PersianKing

Moderators
  • تعداد محتوا

    1,422
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط PersianKing


  1. راننده دست فرمون تعطیل نباید تو RunWay ول بچرخه وگرنه باعث چنین خسارتی میشه:

    normal_military-cargo-planes-crash-air-f

    Military cargo planes in a crash picture. An air force runway disaster where a
    pilot is rear ended in this transport vehicle and aviation accident to see.
     
     
    ژانگولر بازی و خطرات همیشگیش(تیم آکروبات اندونزی):
    normal_Indonesia_-_Air_Force_LIMA2015.jp
    LD-0101 At the point of impact between Jupiter #5 & #6 during the practice session prior to LIMA2015
     
    آخه دلت میاد؟! گریپن؟!!
    normal_42_28cn_39385129_JAS_Gripen_crash
    42cn 393851- JAS Gripen crashes in Čáslav Hungary
     
     
    قول بی شاخ و بی دم!!
    normal_Boeing_B-52_with_no_vertical_stab
    B-52H, 61-023, configured at the time as a testbed to investigate structural failures, still flying after its vertical stabilizer sheared off in severe turbulence on 10 January 1964. The aircraft landed safely
    • Upvote 6

  2. برخلاف تصور دوستان، از اونجایی که تحویل های ایران با قیمت و کیفیت و زمانبندی بسیار مناسب انجام میشه، در خیلی از موارد خواهان خرید از ایران هستند و این کار را هم انجام میدن. موارد ساده ای همچون نارنجک و گلوله خمپاره و کاتیوشا و تسلیحات این چنینی و بعضاً قطعات یدکی تسلیحات مشترک(روسی) بین ایران و عراق، به وفور میتونه مبادله بشه ، تازه با قیمتی که هم ایران سود میکنه و هم عراق از تحویل سریع و قیمت مناسب رضایت خواهد داشت.

     

    ولی خب باید قبول کنیم که چیزایی رو می تونیم بهشون بفروشیم که جنسمون حرفی برای گفتن داره. نمیشه که وقتی امرپ نداریم، بیایم بگیم از ما نفربر براق و رخش بخرید که!

    • Upvote 4

  3. دوستان اینجا میشه مشورت راجع به خرید گوشی گرفت؟

     

    هدف گذاری: فبلت(صفحه بین 5.5 تا 6.5) ، باطری به اندازه کافی قوی برای یک روز کامل(صبح تا شب) بیرون از خونه با اکثر قابلیت های گوشی، داشتن 4G به امتیاز گوشی بشدت می افزاید ، قیمت ترجیحاً زیر 1200

     

    گزینه های فعلی: Samsung Note II , Sony Xperia Z Ultra , Asus Zenfone 6 , HTC One max

     

    توضیحات: لپ تاپ سوژه موردنظر هم ایسوس هست، این مدل هم یک قابلیت های خوبی داره و توی اینترنت هم از کیفیتش تعریف کرده بودن، واسه همین آمده جزو گزینه ها علیرغم نداشتن 4G . از همه بیشتر دارم به سونی فکر میکنم ولی خب قدیمی بودنش یک مقدار نگران و مرددم کرده...


  4. صحیح! خیلی هم خوبه، منظور من هم این بود که اطلاع رسانی کنید راجع به این موضوع که خب انجامش دادید؛ حقیقتش اونقدر قلمتون پُر کِشش هست که هر چندوقت یکبار میام یک سر به این تاپیک میزنم ببینم مطلب جدیدی گذاشتید توش یا نه...

     

    خدا شما و همه زحمتکشان و جهادگران رو حفظ کنه

    • Upvote 2

  5. ماشاءالله به این درایت! درک و فهم و مدیریت هنر و مهارتیه که هر کسی نمی تونه به راحتی بدستش بیاره و ازش استفاده کنه! خدا رو شکر که این چنین افرادی بودن و هستن توی کشور و الحمدلله جور بقیه نابلدان و جاهلان رو دارن به خوبی می کشن و ما رو سربلند نگه داشتن...

