A10

Members
  • تعداد محتوا

    249
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های A10

  1. صنایع زرهی بنی هاشم وضعیت خیلی بدی از نظر اقتصادی داره و الان مدتهاست که هیچ نیرویی نمیگیره در عین اینکه تعداد بازنشسته هاش هم زیاد شده. حالا چطور میخوان این حجم تولید رو انجام بدن؟ من ساکن دورود هستم.
  2. چه اصراری دارن اینقدر اینا رو تو دید نگه دارن؟
  3.   به کارگیری مجدد همچین چیزی ینی قسمتهای خیلی زیادی حتی شاید کل آن باید از نو ساخته شوند. سوال من اینه که وقتی شما مثلا 100 فروند از یک هواپیما رو از یک شرکت میخرین مجاز هستین به تعداد اون 100 فروند به مدت هر چند سال که دوست دارین ازشون استفاده و بازسازی شون کنین؟ ینی مثلا اینکه همچین چیزی رو ما دوباره از نو میسازیم و استفاده میکنیم در تضاد با قرارداد های فروش نیست؟ البته میدونم این مورد به ما فروخته نشده و سوغات عراق است.
  4. این تصاویر یعنی اینها تعمیرات اساسی روشون انجام شده؟ یعنی ممکنه حتی سازه بدنه هم به خاطر قدیمی بودن نو باشه؟
  5. در شرایطی که بعد از اجرای برجام ، مردم کاهش نرخ ارز و کالاهای مصرفی رو مشاهده نمیکنن! این جمله شما نیست؟
  6. دوست عزیز شما هم که حرف مردم توی صف نانوایی رو تکرار میکنی.مگر توی چند هفته یا چند ماه چه اتفاق مثبتی در اقتصاد ما افتاده که ناگهان ارزش پول ملی زیاد بشه؟یا مگه کسی ادعا کرده تورم ما منفی هست که قیمتها پایین بیاد؟ اینا که از روز اول بالا تا پایین دولت هی میگن به فکر کاهش قیمت نباشید و آب پاکی ریختن رو دست مردم.تنها چیزی که احتمال میره رسیدن به سطح تورمی استاندارد هست تا با تقویت اقشار آسیب دیده در چند سال آینده دوباره قدرت خرید مردم بالا بیاد.
  7. اگر تانک سلاح تهاجمی محسوب بشه که هنوز برای خرید اون در تحریم هستیم. پس چطوری این شرکت ادعا میکنه آمادگی تولید تحت لیسانس در ایران رو داره؟
  8. من ساکن دورود هستم.هر چی کارشناس روسی و چینی و اوکراینی تو صنایع بنی هاشم بود شاید الان به یک دهم کاهش پیدا کرده.یه زمانی زیاد موقع گشت زدن توی شهر دیده میشدن.الان خیلی وقته هیچ خارجی از کمپ ندیدم. صنایع هم از تعداد بازنشسته ها و تعداد استخدامی هاش معلومه دیگه کاری نمیکنه چند وقت پیش هم یکی از آشناها برای نقاشی دیوار یکی از سالن رفته بود و میگفت تمام دستگاهها رو روشون پارچه کشیدن و خدانگهدار.   الان هم صنایع زرهی بنی هاشم دورود تنها کاری که میکنه ساخت تیر چراغ برق هست و یه چیزای دیگه ای که کلا هیچ ربطی به تجهیزات زرهی نداره. در نتیجه زیاد رو ظرفیت این شرکت حساب باز نکنین.
  9. منبع معتبری به هزینه ای که تا الان عربستان و متحدانش برای این جنگ پرداخت کردن اشاره کرده؟
  10. یه چیزی برام سواله.وقتی وسایل نقلیه مثل هامر رو جا میزارن پس با چی فرار کردن؟ ینی خودرو رو ول میکنن و خودشون پیاده میرن؟
  11. تو گزارش فارس یکی از مسئولان نظامی گفته بود برای رفع نقص مرزهای نیاز به 8 هزار میلیارد تومن پول هست. کل بودجه دفاعی مصوب در برنامه بودجه چقدره؟
