fardamg

Members
  • تعداد محتوا

    207
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

3

1 دنبال کننده

درباره fardamg

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. تبریک می گم راستی اونطور که در برخی اخبار اشاره شده قرار هست در 20 آذر هم در مورد آر کیو 170 هم جزئیاتی رسانه ای شود
  2. بدجوری داغونم کرد... مدتی بود به این حد گریه نکرده بودم... وای خدا ، به خدا همه ی ما مقصر هستیم... صدا و سیما و روزنامه ها و ... همه مقصر اند... چرا باید جوانان از تصادف علی دایی و ... باخبر شوند و پیگیر باشند ولی از جان دادن و درد کشیدن این شهیدان زنده و سربازان خمینی بی اطلاع باشند... یا صاحب الزمان (عج) ملت و نظام ما را به خاطر این عزیزان مورد عنایت خود قرار ده و ما را به حال خود مگذار.
  3. fardamg

    " اخبار برتر علمی"

    خبر بسیار مسرت بخشی بود به خصوص خبر اینکه به تولید صنعتی و انبوه رسیده و مصرف شده است.
  4. معمولا در ساخت این نوع از ماکت ها از فناوری هایی استفاده می کنند که ماهواره و رادارها را به اشتباه بایندازه و دچار مشکل بشوند... در ایران هم ماکت های خوبی به خصوص از جنگنده ها وجود داره... نمونه معروفش همان اف 16 هست که همه رو به اشتباه انداخته و خیلی هم معروفه...
  5. خبرگزاری فارس: وزیر دفاع گفت: ساخت سامانه موشکی جایگزین S300 در دست انجام است که تا الان بخش‌هایی از کار انجام شده و نتایج خوبی بدست آمده که اطلاعات آن در سال جاری اعلام می‌شود. به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه رژه 29 فروردین‌ماه ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت تولید S300 ایرانی گفت: ساخت سامانه موشکی جایگزین S300 دردست انجام است که تا الان بخش‌هایی از کار انجام شده و نتایج خوبی بدست آمده که اطلاعات آن در سال جاری اعلام می‌شود. وزیر دفاع همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر وزیر خارجه امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایران بویژه جزیره ابوموسی تاکید کرد:‌ این جزایر سه گانه جزو لاینفک سرزمین ایران است و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد. وحیدی در پایان به رژه امروز ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: این رژه نشان‌دهنده آمادگی نیروهای مسلح و بویژه ارتش است و به‌روز بودن تجهیزات و خودکفایی ما در عرصه دفاعی را نشان می‌دهد. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910129000700
  6. چقدر جالب و شیرین بود...
  7. دوستان اول ترکیه در شرایط جنگ و حمله نظامی نیست و توانایی اش رو نداره... یکی از اصلی ترین منابع درامدی دولت از طریق توریسم است که با جنگ به کلی نابود میشه ... در صورتی که طرف مقابل ما فقط ترکیه باشد ( که متاسفانه نخواهد بود). بدون شک پیروزی با ما خواهد بود... اولا نیروی هوایی ترکیه قوی است ولی نه در حد و اندازه امریکا و اسراییل و علاوه بر این به خاطر شرایط زمینی و کوهستانی بودن منطقه و با توجه به اینکه جنگ در زمین و خاک خواهد بود نیروی برتر ، نیروی زمین و زرهی است که خوشبختانه یکی از قوی ترین نیروهای زمینی ایران در ان منطقه مستقر است علاوه بر ان برخلاف تصور بسیاری ، اتفاقا توانایی پدافندی منطقه شمال غرب بسیار بسیار بالا است هم به لحاظ منطقه ای و عوارضی زمین و هم به خاطر امکان حمله اسرائیل از سوی شمال غرب به کشور نیروی پدافندی تبریز بسیار اماده و قوی است و یکی از اصلی ترین مقرهای پدافند در تبریز قرار دارد... ترکیه نه توانایی مالی جنگ را دارد و نه فعلا توانایی سیاسی آن را... شاید الان در حال کسب قدرت سیاسی و بین المللی است ولی در کل به نظرم بررسی جنگ با عربستان و امارات بهتر از این موضوع است.
  8. احتمال وقوع جنگ با ترکیه به صورت مستقیم بسیار کم هست ولی محال نیست. نیروی هوایی ترکیه و بخش زرهی ارتش توانایی های خوبی داره ولی با توجه به اینکه منتطقه درگیری زمین و خاک خواهد بود.ارتش ایران به طور قطع قوی تر از ترکیه عمل خواهد کرد.توانایی نیروی زمینی ارتش ایران بسیار بالا ومناسب هست و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و کارایی بالای بخش های پیاده ، زرهی و موشکی ، نسبت به هوایی در صورتی که ترکیه به تنهایی وارد جنگ شود پیروزی قطعی با ایران خواهد بود. لشگر 21 حمزه و سپاه عاشورا و همچنین تیپ 36 زرهی میانه و مراغه از تجهیزات بروز و مناسبی برخوردار هستند و بی خوبی می توانن از مرزها دفاع نمایند. احتمال وقوع جنگ با عربستان بسیار بالاتر از جنگ با ترکیه هست ... به نظر بنده شاید در آینده یه صورت نظامی با عربستان درگیر شویم و به صورت سیاسی و نرم با ترکیه.
  9. به شرطی که مسئولین با درایت و مدیریت درست به پیش بروند و بذر اختلاف و بی قانونی را در جامعه و سیاست .کشور نپاشند... به نا به فرموده مقام معظم رهبری ما در شرایط بدر و خیبریم و به قولی در پیچ های تند آخر راه موفقیت و پیروزی ... بهتر است با رفتارهای سنجیده و درست مقامات و دوری از اختلاف و ... موجب سهل و راحت تر شدن این مسیر موفقیت شویم.
  10. نه شرقی نه غربی ، باید به خودمون اعتماد داشته باشیم و روی این دو قدرت فاسد حساب نکنیم.
  11. خود وزیر دفاع در جدیدترین مصاجبه گفته فعلا ایران داره روی جنگنده های 4+ کار میکنه و توانایی اورهال و ساخت نسل 4 رو داره.: "وحیدی ادامه داد: ایران قسمت‌های مختلف هواپیما را ساخته و در حوزه موتور، مینی موتورهای ‌جت‌ را ساخته و ساخت توربو جت و توربو فن را در دستور کار دارد و هواپیماهایی در نسل بالاتر از نسل چهار که نسل +4 است را می‌سازد. " http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901201000642
  12. تو این رزمایش بیشتر از نیورهای گردان امام حسین (ع) استفاده شده و فک نمیکنم زیاد تخصصی باشه... گردان امام حسین ، نیروهای آماده رزمی بسیج هستند که دوره های 45 روزه عمومی را گذارنده و بخشی نیز دارای تخصص هایی مثل پرش با چتر و تک تیرانداز و ... است.
  13. fardamg

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    به هیچ وجه امکان تحریم کامل نفتی و تجاری ایران وجود ندارد مگر اینکه باید منتظر یه جنگ تمام عیار باشیم... اگه این کشورهای های عربی خیانت نمی کردند و وابسطه نبودند با نفت می تونستیم کل اروپا و امریکا رو فلج کنیم... حیف و صد حیف که سران اعراب واقعا احمق اند.
  14. ماکت که خیلی واقعی نبود و اماتوری ساخته شده بود. امیدوارم اخبار جدیدتری از این پهباد پخش بشه.