esygolden

Members
  • تعداد محتوا

    301
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های esygolden

  1. امیدوارم همچین قاطعیتی راجع به جدایی طلبان آذری و آذربایجان هم وجود داشته باشه.خطر الهام علیف از اینا خیلی بیشتره
  2. از تلفات و کشته های طرف مقابل آمادی در دست نیست؟؟؟
  3. ریسک این حمله با توجه به نزدیکی به فرودگاه بالا نبوده؟؟
  4. این همه گستردگی و تعداد زیاد نیروی انسانی رو مقایسه بکنید با تشکیلات موساد.این کجا و آن کجا؟
  5. آیا کره شمالی احتیاجی به آزمایش جدید داره؟؟؟
  6. دقیقا تعجبم از اینه که اگه این تجهیزات وارد سوریه شدن دقیقا از کجا و چه راهی وارد شدن و اینکه اگر غنیمتی هستن چیزی از ارتش سوریه مونده آیا؟؟؟؟
  7. این همه خودروی زرهی رو از ارتش سوریه غنیمت گرفته بودن یا جز تجهیزات اهدایی بوده ؟؟؟؟؟
  8. یعنی با اون همه تجهیزات بروزی که دارن دلشونو به موشکای چینی خوش کردن؟؟؟؟اگه اینجوریه برای فتح عقبستان 4راکت فجر کفایت میکنه؛)
  9. چوب و چماق لباس شخصی ها شده حلال همه مشکلات کشور
  10. اساتید به نظرتون بهتر نبود که یمنی هابه جای این حملات جسته گریخته ،یه حمله درست وحسابی با شلیک چند موشک همزمان انجام میدادن.آیا امکانش رو دارن؟؟؟اینجوری هم درصد موفقیت بالاتر میره و هم از بعد روانی کارساز تره
  11. عرض بنده در مورد کشورهای همسایه بود. در مورد اوضاع داخلی و مسولین بی کفایت و دزد با شما موافقم. اگه مسولین بتونن درست عمل کنن میتونن جنگهای اخیر رو به فرصت تبدیل کنن.با سرمایه گذاری در باسازی عراق و سوریه میتونن اقتصاد کشورو متحول کنن.البته اگه فی سبیل الله اقدام به باسازی عراق و سوریه نکنن:))
  12. مگه توی عراق فقط جریان صدره که فعالیت داره؟؟
  13. داشتن همسایه های ضعیف فقط به نفع رژیم صهیونیستی هست و برای ما یعنی هزینه.هی باید نیرو و تجهیزات بفرستیم برای جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونی.تهران هم ام القرای اسلام هست و ما هم ملتی هم نوع دوست:) به جای آرزوی داشتن همسایه های ضعیف بهتره آرزوی ایرانی قوی رو داشته باشیم.
  14. وجود اشتراکات مذهبی بین ایران و عراق نمیزاره که دولت عراق بسمت عربستان متمایل بشه.بعلاوه وجود حشد الشعبی ، حذف ایران رو از معادلات سیاسی عراق بسیار سخت میکنه.به نظر من عراق جاییه که هزینه کردن براش بهدر نمیره
  15. وقتی که یه ملتی تصمیم به کاری بگیره و همه مردم با هم در انجام اون کار اتفاق نظر داشته باشن هیچ قدرت نظامی نمیتونه جلوشون رو بگیره.تهدید و فشار و ارعاب هم در همچین موقعیتی نتیجه معکوس خواد داشت و فقط دست قدرتهای فرامنطقه ای و اسراییل رو باز تر میکنه.
  16. بحرین: برای مقابله با ایران، در کنار عربستان هستیم! «حمود بن عبدالله آل خلیفه» سفیر بحرین در ریاض گفت که دولت بحرین در رویایی با ایران در کنار عربستان سعودی خواهد ایستاد!/فارس @Farsna قابل توجه دوستانی که مدعی کنار کشیدن بحرین از اءتلاف عربی بودن
  17. آمبولانس سفیر حرف نداره
  18. من یه برادر دارم از کار افتاده شده و قبلا از معافیت کفالت استفاده کرده.به نظرتون منم میتونم معاف شم.الانم در حال خدمتم
  19. گفته بودن که قابلیت مسلح شدنو داره نه اینکه مسلحه
  20. با توجه به باز شدن درهای بازار روسیه چندان امیدی به پروژهای وطنی همچون ساخت بالگرد و تانک ذوالفقار نیست
  21. توی متن نوشته سقف پرواز11580کیلومتره.اصلاح کنین لطفا
  22. این ابابیل توی سیستان و بلوچستانم چند مورد سقوط داشته اگه اشتباه نکنم.میشه گفت که ابابیل تو مناطق گرمسیر عملکرد خوبی نداره؟
  23. حال میده با یه من پد بزنی نفلش کنی.این اپاچیا با خیال راحت دارن توی ارتفاع پست پرواز میکنن چرا باید از درگیر شدن بترسن؟؟؟شاید به قول دوستمون چیزی پیدا نمیکنن؟؟؟