salman_1

Members
  • تعداد محتوا

    45
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط salman_1


  1. [quote]توضیحات دوستان خیلی خوب بود.تشکر
    بچه ها کسی میتونه تفاوت این موشک رو با شهاب ما ویا سجیل بگه؟!
    اصلا میشه باهم مقایسشون کرد؟!!؟![/quote]

    اره، اگه کسی از دوستان زحمت اینو بکشه خیلی عالی میشه. البته با شهاب که فکر میکنم اختلاف زیاده بلکه از لحاظ دقت و سرعت و نوع فروم بشه مقایسه کرد ولی با سجیل اگه بررسی بشه کمک کننده است

  2. [b]طرح ترور سفیر عربستان، این بار با لیدری عربستان[/b]

    به گزارش گروه تحلیل شهدای اینده دات کام، در حالیکه رسانه های مختلف داخلی و خارجی در چند هفته ی اخیر بازار داغی رو برای گمانه زنی در مورد واقعیت مسئله ی ترور سفیر عربستان و دلایل احتمالی تائید یا رد آن پشت سر گذاشتند، جدیدترین اتفاق این روزها یعنی جدی تر شدن پذیرش عربستان به عنوان حامی مالی گروه ضد تروریسم سازمان ملل متحد، احتمال ارتباط طرح ادعایی ترور سفیر عربستان با ایجاد مقبولیت این کشور در صحن علنی سازمان ملل را بالا میبرد. کشور عربستان که یکی از بیشترین اعضای اصلی سازمان های تروریستی را در خود جای می دهد و اعضای بلند مرتبه ی سازمان های القائده در کشور های مختلف همانند بن لادن تابعیتی عربستانی دارند و دولتمردان این کشور نیز به خصوص در مسئله ی بحرین و یمن، بر ضد مردم بی دفاع آن کشور ها از حکام آن کشورها دفاعی تمام قد داشته و حتی مهمات و نیرو به این کشورها به صورت علنی و همراه با سکوت نسبی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد فرستاده اند، در سال 2005 و در اجلاسی ضد تروریسم طرحی را برای ایجاد مرکز مبارزه با تروریسم زیر نظر سازمان ملل ارائه دادند که طی آن این کشور از لحاظ مالی این پروژه را حمایت مالی خواهد کرد و ریاست آن را نیز به عهده خواهد گرفت(!). این طرح که شباهت زیادی به روش آمریکا در حمایت مالی از مراکز تاثیر گذار برای نفوذ در سیاست گذاری آن مراکز دارد، با وجود مباحثات زیاد روی آن، بالاخره دیروز بنا شده در جلسه ی شورای حقوقی سازمان ملل طرح شده و در صورت موافقت آنها، به مجمع عمومی برای تصویب ارائه شود، مجمع عمومی که پیش از این دید مناسبی نسبت به یکی از بزرگترین صادر کننده های تروریسم و همچنین مداخلات اخیر نظامی این کشور نداشت، برای پذیرفتن نماینده ی دائم این کشور در سازمان ملل به عنوان ریاست گروه ضد تروریست و حامی مالی آن، به نظر نیاز به باز سازی تصورات قبلی و همچنین مظلوم دانستن این کشور در این امر دارد، که به نظر می رسد طرح ادعایی ترور سفیر عربستان، با پشتیبانی رسانه ای قوی که در پی آن انجام شد، موضعگیری های سریع و صریح وزارت امور خارجه ی آن که ایران را تهدید به مقابله به مثل کرد تا هیاهوی این مسئله افزایش یابد (با وجود دلایل ارائه شده ی نه چندان قوی،) می تواند راه این کشور را برای مخفی شدن در پوشش ضد تروریسم و در عین حال حفظ سیاستهای تروریستی خود، و تقویت مقبولیت جایگاه دیکتاتوری خود بسیار هموار کند.

    لازم به یادآوری است که بر همين اساس در سپتامبر گذشته، توافقنامه اى بين پادشاهى سعودى و سازمان ملل متحد به امضا رسيد كه رياض به موجب آن متعهد پرداخت سالانه 10 ميليون دلار، براى سه سال فعاليت نهاد مورد نظر گردید.

  3. [quote]

    1-جنگ اسرائيل - لبنان
    اميدوارم قبل از هر اقدام نظامي عليه سوريه اسرائيل دوباره حماقت كند و به لبنان حمله كند.حزب ا.. هم بايد تا آنجا كه در توان دارد وقت بخره , تو اين فاصله هم ايران بايد دست آوردهاي بزرگ نظامي را رونمايي كند و سوريه را هم تجهيز كند.
    [/quote]

    این موارد برای کم شدن تپ و تاب سوریه و خارج شدن از دید رسانه ای مفیده از دید شما؟
    البته اشغالگران وارد هیچ جنگ طولانی نمیشن، یعنی اگر جنگ بخواد طولانی بشه، یه مقدار شدت عمل بمب افکن ها رو در مناطق غیر نظامی زیاد میکنن و از اون طرف با کمک آمریکا به صلح میرسن!

    اون موادی که اقای سعید گفت هم به نظرم بدون استدلال محکم شبیه رمان بود! دشمن به نظر من اینقدر که ما بزرگش میکنیم بزرگ و توانمند نیست. حداکثر توانش همین کاری هست که تو سوریه دارن انجام میدن یا ماهی گیری از آب گل آلود ایران یا دیپلماسی فوری. که البته بحث سوریه تقصیر خود سوری ها و فرهنگ اونها هم هست، اگه نه به اینجا کشیده نمیشد.

