mehrandinio

Members
  • تعداد محتوا

    102
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره mehrandinio

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان سوم
  1. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    دوستان میشه از آزمایش این موشک فهمید که برد موشک سجیل اگر بیشتر از موشک آگنی نباشه کمتر هم نیست چون طول موشک آگنی 17 متر و طول موشک سجیل 19 متر هست و هر دو سوخت جامد هستند.
  2. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    سرویس بین الملل – تنش اطلاعاتی بین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و موساد سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل به تدریج نشانه های خود را آشکار می کند ، به گونه ای که در اولین اقدام آمریکا مانور نظامی خود با رژیم اسرائیل را که قرار بود در واکنش به مانور های دریایی ایران برگزار شود ، حدود یک سال به عقب انداخته است . به گزارش «تابناک» ، روز جمعه نشریه فارین پالسی گزارشی را منتشر کرد که بر اساس آن ، عوامل اطلاعاتی موساد رژیم صهیونیستی با جعل و استفاده از مدارک شناسایی ماموران سی آی ای ، سازمان اطلاعات آمریکا ، به استخدام تروریست های گروه جندالله برای خرابکاری و ترور در ایران پرداخته اند . نیروهایی که در ظاهر برای سیا ، استخدام شده بودند ، اما در واقع برای سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل در ایران خرابکاری می کردند. انتشار این گزارش بلافاصله با واکنش مقامات اطلاعاتی رژیم اسرائیل مواجه شد و آنان این ادعا را رد کردند . اما اخبار منتشر حاکی از این است که این ماجرا و تبعات آن هنوز پایان نیافته است و بنا بر اعلام رادیو اسرائیل ، امروز آمریکایی ها به صورت یکجانبه مانور مشترک نظامی خود با رژیم اسرائیل را حدود یک سال تا اواخر سال 2012 میلادی به تعویق انداختند . اواخر سال 2012 ، زمانی است که آمریکا درگیر انتخابات ریاست جمهوری است و عملا می توان گفت که این مانور لغو شده است از سوی دیگر رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بناست روز پنج شنبه با سفر به سرزمین های اشغالی با مقامات رژیم اسرائیل گفتگو کند. اگر چه منابع غربی سفر وی را برای هماهنگی این دو برای حمله به ایران ارزیابی می کنند ، اما منابع مطلع می گویند که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این سفر به مقامات صهیونیست هشدار خواهد داد که از هر گونه اقدام یکجانبه علیه ایران خودداری کنند . خبر تعویق حدود یک ساله ای مانور برای منابع صهیونیستی شوک آور بود به طوری که رادیو اسرائیل این تعویق را به دلیل محدودیت های بودجه ای و یدیعوت آحارونوت این تعویق را به دلیل تمایل آمریکایی ها برای ایجاد آرامش در منطقه عنوان کرده اند . همه این تحولات در کنار نامه ای که اوباما به ایران فرستاده و پاسخ احتمالی ایران به این نامه و همچنین سفر علی لاریجانی رئیس مجلس ایران به ترکیه و اعلام تمایل ایران برای مذاکرات جدی با غرب حکایت از این دارد که در حال حاضر سناریوهای صهیونیستی در قبال ایران ، ضعیف ترین سناریوهای ممکن هستند. با این وجود باید گفت انتشار خبر دور زدن سی آی ای ، توسط موساد این نکته را مشخص می کند که این هر دو سازمان اکنون در معرض آشکار شدن همکاری خود با گروه های تروریستی نظیر گروه عبدالمالک ریگی برای ترور و خرابکاری در ایران هستند . لینک : http://www.tabnak.ir/fa/news/219910/%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF
  3. واقعا قدرت عراق اگه انقدر زیاد بوده چرا زود تسلیم شدن !!! ببینید قدرت ایران چند برابر عراقه که تا حالا جرات حمله پیدا نکردن. قطعا سلاح های مخفی ایران خیلی زیاد هستن و تا حالا نمایش داده نشده.
  4. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    ناو انگلیسی امروز(چهارشنبه) از بندر پورث موس حرکت کرد.
