BLACK_NINJA

Members
  • تعداد محتوا

    60
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط BLACK_NINJA


  1. [quote]من رو تكه تكه نكنيد! من گفتم بايد با دليل و مدرك حرف زد! [b][size=17]همين![/size][/b] هزارى هم طرف شما سابقه ى مرتبط داشته باشه تا دليل ارائه ندى هيچ كى قبول نمى كنه...
    قبل از محكوم كردن دوباره ى من٬ پستم رو دوباره بخونيد:
    [quote]براى من جالب بود كه چطور به اين سرعت رژيم غاصب و آمريكا رو محكوم كردند! اگر بو برده بودند پس چطور كارى نكردند؟ هم از شهادت ايشون ناراحتم :mrgreen: ٬ هم از اين كه به سرعت(و به نظر من با پشتوانه كم) متهم كردن اين رژيم ها(هر چند كه درست بوده باشد)... :mrgreen:

    [/quote][/quote]

    سلامی دوباره

    برادر من فکر نمیکنم کسی قصد تیکه تیکه کردن شما را داشته باشه. :mrgreen: بنده به شما پیشنهاد دادم که اون لینک را بخوانید.بعد متوجه میشید که چرا بلافاصله این حادثه به اسرائیل و امریکا نسبت داده شد.

    نوشته هایی از ان لینک

    [b]وي گفت:به ما اطلاعات روشني از چند روز قبل رسيده بود که سرويس هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي با همکاري سيا به دنبال عمليات تروريستي در تهران هستند.[/b]

    [b]لاريجاني افزود: فرض مي کنيم شما توانستيد حداقل خود را با اين اطلاعيه ي گروه بي هويت سرگرم کنيد، حالا در مقابل سوال ديگري قرار مي گيريد که چرا اين گروه تروريست را در ايالات متحده پذيرايي مي کنيد.[/b]

    خوب فکر کنم مشخص شده باشه که نظام به اندازه کافی مدرک داشته که این اقدام را به اونها نسبت بده.

  2. سلام
    دوستانی که هنوز شک دارند که اسرائیل و امریکا دستی در این کار داشته اند.
    بدانند که گروهی که این جنایت را به عهده گرفته در امریکا پذیرایی میشود.

    سخنان اقای لاریجانی در مجلس (امروز) را بخوانید.
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=894329

  3. سلام
    بعضی از دوستان توجه کنند که دولت مردان ما بیش از ما اعضای سایت میلیتاری اطلاعات دارند.نه بنده و نه شما نمیدونیم که چه تعداد معدن اورانیوم در ایران وجود داره.
    در ضمن تهیه سوخت هسته ارتباطی با تعداد نیروگاه های داخل کشور ندارد.و ما مبتوانیم این سوخت را صادر کنیم.

  4. در پی امضای توافق نامه نظامی مشترک واشنگتن با صنعا، از این پس امریکا در سرکوب و حملات نظامی علیه نیروهای جنبش حوثی به ارتش یمن کمک خواهد کرد.


    به گزارش خبرگزاری دولتی سبای من، احمد علی الاشول رییس ستاد مشترک ارتش یمن اعلام کرد، این توافق نامه روز سه شنبه پس از برگزاری مذاکراتی دوروزه به امضای طرفین رسیده است.


    بر اساس این توافق نامه نظامی، واشنگتن با اعطای کمک های اطلاعاتی و آموزش نظامی به ارتش یمن، به صنعا در " زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق و راهزنی " یاری خواهد داد.


    گفتنی است، چندی پیش باراک اوباما در نامه ای به رییس جمهور یمن کمک های اقتصادی و نظامی واشنگتن به صنعا برای " مبارزه علیه تروریسم " را وعده بود.


    در این نامه که توسط جان برنان دستیار اوباما در امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم به علی عبدالله صالح همتای یمنی وی تسلیم شده، آمده بود: " امنیت یمن، امری اساسی در برقراری امنیت در امریکا است "


    در این نامه، اوباما همکاری آتی دو کشور در جنگ علیه تروریسم را پیشاپیش ستوده و نوشت: " القاعده تهدیدی مشترک علیه امنیت همه ما است "


    باراک اوباما در این نامه همچنین تاکید کرده بود، امریکا با همکاری صندوق جهانی پول، بانک جهانی و شورای همکاری خلیج فارس طرحی را برای یاری رساندن به یمن برای " رویارویی با چالش های پیش روی توسعه و حمایت از اصلاحات در یمن " در دست بررسی دارد.


