sairan

Members
  • تعداد محتوا

    5
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره sairan

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. sairan

    معرفي سيستم ضد موشكي NCADE

    دوستان براي زدن يك موشك بالستيك در مرحله سقوط لازم نيست موشك زننده سرعت بيشتري از ان داشته باشه!فقط بايد سر راهش قرار بگيره نه اينكه دنبالش كنه اينكارم با به دست اوردن فرمول مسير موشك و سرعت آن كه توسط جنگنده و اواكس و ديگر تجهيرات تله متري انجام ميشه باعث ميشه آمرامواز يك مكان مناسب به سمت يك نقطه مناسب شليك كنند نقطه اي كه موشك در ان لحظه خاص در آنجاقرار مي گيره و سيستم مادون قرمز هم براي فاز سقوط كاربرد نداره! براي همون فاز اوجگيري و نهاييست. در فاز سقوط از آمرام در يك سطح پايينتر و به عنوان يك موشك معمولي استفاده مي كنند. مثلا! يك پروژه محرمانه بوده و خيلي از ويژگي هاش پنهان مونده. از اونجام كه احتمال شكست ماموريت وجود داره اينكار رو ممكنه با چند موشك كه از جنگنده هاي مختلف شليك ميشه انجام بدند. ولي تمام اين پروژه ها با اومدن سامانه پدافند ليزري كنار ميره. خيلي زود با اطلاعات من و با اين بودجه 650 ميلياردي اي كه براي 2009 در نظر گرفتند و رهايي ازهزينه هاي جنگ عراق و افزايش بودجه تحقيقاتي(لينك پايين)، فكر كنم تا 2012 عملياتي بشه. http://www.gpoaccess.gov/usbudget/fy09/pdf/budget/defense.pdf
  2. اين سامانه با وجود كيت منحرف كننده اي كه امريكاييها به اسراييل دادند و وجود جنگنده هايي مثل اف-35 ديگه به درد ما نمي خوره. گمانم نمي كنم ديگه امريكاييها و اسراييليها مخالفت كنند. به نظرم بهتره به جاي اين سامانه عهد بوقي S-400 ازشون بخريم.
  3. الان مي فهميم كه بايد به دانشمندان كشورمون بگيم ايوالله.
  4. كل ميگ ها در پيتن. بابا مثل اينه كه در دوران فراري بياييم بگيم كه سمند اله و سمند بله. از خصوصياتش اينه كه راه ميره! چرخم داره!
  5. مقامات روسي و آمريكايي و كره اي و ژاپني همگي سقوطشو تاييد كردند. http://www.nytimes.com/2009/04/06/world/asia/06korea.html?partner=rss&emc=rss http://www.guardian.co.uk/world/2009/apr/05/north-korea-rocket-launch http://en.rian.ru/world/20090405/120925764.html www.cleveland.com/world/index.ssf/2009/04/north_korea_rocket_fizzles_int.html www.theheraldbulletin.com/breakingnews/local_story_095170831.html http://www.thestar.com/News/World/article/614205
  6. sairan

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    [quote]کار بسیار جالبی هست . در این زمینه مسئولین به جای خرید به فکر راه چاره هستند و این کار یکی از بهترین کارهاست که یک چنین فرصتی رو برای یاد گرفتن دانش و کسب تجربه به دانشمندان صنایع هوایی ما می ده . مطمئنا کمپانی سازنده هواپیمایی بوئینگ از ساخت بوئینگ 747 یا 787 شروع نکرد و در ورحله نخست با هواپیما های بسیار کوچک تر و بی ارزش کارش رو شروع کرد . همونطور که کمپانی ایرباس از ساخت ا-380 کارش رو شروع نکرد . متاسفانه به دلایلی ما از این صنعت عقب موندیم . و تنها راه و بهترین گزینه گرفتن خط تولید یک هواپیمای پیشرفته مطابق با صنایع هوایی روز جهان ، در کشور خواهد بود . ساخت هواپیما ، بسیار مشکل تر و پیچیده تر از هر وسیله دیگری است . هم اکنون پیشرویان این صنایع فرانسه ، آمریکا و روسیه هست که کنار این کشور ها نباید کشور هایی مانند هلند ، انگلستان و آلمان رو فراموش کرد . اگرچه که ما هنوز کشور های سازنده هواپیمای مسافربری پیشرفته داریم .[/quote] آره اگر با يادگيري شروع كنيم خوبه ولي از كي؟ از توپولوف! هواپيماهاش خداييش افتضاحه. خود روسها هم ميرن ايرباس مي خرند تا توپولوف هاشونو! يه مقايسه اي بكنيد بين ايرباس A-380 با توپولوف ها! خند داره! نه؟ بايد كارر را ياد گرفت ولي از كاردان.