  5. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    سلام یکی از دوستان اگه بتونه سخنان آقا رو تحلیل کنه ممنون میشم . آخه من به طور کامل متوجه نشدم.
  6. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    [quote][quote][quote][quote]بسم رب شهدا دوستان يكم بيش از حد خوش خياليد جسارت نباشه مملكته ما قضيش شده مثل حضرت مسلم(ع) كه يكه وتنها بود ماهم الان به شدت تنهاييم سوريه كه زرنگ باشه بحران داخليشو رفع ميكنه بقله گوشمون هم كه تا دلتون بخواد كفتار هست نگيد حزب الله كه اسمش روشه حزب و يك گروه مگه چقدر ميتونه بدون پشتيباني لجستيكي دووم بياره؟[/quote] پس این یانکی ها چقدر یانکی هستن که سی ساله خودشونو مچل کردن.... با متحدانشون یه حمله میکردن و تمام نمیدونم چرا اینقدر دست دست میکنن عزیزم فقط در مورد حزب الله همینو بگم که از وفادارترین جریانی که میشناسی وفادارترن و قبلا هم نشون دادن که چجوری و چقدر میتونن مقاومت کنن چه خوبه که زمان متولد شدن خاورمیانه جدید رو به یاد بیاریم و اون موقع که در انتهای جنگ سی و سه روزه رایس اعتراف تلخی کرد که [size=18]هیچ قدرت نظامی در جهان وجود نداره که بتونه حزب الله رو خلع سلاح کنه[/size] یه سوالی دارم دوستان مطلع جواب بدن [size=18]مرزهای آبی کشور ها دقیقا چطوری مشخص میشن؟؟؟؟؟؟[/size][/quote] مرزهای آبی کشورها رو نمی دونم چجوری حساب میکنن ولی مرز آبی ایران اینه : [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/aafda66202d2.jpg[/img] [color=orange]عكس به گالري منتقل شد. rezat1980[/color] خطوط قرمز مرزهای آبی ایرانه.[/quote] mehrandinio عزیز ممنون بابت عکسی که گذاشتی اما اگه این نصف خلیج فارس مال ایران باشه پس حتما اون نصفشم برای عربستانه پس آبهای آزادش چی میشن؟؟؟؟؟ کماکان منتظریم اگه کسی میدونه چجوری مرزهای آبی مشخص میشن مارو روشن کنه[/quote] آب های آزاد خلیج فارس قطعا جزو آب های کشور های ساحلیه . فکر کنم با توجه به قوانین بین اللملی آب های آزاد برای حمل و نقل دریایی مشخص میشه که قطعا با اجازه کشور های ساحلیه. تو این عکس خیلی بهتر معلومه که مرز ایران در آبهای خلیج فارس چقدره. [img]http://up98.org/upload/server1/01/z/k0twsh4pu83fsjhodqx.jpg[/img] به جزیره ابوموسی دقت کنین که مرز آبی ایران چقدره.
  7. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    به نظرتون با پرتاب یک ماهواره از طرف ایران به فضا میتونه تو این موقعیت برای کشور موثر باشه. مثل اینکه قراره تو دهه فجر ماهواره بر سفیر یک ماهواره رو به فضا ارسال کنه. (یک خبر خارج از بحث : سفیر فرانسه امروز به ایران برگشت.)
  8. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    خط لوله انتقال نفت امارت که توانایی انتقال یک و نیم میلیون بشکه نفت رو داره تا 6 ماه آینده به بهره برداری میرسه . دیگه بستن تنگه هم به کار ایران نمیاد اینجوری . این بهره برداری دقیقا با تحریم بانک مرکزی ایران توسط امریکا که باراک اوباما امضا کرد همزمانه.
  9. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    [quote][quote]بسم رب شهدا دوستان يكم بيش از حد خوش خياليد جسارت نباشه مملكته ما قضيش شده مثل حضرت مسلم(ع) كه يكه وتنها بود ماهم الان به شدت تنهاييم سوريه كه زرنگ باشه بحران داخليشو رفع ميكنه بقله گوشمون هم كه تا دلتون بخواد كفتار هست نگيد حزب الله كه اسمش روشه حزب و يك گروه مگه چقدر ميتونه بدون پشتيباني لجستيكي دووم بياره؟