    چندی پیش وزاری امور خارجه آمریکا، عربستان سعودی، کویت، بحرین، قطر، امارات عربی متحده، عمان، عراق، مصر و اردن در پایان مذاکرات خود در نیویورک در بیانیه مشترکی حمایت کامل خود را از تهاجم دولت یمن علیه مبارزان حوثی اعلام کرده بودند.


    دولت یمن در 11 اوت برای سرکوب جنگجویان حوثی در استان صعده، در شمال غرب این کشور، عملیات نظامی مرگباری را موسوم به "عملیات زمین سوخته" آغاز کرد.


    سازمان ملل اعلام کرد در حملات نظامیان یمن به مناطق شیعه نشین شمال این کشور صدها نفر ازجمله دهها غیرنظامی کشته و بیش از 140 هزار ساکن صعده آواره شده اند.


    براساس آمارهای سازمان ملل، تعداد آوارگان جنگی در شمال یمن از مرز 150 هزار نفر گذشته و در برخی مناطق نیز مردم بدون آب و غذا در خانه های خود حبس شده اند.


    عضو ارشد کمیسیون عالی سازمان ملل متحد در امور آوارگان نیز هشدار داده است ادامه درگیری در منطقه مانع از عملیات امدادرسانی شده و استان صعده را با بحران جدی مواجه کرده است.
    منبع:http://www.presstv.ir/classic/fa_det.aspx?id=6012

  5. سلام دوستان
    موقع پرتاب بعضی از موشکها قسمت بالای موشک و نزدیک به کلاهک چند تا شعله قرمز رنگ دیده میشه.که به نظر میاد فقط تا چند لحضه بعد از پرتاب روشن هستند.
    اینها چی هستند و کارشون چیه؟
    با تشکر

  6. سردار سلامي در جمع خبرنگاران:
    سپاه به قابليت شليك موشك از لانچر در حال حركت دست يافت

    خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي هوايي سپاه از دستيابي به قابليت شليك موشك از لانچرهاي در حال حركت خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار حسين سلامي فرمانده نيروي هوايي سپاه پس از شليك موفق موشك‌هاي زمين به زمين در رزمايش پيامبر اعظم (ص) 4، در جمع خبرنگاران گفت: سامانه موشكي ما به هيچ عنوان تهديدي براي كشورهاي همسايه و دولت نخواهد بود و پيام اين رزمايش براي برخي كشورهاي زياده خواه كه قصد ايجاد ارعاب دارند اين است كه ما قادريم به سرعت و با عكس‌العملهاي كوبنده و قدرتمند پاسخ مناسبي به دشمني و بدخواهي آنان بدهيم.
    سلامي نمايش عزم و اراده ملت بزرگ ايران در دفاع از ارزش‌ها و آرمانهاي انقلاب و ملي خود و نيز ارزيابي توسعه‌هاي تكنيكي و قابليت‌هاي تاكتيكي كه اخيرا در سيستم‌هاي موشكي زمين به زمين سپاه پاسداران ايجاد شده است را از مهم‌ترين اهداف اين رزمايش برشمرد و اظهار داشت: افزايش دقت موشك‌ها در اصابت به اهداف از پيش تعيين شده، بهينه سازي كلاهك‌هاي پرتابي و نيز افزايش سرعت آماده سازي موشك‌ها با استفاده از تكنيك‌هاي ناوبري جديد از جمله ويژگي هاي اين رزمايش خواهد بود.
    فرمانده نيروي هوايي سپاه همچنين استفاده از مواضع غير آماده براي پرتاب موشك ها و عدم اتكا به مواضع مشخص، استفاده از سرهاي جنگي چند كلاهكي و برخورداري از قابليت پرتاب همزمان لانچرهاي چند راكتر را از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد رزمايش پيامبر اعظم (4) دانست و گفت: موشك هاي ما اين قابليت را پيدا كردند كه به سرعت عملياتي شده و از ناآماده ترين مواضع به سمت اهداف از پيش تعيين شده شليك شوند.
    سلامي همچنين از دستيابي به قابليت شليك موشك از لانچرهاي در حال حركت خبر داد و افزود: فوران قدرتي كه ما در سامانه موشكي نيروي هوايي سپاه با آن روبه رو هستيم اين امكان را به ما داده است كه با يك دفاع بازدارنده طولاني مدت هر نوع تهديدي را با پاسخي كوبنده مواجه سازيم و با اين منطق در زمايش پيامبر اعظم 4 پرتاب هاي غير همزمان انواع موشك هاي بهينه سازي شده كوتاه برد، ميان برد و دور برد را در دستور كار قرار داده‌ايم.
    وي در واكنش به تهديدات اخير رژيم صهيونيستي نيز اظهار داشت: رژيمي كه در برابر يك گروه غير مسلح در غزه بيش از 32 روز دوام نمي آورد بهتر است به مشكلات خود بپردازد و اساسا آنها در اندازه اي نيستند كه ما درباره تهديداتشان صحبت كنيم.