    • Upvote 5

  6. باید ببینیم که سوخت هواپیما واقعا کم بوده یا نه!!!!

     

    هواپیما کوچک و از نوع جت های منطقه ای بوده ، همین که کلاً 110 نفر مسافر داشته ، نشون دهنده ظرفیت و جثه کوچکش هست، از مسیر هم که خارج شده و دور دورهای اضافی برای مکاتبات رادویی و هماهنگی فرود، همین باعث شده که سوختش برای پروازهای خارج از برنامه و طولانی تر کافی نباشه.

    • Upvote 1

  7. فرمایش شما در برنامه ریزی برای سورتی های پروازی متعدد و متوالی تا نیل به هدف نهایی، متین هست ولی سؤاله من اینه که مگر «یک» پل، چه حجم حمله و هواپیما و مهمات نیاز داشته؟!! صد فروند!! حتی بر فرض فناوری قدیمی و بازدهی پایینِ هواپیماهای اون دوران و حمل تنها دو تن مهمات مفید برای حمله به پل، میشه معادل حدوداً 80-170 تن مهمات(با درنظر گرفتن هواپیمای سوخترسان و رهگیر)!! این رقم خیلی خیلی زیاده!

    • Upvote 2

  8. بسیار عالی و کامل! ممنونم از شما و زحمتی که کشیدید، مطلب بسیار جالبی هم بود... یک مثبت کفایت نمی کرد

     

    برام سؤاله اون همه هواپیما رو برای چی فقط و فقط به خاطر یک پل به پرواز درآوردن؟! صد فروند!!! اون کمان99 رو با صد و چهل فروند ایران اجرا کرد و کل عراق رو به ویرانی کشوند و به شوک فرو برد، با همین فانتوم، اینا چرا برای یک پل اینقدر هواپیما در نظر گرفتند؟!؟؟

    • Upvote 5

  9. اين سازه اي كه عكسش منتشر شده از نظر تطابق با ماكت، شباهت هايي با «هما» داره ولي مشخصاً از نظر ابعادِ جثه و تعداد سرنشين، در رده ي مشخصات اعلامي «صبا» قرار مي گيره.          

     

    بالگرد هشت نفره است:

     

    thumb_2014-09-06_112710.jpg                     thumb_2014-09-06_112824.jpg


    در گفتگوی امیر احمدآبادی با فارس اعلام شد

    وی افزود: یکی از این بالگردها را یک بالگرد پیستونی برای جایگزینی بالگردهای آموزشی جت عنوان کرد و گفت: به لحاظ ارزان بودن این نوع بالگردها، در دنیا هم از این رویکرد استفاده می‌شود.

    احمدآبادی افزود: بالگرد دیگر، بالگرد 8 نفره با نام «صبا» است که با 2 موتور خواهد توانست نیازهای دریایی و امداد و نجات و ترابری را رفع کند.

    thumb_13930612000180_PhotoL.jpg
    ماکت بالگرد صبا در نمایشگاه صنایع هوایی
     
    وی بالگرد سوم را بالگرد ملی نیمه سنگین «هما» معرفی کرد و اظهار داشت: این بالگرد 14 نفره، قابلیت رادارگریز شدن و تسلیح را هم دارد.
     
    thumb_13930612000182_PhotoL.jpg
    ماکت بالگرد هما در نمایشگاه صنایع هوایی
     

    خلبان احمدآبادی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس تشریح کرد
    .

    .

    .

    * طراحی و ساخت 3 بالگرد جدید ایرانی در پنها

    .

    .

    .

    وی خاطرنشان کرد: بالگرد دیگر، یک بالگرد 8 نفره با نام «صبا» است که با 2 موتور می‌تواند نیازهای دریایی، امداد و نجات و ترابری را رفع کند و بالگرد سوم نیز بالگرد نیمه سنگین و 14 نفره «هما» است که یک بالگرد ملی محسوب می‌شود و می‌تواند در حوزه نظامی نیز استفاده و رادارگریز شود و سلاح نیز بر روی آن نصب شود.

    • Upvote 1