seniortomcat

Members
  • تعداد محتوا

    22
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره seniortomcat

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز دوم
  1. پس چه موقع مکه و مدینه رو ازاد می کنیم ؟ چه موقع کربلا رو ازاد می کنیم ؟ چه موقع راه قدس از کربلا می گذرد >
  2. من عنوان اين تاپيك رو قبول ندارم . چه طوري به خودتون اين اجازه رو مي ديد كه يك دشمن قديمي و قسم خورده ما كه دستاش به خون هزاران بي گناه ايراني و مسلمان الوده هست و بياد شريك ما شه و در اين زمينه سخنراني مي كنيد . اين ظلم به همه مسلمانان هست اگه هم احتمال باشه بايد باز هم اون رو رد كنيم . وقتي كه گريه يك كودك بي گناه فلسطيني رو مي بينم كه هيچ پدر و مادري نداره ُ هيچ سرپناهي نداره ُ ادم دلش باسش مي سوزه بعد شما اقايان اومديد و در رابطه با شراكت با امريكا صحبت مي كنيد . افسوس ُ افسوس . اين تاپيك عنوانش خيلي زشته .
  3. راستی یه چیز رو فراموش کردم بگم جناب اقای king-kaveh من اصلا بچه نیستم . 24 سال سن دارم . 2 سال پیش یه طرحی داشتم مبنی بر این که اگه در گلوله های توپ ضد هواییپا از پودر کربن با خاصیت الکترو مغناطیسی استفاده کنیم خیلی بهتره . من این رو پیش یکی از دوستانم که دکترای شیمی داشت بردم اتفاقا طرف نظامی هم بوده و به من هم گفت که این طرح قبلا در سال 84 انجام شده و چند تا از مدارکش هم اورد البته در سطح محرمانه . پس بهتره من رو مسخره نکنین .
  4. ببین من نه طرفدار موسوی هستم نه کروبی و نه خاتمی . من خودم طرفدار احمدی نژادم و می دونم در حق ایت الله خامنه ای هم ظلم شده و هرچیزی که گفتم نگاهی انتقادی به برخی موضوعات بوده ولی شما چی ؟ به من لقب متقلب و طرفدار BBC و غرب دونستید . شما که اواتار اقا رو برای خودتون گذاشتین ، روا نیست به کسی که دید انتقادی نسبت به موضوعات داره نگاه کنین . اگه از اعراب بدم میاد به خاطر جنایتشون در حق ایران بوده . از همشون هم بدم میاد چه خوب و چه بد . این اعتقاد چه ربطی به طرفداری از غرب داره . خیلی ناراحت شدم از شماها . دیگه حرفی ندارم چون کسی که خودش رو طرفدار نظام می دونه و با من این طوری رفتار می کنه ، شایسته نیست باهاش حرف بزنم .
  5. جنایت ؛ جنایته دیگه . شاخ و دم که نداره . من هم فکر می کنم حرف زدن با شما بی فایده هست . دیگه بحث رو ادامه نمی دهم و برین سراغ افتخاراتی همچون هک
  6. ببین 1800 سال پیش هم حتما اسلام امریکایی در حجاز بوده که عمر دستور داد که ایرانیان را که بی گناه بودند رو بکشند ؟ این یکی رو چی می گی؟
  7. شما که از جامعه اسلامی صحبت می کنید میشه بگین که در 2 سال پیش در فرودگاه جده چه اتفاقی افتاد و جامعه اسلامی شما چی گفت؟
  8. شما ها که این قدر استاد حریف ضایه کن هستید می شه بگین که نظرتون در مورد مستند ف .ق.ر .و. ف. ح. ش.ا چیه ؟ چرا باید این اتفاق بیفته در یک جامعه اسلامی ! بعدش به جای راه حل بریم از اعراب حمایت کنیم ؟ یعنی خون اعراب از ایرانی بالاتره ؟
  9. مثل این که نمی شه اینجا درست و حسابی بحث کرد
  10. عجب ، پس اگه اشتباه نکنم اون ناوچه اسراییلی در طی جنگ 33 روزه خود به خود منهدم شد
  11. دوست داری رکش رو بگم ! اول از همه دیگه پول نفت رو به لبنان و غزه و سوریه ندیم ؛ بیایم در عوض سرانه مالی ایرانیان رو افزایش بدیم . دوم : اگه در ساخت هواپیما مشکلی داریم چرا نمی ریم سراغ علم تکنولوژی نانو ؟ شکر خدا که نانو در ایران پیشرفت کرده ؛ پس اگه به جای ساخت بدنه با مواد امروزی بیایم با نانو اونها رو بسازیم بهتره . نگو نمی شه چون همین صاعقه رو دو V شکلشو رو با یه چیزی باید درست کرده باشیم . سوم : از ورود کالاهای غیر ضروری از چین جلوگیری کنیم . مثلا همین شارژرهای تلفن همرام که مفت نمی ارزند > اونها رو میدیم دانشگاه ها تا متخصص هاشون بهتر از مدل چینی رو بسازند .این طوری افزایش شغل هم بهتر میشه . مابقیش رو می دونم ولی بقیش رو هم خودت بگو تا نگی این یارو از خودش چیز در اورده !
  12. king-kaveh جان می دونی مشکل کجاست ؟ الان که داشتم فکر می کردم دیدم مشکل یکی دو تا نیست ! می دونی چرا ؟ چند سال پیش گفتند که جلبکهای سمی قرمز رنگ به خلیج فارس اومدند و باعث شدند تا 150 تا دلفین کشته بشند به علاوه تعداد زیادی ماهی . این به قول مسوولان بود . ولی بعدش که تحقیق کردم دیدم اصلا این کشته شدن دلفین ها کار سیستم هارپ امریکا بوده که انتن هاش در الاسکاست حالا به غیر از اون یکی باید این یکی رو هم اضافه کنیم . بعدش این هکر 21 ساله قپی کرده ، می دونی چرا ؟ چون نفوذ ب هسیستم های لینوکسی کار سختی است . به همین راحتی .
  13. مشکل اینه که شما بعد از من پست دادی منظور من اینه که بیایم به جای این کارها اقتصاد مون رو رشد بدیم ، اون رو شکوفا سازیم . اخه هک سایت به چه درد ملت می خوره ؟! که اومدی برام داری از این جور حرفها صحبت می کنی ؟ اگه هک سایت افتخاره ، به من هم بگین انجامش بدم .
  14. خوب شما نرخ تورم رو در نظر بگیر به حرفم می رسی بعدش کجای حرفم جوک بود یعنی اقتصاد ایران فاضله مدینه تمام اقتصادهای دنیاست که شما داری تعریف ازش می کنی ؟ این که وانت دهه 60 ژاپن رو هم به مبلغ 14 میلیون می فروشند به همون اندازه زشت بود که فرمانده نیرو هوایی گفت : صاعقه از سوپر هورنت سرتره !
  15. اتفاقا اون موقعی که داشتم به این چرتو پرتارو فکر می کردم ، ارتش یه صاعقه پرت کرد هوا و بعدش هم اعلام شد از هر چی سوپر هورنت سرتره ! اون موقع هم از این جور چیزها بود . این که این جا میلیتاری هست هیچ شکی نیست ولی فکر نکنم انتقاد هم جز چرت و پرت باشه میشه یه سوال بپرسم ؟ حالا این قضیه هک چه ربطی داره به میلیتاری ؟