  7. ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم اسرائیل، از قصد رژیم اسرائیل برای تهاجم دیگری به لبنان خبر داد و گفت این جنگ بسیار مخرب تر از جنگ سال 2006 خواهد بود.

    به گزارش الف از پرس‌تی‌وی، ایهود باراک، با اشاره به جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت ما نمی توانیم بپذیریم در درون کشور همسایه ما که عضو سازمان ملل است شبه نظامیانی مجهز به بیش 40 هزار راکت وجود داشته باشند.

    باراک درحالی که مدعی شد اسرائیل در جنگ سال 2006 در حمله به زیرساختارهای لبنان شدت عمل لازم را نداشته است گفت، تل آویو در صورت بروز مجدد مناقشه در مرزهای شمالی خود از همه قدرت خود استفاده خواهد کرد.

    وی تاکید کرد، اسرائیل در صورت بروز جنگ مجدد همانند جنگ دوم لبنان اسرائیل منتظر چراغ سبز آمریکا برای حمله به زیرساختارهای لبنان نخواهد شد و در جنگ جدید از همه توان نظامی خود استفاده خواهد کرد.

    در حملات اسرائیل به نقاط مختلف لبنان در جنگ 33 روزه دست کم 2001 نفر در لبنان کشته شدند که اکثر آنان غیرنظامی بودند. این جنگ به رغم حملات شدید هوایی و زمینی اسرائیل با شکست این رژیم و میانجیگری سازمان ملل پایان یافت.

    ایهود باراک همچنین گفت، حزب الله همچنان خود به تجهیز نظامی خود ادامه می دهد و اسرائیل باید مطمئن شود که برخی از انواع سلاحها به لبنان وارد نمی شود.

    اتهامات تل آویو ضد جنبش مقاومت لبنان در حالی صورت می گیرد که نیروهای صلح بان سازمان ملل در جنوب لبنان موسوم به یونیفل مکررا به رژیم اسرائیل درمورد نقض قطعنامه 1701 سازمان ملل هشدار داده اند.

    به گفته آندرا تنتی، معاون سخنگوی یونیفل، جنگنده های اسرائیلی بارها حریم هوایی لبنان را نقض کرده اند و یونیفیل مکررا از دولت اسرائیل خواسته است از نقض قطعنامه آتش بس سازمان ملل خودداری کند.
    http://alef.ir/1388/content/view/51015/

  8. به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري عبري زبان "نعناع "، "گابي اشكنازي "، رئيس ستاد ارتش اسرائيل از ايجاد يك درگيري نزديك و غيرقابل اجتناب با حزب‌الله خبر داد و تاكيد كرد كه اسرائيل منطقه را با جنگي شبيه تابستان 2006 مواجه خواهد كرد.
    وي افزود كه اسرائيل با‌دقت تمام، فعاليت‌هاي حزب‌الله در آن سوي مرزهاي لبنان را زير نظر دارد.
    در تحليلي با عنوان " بادهاي گرم تابستان يا نسيم داغ جنگ " آمده است: بعد از سه سال آتش‌بس كه از همان آغاز رو به انفجار بود، اسرائيل شروع به فرستادن نيروهاي نظامي خود به مرزهاي شمالي كرد.
    بنا بر اين گزارش، در اين مدت سكوت و آرامش كاملي در سراسر مرزهاي دو طرف برقرار بود، اما تيترهاي روزنامه‌ها در اين روزها از ايجاد تنش دوباره و درگرفتن مجدد شعله‌هاي جنگ بين اسرائيل و حزب‌الله خبر مي‌دهند.
    در ادامه اين تحليل كه بهانه‌هاي رژيم صهيونيستي براي حمله دوباره به جنوب لبنان را بيان مي‌كند، آمده است كه پيش از هر چيزي، انفجار مبهم انبار مهمات حزب‌الله در ضاحيه جنوبي نشان دهنده ادامه تحركات حزب‌الله در جنوب است و حزب‌الله به تجهيز نظامي خود و فعاليت در مرزهاي جنوبي لبنان تحت نظارت يونيفيل ادامه مي‌دهد.
    "سيدحسن نصرالله " دبيركل حزب الله لبنان چند روز پيش هشدار داده بود كه رژيم صهيونيستي به دنبال جنگ جديدي عليه لبنان است.
    اظهارات جديد اشكنازي در تناقض با سخنان گذشته وي صورت مي‌گيرد كه در سخناني در مركز آموزش نظاميان گفته بود: در حال حاضر در تمام طول مرزها آرامش حكمفرماست و بعيد است جنگي بين حزب‌الله و اسرائيل آغاز شود.
    همچنين اشكنازي از آغاز جدا كردن بودجه و هزينه‌هاي ارتش از ساير هزينه‌هاي اين رژيم خبر داد.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805111191

