Thunderblot

Members
  • تعداد محتوا

    100
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Thunderblot

  1. سجیل در نقش ضدهوایی بعد ب هزینش می ارزه با توجه ب اینکه صد در صد خیلی موشک ها هم خطا میزن؟ خود موشک تو این حالت هدف راحتی برای اسکوزتی ها نیس؟
  2. کارخونه فولاد سازی پس داشت برا کجا فولاد میساخت؟
  3. ما ک در مقام قضاوت کلی نیستیم ولی انگار اون دو تا بمب حقشون بوده
  4. بله صد درصد منظور من هم فقط ظاهر بود.بلاخره بالگردی که حدودا30 سال بعد وارد خدمت شده باید نسبت به  بالگرد های قبل از خودش برتر باشه .البته با این وجود .میل-24 هنوز هم برتری هایی نسبت به میل-28داره 
  5. هر چی قیافه میل-28بی مزه است این لعنتی همه ی عکساش پر ابهته .خیلی ممنون بابت عکس ها. 
  6. Thunderblot

    پوستر های نظامی ایران

    دوستان خیلی بی انصافید. من فقط نظرم رو گفتم ..خدایشم بجز پوستر صیاد و فانتوم و سجیل بقیشون چنگی به دل نمیزدن  .به هر حال ممنون بابت عکس ها 
  7. اون کارت پستال خیلی خوب بود ممنون.
  8. :rose:! ممنون بابت راهنمایی تون
  9.  !دمت گرم خیلی خوب بود خداییش. فقط حیف که عکسا کوچیک بودن
  10. Thunderblot

    پوستر های نظامی ایران

    !به جز دو تاش بقیه مالی نبودن
  11.  اولا دوست عزیز من واژه نسل 5 را به خاطر اغراق به کار برده و تازه اولش تصمیم داشتم بگم نسل6.شما اگر ازهمون اول دقت میکردید متوجه میشدید که بنده در پست قبلی هم نوشتم :نیروهای نظامی دنیا به فکرتوسعه و تولید تانک های نسل 4 هستند.پس میبینید که من هم قبول دارم که بعد از نسل 4 هنوز نسل دیگه ای معرفی نشده ثانیا بنده هم منکر این قضیه نیستم که اگر در نسل بندی تانک ها نسل2.5 هم وجود داشته باشه ذوالفقار یک نسل 2.5 ی هست.ولی بااین وجود همون طور که جناب گوبلز تایید کردن ما در این حوزه هم از لحاظ دانش ساخت و هم کمیت دچار کمبود هستیم.
  12. اگر ما دانش زرهی رو داشتیم خوب بود تا حالا تلوزیون یه مستند ازش میداد بیرون.من که تا به حال یه کلیپ یا مقاله درست و حسابی در مورد یه تانک نسل 3ایرانی ندیدم و نخوندم مضاف بر اینکه الان نیوهای نظامی به فکر توسعه تانک های نسل 4 هستند.این از نظر دانش حالا اصلا بگیم ما از نظر دانش توانایی تولید تانک های نسل5 رو هم داریم.وقتی نتونیم به طور انبوه اون ها رو تولید کنیم چه فایده.نتیجه:شاید هم دارم اشتباه میکنم ولی به نظرم تو این حوزه ما عقبیم.
  13. .خداییش باید یه فکری بکنیم تو بعضی زمینه ها مثل همین زرهی بدجور داریم عقب میفتیم ها
  14. اون موتوری که روش گاتلینگ نصبه کاربردی هم داره یا نمایشی؟
  15. !!!شکلش منو یاد تارنیس میندازه
  16. .اولا مگه من گفتم که غیر آمریکا وایران کشور دیگه ای فونیکس داشته .ثانیا من فکر میکنم خیلی تفاوت هست بین باز وبسته بودن خط تولید یک محصول نظامی
  17. :آقا ببخشید که دارم مثل قاشق نشسته میپرم وسط بحث ولی حین مطالعه (بخونید سرسری نگاه کردن)تاپیک یکی از سوالات چند هفته پیشمو به یاد اوردم آیا صیاد -3از روی پاتریوت ساخته شده؟؟؟
  18. البته من فکر میکنم که یکی از دلایل بازنشسته کردن زود هنگام فونیکس این بود که از رسیدن این موشک به ایران نرسه. اشتباه میکنم؟؟؟
  19.     دم شما گرم با این توضیح خوبتون :applause: البته اگه دقت میکردین متوجه میشدین که من این حرف رو برای سهولت کار دوستان تازه وارد زدم.
  20.     آره که اگر اشتباه نکنم تو مستند 7دقیقه تا تلاویو نمایش داده شد.
  21. عجب شیر تو شیری شده ها.آقا یه نفر بیاد مختصرومفید توضیح بده جریان چیه.با تشکر. یعنی منظورم این بود که مطلب رو یه بار مختصر شرح بدید که هرکس تازه زسید سرگیجه نگیره.
  22. Thunderblot

    تحلیل و پیگیری تحولات عراق

        :winking:  :winking:  :winking: شاید بهتر بود مینوشتی:داعش چند وقت دیگه اولين محموله سلاح هاي ضد هوايي ساخت روسيه رو تحويل خواهد گرفت     میل انواع واقسام داره تا اونجایی که حافظه تصویری من اجازه میده میل -4 هم همین ابعاد رو داره البته بعید عراق هنوز هم از همچین آهن قراضه ای استفاده کنه  
  23. Thunderblot

    سپر و زره های ارتش ساسانی

    [quote name='Pishva' timestamp='1380566489' post='342416'] تو یکی از مقاله هایی که از همین سایت می خوندم راجع به کمانداران ساسانی بود که میگفت ساسانیان زه کمان رو با انگشت وسطی و بغلیش (اونی که بغل کوچیکس! ترکوندم با این آدرس دادن) می گرفتن و از شست برای محکم گرفتن و با انگشت اشاره امتداد تیرو رو نشانه می رفتن که اگر درست باشه این عکس غلطه! [url="http://upload7.ir/images/30283984412009726676.jpg"]http://upload7.ir/im...12009726676.jpg[/url] [/quote]داداش میگم به چه چیزایی گیر میدیا.بابا بیخیال!!!
  24. میگم اینجور که پیش میره بعید نیست دهه ی فجر نسخه ی ایرانی سینتنل هم رونمایی بشه.
  25. [quote]وقتی اسرائیل نتونسته موشک ایرانی حزب الله رو منحرف کنه اینا میتونن[/quote] دوست عزیز اونی که شما میگی قضیش خیلی فرق داره. البته به نظر من ایران میتونه با استفاده از اصل غافل گیری همون بلایی رو سر نیروی دریایی عربستان بیاره که تو عملیات مروارید سر عراق آورد.