saman14

Members
  • تعداد محتوا

    25
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

36

درباره saman14

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. عاقبت نمک خوردن و نمکدان شکستن!!!!!!
  2. saman14

    علت هاي سقوط ساسانيان

    به اذعان بسیاری از مورخان مهم ترین علت نابودی ساسانیان ساختار طبقاتی جامعه و نبود عدالت در جامعه ایرانی بود.در حالی که دین زرتشتی هم این ساختار طبقاتی رو تایید می کرد و مردم ایران که حرفهایی در مورد عدالت و برابری در دین اسلام شنیده بودند چندان مقاومت نکردند و فقط سپاه ساسانی و باقیمانده هاش چند بار با مسلمانان درگیر شد و عموم مردم چندان مقاومت نکردند.
  3.   اتفاقا دوست عزیز نقش مردم در حکومت اسلامی در سیره امیرالمومنین کاملا پذیرفته شده تا جایی که حضرت علی میگن اگه استقبال مردم نبود حکومت رو قبول نمیکردم یا تعبیری به همین مضمون دارن و این یعنی حکومت جمهوری در اسلام کاملا پذیرفته شده است. 
  4. سلام امروز شبکه یک از مقر تیپ 81 یا 82 زرهی کرمانشاه فیلم و مصاحبه نشون میداد بعد کلیپی پخش شد که فک کنم از یک مانور بود و تانک ذوالفقار رو هم با همون روکشش در حال شلیک در مانور یا تمرین نشون میداد چند بار هم نشون داد.من چون میخواستم برم سر کار نتونستم ضبط کنم. 
  5. [quote name='mehran55' timestamp='1407626993' post='400640'] به کی اعتراض کنیم؟ به مردم تهران یا به مردم تبریز؟ یا به مردم مشهد؟ من همیشه سعی کردم که منصفانه به قضایا نگاه کنم. اگه شهر من امروز آباد نیست دلیل اش نه در تهران هست و نه در تبریز و نه در سسندج. دلیل اش در شهر خودم هست و در مردم شهر خودم. دلیل اش این هست که جوانان شهر من تمام تلاش و همت خودشون رو هنوز برای آبادنی شهرم عزم نکردند. دلیل اش این هست که همشهری من (آقای ضرغامی) نگاه ویژه به زادگاه اش ندارد و با این استدلال که دزفول مرکز استان نیست، از تعطیلی رادیو دزفول ناراضی نیست (رادیو دزفولی که قبل انقلاب و زمان جنگ دایر بود و امروزه کسانی بدنبال خاموشی این صدا هستند) دلیل اش این است که همشهری من (سردار غلامعلی رشید) از ایجاد موزه مقاومت در دزفول حمایت نمیکند تا این موزه در تهران ساخته نشود. دلیل اش این است که همشهریان من (تعداد زیادی از وزرای کابینه های مختلف : از آقای فروزش وزیر جهاد سازندگی هاشمی تا آقای الهام وزیر دادگستری احمدی نژاد) طرح های ویژه توسعه ای برای این شهر در کابینه مصوب نکرده اند. دلیل اش این است که همشهری من (آقای یامین پور مجری برنامه دیروز امروز فردا) بیش از آنکه دلواپس زادگاه اش باشد، دلواپس جناح سیاسی همفکر خودش در کشور است و البته مهم ترین دلیل اش این است که [color=#ff0000]خودم [/color](یعنی همشهری تمامی این نام هائی که نام بردم) هنوز هیچ تلاش مفیدی برای شهر زادگاه ام نکرده ام. برادر عزیزم، اگر شهر من توسعه نیافته است مردم تهران و شیراز و اصفهان و سمنان و ایلام و ... مقصر نیستند. من مقصر اصلی هستم بخاطر اینکه کم کاری کرده ام. من مگر از آن صهیونیست بی وطن چه کم دارم که او توانسته است که بیابان های فلسطین را به نقاطی توسعه یافته تبدیل کند و من نتوانسته ام که بهشت برین خود را آباد کنم؟ ای کاش همه ما یاد بگیریم که حق گرفتنی است و نه دادنی و ای کاش که همه ما این آیه مبارک قرآن کریم را آویزه گوش خود قرار دهیم که می فرماید: ان الله لا یغیرو ما بقوم حتی یغیرو مابأنفسهم بدرستیکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آن قوم خود نسبت به تغییر سرنوشت خود اقدام کنند. نه برادر من، من طلبکار هیچ هم وطنم نیستم. بلکه من طلبکار کم کاری های خودم هستم هر چند شهر من آنقدر بزرگوار است که حتی طلبکار کم کاری های من هم نیست [/quote] من هم خراسانی ام البته جنوبی و فارس هم هستم یک وقتی یک بنده خدایی از تبریز اومده بود منطقه مون حسابی از وضعیت منطقه تعجب کرده بود و می گفت من فکر میکردم چون اینجاها همه فارسند حتما همه وضعشون توپه و از این حرفا اصلا فکر نمیکردم همچین منطقه ای توی ایران باشه با این درجه مجرومیت.خدایی تو این کشور همه میگن حکومت فقط به فارسا میرسه ما که چیزی ندیدیم امکانات و رفاه برای مناطق غربی و جاهای دیگه میره و باز هم دو قورت و نیمشون باقیه و این وسط ما مظلوم موندیم.به قول معروف آش نخورده و دهن سوخته.ما که نفهمیدیم اکه همه جا وضع خرابه و همه می نالند پس این بودجه کوفتی مملکت کجا داره میره؟؟؟؟؟؟