  9. سلام دوستان
    تحرکات جدید icon_wink

    به گزار ش ايرنا از بيروت - 4 دستگاه تانک مرکاواي اسراييلي در فاصله 100 متري از بوابة "حسن قصب" در مرز لبنان موضع گرفتند.
    خبرگزاري ملي لبنان با بيان اين خبر افزود که قبل از ظهر امروز سه شنبه چهار تانک اسرائيلي از نوع مرکاوا از منطقه رويسة السماقة در بلندي هاي عرقوب به سوي نقطه ديدباني که اسراييل در ماه گذشته در خاک لبنان ايجاد کرده بودند پيشروي کردند.
    بر اساس اين گزارش ارتش لبنان نيز به حالت آماده باش کامل در آمده و نيروها و زره پوش هاي خود را براي مقابله با حمله احتمالي نظاميان اسراييل؛ مستقر کرد.
    گزارش ها حاکي است نيروهاي يونيفيل تنها نظاره گر تحرک نيروهاي اسراييلي در اين منطقه بودند و [color=red]هيچ واکنشي[/color] به پرواز 6 جنگنده هاي اسراييلي که بر فراز سر آنان به پرواز در آمد؛ از خود نشان ندادند.
    در همين حال "عاموس هارييل" تحليلگر نظامي روزنامه صهيونيستي هاآرتص روز سه‌شنبه از آماده باش ارتش اسراييل براي آنچه که جلوگيري از هر گونه حادثه غير منتظره در مرز لبنان ناميد؛ خبر داد.
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=608517

  10. دومين آزمايش هسته‌اي كره‌شمالي با موفقيت انجام شد
    به گزارش فارس، خبرگزاري رسمي كره شمالي اعلام كرد كه پيونگ يانگ امروز در راستاي تحكيم توانمندي‌هاي دفاعي هسته‌اي خود آزمايش هسته‌اي موفقيت آميزي ديگري را در زير زمين انجام داده است.
    خبرگزاري يونهاپ كره جنوبي نيز گزارش داد كه به نظر مي‌رسد كره شمالي دومين آزمايش هسته‌اي خود را انجام داده باشد.
    وزارت دفاع كره جنوبي اعلام كرد كه اطلاعاتي در اين زمينه ندارد، اما " لي ميونگ باك " رئيس جمهور كره جنوبي دستور برگزاري نشست فوق‌العاده را داده است.
    يونهاپ اعلام كرد كه يك زمين‌لرزه مصنوعي حدود ساعت 10 به وقت گرينويچ در كره شمالي رصد شده است، بر اين اساس آزمايش مذكور در شهر "كيلجو " كره شمالي يعني همان مكاني كه اولين آزمايش هسته اي پيونگ يانگ در اكتبر سال 2006 انجام شده بود، صورت گرفته است.
    از سوي ديگر وزارت خارجه آمريكا اعلام كرد كه هنوز نمي‌تواند اظهارات سران پيونگ يانگ در انجام اين آزمايش را تاييد كند.
    "اندي لاين " سخنگوي وزارت خارجه آمريكا به خبرنگاران گفت: از گزارش‌ها اطلاع يافته‌ايم، اما هنوز نمي‌توانيم آن‌ها را تاييد كنيم.
    وي تاكيد كرد: سعي خواهيم كرد كه اطلاعات بيشتري در آينده در اين رابطه به دست آوريم.
    همزمان ژاپن نيز اعلام كرد كه مقامات اين كشور دستور تشكيل كميته بحران را صادر كرده‌اند.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803040110