[/quote] پس این یانکی ها چقدر یانکی هستن که سی ساله خودشونو مچل کردن.... با متحدانشون یه حمله میکردن و تمام نمیدونم چرا اینقدر دست دست میکنن عزیزم فقط در مورد حزب الله همینو بگم که از وفادارترین جریانی که میشناسی وفادارترن و قبلا هم نشون دادن که چجوری و چقدر میتونن مقاومت کنن چه خوبه که زمان متولد شدن خاورمیانه جدید رو به یاد بیاریم و اون موقع که در انتهای جنگ سی و سه روزه رایس اعتراف تلخی کرد که [size=18]هیچ قدرت نظامی در جهان وجود نداره که بتونه حزب الله رو خلع سلاح کنه[/size] یه سوالی دارم دوستان مطلع جواب بدن [size=18]مرزهای آبی کشور ها دقیقا چطوری مشخص میشن؟؟؟؟؟؟[/size][/quote] مرزهای آبی کشورها رو نمی دونم چجوری حساب میکنن ولی مرز آبی ایران اینه : [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/aafda66202d2.jpg[/img] [color=orange]عكس به گالري منتقل شد. rezat1980[/color] خطوط قرمز مرزهای آبی ایرانه.
  10. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    [quote]بسم رب شهدا دوستان يكم بيش از حد خوش خياليد جسارت نباشه مملكته ما قضيش شده مثل حضرت مسلم(ع) كه يكه وتنها بود ماهم الان به شدت تنهاييم سوريه كه زرنگ باشه بحران داخليشو رفع ميكنه بقله گوشمون هم كه تا دلتون بخواد كفتار هست نگيد حزب الله كه اسمش روشه حزب و يك گروه مگه چقدر ميتونه بدون پشتيباني لجستيكي دووم بياره؟.متاسفنه دقيقا داره وقايع جنگ نفتكشها دوباره تكرارا ميشه .قويترين نيروي ايران در حال حاضر از بعد تجهيزات و تكنولوژي نيروي دريايي هست پس اولين گزينه براي نابودي هست دوستان متاسفانه ميگن ما 300 جنگنده عملياتي داريم داريم اما چه جنگنده اي ؟ جنگنده هايي كه بهتريناشون ماله 40 ساله پيشه؟اين جنگنده ها چقدر ميتونن در برابر بهترين و به روز ترين ها دووم بيارن؟ نيروي هوايي فرانسه انگليس اسراييل امريكا ميدونيند چقدر جنگنده عملياتي دارن ؟ نگيد پدافند داريم چون تويه خليج فارس به كارمون نمياد! ما نيروي زميني قوي داريم درست اما ميتونيم اين نيروي زميني قوي رو بريزيم تو اب بگيم بريد بجنگيد؟ ببينيد دوستان اينا دارن يكاري ميكنن ايران شروع كنه و اين دقيقا كاري هست كه ايران وقتي ناوگان اسراييل مستقر بشه انجام ميده والا تمام دنيا مارو به سخره ميگيرن و به نظر من ديگه ايران رو به رسميت نميشناسن چون اگه حركني صورت نگيره تمام حرفهاي ما ميشه شعار مرگ بر اسراييل شعار ميشه خليج هميشگي فارس شعار ميشه استقلال و ازادي هم شعار ميشه! اميدوارم جنگي اتفاق نيوفته يا لااقل اگه قراره جنگ بشه ما شروع كننده اون جنگ نباشيم![/quote] زمان جنگ ایران به مراتب دستش خیلی خالی بود ولی دیدید که با همون وضعیت جلوی دنیا ایستاد . حالا هم که وضعیت خیلی فرق داره و ایران دارای فرمانده های با تجربه هست و قطعا میدونن که چیکار کنن تو این موقعیت .
  11. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    [quote]بوي جنگ مياد!!!!!!!! خدا بخير كنه[/quote] به نظر من هیچ جنگی در کار نیست چون درگیری به نفع دو طرف نیست و باعث جنگ گسترده و وارد شدن کشورهای طرف سوم به میدان میشه و .... شروع جنگ جهانی سوم
  12. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    نشست بعدی اتحادیه اروپا 30 ژانویه 2012 (10 بهمن) در بروکسل
  13. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    رزمایش سپاه از یک بهمن شروع و تا سی بهمن ادامه داره. خبرگزاری مشرق : لینک خبر http://www.mashreghnews.ir/fa/news/90570/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%86%DA%AF%D9%87-%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%AA
  14. mehrandinio

    اخبار برتر نظامی

    تاریخ رزمایش سپاه معلوم نیست پس از کجا معلوم که همزمان باشه. به نظر من از همین الان باید اعلام بشه که رزم ناوهای بیگانه حق ورود به خلیج فارس و ندارن. احتمال درگیری بسیار پایینه.درگیری به نفع هیچ یک از دو طرف نیست . این رزمایش ها هم بیشتر جنبه نمایشی و روانی داره.
  15. mehrandinio

    یک سایت واقعا” حیرت انگیز!

    من هرچی انتخاب کردم اشتباه حدس زد!!!