  12. برای جلوگیری از برخورد اس400 با جنگنده های اسرائیلی باید از قبل به روس ها خبر داده باشن که قرار حمله کنن. این ینی روسیه هم در از پشت خنجر زدن مهارت داره!
  13. دوست من در باب همین موضوع صحبت کنین اینقدر از این شاخه به اون شاخه نپرین. ما تو زرهی چی داریم که انبار شده و استفاده نمیشه؟ یک سوال مطرح شده اگر مخالف خرید هستین راه حل جایگزین شما چیه؟
  14. ینی تغییر یک موشک پدافندی به موشک زمین به زمین اینقدر کار ساده ای هست؟
  15. ینی این موشک با این سایز رو تونستیم زیر چشم ائتلاف رد کنیم تا برسه به یمن؟یا از جای دیگه ای تهیه کردن؟
  16. مگه همینجوری الکیه بیای بدون اجازه تو یه کشور دیگه پایگاه بزنی؟ترکیه حتی خودشم نمیدونه داره به کدوم طرف حرکت میکنه.
  17. اگر عراق تقاضای کمک کنه از روسها بهترین فرصت برای اونها هست تا کاملا قانونی انتقام سختی از ترکیه بگیرن. چقدر احتمال داره عراق درخواست کنه و چقدر احتمال داره روسا پاسخ مثبت بدن؟
  18. عربستان این سربازهای خارجی مثل مغربی و یا سودانی رو میخره؟
  19. پوتین با بمب باران شدید تانکرهای نفتی با یه تیر چند نشون میزنه.هم این نفت مفتی که تو بازار پخش شده و قیمت رو آورده پایین از بین میبره و هم با تروریست مبارزه کرده و هم این کباب چربی که افتاده دست ترکیه رو خراب میکنه. آمار برداشت نفت داعش معلوم هست؟میخوام بدونم اونقدر چشم گیر هست که در صورت صفر شدن بتونه تاثیری روی قیمت بزاره یا نه؟
  20. چرا ما نمیتونیم مثه این بالگرد برای کبری ها هم از یک ملخ با چند پره استفاده کنیم؟ تو رزمایش چند روز پیش یکی دو تصویر از کبری ها بود که به نظر خیلی لخت بودن.حتی اون جستجوگرهایی که تا الان بارها نمایش داده شدن هم زیر بالگرد نبود.
  21.   خبر برای یکی دو روز پیش بود.تو به اضافه تابناک مطرحش کرده بود و گفته بود که تازه ساخته شدن و نو هستن و اولین سری هم تحویل شده بقیه هم به مرور تحویل میشن. خب ما که الان سری وی رو قبول کردیم چرا دفعه ی  قبل این پیشنهاد رو قویا رد کردیم؟
  22. یک سوال در مورد این پیمان آتلانتیک شمالی دارم. مبنای حقوقی این پیمان چیه؟ینی چطوری به نفع هم وارد جنگ میشن؟اومدیم یکی از اعضا یه همچین ماجراجویی انجام داد و جنگ درست کرد اونوقت همه ی اعضا الزاما برای حفظ ارزش و ابهت پیمان باید وارد درگیری بشن؟
  23. تابناک تو یکی از خبراش حرف  از تحویل آنتی 2500 به ایران زد.کسی این خبر رو تایید میکنه؟ یه جایی هم گفته بود که قرار4 آتشبار تحویل بدن.
  24. وقتی تو چشمای یه لات نگاه میکنی و اونو با دست هول میدی اون یا بلافاصله با یه سیلی جانانه جوابت میده تا بفهمی دیگه نباید تکرار کنی یا برای همیشه ابهت اون لات از بین میره.روسیه یا واکنشش باید اونقدر تند باشه که همه بفهمن یا بهتره کلا بیخیال ابهت کشورش بشه.این حرفها هم که جواب دراز مدت و اینها شاید در واقع جواب کاری تری باشن ولی ابهت ارتش روسیه رو برنمیگردونن
  25. ینی تو کال آف دیوتی هم اینقدر سریع نمیتونن عوض کنن. ایول icon_cheesygrin