    پی نوشت:لطفا اموزش ایجاد تاپیک را در سایت قرار دهید.
    با تشکر

  11. دريابان شمخاني در گفتگو با فارس تشريح كرد؛
    4 ويژگي مهم موشك «سجيل 2» در مقايسه با شهاب 3

    وي در خصوص تفاوت‌ها و امتيازات موشك زمين به زمين سجيل 2 در مقايسه با موشك‌ بالستيك شهاب 3 نيز اظهار داشت: موشك سجيل 2 از سوخت جامد استفاده مي‌كند كه نسل جديدتري از سوخت موشك به شمار مي‌رود. همچنين اين موشك از سرعت و دقت بيشتري در برخورد با هدف بهره برده و از عملكرد منحصر به فردي در سيستم ناوبري به نسبت ديگر موشك‌هاي زمين به زمين ايران برخوردار است.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802310218

  12. سلام
    اول اینکه خداوند همه ظالمان را لعنت کند.
    خداوند صدام را هم لعنت کند.و عذابش را زیاد کند.
    دوستان.. برادر چه معنیی داره.
    مگه یادتون رفته نه شرقی و نه غربی؟
    درسته که امریکا بده ولی این منطق که هر کسی که با یک بد در بیفته خوبه منطق غلطی است.
    ما این دعا را داریم:خداوندا ظالمان را به ظالمان مشغول کن.

  13. [b]استفاده از ژل ضدگلوله براي سربازان در ميدان جنگ[/b]
    خبرگزاري فارس: مقام‌هاي دفاعي بريتانيا ابراز اميدواري كردند تا بتوانند از يك نوع ژل ضد ضربه كه هم اكنون در ورزش مورد استفاده است براي محافظت سربازان در برابر گلوله استفاده كنند.

    به گزارش خبرگزاري فارس، از اين ژل در درون كلاه‌هاي نظامي استفاده مي‌شود و شركت توليد كننده آن قراردادي 150 هزار دلاري را با مقامهاي بريتانيايي منعقد كرده است.
    اين ژل با نام d30 زماني كه فشار زيادي به آن وارد شود سخت مي‌شود و در نتيجه اگر سطح كلاه‌هاي نظامي فلزي با اين ژل پوشانده شود در صورت برخورد گلوله يا تركش به آن اين ژل بخش عظيمي از فشار وارده را با سخت شدن جذب مي‌كند و انرژي اين اشيا را به نيم مي‌رساند.
    ريچارد پالمر مخترع اين ژل به ديلي تلگراف گفت زمانيكه فشار ملايمي بر آن وارد شود مولكول‌ها به آرامي روي هم مي‌لغزند اما اگر فشار ناگهاني باشد مولكولها تكان نخورده و همانجا باقي مي‌مانند.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712100791

  14. سلام

    این قسمتی از وصیتنامه سیاسی‌ ـ الهی امام خمینی (ره) است.

    لازم‌ است‌ در نوحه‌ها و اشعار مرثیه‌ و اشعار ثنای‌ از ائمة‌ حق‌ ـ علیهم‌ سلام‌الله ـ به‌طور كوبنده‌ فجایع‌ و ستمگریهای‌ ستمگران‌ هر عصر و مصر یادآوری‌ شود؛ و در این‌ عصر كه‌ عصر مظلومیت‌ جهان‌ اسلام‌ به‌ دست‌ امریكا و شوروی‌ و سایر وابستگان‌ به‌ آنان‌ و از آن‌ جمله‌ [color=red]آل‌ سعود[/color]، این‌ خائنین‌ به‌ حرم‌ بزرگ‌ الهی‌ ـ لعنة‌الله و ملائكته‌ و رسله‌ علیهم‌ ـ است‌ به‌ طور كوبنده‌ یادآوری‌ و لعن‌ و نفرین‌ شود. و همه‌ باید بدانیم‌ كه‌ آنچه‌ موجب‌ وحدت‌ بین‌ مسلمین‌ است‌ این‌ مراسم‌ سیاسی‌ است‌ كه‌ حافظ‌ ملّیت‌ مسلمین‌، بویژه‌ شیعیان‌ ائمة‌ اثنی‌ عشر
    ـ [علیهم‌ صلوات‌ الله و سلم‌ ] است

    پیشنهاد میکنم در تاپیکی کل این وصیتنامه مورد بررسی قرار گیرد.

    منبع:
    http://www.aviny.com/imamkhomeini/VasiyatNameh/Vasiyat1.aspx