Arteshijavan

Members
  • تعداد محتوا

    81
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره Arteshijavan

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه
  1. Arteshijavan

    تصاویر/ جنایت در حلبچه (+13)

    خدایا تو میدونی که چه کسانی انسانیت حالیشون نیست . خدایا ما رو ببین مگر ما کلی شهید ، کلی جانباز ، کلی آزاده ندادیم. ای خدا خدای بزرگ جنایت اینها رو ببین جوری حق این مظلومین رو از اون ظالما بگیر که وقتی این تصاویر رو میبینن توان زندگی نداشته باشن. همون ظالمایی که یه آدم بی خبر از همه جا رو به مصاحبه با یه مشت تروریست فراری تر غیب میکنن و کلی تهمت به ایران اسلامی میزنن. اینا ظالمانی هستند که دستشون به خون همین مادران و بچه های حلبچه آغشته هست. [URL=http://www.up98.org/][img]http://www.up98.org/upload/server1/02/e/6yhf86mkzjanodfyb9uf.jpg[/img][/URL]
  2. با عرض سلام بنده سوال دوست عزیزمون رو دیدم به نظر بنده البته اگر ناراحت نشید باید اینطور سوال میکردید که به همراه جوونای مملکت خودمون چند نفر حاضرند در مقابل دول استکبار قرار بگیرند؟ به شخصه اینجا جلوی همه شما عزیزان قول میدم اگر خدای نکرده مورد تعرض قرار بگیریم بنده به شخصه برا جهاد آماده ام به خدا ریا نیست جدی میگم کافیه حضرت آقا فرمان بده بنده ترمزم میبره میزنم تو دلشون . در ضمن عزیزان اول از همه ما باید خدا رو پشتیبان خودمون بدونیم . مگر زمان جنگ تحمیلی که به دفاعی مقدس تبدیل شد چه شرایطی داشتیم؟ شرایطی به مراتب سخت تر از الان . همون پا برهنه ها اومدن جانانه دفاع کردن .پا برهنه هایی که پشتیبان اصلی انقلاب بودند و هستند . در مورد مردم منطقه هم مطمئن باشید به اندازه ای که آمریکا هیچ غلطی نتونه بکنه کمک ما میکنن. اینا والله شعار نبود هستن بچه هایی که به فرمان آقا همه معادلات رو به هم میریزن.
  3. بودجه فضایی در هیات دولت تصویب شده. در مورد انجام این پروژه در این برهه که متاسفانه بعضی از دوستان این کار رو عبث میدونند ، باید یگم بلاخره از یه جایی باید شروع کنیم . در مورد برنامه های تکنولوژیکی ما و مقایسه اون با هند هم باید انصاف رو رعایت کنیم. هند که با هر کشوری در دنیا که یک فن آوری رو در اختیار داره ، همکاری میکنه رو نباید با کشور عزیزمون که هر قدرت استکباری در هر گوشه دنیا تلاش میکنه تا از دست یابی به فن آوری محرومش کنه، نباید مقایسه کرد . خواهشا منصفانه نظر بدید.
  4. Arteshijavan

    تحلیل و پیگیری تحولات کره شمالی و جنوبی

    خواهشا دوستانی که در هیچ رشته ای از علوم سیاسی سر رشته ندارن نظرات بدون تامل ندهند. یعنی چه که ما هم مثل کره شمالی یه روزی بدبخت میشیم ، خدا نکنه . امیدوارم بنده باعث رنجش کسی نشم ولی متاسفم برای کسانی که باعث رنجش بسیاری از افراد شدند.
  5. عبور از چتر پدافندی ارتش و سپاه به این راحتی نیست. با توجه به تجربه رهگیری آر کیو 170 این جماعت آمریکایی عجب موجوداتی هستن.
  6. در وهله اول دوستان این رو در نظر بگیرید که ابتدا هواپیما مهاجم باید از چتر پدافند بگذره بعد بمبش رو رها کنه . بعد در مورد نفوذ پذیری بتن بحث کنیم .
  7. بنده یک عکس از موشکهای بالستیک چینی داخل همین میلیتاری دیدم انتهای سیمرغ خیلی شبیه به اون موشک بالستیک چینیه که به عربستان داده بود. [img]http://www.up98.org/upload/server1/02/c/kght07xp7w9iq28tda9k.jpg[/img] چینیه [img]http://www.up98.org/upload/server1/02/c/nzzhsq4scusyqg4k9jfj.jpg[/img]
  8. با سلام ببخشید بنده صاحب نظر نیستم ولی خدایی یه چیزی میگم به والله راسته . چند سال قبل از طریق یکی از دوستانم یک مستند درون سازمانی از نیروهای مسلح دیدم که دستاوردهایی که تا بحال اعلام نشده توش بود این مستند رو که دیدم تعجب کردم چون یه قسمتش تجهیزات داخلی هواپیمای جنگنده بود. از قبیل ال سی دیهای کنترل و درب کاکپید اف 18 !!! پس متوجه شدید .ایران چند سال قبل به تکنولوژی هایی دست یافته که من و شما الان دستاورد های چند سال قبل رو میبینیم. پس خواهشا حرفی از روی نا آگاهی نزنید. این متن تماما واقعی بود ولی به دلیل جلو گیری از سو استفاده از این اطلاعات ، کلا سر بسته گفتم . با تشکر.
  9. با سلام به نظر بنده این ماهواره بر سیمرغ متشکل از 4 موتور سفیره آیا این طور نیست ؟
  10. در مورد پره ها مگر چند وقت پیش وزیر دفاع از ساخت پره هلیکوپتر در ایران خبر نداد؟