Hezbi

Members
  • تعداد محتوا

    35
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره Hezbi

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم
  1. شما را ارجاع مي دهم به سخنان باب لازار در يوتيوب كه يك زماني در نوادا كار مي كرده و از دانشمندان لوس آلاموس هم بوده. ايشون هم اينك در مكزيك پناهنده ست.
  2. هيتلر ديوانه اي بود كه ميليونها نفر را به كشتن داد و دهها ميليون نفر را نيز بي خانمان كرد. لعنت خدا بر عروسك هاي شيطان
  3. Hezbi

    در چشم باد

    [quote]ببينيد مسئله تاريخ نيست مسئله مقايسه رويداد هاي تاريخيه . مقايسه رهبرانه . مقايسه مردمه . مقايسه آگاه شدن مردم و بيدار شدن از خواب خرگوشيه مقايسه فرار اعلا حضرت ها و استقامت طلبه ها مقايسه اربده كشي هاي مستانه و توكلهاي عاشقانه مقايسه فرار از خاك و دفاع از خاك و جان ناموس مردم و به خطر انداختن آبروي خود براي بقاء اسلام مقايسه آن اربده كش مست و [size=18][b]حضرت روح الله[/b] [/size][/quote] بحث احساسي شد اين سريال افتضاح تحريف تاريخ بود.
  4. خريد اف-16 هاي ونزوءلايي در درجه اول آغاز پروژه ساخت هواپيماي ملي نسل 4++ در صورت امكان خريد سوخو 35
  5. ما مردم كه فقط بايد نگاه كنيم! البته در واقعيت نظامي بايد به تامكت هامون اتكا كنيم تا از نزديك رهگيريش كنيم.فكر مي كنم اگر از يه حدي بيشتر به ان نزديك شويم مثلا زير 5 مايل قابليت رهگيري را داشته باشيم.البته اگر تنها بيايد وگرنه اگر با يك اسكادران اف-15 اسكورت شود ...
  6. زيبا ترين ها: F-22 F-35 F-18 F-15 F-14 B-2 F-117 Mig 29 زشت ترين ها F-4 F-5 Mirage Su 25 Mig 25 Mig 21 Mig 23 Mig 31
  7. اف 14 جنگنده اي بود كه برتري هوايي را به دشمن ديكته مي كرد ولي عمده عمليات هاي ضربتي بر عهده فانتوم بود. اصولا فانتوم ستون فقرات نيروي هوايي ما بوده و هست و همينك هم آماده ترين جنگنده اي است كه از آن استفاده مي كنيم. اگر يادتان باشه دستگيري ريگي كه يك عمليات با محرمانگي بالا و حساسيت زياد بود بر دوش فانتوم ها بود در حالي كه تامكت اصولا كارش رهگيري هواييست.اين نشان دهنده بالا بودن ضريب اطمينان فانتوم نسبت به ديگر جنگنده ها در نيروي هوايي ماست. در مورد تامكت هاي هم اين جنگنده كلا جنگنده نسل 4 مورد علاقه من است اما فكر نمي كنم تامكت هامون اوضاع و احوال رو براهي داشته باشند.
  8. اگه ايران چنين هواپيمايي داشت تا به حال اسراييليها در اين مورد به روسيه اعتراض مي كردند!!!!! با توجه به شناختي كه من به ارگان هاي نظاميمون دارم چيزي كه ندارند را مي گويند كه دارند ديگر چه رسد به چيزي كه داشته باشند و پنهان كنند. به نظرم همه اينها شايعات براي خطرناك نشان دادن ايران و ترساندن اعراب است.
  9. اين مشكل براي سال 2007 بود(و فقط براي يكي از جنگنده ها) البته اگر تاريخ را درست گفته باشم و آنگونه هم كه شما گفتيد نبوده. همه جنگنده ها را يعني از ميگ بگيبر تا اف ها در مراحل توسعه طرح در معرض انواع آزمايشات حرارتي در دماهاي به مراتب بالاتر از 50 درجه و به مدت چندين ساعت قرار مي دهند ديگر چه رسد به جنگنده 240 ميليون دلاري با اون پروژه عظيم با هزينه هاي سرسام آور و در اين مورد كلا موضوع متفاوت بوده. اين خبر هاي قديمي را وقتي ذكر مي كنيد لااقل منبع زبان اصلي آن را هم از يك سايت معتبر عنوان كنيد.