  6. سلام زیرنویس شبکه خبر سه روزه از درگیری آذربایجان و ارمنستان خبر میده و جالبه که تلفات آذربایجان خیلی بالاست و در حد ده بیست تاست ولی ارمنستان یا بدون تلفاته یا در حد سه چهارتاست.خاک تو سرشون وقتی جنگیدن بلد نیستند هر چی تجهیزات بخرند چه فایده داره؟؟؟
  7. کجاش چرنده؟مثل اینکه خود نیرو انتظامی گفته آخرین تماس سربازا ساعت یازده شب بوده.
  8. امروز با یک سرباز که تو سراوان خدمت میکنه تو تاکسی همسفر شدم.ازش پرسیدم این سربازا رو چجوری گرفتن؟گفت چادری در کار نبوده اینا رفتن کمین و تو کمین خوابیدن.معمولا موقع کمین چهار نفر میخوابن یکی بیداره که اون شب اون که باید نگهبانی میداده خوابیده.میگفت تو سراوان هرهفته سه چهارنفر شهید میشن که اعلام نمیشه.در مورد اسلحه ها میگفت که همه خرابه و مال سی چهل سال پیشه و موقع شلیک خشابشون گیر میکنه و یک شب که خودشون کمین بودن سه اسلحه داشتن که 1 و3 و4 تیر هرکدوم شلیک میکنه و قفل میکنن و از شانسشون نزدیک پاسگاه یودن و از پاسگاه به دادشون میرسن.جلیقه ضد گلوله هم میگفت هیچ کدوم از پاسگاها ندارن.دوربین هم فقط دست کادری میدن چون گرونه و شصت هفتاد میلیون قیمتشه سربازا جرئت نمیکنن دست ییرن.و اکثریت سربازای اون منطقه هم از خراسانن و همشون هم یچه های کشاورزا و دامدارا هستن و فرماندهشون گفته تا حالا حتی یک بچه که باباش شغل دولتی داشته به اون منطقه نیومده یعنی سربازا همه از مستضعفینن که قرار بود انقلاب از اینا حمایت کنه!!!!!!! حالا ببینید با چه وضعب جوونای مردم دارن مرزبانی میکنن؟؟ گناه اینا برگردن سر کشوره که یا خبرداره و هیچ کار نمیکنه و یا خبر نداره که باز هم گناهکاره. حضرت علی به عثمان در مورد وضعیت یک منطقه که عثمان اظهار بی اطلاعی کرده بود فرمودن تو به عنوان حاکم باید از همه چیز خبر داشته باشی و حق نداری بگی خبر ندارم.
  9. [quote name='hossein9' timestamp='1393397830' post='367639'] ^^ حوش انصافا اگر واقعا شیعه شده شرعا حرومه که شما عکس های بی حجابشو دوباره منتشر می کنید. لطفا یکی لطف کنه عکسای بی حجابشو از روی سایت بر داره. [/quote] الان منظور شما کیه؟
  10. وقتی آقای ظریف بابت ترور قبلی بجای شکایت به سازمان ملل ، توبیروت میگه میخوایم بهترین روابط رو با عربستان داشته باشیم معلومه اونا پررو میشن بیشتر ترور میکنن.عربستان هم این دولت واداده رو شناخته و فهمیده هیچ عرضه ای ندارن که هی دیپلماتهای ما رو میکشه!!!!!
  11. [quote name='AmirPS' timestamp='1387294501' post='354041'] دوستان درسته موقع خوندن اون روایت اولش ترسیدم ولی الان برعکس خیلیم خوشحالم! الان واقعا خوشحالم! [size=1]فقط از این میترسم که به قهقرا برم و زبونم لال خدایی نکرده اشتباهی برم تو دشمانان امام زمان(عج)[/size] بعد دقت کردید در بعضی روایت امده که سید خراسانی با سپاهش با سپاه یمانی بهم میپیوندن وبه یاری امام زمان (عج) میشتافن و سپاه سفیانی رو شکست میدن!(نقل به مضنون)امام خامنه ای هم تو خراسان بدنیا امده! [size=1]دوستان دقت کنن همنجور که imosi جان گفت به زندگی عادی بپردازید و فقط سعی کنید اطلاعات خودتونو زیاد کنید![/size] [/quote] واینطور که میگن سید حسن نصراله هم تو یمن به دنیا اومده.یعنی سید یمانی
  12. یکی از دوستام که درجه دار نیروی انتظامیه میگفت تو یک منطقه عملیاتی که خودش هم اونجا خدمت می کرد تو یک درگیری 11 تا از ناجا کشته شدند میگفت وقتی رفتیم بالا سرشون همه به جز یکی رو تیر خلاص زده بودند که اون یکی هم خون دوستش ریخته بوده رو سرش فکر کردن مرده.میگفت اسلحه های نیرو های انتظامی بعضی 1 و یعضی 2یا3 یا 5،6 تیر شلیک کرده بودن و بعضی اسلحه ها اصلا شلیک نکرده بودو همه اسلحه ها گیر کرده بوده و نتونستن بجنگن.و همه کشته شدن.اینا وقتی یک اسلحه درست حسابی ندارن چطوری بجنگن؟؟؟؟با اسلحه های قرن بوق میشه جنگید؟دوستم میگفت فرمانده شون تهدیدشون کرده که صداشو درنیارن و کسی هم نفهمید
  13. saman14

