sabalan1400

Members
  • تعداد محتوا

    12
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره sabalan1400

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم
  1. sabalan1400

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    انشالله امکاناتی فراهم شود تا ملت ایران در کنار سفر به جنوب کشور و سواحل بندرعباس از زیبایی های این جزیره نیز بی بهره نبوده و با رونق دادن به آن چشم دشمنان را کور و اتحاد ملی را روزافزونتر نمایند.
  2. ت کور شود هر آنکه نتواند دید. دستان بلند ایران اسلامی بازوان دشمن در هر نقطه از جهان را قطع خواهد نمود. ارتش و س÷اه دو بازوی انقلاب اند.
  3. در آینده بیشتر و بیشتر از هواناو ها خواهید شنید .
  4. ترکیه هیچگاه وارد جنگ با اسراییل نخواهد شد . زیرا مروج اسلام لیبرالی است و بر اساس منافع اقتصادی با همه مذاکره می نماید . سران ترکیه از دوستان صمیمی غربی ها هستند .
  5. کره شمالی با تکیه بر روحیه سرسخت مردمانش و سلاح های بومی اش برنده خواهد بود . کره جنوبی از بیم کاهش رشد اقتصادی جنگ را با دادن امتیازاتی خاتمه خواهد داد .
  6. جشنواره انگور همه ساله در فصل برداشت محصول در روستای کزج خلخال از استان اردبیل برگزار می شود.
  7. مسلما يكي از برگ هاي برنده ايران در مقابل آمريكا جهل و نبود اطلاعات متقن و قطعي از توان برون مرزي و هوايي و موشكي و جنگ نامتقارن ايران است . وجو جنگنده هايي نظير سوخو 27 و 30 در گزارش دو سالانه رژيم صهيونيستي و حدس و گمان هاي محافل نظامي دو مورد دست يابي ايران به بعضي فنآوري ها و توليد آن و بكارگيري جنگنده هاي متنوع جهت سردرگمي آمريكا در شبيه سازي مدل برخورد با ايران است . انواع تاپ گان هاي غربي و شرقي كه امروزه توسط نيروهاي مسلح ايران استفاده ميگردد به همراه دانش بومي هوافضا سردرگمي بزرگي براي دشمنانمان بوجود اورده است . وجود چنين جنگنده هايي دور از انتظار نيست .
  8. sabalan1400

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    چشمانم را می بندم وصفحات درگیری ایران و آمریکا را ورق می زنم . 1- حمله موشکی و هوایی اسراییل و آمریک در نیمه شبی به تاسیسات هسته ای و بزرگترین افتضاح جنگی آمریکا و اسراییل ... هدف قرار گرفتی 70 درصد جنگنده ها در آسمان و فرودگاه ها ی دشمن ...پدافن ایران سربلندانه دشمن را پس میزند . 2- پاسخی چریکی به مرکز رادار آمریکا در ترکیه ، آسیای میانه ، افغانستان ، عراق ، حوزه خلیج تا ابد فارس و نابودی این مراکز ...نابودی پایگاه های امریکا دئر منطقه با موشک باران ایران ..شهاب 3 با سر جنگی خوشه ای حماسه می آفریند.... 3- غرق شدن ناو های هواپیمابر آمریکا با هجوم انبوه پهپاد ها و فلج شدن نیروی دریایی امریکا در منطقه 3-جنگ روانی آمریک وتلاش برای آشوب در ایران - حضور مقتدرانه بسیج . .. خیابانها در نیمه شب رنگ حسینی به خود می گیرند 4- بازگشت حال و هوای جبهه به ایران ...شوک روانی ..روحیه حسینی و جبهه ای در مردم انسجامی بی نظیر ایجاد می کند 5-اعلام دستگیری تعداد کثیری ملوان نجات یافته آمریکایی از کشتی های غرق شده آمریکا و پیدا شدن هزاران جسد متعفن و سوخته آمریکایی در سواحل خلیج فارس 6- قیام مردمی در جنوب عراق علیه آمریکا 7- قیام عمومی در مصر و الجزایر و فوران خشم فروخورده ملت آزاده مصر 8-باز شدن معبر رفح و غزه به مصر و هجوم جوانان شهادت طلب مصری به غزه و برافراشته شدن علم جهاد در مصر و فلسطین 9-موشک باران حیفا - ذکریا - تل آویو - دیمونا توسط ایران و نابودی زیرساخت های اسراییل 10-سقوط آزاد بورس های اروپایی ... رستوران های آمریکایی و نماد های آمریکایی به دنبال بحران اقتصادی اروپا توسط گروه های ضد جنگ به اتش کشیده می شود ... آشوب در پاریس - به آتش کشیده شدن هزاران خودرو توسط جوانان مهاجر الجزایری ... 11- نفت 300 دلار .... فلج شدن شریان انرژی ... خاموشی های گسترده در اروپا و سقوط شاخص های صنعتی آن . 12- قتل عام آمریکایی ها در افغانستان - عراق - ترکیه - پاکستان و دهها کشور جهان 13-خزیدن آمریکایی ها به درون پناهگاه هایشان در سراسر جهان 14- خاورمیانه بزرگ اسلامی و قلب تپنده ای به نام ایران ... 15-..... و بقیه اش را بعدن میگم
  9. بنده بعلت مطالعاتي كه در زمينه تحليل سيستم دارم اطمينان 100٪ به اين قضيه دارم زيرا هر تحليل گري سيستم را از زواياي مختلف بررسي مي نمايد نظير توالي عملكرد ها - تعامل عملكرد عناصر - كلاس و رده بندي - سلسله مراتب تعامل ها و توالي ها و عناصر سيستم ... فرقي نمي كنه سيستم يه سيستم نظامي باشه يا يه سيستم غيرنظامي . در برخورد با آمريكا مهم ترين مساله حركت هاي بعدي و صفحات برخورد ما در روز هاي بعدي نبرد است . همان كاري كه حزب الله انجام داد و صهيونيسم از درك آن عاجز بود .