moghadasi

Members
  • تعداد محتوا

    9
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره moghadasi

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. moghadasi

    مجموعه تصاویر تکاوران ایرانی

    [quote]با سلام و تشکر از تصاویر بسیار خوبتون. [quote][quote][color=red][size=18][align=center]کل کماندو ها یه طرف این یکی هم یه طرف ! [/align][/size][/color] [align=center][img]http://www.chopogh.com/upload_images/images_medium/week-pics-6_0_27026.jpg[/img][/align][/quote] هرچند زحمات اين عزيز در رسيدن به اين درجه شجاعت كه زير ماشين بره قابل تقديره اما قطعا دوستان اطلاع دارند كه سيستم تعليق خودرو باعث ميشه نيروي كمي به مانع زير چرخي كه به اين صورت در حال عبور از روشه وارد بشه[/quote] و البته دوستان اطلاع دارن که طبق روابط حاکم بر فنر، فنری که فشرده شده، نیروی بیشتری داره و بنابراین وزن چرخ روی مانع و چرخ مقابل اون در عقب (به صورت ضربدری) روی هم بیش از نصف وزن خودرو رو تحمل می کنن و این وزن تقریبا به طور مساوی بین این دو چرخ تقسیم شده. یعنی بیش از 1/4 وزن کل خودرو روی مانع(!) می افته. یا حق[/quote] طبق روابط حاكم بر فنر فنر فشرده شده نيروي بيشتري داره اما دليلي نداره 4/1 وزن خودرو اونو فشرده كرده باشه و از كي تا حالا يه چرخه جلو با چرخ مقابلش در عقب و اون هم به طور ضربدري(مگه س...) محور تعليق جلو رو مي سازن كه حالا بار بينشون تقسيم بشه و ضمنا مگه سيستم تعليق به يه فنر خلاصه ميشه. اگر شما خودرو رو يه مستطيل در نظر بگيريد كه به دليل شكل اين خودرو مركز جرمش در مختصات وسط و بالا باشه به طور معمول سيستم تعليق بار رو رويه محور عقب و جلو و رويه تايرها قرار ميده حالا فرض كنيد اين خودرو به جاي دو تاير يك تاير و اون هم در ناحيه اي نزديك به وسط جلو داشته باشه.اين حالت هم همين طوره.اگر دقت كنيد يه تخته جلوتر كذاشتن تا اون چرخ به اندازه كافي بالا بره و در فاصله مطلوب رويه عزيز دل بره و اون عزيز زيرش له نشه. خيلي سال پيش بود ديدم يه پهلوون پنبه دوره گرفته بود كه منو ببينيد اين پيكان وانت از روم رد ميشه هيچيم نميشه اون پهلوون عزيز فقط جراتش زياد بود و اين يكي عزيز دل خيلي جرپتش زياده كه زير همچين چيزي خوابيده.
  2. moghadasi