    دادستان زابل ترور شد

    برادرم مرحوم مهدی احمدی قاضی زابل بود و عید قربان 89 که داشت به منطقه مون می اومد تو یک تصادف مشکوک دچار مرگ مغزی شد.تمام بدنش سالم و تمیز بود و فقط گیجگاهش تو سمت راست ضربه خورده بود دو سرباز هم باهاش سوار بودن که هیچوقت قوه قضاییه اونا رو شناسایی نکرد.حتی بک تحقیق کوچک برای این قضیه نکردند.گفتند یک تصادف معمولی بوده در حالی که خود پزشک تو بیمارستان میگفت این تصادف مشکوکه چون هیچ جای بدنش حتی یک کوفتگی یا کبودی یا زخمی نداشت و سمت راست سرش ضربه خورده بود.ما از صحنه تصادف فیلمیرداری کردیم پیش تعداد زیادی از افسرای با تجربه راهنمایی رانندگی بردیم همشون گفتند مشکوکه چون ماشین از وسط جاده خط ترمز داشت میگفتن انگار کسی به زور ماشینو از جاده بیرون کرده ولی قوه قضاییه هیچ پیگیری نکرد هرچی نامه نوشتیم فایده نداشت دریغ از یک پیگیری.میگفتن زابل سابقه ترور قاضی نداشته.واین یک تصادف معمولی بوده حالا انشا اله با این ترور شاید قضیه مرگ برادرم هم پیگیری بشه.