  10. من سخنراني ايشون را در مشهد چندين سال قبل گوش كردم و در يكي از سخنراني هايشان نيز شخصا حاضر بودم و تنها چيزي كه مي توانم از ايشون بگويم اين است كه بسيار خوشحالم كه مسوليت وزارت امور خارجه و اطلاعات با ايشون نيست وگرنه جنگ جهاني سوم با اتحاد دنيا عليه ايران تا به حال شكل گرفته بود!اميدوارم مسولان امنيتي ميزان تريبون هاي ايشان را به خصوص در برخي برحه هاي حساس امنيتي كم كنند. سخنراني هاي ايشون در بعضي موارد به شدت مورد دار و ناقض هر گونه اصول امنيتي است.ايشون اصولا با يك سري تند روي هاي بي موردي و ضد امنيتي سعي در القا عقايدشان به خصوص بر جوانان امت حزب الله دارند.گاهي وقت ها خنجري كه تندروي هاي دوستان بر پيكره كشور وارد مي كند بسيار عميق تر از تهديد هاي توخالي دشمنان است.
  11. اين بمب افكن آينده بمب افكن ها را در آنسوي 2030 نشان مي دهد. اينجور طرح هاي بلند پروازانه عموما از زمان ريگان شكل گرفتند تا برتري مطلق هوايي را براي نيروي هوايي ايالات متحده ايجاد كنند.اصولا هرچه آدم بلند پرواز تر باشد به موفقيت هاي بيشتري مي رسد.اروپايي ها هم و اصولا كل دنيا حالا حالا ها مانده تا به همين جنگنده هاي نسل 5 برسند چه رسد به نسل 6 و يا هفت! دليلش هم بي پوليست، بي پولي! خب به هر حال ارتشي با بودجه حدودا 700 ميليارد دلاري بايدم يكي دو نسل از رقباي خود جلوتر باشد.
  12. [quote]تا اونجايي كه من خبر دارم از لحاظ نرمي ‌- قدرت مانور - رهگيري هوايي داگ فايت حرف نداره و مطابق آن هيچ جنگنده اي نيست از لحاظ سرعت خوبه ولي از لحاظ قدرا آتش ضعيفه و بش از حد به هدف بايد نزدبك شود تا انو منهدم كند رقباي ان هم اف 35 سوخو 37 ميگ35[/quote] اين جنگنده در داگفايت بي نظير ترين است و رقيب اصلي آن اف- 35 است كه گمان نمي كنم به رپتور برسد.چون بالاخره رپتور ، رپتور است ديگه! در ضمن رادار اين جنگنده قسمت شاهكار آن است و ضعف ان را مي توان به برد زير 120كيلومتر موشك هاي آمرام دانست هر چند باز هم در برد هاي خيلي پايين تر از اين هم قابل شناساي نيست.موشك هاي آمرام با وجود برد به نسبت كمتر از همتايان شرقي اما از تكنولوژي رديابي و دقت بسيار بالاتري برخوردارند. اين جنگنده در حقيقت ساخت لاكهيد مارتين است نه بويينگ! چون يكي از دوستان به سازنده آن بويينگ اشاره كرده بود گفتم. هرچند طراحي بالها بر عهده بويينگ بوده.
  13. [quote]آمريكا يك لانچر اس-400 رو براي بررسي و ارتقاع پاتريوت از روسيه خريده اين نشون ميده روسها در اين زمينه از آمريكا جلوترند. [/quote] منبع اين ادعا؟
  14. اين القاعده اي كه من مي بينم كه تو همه كشورها دفاتر جاسوسي و تحقيق و سرمايه گذاري و .... همه كاري از دستش بر مي آد. راننده ون ما توي مدينه مي گفت نصف بيشتر اين ون ها و تاكسي ها براي بن لادن است! القاعده بالاقوه توانايي انجام هر كاري رو در هر كشوري در منطقه داره و اگه مي بينيد در يك سري از كشورهاي منطقه مثلا امارات و تركيه و ... انفجاري راه نمي اندازه به خاطر توافقات پشت پرده سازمان هاي اطلاعاتي آنها با القاعده ست. اين موضوع القاعده و ترورسيم خيلي گسترده و پيچيده و تو در تو است. تروريست ها هم واسه خودشون قراردادهاي همكاري و گسترش مناسبات و ... دارند. مثلا تروريست هاي چچني با يمني، يمني با مصري و همهشون يهو با القاعده! به همين راحتي ها هم نيست.
  15. اف-22 جنگنده پنهانكاريست كه با هيچ رادار شناخته شده اي تا به حال رويت نشده چون از آمريكا خارج نشده و گمان نمي كنم تا به حال راداري ساخته شده باشه كه در فاصله بالاي 30 كيلومتر سطح مقطع راداري 0.00016m2 را شناسايي كند.اين جنگنده تا به امروز ممنوع الفروش بوده و موضوع ژاپن هم در كنگره به بن بست خورده اين جنگنده علاوه بر ويژگي هايي كه ما مي شناسيم ازش، داراي قابليت هاي جنگ الكترونيكي مافوق تصوريست كه من حيث المجموع هم قيمت آن را در برابر جنگنده هاي ديگر نجومي كرده و هم قابليت آنرا .اي كاش در فروم هاي اين سايت به جاي شايعه پراكني يك كم بحث ها علمي تر بود.