    مجموعه تصاویر تکاوران ایرانی

    [quote][color=red][size=18][align=center]کل کماندو ها یه طرف این یکی هم یه طرف ! [/align][/size][/color] [align=center][img]http://www.chopogh.com/upload_images/images_medium/week-pics-6_0_27026.jpg[/img][/align][/quote] هرچند زحمات اين عزيز در رسيدن به اين درجه شجاعت كه زير ماشين بره قابل تقديره اما قطعا دوستان اطلاع دارند كه سيستم تعليق خودرو باعث ميشه نيروي كمي به مانع زير چرخي كه به اين صورت در حال عبور از روشه وارد بشه
  3. دوستاني كه نهايتا كلاش دستشون گرفتن چه جوري اينقدر راحت در مورد M16 اظهار نظر مي كنند.
  4. واکنش به خبر انصراف تامین تله کام از اپراتور سوم/ وضعیت تجهیزات نسل 3 یک مقام مسئول در شرکت تامین تله کام با رد موضوع احتمال کناره گیری این شرکت از پروژه اپراتور سوم موبایل ضمن تشریح آخرین وضعیت تجهیزات نسل سوم موبایل تاکید کرد: بحث کناره گیری تامین تله کام از این پروژه به هیچ وجه مطرح نیست. به گزارش خبرنگار مهر با وجودی که اخبار منتشر شده حاکی از آن است که شرکت تامین تلکام به دلیل نداشتن تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی شبکه اپراتور سوم موبایل قطعا در خرداد ماه نمی‌تواند شبکه خود را راه‌اندازی کند و احتمال کناره‌گیری از اجرای این پروژه توسط این شرکت عنوان می شود مدیرکل برند و ارتباطات تامین تلکام این اخبار را تکذیب کرد. شاهین آرپناهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این اخبار به هیچ وجه موثق نیست اظهار داشت: پروژه اپراتور سوم موبایل یک تجربه کاملا جدید در کشور است و برای اولین بار پروژه ای بدون شریک خارجی برای ارائه نسل جدید موبایل تعریف شده است. وی در پاسخ به امکان راه اندازی شبکه با وجودی که گفته شده تامین تله کام طبق پروانه تا خردادماه فرصت راه اندازی شبکه خود را دارد و تاکنون کمتر از 50 سایت BTS نصب کرده تا چه حد وجود دارد اظهار داشت: بخشی از تعویق های به وجود آمده در آماده سازی این شبکه مربوط به فرآیندهای بیرونی مجموعه تامین تله کام است اما به زودی اخبار جدیدی از جهش این پروژه اعلام خواهیم کرد. این مقام مسئول در پروژه اپراتور سوم با بیان اینکه تحریم های موجود برای ورود تجهیزات مخابراتی به کشور تنها بخشی از مشکلاتی است که این پروژه با آن درگیر است ادامه داد: نمی توان تنها بخش خاصی را مقصر این مشکلات عنوان کرد. فرآیندهای مختلفی وجود دارد که خارج از حیطه اختیارات و توانمندی های تامین تله کام است. وی با تاکید بر اینکه کناره گیری تامین تله کام از پروژه اپراتور سوم موبایل به هیچ وجه مطرح نیست افزود: طبیعتا مشکلاتی در این پروژه وجود داشته و فرآیندهایی بخشی از پروژه را با تاخیر مواجه کرده اند اما به طور قطع تامین تله کام آماده جهش در این پروژه است چرا که بخشی از پروژه اپراتور سوم موبایل بسیار خوب پیش رفته و در صورت آنکه با این پروژه با تحمل برخورد شود به زودی مابقی مسائل نیز حل و فصل خواهد شد. مدیرکل برند و ارتباطات تامین تلکام با بیان اینکه بخشی از مشکلات این پروژه در هفته جاری حل شده و جلسات هیئت مدیره این شرکت نیز برگزار می شود گفت: برگزاری جلسات هیئت مدیره این پروژه در مقطعی به دلیل تغییر و تحولاتی همچون استعفا و کناره گیری افراد و ورود افراد جدید به این مجموعه با تاخیراتی همراه بوده اما هم اکنون جلسات آن به طور منظم برگزار می شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا پروژه با تاخیر نسبت به تعهد مندرج در پروانه راه اندازی می شود به مهر گفت: در پروانه فعالیت اپراتور سوم موبایل مجموعه تعهدات متقابلی عنوان شده که در این راستا تامین تله کام مطابق قانون به آن پایبند خواهد بود. آرپناهی تصریح کرد: ما به عنوان اپراتور مایل هستیم پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد چرا که هر روز تاخیر در این پروژه ضررهای میلیاردی برای این شرکت به همراه خواهد داشت. به گزارش مهر، سال گذشته در چنین ایامی شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی – شستا- پس از کش و قوس های فراوان موفق شد پروانه فعالیت اپراتور سوم موبایل ایران را از آن خود کند که طبق پروانه صادر شده این اپراتور باید اوایل خردادماه امسال شبکه خود را راه اندازی و سیم کارتهای با قابلیت نسل سوم را وارد بازار کند. پیش از این مسئولان این شرکت از عرضه سیمکارتهای نسل سوم موبایل با یکی از کدهای 0920 و 0921 و قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت 512 کیلوبیتی و تلفن تصویری خبر داده بودند. منبع: http://www.teyf.ir
  5. با سلام اولا از ارسال پست خالي معذرت مي خوام از مدير عزيز خواهش دارم جريمه نفرمايند عرضم اين بود كه دوستمون گفتند الان فقط ايران از اين هواپيما استفاده مي كنه كه تا جايي كه مي دونم به خاطر كمبود قطعات و تحريم ها اين هواپيما سال 2006 تويه ايران هم بازنشت شده. اين هواپيماي بال متغير رو براي دفاع از منافع ملي امريكا ساخته بودن كه زمان شاه فقط هم به ايران دادنش كه زمان جنگ به خاطر رادار پيشرفتش و امكان رهگيري هوايي هواپيماهاي عراقي و زدنشون با موشكهايي مثل فينيكس بدون مشاهده شدنشون به وسيله هواپيماهاي بعثي اي مثل ميگ كابوس هوايي اين هواپيماها بودند.حالا سوال من اينكه فرضا هم كه ما اين جنگندرو زنده نيگهش داريم مگه موشكهاي AIM(فينيكس و اسپارو و سايدواندر) رو داريم؟
  6. [quote][quote]با سلام در مورد اينكه گفتيد f14 (این جنگنده در بیشتر کشور ها دیگه کاربرد نداره ) مي خواستم بپرسم مگه ايران تنها كشوري نيست كه f14 تامكت داره (به غير از امريكا)[/quote] کاملا درسته برادر، احتمالا اشتباه لپی بوده! f14 فقط در ایران و امریکا استفاده میشد که با بازنشست شدن اون در نیروی دریایی امریکا، الان ایران تنها استفاده کننده از این هواپیماست. البته لازم به ذکره که این هواپیما از خیلی جهات برتری محسوسی نسبت به f18 که جانشین اونه داره و مهمترین مشکلش قدیمی بودنشه. (البته fA18 منظورم نیست. سوپرهورنت هواپیمای خیلی پیشرفته ایه) یا علی[/quote]
  7. با سلام در مورد اينكه گفتيد f14 (این جنگنده در بیشتر کشور ها دیگه کاربرد نداره ) مي خواستم بپرسم مگه ايران تنها كشوري نيست كه f14 تامكت داره (به غير از امريكا)
  8. با سلام به نظر مياد تويه يكي از عكس ها پرچم عراق رويه بدنه اربه شيطان هست؟درسته؟؟؟؟؟؟؟ به نظرم اوومد اين همون هلي كوپتري باشه كه تويه بازيconflict dessort storm ديدم كه اگر از روبرو يا جايي كه ديد داشت بهش چيزي شليك مي كردي حتي از فاصله كم زود جا خالي مي داد و بايد جايي مخفي مي شدي و از پشت بهش شليك مي كردي حتي از فاصله دور