  4. [quote][quote][quote]مردم سوریه حامی اسد هستند . واین رو در تظاهرات میلیونی نشون دادن . [/quote]

    اینکه خیلی از سنی ها هم طرفدار اسد هستند درسته، اما یه سوال ساده:

    مگه طرفدار اسد نیستند اکثرا؟ خب رای گیری کنن تا جهان هم دهنشو ببنده! مگه اشکال داره هر نفر یک حق رای داشته باشه؟![/quote]

    سلام ... مثل یه انتخاباتی ( اصلا هم به ایران ربطی نداره ) می گن " تقلب شده " و ...

    یا می گن نظارت بین المللی باشه که تا توش دست ببرن ...[/quote]

    این حرفتون که واقعا غیرمنطقیه. ما به وظیفه مکلفیم.

  5. [quote]مردم سوریه حامی اسد هستند . واین رو در تظاهرات میلیونی نشون دادن . [/quote]

    اینکه خیلی از سنی ها هم طرفدار اسد هستند درسته، اما یه سوال ساده:

    مگه طرفدار اسد نیستند اکثرا؟ خب رای گیری کنن تا جهان هم دهنشو ببنده! مگه اشکال داره هر نفر یک حق رای داشته باشه؟!

  6. [quote]
    به نظر من بايد با هر روشي كه شده توجهات رو از سوريه به جاي ديگري معطوف كرد.
    [/quote]

    یک زیلزله ای چیزی هم بیاد خوبه ها! چارتا کوهی چیزی تو کانادا خراب بشه! ویرجینیا سیل بیاد! چاه نفتی چیزی بترکه تو خلیج مکزیک! خدا رو شکر که اوباما به خاطر ترس از مسائل انتخابات کل شق بازی جرات نداره دربیاره بدون اجماع جهانی.


    [quote]
    و گزينه اخر به نظر دوستان يك درگيري نمايشي در مرز چولان با اسراييل نميتونه باعث اتحاد داخلي در سوريه بشه!!!
    [/quote]

    اگه دیگه کار به جاهای باریک برسه احتمالا این کار رو بکنه والان هنوز خیلی زوده و خیلی مضر تر.
    به سپتامبر که برسه و بحث سخنرانی احمدی نژاد و بحث به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطینی هم خوبه!

  7. [quote]دیشب اخبار میگفت توی سازمان ملل در مورد سوریه جلسه تشکیل دادن طاهرا چند وقت پیش هم تهدید نظامیش کردن(این تیکه اخرو از رفیقم شنیدم)به نظرتون اگه به سوریه حمله کنن ایران هم مستقیم درگیر میشه؟[/quote]

    اصلا امکان نداره ایران مستقیم و به اسم ایران درگیر بشه. فکر هم نمیکنم که شورای امنیت اجازه ی حمله رو با وضعیت فعلی سوریه بده، بلکه با موضع جدید غربی ها مبنی بر اینکه بشار اسد باید از قدرت کناره گیری کند، مجدد بلوای شدیدی راه بیفته تو سوریه.

  8. [quote]
    1- حمایت از حکومت سوریه حتی شده با اعزام کارشناس جهت سرکوب مردم مخالف (دلتون به حال این مردم نسوزه همون مردم نمک نشناسی هستن که پرچم ایران رو که کلمه جلاله الله رو داشت اتش زدند)
    [/quote]

    جناب!
    میشه لطف کنین بگین این حرف شما پایه ی دینی هم داره یا نه؟ اینکه به خاطر منفعت شخصی یا حکومتی، یه ملت دیگه ای آسیب بزنی؟!؟ اونم به خاطر اینکه یه عده اشون پرچم ایران آتیش زدن؟!

    در مورد حمله به بحرین هم اگه دلیل جلوگیری از حمله به ما باشه هم فقط بهانه ی شفاف دست کسی میدیم و اتفاقا تمرکز مرزیمون رو از دست میدیم. در ضمن! نیت حمله مهمه تا اسم اون جهاد در راه خدا لقب بگیره!!

  9. [quote]ممنون از اینکه زحمت کشیدی و اینارو برامون گذاشتی :mrgreen:
    در مورد این کوماندوها هم بگم اگه ارتش پاکستان به قول گفتنی مالی بود طالبان کشور رو نا امن نمیکرد و این از بی عرضگی ارتش این کشوره.

    نظر شما چیه؟[/quote]

    نه، واقعا خوب هستند. به قول یکی از رفقای پاکستانی، کشور ما (پاکستان) از شرایط نا امن نون میخورن.

  10. [quote]خوبي تكذيب اين خبر اينه كه نگراني ما از بابت ضعف پدافند كشور برطرف شد[/quote]

    در عوض فهمیدیم عضو محترم کمیسیون امنیت ملی کشور جمهور اسلامی ایران که این خبر رو جهانی کرده و جایگاه ملی داره داره، راست گو نیست! و یا روابط عمومی سپاه پاسدارن!

  11. [quote]اینم یکی دیگه اینم بوشهر

    http://www.salijoon.info/cp/Boshghab_parande_%5BSaliJooN.Info%5D.mp4[/quote]


    اینا که به نظر خیلی خوش دستن برای پدافند! چرا نزدن؟! سرعتشون هم مالی نبود و یع ذره قدرت مانور دارن به نظر که اونم با نزدیک بودنشون به سطح زمین حل بوده!

  12. بچه ها این رو هم در نظر بگیرین که ممکنه جای دیگه این هواپیما رو زده باشن! و گفته شده باشه فردو هست برای جنبه ی تبلیغاتی. آمریکا هم که نمیتونه بگه نه! اونجا نبوده! مثلا مشهد بوده! چون اگه اعتراف کنه بار حقوقی داره.
    به اینکه این خبر همه ی اطلاعات رو داده باشه مطمئن نیستم اصلا.