش در شرق اوکراین نمی بیند.
    در همین حال کاساچیف معتقد است که باید مذاکرات صلح در چارچوب طرح صلح مینسک ادامه بیابد.
    مقام روس در همین حال خاطرنشان کرد که احتمال این که پترو پوروشنکو رییس جمهوری اوکراین پشت میز مذاکره بنشیند وجود دارد اما آرسنی یاتسنیوک نخست وزیر و آلکساندر تورچینوف دبیر شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین هیچ گونه مذاکره ای را نمی پذیرند.
    در همین حال آلکسی پوشکوف رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه اتهامات پوروشنکو علیه روسیه در مورد دخالت در حوادث شرق اوکراین را ادعای بی اساس خواند.
    وی امروز در شبکه توییتر نوشت: اظهارات پوروشنکو علیه روسیه موجب حیرت بسیاری از مقام های کشورهای دیگر شده است.
    وی افزود: پوروشنکو حتی وزارت خارجه آمریکا را در بن بست قرار داده است و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نتوانست اظهارات رییس جمهوری اوکراین مبنی بر حمله روسیه به ایستگاه اتوبوس در دونتسک و حضور 9 هزار سرباز روس در شرق اوکراین را تایید کند.

    موشک باران از فرودگاه ماریوپل انجام شد که در کنترل ارتش اوکراین است

    به نظرتون اگر ماریاپول سقوط کنه هدف بعدی بردیانسک یا تثبیت مواضع

    بعد موشک باران ماریاپول استادن

  17. کی به اونجا حرکت میکنه؟!‌:)

    اصلا یه نقشه داریم ببینیم کی به کیه اونجا؟

    54c2ba9545c33.jpg فعلن اینو پیدا کردم نقشه بهتر بود ولی اپلود نشود حجمش زیاد بود

    گرفتن خ ماریاپول کاری سختی هم نیست اگر واقعا بخوان میتونن بگیرنش

    با این ارتش بی ارضه و بی انگیزه که اوکراین داره هیچ بعید نیست که کیف را هم بگیرن کم یا بیش اوکراین غربی که بیشتر غرب گراهای نژاد پرست استن بیشتر انگیزه جنگ دارن اونهم نه چندان کلن از روسها خیلی میترسن. زاخارچنکو به پاراشنکو پیام داده که هر دفعه که شهری را از دست تان باز پس گرفتیم یک پیام واسط میفرستم تا دیدار نهای منظورش رسید به کیف بود مثلکه یک خبرای است این جوری رجز میخوانه.
    • Upvote 2